PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    cira de banner staat je goed! het besef komt vast!

mariska duim voor je dat je zwanger het nieuwe jaar in gaat!

2. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @cira gefeliciteerd. Ik wist het wel. Gaaf joh. Hoe voel je je verder. Gek idee he, dat er een babietje in je groeit. Ik begin het nu pas te beseffen, nu mn broeken niet meer passen. Zaterdag bolle buiken broeken gekocht, maar die zakken nog af. En gelukkig werkt de voetreflex en ben ik sinds donderdag minder misselijk en begint het eten weer te smaken. Hierbij dus wat tips tegen de misselijkheid. Zorgen dat je steeds iets in je maag hebt en ander VSM Puur Mamma granulles gebruiken en desnoods voetreflex laten doen. Dat helpt echt. En als je moe bent gewoon gaan slapen. Het kost veel energie en daar moet je nu echt naar luisteren. Ik heb de afgelopen 2 maanden s'avonds bijna niets afgesproken zodat ik dan lekker kan slapen. Succes ermee en probeer er van te genieten en vergeet moeders voor moeders niet. Daar help je de andere meiden echt mee.

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Jeeeeetje Cira, wat lees ik nu!

GEFELICITEERD MEID!!!

Geniet er lekker van.

Ook van het misselijk zijn (hoewel dat nu wel behoorlijk begint te vervelen :confused: ).

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Mariska, hoop dat je nog steeds roodloos bent! Hoe gaat het nu?

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

ik heb weer een fm meting en eindelijk een samenlevingstest.....
    ben toch wel zenuwlappig geloof ik .....

jullie horen nog van mij !

L.sybje

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Spannend meid! Heb je dat beide vandaag? Hoop dat er een mooi ei zit en dat de samenlevingstest positief is! Ga zelf woe weer voor een FM en ga dan ook vragen om een samenlevingstest.... Succes!

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey makkie

jep tegelijk .....heb er zelf om gevraagd omdat de zwemmers van manlief mij irritteren....ze branden ...

ben erg benieuwd vorige week waren er een paar eitjes te zien de grootste was toen 11 mm ...ben benieuwd hoeveel het er nou zijn.....

(effe offtopic : heb je mijn nieuwe msn nog toegevoegd ?)

jij ook succes met je fm !

L.sybje

8. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Sas vanochtend weer een test gedaan :oops: was nog echt even onzeker.Maar er kwam weer netjes een tweede streepje. Verder voel ik me raar merk echt dat er dingen aan het veranderen zijn in mijn buik. Mijn broek doet gewoon pijn bij het zitten. En nog licht misselijk. Ben me eigen al aan het aanleren nu vaak kleine beetjes te eten en merk nu al dat het dan beter aan voelt.

Donderdag 27 december heb ik de eerste echo. best spannend hoor!
    Ook hebben we ons eigen al getrakteerd op het 9 maanden dagboek. :)

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Leuk is die! Die ga ik straks ook meteen kopen als het raak is! Super voor later om terug te lezen, voor jezelf en je kindje!

10. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hij is echt super leuk ja ga vanaaf met mijn mannetje het begin alvast invullen. en ik denk ook maar gelijk MvM bellen.

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.065
    2.203
    113
    Brabant
    @ cira, leuk om te horen! dat je lichaam al echt aan het veranderen is!
    @ mariska: weet je al iets?

@ all: hier vandaag zijn de ongikrampjes in mn onderrug echt erger geworden (voelt alsof ik vandaag ongi ga worden, zeg maar) en de pijnlijke tepels zijn ook weg
    ohoh, hoe maak je jezelf gek?
    pfft, ik hoop dat de ongi wegblijft:(:(

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd hoe het met Mariska gaat!
    En Taliaa ik hoop dat je ongi wegblijft meid! dat hoop ik voor ons allemaal straks!

hier is mijn eipijn weer begonnen. heb ook last van opvliegers en voel me niet helemaal fit.... ben bang dat ik een griepje te pakken heb. Heb deze keer wel veel minder afscheiding, hoop niet dat dat betekend dat er niets aan het groeien is.. :( Woensdag weten we weer meer!

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

jep, heb ik gedaan!

14. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Hier nog steeds niet ongi... Kan morgen ook nog komen hoor. Als ik niet ongi ben geworden test ik woensdagmorgen ( alé nacht want zit in vroege ploeg )

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nou meiden ik kom net uit het zh vandaan......

de smaenlevingstest was goed ze zag nog wat zaadcellen leven..... dus ze overleven mijn slijm.....
    alleen het pakken van het slijm deed zeer zeg ...ik dacht echt dat ik er in bleef....ze zetten een klem op of in mijn baarmoedermond om slijm te kunnen pakken en dat lukte maar niet want ieder keer als zij die klem er op zette schoot ik tegen het plafond dus zo werkte we elkaar heel fijn tegen ..maar goed al met al is het gelukt en heeft ze nog een klein beetje slijm kunnen pakken .....

vorige week bij de fm was er rechts 1 ei te zien van 11mm ......vandaag zat er rechts 1 ei van 12 mm en 1 van 10 mm
    en links zat 1 ei van 18 mm ...die waarschijnlijk net gesprongen was ..maar dat weten we niet zeker ....donderdag wil ze me even terug zien voor een fm ......
    ben dus benieuwd ....
    Ik heb alvast een recept mee gekregen voor clomid 100 mg ......mocht het deze maand niet raak zijn (wat wellicht ook niet is) dan mag ik met de kerst zelf met de clomid beginnen en doen we 1 maand zonder echos .....

sorry voor het lange verhaal ....

L.sybje

16. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @sybje gefeliciteerd dat je de zwemmers van je mannetje niet om zeep brengt. ha ha. Dat is een hele opluchting vind je ook niet. En inderdaad kan het slijm pakken heel zeer doen. Bij mij ging het ook niet van een lije dakje. Ik schoot die eendebek steeds af. grijns. Ik moest me ontspannen. Nou dat gaat lekker met zo'n ding erin die pijn doet. Ik zal voor je duimen dat het deze ronde raak is. Geef je de zwemmers een tomtom mee?

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @sas : ja ja ze hebben een tom tom mee en de fert arts heeft brodjes neergezet.....haha ja en dat ontspannen ging niet echt nee , nou ja het zit er weer op ..ik weet wel dat ik nooit een hsg hoef.....haha

ik zit nu een beetje te twijfelen......misschien is mijn ei gesprongen ....misschien ook niet ....
    wanneer moeten we nou klussen dan ?
    ik denk dat ik het nu maar even elke dag doe ...dan kan toch geen kwaad ?

L.sybje

18. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @sybje. Als je het niet zeker weet, dan zou ik zeker mn mannetje elke dag even bespringen. Grijns. Niet geschoten is altijd mis. Waarschijnlijk krijg je wel de leuke opmerking van manlief, of je na de daad even een tijdje op je hoofd wil gaan staan, zodat de zwemmers de goede kant op gaan. Die opmerking kreeg ik. haha. Wat dat aangaat hebben mn mannetje en ik dezelfde humor en dat maakte de medische molen een stuk leuker. We maakte daar laast nog een paar grappen over tijdens de sinterklaas (kinderen waren niet in de buurt) tegenover mn zusje en zwager, maar mn zwager wist niet waar die moest kijken. Ze hebben zelf ook in de mmm gezeten, dus wisten wel waar we het over hadden. maar ja, zij deden er destijds ook een stuk moeilijker over die hele mmm.
    Ik ben nog steeds voor je aan het duimen dat het raak is deze maand.

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    dankje wel sas !
    ik zal de komend dagen op mijn kop gaan staan ....zou dat raar lijken als ik op mijn handen aan kom lopen op mijn werk ? nee toch ?

L.sybje

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.065
    2.203
    113
    Brabant
    Hey meiden,
    even een ego berichtje van mij;
    de ongikrampen zijn niet weggegaan, maar juist nog wat erger geworden..
    En net bij t plassen, had ik roze/ lichtrood slijm op mn papiertje.. Dus.. its over
    Hield ik me eerst nog voor de gek dat die ongikrampen misschien wel innesteling waren.. Maar nu weet ik wel beter
    natuurlijk weet ik, twas pas de eerste ronde clomid.. Maar ben er heus heel verdrietig van. Ik hoef nu ook niet de praatjes van: je wordt nog wel zwanger, je bent(relatief) nog niet zo lang bezig etc etc

Jullie zijn heus heel lief, maar ik eventjes niet..
    fijne avond,
    taliaa

ps, als dit mijn eerste ongidag gaat worden, dan zitten er 10/11 dagen tussen ei en ongi, is dat niet te kort?
    pfft, heb er even geen zin in..

Deel Deze Pagina