Hoi meiden, Toch nog even wat te melden, inmiddels anderhalve week geleden gestopt vanwege te veel follikels maar ik heb het idee dat de eitjes (ik lijk wel een kip) niet gesprongen zijn (hele lage temp, veel eisteken en geen gevoelige tepels). Dus ik dacht geen gepieker meer (ben ook bang voor cystes) en ik pak de phone, nou heb ik mooi nog een afspraak kunnen maken dit jaar, volgende week dinsdag. Kan ik tenminste rustig de feestdagen in!
@Taliaa...mijn luteale fase is tot nu toe ook 10 dagen, volgens de huisarts was dit minimaal en kon het geen kwaad. Ik ga het 2 januari voor de zekerheid ook nog even aan de fert. arts vragen. Hier nog weer een klein berichtje. Volgens mij fert. arts zou mijn ei afgelopen zaterdag springen maar hij is vandaag gesprongen of moet nog straks haha. Mijn ovulatietest was gisteren en vandaag positief dus manlief en ik moeten nog even lief doen tegen elkaar Zou wel super zijn om zwanger te worden voordat we officieel de MMM ingaan...
Taliaa je kan niks ander doen op dit moment dan de uitslag dalijk afwachten. Maar denk positief er is een eisprong geweest dat is alvast het begin! Linda fijn dat je dinsdag voor controle naar het ZKH kan. Ik ga duimen dat et allemaal rustig is voor je! Meiden ik ga lekker naar bed!
10/11 december: NOD Mariska 12 december: Makkie 1e FM 13 december: Taliaa telefonisch consult gyn 14 december: Makkie (als het nodig is) 2e FM 14 december: Meisje 0123 1e echo bij gyn 16 december: Taliaa NOD 17 december: Meisje 0123 1e intake bij VK 27 december: Cira eerste echo bij de gyn 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 31 juli 2008: Meisje0123 uitgerekend 15 augustus 2008: Cira uitgerekend. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI. Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR Milla: Ongesteld geworden, 28 november beginnen met 50 mg clomid! Hopelijk brengt sinterklaas een mooi ei! Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen. Nu puregon spuiten en dan pregnyl. Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad. Clomid weer niet aangeslagen. Nu Puregon spuiten en hopen op eindelijk een ei! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... poohbear226: clomid 50,100 en 150 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Begonn en met opbouwen metformine 500 mg tot 3x daags. deze in combi gaan gebruiken met Clomid 50 mg. Eerste week januari waarschijnlijk eerst fm! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Eerste Echo gehad, helaas nog geen hartje zien klopen! 3 December terug komen. Makkie: 5e ronde met Clomid 100 + pregnyl. 12 dec. 1e FM. NOD rond nieuw jaar. Fleurrebel: schrijft even niet meer mee. Sybje: Nog een ronde clomid 100 mg ...... Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 19e dag een ei van 23 mm en GESPRONGEN!! Nu uitslag van bloed afwachten en daarna nog verder wachten..... stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!! Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!!
Taliaa, Ik had vorige ronde tussen ei en ongi ook 10/11 dagen en volgens de gyn was dat niet erg... snap dat je die zinnen niet wilt horen want als je ongi word is gewoon ontzettend k**** en dan helpt niets behalve even huilen en je hart luchten dus doe dat maar gewoon wij luisteren! cira kan me voorstellen dat je nog eens testte lijkt me ook erg onwerkelijk nog even afwachten en dan een echo spannend zeg! geniet van dat wat je voelt! sybje ik zou zeggen klus even iedere dag en staat niet raar hoor als je op je handen binnenkomt op je werk sas hoe gaat het met jouw? Al 10 weken voorbij gaat wel snel! mariska blijft nog spannend duim voor je! makkie ik hoop dat er een mooi ei aan het groeien is! Linda wat vervelend dat je eitje ws niet gesprongen zijn gelukkig kan je volgende week nog komen. Ik heb ook het idee dat ze er bij mij nog zitten hoop dat ze wel springen bij ons! hoe is het met de andere zwangere dames? Ik heb een vraag voor de dames die puregon spuiten of hebben gespoten. Ik spuit altijd savonds nu ga ik in januari naar ciske de rat dus op tijd weg maar de puregon moet in de koelkast dus of kan niet weg of moet het op een of andere manier meenemen hoe deden jullie dit altijd? Mag niet zolang uit de koelkast toch? En niet meer dan een uur eerder of later is mij verteld, iemand een idee of tip? verder hier alles zijn gangetje, zit nu zonder klussen en spuiten dus man op non actief en wachten tot de eitjes springen en dan ongi worden, dan een echo en dan weer beginnen met spuiten als het er goed uitziet! woensdag jarig en volgende week vrijdag met vakantie dus genoeg om op te wachten of naar uit te kijken!
