Lot & cira@ Bedankt voor de felicitaties... Krisstel@ Jammergenoeg welkom bij ons cluppie... Sam@ Spannend zeg, denk dat je een positieve test zal hebben hoor morgenochtend... Cira@ Hoe voel je je meid? Pffff ben het alweer moed al dat wachten, heb toch soms van die krampjes hoor en het trekt door tot in mijn onderrug. Als ik aan het werk ben heb ik er meer last van dan thuis in de zetel... Ja we zullen moeten afwachten hé maar heb geen goeie hoop dat ik zwanger zou zijn.
@ krisstel; ja als je een eisprong hebt kun je ip zwanger worden hoor! Volgens mij had meisje0123 ook een eigen eisprong, en die is zwanger! Duss,, heel veel succes! @ all, hier nog maar 11 daagjes Ben al wel weer zenuwachtig voor de uitslag van t bloed.. mja, dat zal ook wel goed zijn tot nu toe verloopt het allemaal goed! Iedereen veel plezier vandaag!
Mariska ik had dat ook die krampen! We duimen voor je! Voor de rest natuurlijk ook! Vandaag gaat het weer net zoals andere dagen, ik moet wel uit bed gaan anders blijf ik er het liefste hele dag in liggen! De misselijkheid zet nu ook soms door in zuurheid zo'n zuur gevoel in je slokdarm, maarja! Ja wij hebben gister gezien hoe het hartje klopte en het ook gelijk gehoord!
Deborah@ Wat ambetant van die zuurheid... Neem anders zo'n Rennie tabletje dat kan geloof ik geen kwaad bij de zwangerschap... Shirley nam dat ook af en toe geloof ik.
deborah, vervelend van het zuur, das zo irritant, mara je mag gewoon rennies hoor heb me bij de zwangerschap van kylian lek ana gegeten
Meiden, ik kan niet helemaal afstand nemen merk ik wel! Ik mis jullie gewoon nu al! Tis juist fijn om het te kunnen delen met meiden die het snappen.... ik probeer gewoon wat minder te komen, maar wil wel gewoon blijven kletsen... Merk dat ik er juist nog meer mee bezig ben omdat ik er niet mee bezig wil zijn...snappie? mag ik terug komen....?
Dank meiden, voel me weer helemaal thuis hahahaha Hier gaat het wel goed, morgen weer de eerste clomidjes en dan 12 dec weer voor een FM. Lot, ontzettende jammer dat jullie deze ronde niet verder mogen proberen! Maar wie weet, jullie hebben hiervoor nog geklust en er is er maar 1 nodig.... Sam: wat spannend zeg! Goh, grote kans dat je morgen gewoon positief test! Laten we het hopen! Verder ga ik zo ff alles doorlezen.....
Makkie daar heb je gelijk in er is er maar 1 nodig. Vind het wel moeilijk om niet verder te gaan want de kans lijkt zoveel groter bij 4 eitjes ik hoop gewoon op een wonder. Makkie er zit 12 december vast een mooi eitje succes en leuk dat je er weer bent! sam hoe is het met jouw?
lot hier alles rustiig, af en toe krampen. temp is nog hoog, vanochtend weer misselijk (.)(.) doen ook nog steeds zeer
@makkie gezellig dat je er weer bent. Misschien om meer rust te krijgen kijk eens op de site van Dietheld de Vries. Zij geeft daar tips en je kunt adviezen aanvragen. Ze heeft ook een boekje geschreven samen zwanger worden. Hier staat een hoop informatie in en ontspanningsoefeningen. Wie weet heb je er wat aan. Ik vond het boekje in iedergeval erg verhelderend en toen ik het gevolgd had was ik de maand erop zwanger. Baat het niet dan schaat het niet. @sam oef spannend zeg. Ik zal voor je duimen. @all hier alles goed, moe en misselijk, maar dat hoort erbij. Morgen voor het eerst naar de VK. Ik ben benieuwd of ik dan weer een echo krijg. Ik krijg ondertussen een aardige verzameling, dat wordt al een boek opzich.
