PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen

Als ik daar op moet antwoorden, zeg ik eerlijk dat ik niet meer weet of ik dat daarvoor ook had :( Ik heb nu zoveel last overal gehad, vorige week erge krampeb, misselijk braken nu pijn me borsten/tepels. Ik weet echt niet meer wat nu bij me ongi hoort of wat anders is :oops: :oops: :oops: Omdat het zo onregelmatig is ook he :(

2. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Ja kan ik eigenlijk goed geloven dat je het zo niet meer weet... Wanneer ga je een testje doen?

3. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen

Morgenochtend

4. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Ik ben al heel benieuwd hoor :) ;)
    Heel veel succes, ik hoop dat het positief is...

5. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    ja ben nu echt zenuwachtig

6. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    Hi girls,

Spannend Deborah, ik hoop het voor je! [-o<

Chantje, fijn je laatste provera, laat de :evil: maar komen, dan kun je er weer tegenaan! Ik kan me voorstellen dat je je een beetje zorgen maakt om de 100mg. Maar je gyn zal het niet voor niets zo doen. Het komt vast goed, probeer er maar op te vertrouwen (weet wie het zegt, want het is makkelijker gezegd dan gedaan he ;) )

Cira, jeetje wat vervelend dat je langer moet wachten dan de vorige keer :( Ik vrees bij mij ook het ergste. De vorige keer had ik de 3e dag 's avonds bruinverlies. Nou, vandaag nog niets te bekennen :rolleyes:

Mariska, beterschap! Doe lekker rustig aan meid.

Lot, succes met wachten tot maandag. Goed hoor dat je jezelf een beetje probeert te beschermen tegen een grote tegenvaller. Tuurlijk duim ik voor een meevaller he ;)

Pattie, spannend voor jullie nu! Ik hoop dat je volgende week een posit test hebt hoor! [-o<

Meiden, veel succes allemaal!
    X Bl'tje

7. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Hee meiden,

Jullie dachten vast waar is die nou gebleven maar ik was een weekje op vakantie, net alles bijgelezen. Even een update:

Gister mega ongi geworden dus morgen beginnen met de 100 mg, nou ben erg benieuwd...ben sceptisch...

@Mariska we lopen dus gelijk! Ik ga maandag even bellen voor de echo, denk ook de 13e!

@Cira: hoe lang wacht je nu al? Ik ben het op de 5e dag (na laatste pil) ongi geworden. Vond het ook lang duren!

@Chantje: ik snap dat je zoiets hebt van kom maar op met die 150 mg! maarja de dokters zullen het wel weten, hou je taai meis, het is ook zo lang wachten!!!

Meiden ik heb bijna tien blz. bijgelezen mara ik hoop dat ik komende week weer op iedereen kan reageren. Succes allemaal!

8. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    goedemorgen,

ben er even snel om bij te lezen, heb namelijk familiereunie dus moet zo weer weg....
    fijn voor de dames die ongie zijn geworden weer positief door naar de volgende ronde veel succes, bij de andere dames die de laatste provera hebben genomen komen de ongies vast snel....

linda leuke vakantie gehad waar ben je heen geweest?

en deborah?

ik heb soms nog wat steekjes in mijn onderbuik maar dat had ik ook de afgelopen 10 maanden toen ik geen ei had hoop natuurlijk dat het er nu wel door komt maar ga er niet vanuit maandag zullen we het horen!
    ben vandaag 1 jaar getrouwd jeetje wat is dat snel gegaan zeg!

allemaal een fijne dag!

9. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Lot: 1 jaar getrouwd....GEFELICITEERD! En veel plezier op de familiereunie....

LAAT DE :evil: :evil: :evil: MAAR KOMEN .............

10. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Vanmorgen test maar weer negatief :cry: :cry: :cry: :cry:

11. pattie007

pattie007 Actief lid

May 31, 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    He Deborah 22 Das echt heel jammer en zeker vervelend. Ik hoop dat de ongi nu maar snel mag komen en dat het de volgende ronde wel raak is.

Gisteren heb ik uitslag van het bloedonderzoek gehad. Het progesterongehalte was hoog, dus dat duide duidelijk op een eisprong. Nu nog wachten of hij bevrucht is. I hope so! Nog een kleine week wachten, en die week gaat echt heeeel lang duren dat weet ik nu al.

12. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen

Ik zal duimen voor je!

