Moet nu eerst de duivels afwachten. Pfoe heb nooit gedacht dat ik zo zou hopen dat ze maar snel zullen komen. Maar moet nog 8 dagen provera slikken. Dus het is nog even afwachten. We hebben nu wel het gevoel dat we weer een stapje dichterbij komen. Ik had vroeger ook nooit verwacht dat je uitkijkt naar een eisprong (ipv de zwangerschap al zou dat helemaal super zijn natuurlijk).
Meid heel veel succes! Hoop ook voor je dat de zich snel zullen laten zien...en dat je met de clomid kan beginnen, je bent nu aan het begin van de MMM om zwanger te worden SPANNEND! Liefssss
@ kreeftje Ik heb nu ook eindelijk het gevoel dat er echt wat kan gaan gebeuren. Het is natuurlijk altijd maar weer afwachten of de clomid aanslaat. Voor jou wordt het ook spannend zeg nog even op het wachtbankje en dan ...... Ik ga weer hard duimen voor je!
Hey cira... Ik ben gisteren naar de gyn. geweest en mag nu ook beginnen aan mijn eerste ronde met clomid.. Weet sinds september vorig jaar dat ik pco heb, en ik kan dit toch ook niet goed aanvaarden hoor. Volgende week vrijdag gaan we mijn vriend zijn zwemmertjes binnenbrengen in het ziekenhuis, hopelijk krijgen we een positief resultaat. Daarna zal ik eerst provera nemen om mijn op te wekken, en daarna op de 3de dag beginnen met 1 tabletje clomid tem dag 7... En terug een afspraak maken met gyn op dag 13 of 14 van mijn cyclus. Hopelijk krijg ik dan een positief resultaat ivm mijn eitjes... Vele groetjes en veel succes Mariska
Mariska, Jij ook veel succes. Ik ga zodadelijk de 4e tablet provera slikken. Ook ik heb nog steeds momenten dat ik het moeilijk vind, maar mijn gyn heeft al direct gezegt dat j er niks aan kan doen zelf en dat je ermee geboren word. Wij moesten na de eerste afspraak al direct mijn man zijn zwemmers gaan inleveren.
Heb je dan ook pco? Ik ben namelijk niet geboren met pco...had voor de pil, een normale cyclus. Wel apart dat het bij iedereen anders gaat... het behandelplan heb ik het dan over
Ik heb al altijd last gehad van pco, ik heb in mijn jeugd nooit een spontane menstruatie gekregen. Daarvoor ook in behandeling geweest bij een gyn. Hij vertelde dat mijn eierstokken nog te lui waren om te werken. Door een pilletje te nemen ( cyclocur ), kwam mijn menstruatie op gang. Ik was dan 17 jaar en ben dan overgeschakeld naar de pil. De gyn vertelde mijn dat alles in orde was met mijn cyclus en dat ik mij geen zorgen hoefde te maken ivm zwanger worden. Dus vorig jaar beslisten mijn vriend en ik om aan een babyke te beginnen. In maart 2006 gestopt met pil, maar mijn kwam weer niet op gang. In september 2006 afspraak met gyn., hij heeft dan bloed afgenomen. Maar ik ging dan juist in november een vast contract krijgen op mijn werk, vandaar dat de spermatest enz. uitgesteld werd en ik terug voor enkele maanden de pil weer nam. Maar nu sinds eind januari terug gestopt met mijn pil en afspraak gemaakt met gyn.
Als ik het allemaal moet terug halen, ben ik nooit ''normaal'' ongesteld geweest. ook tijdens mijn pil gebruik had ik erg onregelmatige cyclussen of werdt ik niet ongesteld. Ik weet eiegnlijk pas sinds Januari dat ik PCO heb Heb het ook moeilijk mee en het is ook moeilijk te aanvaarden maar afleiding kan heel veel doen Ik zit nu op het wachtbankje mijn NOD is 23 april......... Liefsssss
@wendyp Ik heb nog nooit een normale menstruatie gehad en de gn zei tegen mij dat je ermee geboren wordt. Ja ga er maar vanuit dat dat dan klopt. @mariska Veel succes en ik duim mee dat de zwemmers van je hub suoer zijn! @kreeftje nog een weekje en je kan testen. Laat je het wel gelijk weten? Verder gaat het met mij allemaal wel goed. Begin nu met vlagen wat buikpijn te krijgen. Vandaag ook al de 5e dag provera. Lijkt wel of de dagen niet voorbij gaan. Ik wil zo graag met de clomid beginnen zodat je het gevoel krijgt echt een kans te kunnen gaan krijgen. Maar ja hoelang duurd het voordat ik met de clomid daadwerkelijk een eisprong krijg. Zat net ook de folders te lezen en kwam de folder van Hans textiel tegen helemaal vol met disneypakjes voor pasgeboren babytjes. De tranen stonden me gewoon in de ogen.
