Deze zwanger dame voelt zich prima! Ik voel zo nu en dan de baby in mijn buik kriebelen. Van de week kreeg ik 2 "harde" schopjes....... Ben de dagen naar de 20weken echo aan het aftellen, vind het namelijk best een beetje spannend! EN ik wil zo graag weten wat het wordt! Ik hoop zo dat jullie dit ook allemaal snel mogen meemaken!
Lot@ Vochtig en slijmerig denk toch dat dit goed is hoor... Er zal wel een eitje of meerdere te zien zijn hoor. Af en toe even een krampje in de onderbuik maar niet zo erg meer als vrijdag... gisteren ook een paar keer krampjes gehad. Denk toch dat ik dit vorige cyclussen niet zo vroeg heb gehad hoor. Meestal in de 2de week voor ongi. Pffff zal wel zien wat het wil zeggen hé, maar vrees alweer dat ik ongi ga worden hoor rond 10 december. Allemaal nog een heel gezellige zondagnamiddag gewenst, groetjes Mariska
Chantje spannend zeg de 20 weken echo zie dat je hem hebt op mijn verjaardag! Ga je ons ook vertellen wat het word? lijkt me een heerlijk gevoel dat gekriebel in je buik! nog 10 nachtjes slapen dan zul je het weten! Mariska hoop dat je niet ongi word hoor en dat het nu ook voor jullie weggelegd is zo'n klein wondertje! succes op de wachtbank!
Makkie ik hoop dat je wat afstand kan nemen. Ik blijf ook voor je duimen en aan je denken meid. Ik hoop dat je snel met goed nieuws komt. Lot lijkt een goed teken hoor! Ik duim voor minimaal 1 mooi eitje! Tijgertje jij ook welkom hier! Meiden ik ben benieuwd hoe het eigenlijk met stef is? Chantje super dat je al schopjes krijg! Mariska we lopen nog redelijk gelijk op ook ik heb al sinds 2 a 3 dagen na mijn ei rare krampjes en hoofdpijn. Ik duim dat dit goede tekens zijn. Poohbear hoe gaat het verder met jou? Als ik iemand ben vergeten sorry , Maar ik duim voor iedereen op snel mooi nieuws. Sam spannend hoor hoop voor je dat de duivels lang wegblijven!
he dames, Ik ben even weg geweest ivm verbouwing en verhuizing en vanwege het goede niuews helemaaal van de wereld! maar lees wel altijd even gauw het kopje pco! en hoop dat jullie net als ik toch snel zwanger zullen worden! ik heb drie rondes geslikt en gespoten en na 1e ronde spuiten raak, besef ook echt dat ik geluk heb gehad! als ik dat eerder bij andere meiden las dacht ik altijd oooh wat fijn die heeft geluk dat zal mij niet overkomen! maar ook ik ben nu zwanger en weet zeker dat jullie mij ook snel mogen volgen!~keep up the good work! Ik denk aan jullie en ik heb zelf as donderdag eerste echo en ben ook best een beetje zenuwactig of er wel daadwerkelijk een baby in het zakje zit! In ieder geval bedankt voor die korte tijd dat ik van jullie steun kreeg! ik lees mee maar ben niet meer zo actief aangezien ik aan het verhuizen ben en het dus erg druk heb! meiden succes! xx
Hoi stef, veel succes met verhuizen en met de echo je laat toch wel weten hoe het was he? En we steunen je nu ook gewoon nog ok!