Ik ga als ik maandag nog niet ongi bent me gynocoloog bellen, wilde het vorige week al doen, maar dacht ene wacht nog even! Maar nu ga ik de stap zetten! Mocht altijd aankloppen als het zover was heb ze gezegd dus ben benieuwd

13. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    deborah: erg vervelend voor je!

Pattie: toen ik moest bellen voor de uitslag van mijn progesterongehalte vertelde de assistente ook dat ie heel hoog was. Ze vertelde het voor mijn gevoel op een rare manier waardoor ik meteen het gevoel kreeg zwanger te zijn. Dat was echt zo vreemd maar het klopte wel!

SUCCES ALLEBEI

14. pattie007

pattie007 Actief lid

May 31, 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    Nou ik kreeg ook het gevoel dat ze niet echt goed wist wat ze moest zeggen. Ze draaide er een beetje omheen en deed een beetje raar. Ik wordt nu toch echt wel een beetje zenuwachtig hoor hahaha.

15. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Deborah@ Wat jammer dat de test negatief is :cry: , denk dat je inderdaad even een afspraak maakt met de gyn...

Lot@ Gho 1 jaar al getrouwd zeg, wat gaat de tijd toch vlug hé... Een hele dikke proficiat hoor =D> Veel plezier met de familiereunie...

Linda@ Wat leuk dat we gelijk lopen, nu nog samen zwanger en het is helemaal oké hé ;)

Bloemetje@ Pffff dat lange wachten op je ongi .... Hadden we allemaal maar een rits in onze buik zitten, zodat we effen konden zien waar de :evil: :evil: :evil: bleven.

Cira@ Waar blijft je ongi? Zal nog even de TomTom meegeven, denk dat de belgische :evil: :evil: :evil: hun weg in nederland niet gemakkelijk vinden :D ;)

Chantje@ DUIM DUIM DUIM dat je maar snel ongi wordt....

pattie@ Wat spannend zeg... Inderdaad die week zal heel traag verlopen... Ook mijn duimen draaien op volle toeren voor jou hoor.

16. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    Heee,

Ze zijn er :evil: :evil: :evil: gelukkig maar! Nog niet echt veel maar een begin, dus ik denk dat ik morgen als dag 1 moet tellen :(:
    Dus dinsdag aan de clomid!

Linda, heel veel succes met de 100mg! Wat lekker dat je even op vakantie bent geweest!

Lot, gefeliciteerd met jullie trouwdag! Was de reunie leuk?

Deborah, wat een tegenvaller meid! Hopelijk weet je gauw meer!

Pattie, spannend.....! [-o< Ik hoop het voor je!

Mariska, weer een beetje opgeknapt?

Chantje en Cira, alles goed met jullie?

Ik ben echt blij dat hier de volgende ronde weer begonnen is, we gaan er weer vol goede moed tegenaan!

X Bloemetje

17. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Bloemetje@ Joehoe! Kben blij voor je dat je ongi bent geworden... Kzou inderdaad ook morgen als cd1 nemen...

Ja hoor kben al wat opgeknapt... Nog last van de verkoudheid maar ja die zal ook wel overgaan hé

18. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    Dankje!

Gelukkig voel je je weer wat beter!

19. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    bloemetje fijn dat de ongies er zijn kan je weer door! de reunie ging wel is altijd een verplicht stukje he maar was wel leuk....

deborah balen dat de test positief was laat dan de ongies maar door breken weet je waar je aan toe bent...

pattie ik duim dat je ei bevrucht is spannend succes met wachten!

20. pattie007

pattie007 Actief lid

May 31, 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    Nou ik snap er echt helemaal niets meer van.
    Vorige week donderdag (24 mei) heb ik een echo gehad en toen was er een heel mooi eitje te zien van 2 cm. Dit was op dag 16 van de cyclus. Gisteren gebeld met het ziekenhuis voor de uitslag of ik een eisprong heb gehad en dit was het geval.
    Nu vandaag ben ik ongesteld geworden!
    Ik snap er echt totaal niets meer van. Het is niet echt veel maar volgens mij wel te veel voor een innestelingsbloeding. Ik weet niet hoeveel dit kan zijn, maar mijn gevoel zegt een gewone ongi.
    Zou het toch kunnen dat het een innesteling is? vandaag is dag 25 van mijn cyclus.

Share This Page