Hoi dames, Ik zit me al de hele dag van alles af te vragen. Ik kan het maar moeilijk los laten dat er mooie eitjes zitten en we niet mogen klussen. ik vraag me af of het zo is dat alle eitjes doorgroeien. De gyn zei als je man slecht zaad had dan had ik gezegd ga er voor maar omdat mijn man goed zaad heeft raad hij het af. De ovutest was nog negatief.
hey meiden @makkie : welkom ! @ all : ben vandaag naarde orthopeed geweest en naar de fert arts ....druk daagje dus de orthopeed had niks zinnigs te melden ..... en de fert arts heeft een echo gemaakt er was 1 ei van 11 mm te zien ...en nog een paar kleinere ..... ze had me het liefst de ze week nog een keer willen laten komen voor een echo maar dat wil ik niet omdat dat een kwal van een vent is ...dus maandag weer bij de haar zelf ..... maandag ook gelijk een samenlevingstest.....waarschijnlijk is er toch een soort van neg chemie tussen hubbie en mij ...ik kan manlief zijn zaad namelijk niet verdragen .... L.sybje
Sybje, mooi dat er een eitje zat! is het dan niet te laat als je maandag pas terug komt? En als jij zijn zaad niet kan verdragen kunnen ze daar wat aan doen? Vervelend dat de orthopeed niet veel had te melden wat gaan ze nu doen bij de orthopeed? veel succes!
Mariska, Hier ook nog hetzelfde op het werk soms ferme krampen. Als ik me rustig hou gaat het wat beter. Ik weet het echt niet heb dit noch nooit gehad. Makkie Welcome back! Lot ik weet niet of alle eitjes ook daadwerkelijk door zullen groeien. Veel succes met julie besluit! Deborah inderdaad Rennie's Sam wat super spannend zeg! Ik duim hier overuren! [-o< [-o< [-o< [-o< Sas zo'n boek zou ik ook wel willen Meiden moet voor mijn gevoel nog zo lang wachten! begin soms helemaal gek van me eigen te worden. De klachten deze maand heb ik nog nooit gehad, maar de buikgriep heerst dus........ Morgen alweer Woensdag! Bijna weekend! We willen het testen uit stellen tot volgende week woensdag, maar dnk niet dat we dat redden. Het zal in iedergeval niet eer worden dan aankomend weekend.
Hee Lot, nou we zitten dus in hetzelfde schuitje bij ons heeft de Gyn dus klussen ook afgeraden en dat terwijl we eigenlijk voor IUI gaan. Zelf sta ik er wel achter omdat het bij mij pas cd 10 was en 6 eitjes waarvan één 26 mm. Ik vond dit niet echt normaal lijken. Wat ik vooral moeilijk nu vind is dat de Gyn zei dat ik vanzelf een eisprong zou krijgen, nu is het 5 dagen later en ik heb niet het idee dat ik een eisprong gehad heb (gewoon mijn gevoel, geen pijnlijke tepels en temp vanochtend 36,3) nu vraag ik mij dus af wat is er aan de hand? Wat heb jij trouwens gespoten en hoeveel?
Bij ons is het andersom mijn cervixslijm lijkt niet tot slecht doorgankelijk, daar is dus niks aan te doen, vandaar dat wij nu voor IUI gaan.
hey lot de fert arts was ook een beetje ontdaan door het feit dat ik zijn zaad niet kan verdragen ....ze zou het uitzoeken en maandag krijgen we een samenlevingstest ..... het eitje zal waarschijnlijk volgende week pas springen ...baal wel dat ie nog zo klein is vorige maand was hij op cyclusdag 10 22 mm .....en 11 op cyclusdag 9 en qua orthopeed ...ik krijg 14 janurie een mri scan ......even afwachten of ik dan zwanger ben.... de een zegt dat je wel een mri kan maken bij zwangerschap en andere niet ... L.sybje
Ik heb puregon gespoten, eerst 50IE en vanaf dag 12 75IE en op dag 19 dus sowieso 1 van 17mm en 2 van 15mm en de rest heeft hij niet gemeten. Vervelend dat je nog geen eisprong heb gehad terwijl er zo'n groot ei zat kan je niet nog een fm krijgen? heb je zekerheid. succes. Ik hoop toch echt dat ik wel snel een eisprong krijg, want ik moet voor het spuiten eerst een echo en wij gaan 21 december op vakantie dus als ik dan niet ongi ben kan ik geen echo krijgen en mag ik niet spuiten dus weer een maand verder, dus nu duim ik dat ik snel ongi word dan kunnen we verder.