Hoi Meiden ik ben hier wer even heb een hoop bij moeten lezen! En hopelijk krijgen we steeds meer positief nieuws te horen! Damesop de wachtbank ik duim voor jullie! Hier gaat het echt niet goed, lig al 5 dagen 24 uur in bed, ik kan er niet uitkomen ik heb 24 uur buikpijn en misselijk ik wordt er helemaal gek van! Morgen moet ik naar de gynocoloog voor een 2de echo en ga meteen vragen of ze iets voor de misselijkheid heeft want 24 uur per dag misselijk is echt geen pretje Ik weet ik mag echt niet klagen, ik moet juist blij zijn dat ik zwanger ben geworden! Maar pfff ik zit er nu wel even helemaal door heen ik ben zo ziek, dat ik gewoon niks meer kan doen Maar goed hopelijk is dit alleen de eerste 3 maanden en mag ik daarna gaan genieten! Sorry voor de meiden die ik hiermee kwets ik wil niet ondankbaar over komen ofzo
@cira Ik zit de komende maand in de opbouw fase van de metformine. Moet dat 2 weken opbouwen naar 3 xdaags 500 mg. Daarna 10 dagen provera, dus voordat ik aan de clomid mag beginnen in het tussen kerst en nieuwjaar. Op zich wel lekker, niet naar het ziekenhuis. Maar oud en nieuw lijkt ook nog erg ver weg. gelukkig heb ik drukke weken voor de boeg, zowel op het werk als thuis. want mn schoonfamilie komt 2 weken lang..(oef) @stef82, succes met de echo!
deborah wat vervelend dat je zo ziek bent en tuurlijk mag je best even klagen hoor je zo beroerd voelen is ook niet fijn. Heel veel succes morgen in het zh laat je horen hoe het was? beterschap!
Hai lieve meiden, hier weer ene berichtje van mij. Ik ben het weekend weggeweest (werk), was leuk maar alle energie is weggezogen uit me door die gasten @ makkie: ontzettend rot joh! en voor ons jammer dat je ff wat mindert met forummen, maar voor jou wrs een wijs besluit! je houdt onst toch nog wel op de hoogte he? een beetje? @ all: ik zit nu op 3 dpo (zo noem je dat toch?) Nog min 11 te gaan voor ik echt zenuwachtig mag worden. In mn hoofd ben ik al plannen aan het maken, haha.. Maja, als deze ronde niet raak is, dan moet ik ook maar ff gaan kijken hoe ik dat wat minder kan maken.. (oja, ik ga er niet vanuit hoor dat het raak is, zou wel erg uitzonderlijk zijn.. maar hopen en dromen mag wel toch?) iedereen een goede avond! Ik ga ff badderen, lezen en tv kijken, heerlijk weer bij mn mannetje Liefss, Taliaa
Hey meiden, ik voel me echt welkom hier thanxx... Ik had dus eergisteren mijn laatste pilletje Primolut (om de menstruatie op te wekken).... en vandaag ben ik ongesteld geworden Yes! Ik ben echt blij...dinsdag begin ik met clomid Greetzz Melly
Melly fijn dat je zo snel ongi bent geworden dan kun je verder veel succes! en tuurlijk ben je hier welkom!
@deborah als je zo verschrikkelijk misselijk bent probeer dan eens accupunctuur of voetreflex. Ik zelf bestrijd de misselijkheid met 1x in de week voetreflex en VSM Puur Mamma granules. Hierdoor is het beter uit te houden. Ik ga nu alleen nog maar over mn nek bij schoonmaakluchtjes of als mn mannetje een windje laat. Ik weet precies hoe je je voelt. Ik was gisteravond helemaal in tranen omdat ik het zo zat was. Heb je daar anderhalf jaar naar uitgekeken om zo beroerd te zijn. Maar ja ze zeggen dat als je zo misselijk bent dat je dan minder kans hebt op een miskraam. @all willen jullie allemaal snel volgen. Ik gun het jullie ook zo erg.
TUUUUURLIJK kom ik jullie vertellen wat het wordt! Mijn acupuncturist is er helemaal van overtuigd dat het een meisje wordt! Ik ben benieuwd!
ooh chantje dat zou leuk zijn een meisje (niet dat het uit maakt ) maar is wel errug leuk ! veel plezier met je echo !
Zo ik ben naar de gynocoloog geweest nou voor misselijk is er weinig aan te doen het hoort erbij he (heb het zelf gewilt ) Ik ben nu 8 weken zwanger en 16 juli uitgerekend! Ik moetover 2 weken bloedprikken en dan 7 januari krijg ik een echo en dan ook een nekplooimeting ik wil dit graag zelf weten.
he wat goed dat de echo goed was zeg! en hoop dat de misselijkheid snel over is en anders zijn daar medicijnen voor hoor alleen staat je abnner verkeerd dan? wnat bij mij staat daar 12 weken namelijk? p.s hier nog steeds roodloos