@cira Tuurlijk laat ik het meteen weten, vindt het erg spanennd en ben zooo bang voor een teleurstelling ik hoop dat van de 2 eitjes toch 1 bevrucht is....... [-o< Hou vol hoor! de dagen leken voor mij ook niet voorbij te gaan maar zit nu alweer in de 2e ronde clomid en 3e maand sind PCO is vastgesteld. Natuurlijk is het dan hopen gauw zwanger te mogen zijn.....ik hoop het voor je meid! Ik heb er nog steeds moeite mee als ik dan een baby zie of zwangere vrouw moet ik steeds slikken en wil het liefst heel hard weg rennen.... Maar bij ''ons'' (de meiden hier) heeft het gewoon tijd nodig en gebeurt het niet even 1 2 3 wij hebben er hulp bij nodig een zetje in de rug en bij een ieder is de uitwerking weer anders. Liefsssss
@ Kreeftje Kan begrijpen dat je bang bent voor een teleurstelling. En inderdaad wij hebben gewoon een zetje nodig en komen er ook wel! Ik denk dan ook dat je meer van een zwangerschap geniet en alle kwaaltjes voor lief neemt. Veel sterkte nog de laatste wachtdagen en ik blijf voor je duimen. Ik zit nu aan de zesde dag provera n begin af en toe wat buik pijn te krijgen. Ook lijkt het wel of mijn puisten wegtrekken snap er niks van maar het zal wel goed zijn. Ben ook benieuwd na hoeveel dagen ik na de kuur ongesteld wordt.
Vandaag dag 8 van de provera. Laat de dalijk maar snel komen! te pas en te onpas wat misselijk en buikkrampen. En vandaag echt alles op en tot gepoetst dus lijkt erop dat provera zijn werk doet. Dalijk lekker de auto helemaal schoonmaken van binnen. Ben zo'n erge poetsmiep als ik ongesteld moet gaan worden Dus dat zijn goede vooruitzichten.
Vandaag nog steeds hevig aan de poets. Ik heb ook steeds meer van die heerlijke ongi-krampjes. De laatste provera tablet heb ik gisteren middag geslikt. Dus als jullie me horen kom maar ben er helemaal klaar voor. Ik heb zo'n zin om met de eerste ronde clomid te gaan beginnen. Ik weet nog niet wat het gaat doen, maar als er al 1 eitje begint te groeien ben ik al blij op dit moment. En als er een eitje gaat springen heb ik het gevoel dat ik de vlag biuten ga hangen . Maar ja maar niet op de dingen vooruit lopen eerst maar eens de verwelkomen.
Meid het is een heerlijke dag om lekker te poetsten, heb ik vanmorgen ook al gedaan En meid hang die vlag lekker buiten..en vooral veel gaan klussen Ik had 2 eitjes deze ronde voelde me meteen even weer helemaal top! Onze tijd gaat komen meid, dan kunnen we genieten van een wondertje dat 9 maand in ons groeit ooow wat zal dat een heerlijk gevoel zijn en dan neem je idd alle kwaaltjes voor lief. Heel veel succes nog meid en hier wordt ook aan je gedacht hoor
Nou het hele huis is echt weer spik en span. Vandaag heb ik bezoek gekregen van jaja de ben zo blij! Ondanks dat ik er nu wel veel last van heb. (rugpijn en buikkrampen) Mag ik een woensdag de eerste clomid pil gaan slikken ben zo benieuwd hoe ik erop ga reageren. Morgen ook maar eens het zkh bellen voor de eerste afspraak op dag 10 of 11. Zelfs mijn ventje was blij dat de gekomen zijn.
Meid wat kun je dan blij zijn met de HEERLIJK dan he? Nu kun je weer verder, ik hoop dat de clomid gaat aanslaan en zijn werk goed zal doen....wie weet zal het voor jullie ook al gauw raak zijn. Bij mij nog geen tekens van de duivels...heb wel af en toe buikpijn maar het zijn meer steekjes en krampjes, heb heel erge honger en ben moe, en heb last van witte afscheiding zou het dan toch? Ik wacht nog even met testen denk morgen OF woensdag. Blijf wel duimen hoor Liefsssssss
Hmm...jammer dat provera mij nooit aan het poetsen zet! Volgens mij krijgt geen enkel medicijn dat bij mij voor elkaar . Fijn dat je ongi is doorgebroken. Ik ben ook in afwachting na een kuurtje provera. Hopelijk komt het morgen. Cira, ik ga voor je duimen dat de Clomid aan gaat slaan!
@ simba Thanx! Ik ben altijd erg poetserig als ik ongi moet worden. Daarom wist ik dat de provera zijn werk goed deed. Ik hoop dat de duivels zich ok snel bij jou zullen aandienen.