YYYYEEEESSSSS! woh ben zooo blij voor jullie! feestje bouwen! en voor jou alleen nog maar doorbakken biefstuk en bubbeltjessap! Wat een bijzonder kerst zal dit voor jullie zijn! dit is ook voor ons een brok in de keel momentje! Enjoy
10/11 december: NOD Mariska 12 december: Makkie 1e FM 13 december: Taliaa telefonisch consult gyn 14 december: Makkie (als het nodig is) 2e FM 14 december: Meisje 0123 1e echo bij gyn 16 december: Taliaa NOD 17 december: Meisje 0123 1e intake bij VK 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 31 juli 2008: Meisje0123 uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI. Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR Milla: Ongesteld geworden, 28 november beginnen met 50 mg clomid! Hopelijk brengt sinterklaas een mooi ei! Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen. Nu puregon spuiten en dan pregnyl. Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad. Clomid weer niet aangeslagen. Nu Puregon spuiten en hopen op eindelijk een ei! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... poohbear226: clomid 50,100 en 150 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Begonn en met opbouwen metformine 500 mg tot 3x daags. deze in combi gaan gebruiken met Clomid 50 mg. Eerste week januari waarschijnlijk eerst fm! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Eerste Echo gehad, helaas nog geen hartje zien klopen! 3 December terug komen. Makkie: 5e ronde met Clomid 100 + pregnyl. 12 dec. 1e FM. NOD rond nieuw jaar. Fleurrebel: schrijft even niet meer mee. Sybje: Nog een ronde clomid 100 mg ...... Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 19e dag een ei van 23 mm en GESPRONGEN!! Nu uitslag van bloed afwachten en daarna nog verder wachten..... stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!! Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!! Zo, het lijste kleurt al mooi roze! Kom meiden, wij gaan ook de roze wolk op!
Wauw het gaat echt goed de laatste tijd! Zoveel nieuwe aanstaande mama's! Dit is vast een heel goed teken voor de rest van ons.... 2008 wordt het jaar van ONS!
Meiden we kunnen het eigenlijk nog niet helemaal beseffen We zijn super blij natuurlijk! Zoals het er nu een beetje uitziet is onze due date midden augustus. Voor jullie allemaal strooi ik even wat HCG*********
Wauw Cira! Wat super om te lezen! Ik ben zoooo blij voor je! Gefeliciteerd hoor! @ all, afstand doen van het forum doet me erg goed, het is fijn te proberen er even afstand van te doen. Verder gaat het hier allemaal prima, als ik nieuws heb laat ik van me horen, ik blijf jullie natuurlijk volgen! Succes allemaal!
Hallo dames, ik meld me hier aan, PCOS is vrijdag geconstateerd, heb een cyclus die steeds langer word, Als ik 7 kilo kwijt ben en mn cyclus niet beter is dan mag ik terugkomen voor Clomid.
chantje spannend je 20 weken echo nog een paar nachtjes! claudia welkom hier en succes met afvallen! wie is de eerstvolgende nod?
@Cira,...wat een super gaaf nieuws...gefeliciteerd! Geniet lekker samen. @Claudia..succes met afvallen! Jaaa hier vanmorgen een temperatuursstijging gehad...dus mijn eisprong is geweest. Dit keer dus toch weer een 'korte' cyclus..yoehoe. Mijn NOD is 22 december...en anders op naar 2 januari en waarschijnlijk beginnen met Clomid.
Lot@ Ik ben de eerstvolgende NOD... Morgen of overmorgen krijg ik ofwel de op bezoek ofwel ... Hoop natuurlijk op het laatste hé Heb sinds gisterennamiddag af en toe een erge ongikramp. Nog steeds geen pijnlijke borsten wel veel lage rugpijn maar bij ongi heb ik daar ook last van... We zullen nog een 2-tal dagjes moeten geduld hebben
Claudia welkom hier! en mijn advies geef de moed niet op! OH Mariska wat spannend zeg ik suim zo super hard voor je want het zou zo mooi zijn! Meiden hier is het besef er nog niet helemaal! Begin steeds meer een zeurende buik te krijgen waardoor je toch eigenlijk wel meer besef ervan krijgt. Zo en dan nu maar eens een niuw bannertje maken!