hoi sybje, idd spannend, temp is ook nog hoog terwijl ik vanochtend 2 uren vroeger getempt heb zat ie nog op 36.9 manlief wil pas 5 december testen. omdat ik ook 1 keer op dag 16 ongi werd. maar zijn nog totaal geen tekenen van naderende ongi. had ik tot gisteren al 5 dagen krampen, nu niks als alleen af en toe steekjes dus weet het echt niet, akn alle kanten op en word gek van het broekgluren
aha nou maak je het nog spannender ...dus jij gaat morgen testen ? s'ochtends , s'middags , s'avonds ...? L.sybje
hye meiden morgen heb ik weer een echo ...... maar ik wil eigenlijk even vragen of er ook een keer een samenlevingstest gedaan kan worden..... het is namelijk zo ....ik ben nog al zuur ... en wat mij opvalt is dat als wij soms geklust hebben en de zwemmers in mij losgebroken zijn het ontzettend bijt en brand heb manlief al eens gevraag of hij ze stiekum zoutzuur voert maar nee dus ... dat kan toch ook niet goed wezen ? wat denken jullie ? L.sybje
nee woensdag pas meid ga ik testen, morgen wel alvast test kopen. ik test zoizo alleen maar sochtends enne ik zou dat zeker vragen hoor aan de gyn. hoort toch niet te bijten neem ik aan
nee het bijt al jaren ook toen ik aan de pil was .... dus dat zegt meer ober mijn /onze ph waardes dan de rest denk ik.... nou in ieder geval ga ik heel hard voor je duimen ! L.sybje
ja idd, raar dat je die nog niet gehad hebt dan joh! zou er zeker om vragen! n anders eisen en thanx voor je duimen meid!
Hoi Dames, vandaag was de dag van het slechte nieuws voor ons. Ik heb een FM gehad en er zaten teveel eitjes dus we mogen geen gemeenschap hebben en als ik dan ongesteld word krijg ik een echo om te kijken hoe het eruit ziet voor ik weer ga spuiten. Was hier erg van geschrokken en erg verdrietig van had hier niet op gerekent dus nu even afwachten wie weet gebeurt er een wonder want we hebben gister nog geklust dus misschien is er 1 zaadje die 1 eitje vind. En of dat niet genoeg was kreeg mijn broertje te horen dat zijn vriendin een miskraam heeft, het vruchtje was niet gegroeid en ook de baarmoeder niet nu afwachten of het lichaam het zelf afstoot en anders word ze gecurreteerd. Voor deze dag wel weer genoeg.
Mariska zie net dat je jarig bent gefeliciteerd! sammvkylian jeetje wat spannend zeg je houd ons ook in spanning blijf voor je duimen! sybje moet je wel even na vragen dan weet je het! deborah hoe voel je je vandaag?
@ lot: wat ontzettend naar nieuws! Een dikke digiknuff voor jou! en je hubbie! Sterkte ook voor je broer en schoonzusje!
@lot een grote digi knuff vanuit hier! Sam hoop dat het nog laaaaaang wegblijft. Deborah fijn dat je echo goed was heb je het hartje ook zien kloppen? Mariska gefeliciteerd! Taliaa het blijft soms moeilijk er niet over te dromen dat zorgt ervoor dat je hoop houdt. Sybje ik zou er zekers naar vragen!
Melly fijn dat je al kan gaan beginnen! Poohbear Ik duim dat deze combi jou combi is! Stef Succes met verbouwen! en we horen graag hoe je echo was.
Hoi Meiden, Helaas mag ik ook in dit rijtje. Mijn man en ik hadden vandaag onze eerste afspraak bij de fertiliteitsarts en heb te horen gekregen dat ik ook het PCO Syndroom heb (had het zelf al verwacht, maar toch..). Zit vandaag op dag 13 en er zaten in totaal minimaal 20 eiblaasjes. In mijn linkereiblaasje zat er een van 10 mm welke dus over 5 dagen zou kunnen springen, aangezien ik wel elke cyclus een eisprong heb. We gaan er deze maand dus gewoon voor! Verder hebben ze bloed afgenomen wat ze over twee weken nog een keer doen. Mijn man moet deze week zaad inleveren. 2 Januari krijgen we alle uitslagen en gaan we het behandelplan bespreken. Allemaal erg spannend dus! Vind het wel fijn om te zien dat vele van jullie zwanger zijn geworden ondanks PCO. Wens natuurlijk iedereen veel succes en zal hier dus wel vaker langs komen.
@Krisstel: "welkom" Helaas voor jou dat je hier mee mag gaan schrijven, maar we zijn wel heel gezellig hoor! Wel fijn dat je uit jezelf een eisprong hebt! Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent! @ all; ik heb weer een banner! Ben er helemaal blij mee! nog 12 dagen....
Hoop ik ook hihi Snap alleen nog niet zo goed hoe het kan dat ik wel PCO heb maar ook een eisprong? Wil dit dan ook zeggen dat het eitje wel groot genoeg is om te springen (en dus ook bevrucht kan worden) (Ben nog een beetje een leek , dus hopelijk kunnen jullie me helpen). Wat spannend voor jou zeg..hou je het wachten een beetje vol?
hee krisstel, welkom hier, zoals de meiden al zeggen, helaas eigenlijk he. hoop dat je snel zwanger bent meid. enne met pco kun je een gewone cyclus hebben en dus gewone eisprongen