@lot23 Je kunt de pen gewoon in je tas meenemen en dan op de wc een keer prikken. Een puregon ampul is buiten de ijskast 26 dagen houdbaar. Dus een paar uur kan geen kwaad. Je haalt hem gewoon op het laatste moment uit de ijskast en als je thuiskomt direct weer in de ijskast is echt geen probleem. Ik heb die van mij wel eens een dag uit de ijskast gehad omdat ik op reis was en de auto niet met een koelkast was uitgerust en mn mannetje wilde er geeneen inbouwen voor zo'n spuit. (vond het wel lullig van hem ha ha) Gewoon meenemen die pen. Veel plezier bij ciske
hee meiden, Had gelijk, ben toch echt ziek geworden. Ben nu lekker thuis en lig op de bank. Bah, hoop dat ik snel weer opgeknapt ben... dit is niets zo. Omdat mijn foliumzuurtjes + vitamines bijna op waren, heb ik deze keer Etos Zwanger Worden genomen.... wilde het toch proberen, omdat je er zoveel goede verhalen over hoort. Verder alles goed met iedereen? Mariska, je houdt ons wel in spanning zeg! Hoop dat je nog steeds roodloos bent en gewoon harstikke zwanger bent! xx
thanx! hoop dat ik snel opknap, anders ben ik misschien nog wel te beroerd om genoeg te klussen deze ronde... heb zo'n last van mijn lijf dat daar helemaal geen zin in heb..... maar wil ook niet deze kans laten schieten....zucht...
Meiden nog steeds niet ongi hoor Heb wel al een paar keer krampen gehad zoals ongi maar ook in mijn lies. Telkens ik een kramp voel begin ik bang te worden dat de in aantocht zijn. Maar dan denk ik dat de zwangere dames ook dachten dat ze ongi gingen worden met die krampen. Dus.......... spannend hé als ik niet ongi ben test ik morgenochtend. Ook nog steeds last van maagzuur na het eten en gisterenavond toen ik m'n bh afdeed had ik pijn in de borsten en pijnlijke tepels... Zal de ganse dag veel broekloeren vrees ik
Mariska Spannend hoor! ga echt duimen voor je! Ben morgen vrij dus zodra ik wakker ben kom ik gelijk kijken. Makkie beterschap!
Zal waarschijnlijk maar in de namiddag effen langskomen om te melden hoe de test was... Of ik zou al vroeg moeten wakker zijn en daardoor nog effen tijd heb om op de pc te tokkelen vooraleer ik moet gaan werken. Allensinds zal ik als ik zwanger ben morgennamiddag na het werk in het kruidvat binnenspringen... Had vorig jaar gezien dat ze er kerstballen hadden met opa en oma op. Dit zou ik wel een leuke verrassing vinden want kerstavond gaan we bij m'n ouders gaan eten
@ mariska... ohoh, spannend..! we horen het! @all: hier een hele domme, stomme doos..Heb nl getest vandaag, en natuurlijk negatief, om 2 redenen; 1 ) ik verlies bloed 2) tis nog wel vroeg Maar ik dacht; als ik vandaag ongi zou kunnen worden, dan kan ik ook testen, pfft, domme redenatie, I know Het roze/rode verlies van gister is overgegaan in dikke bruine/ donkerbruine drap, en echt weinig (aan 1 inlegkruisje op een hele dag meer dan voldoende, zeg maar...)Sorry voor de details Dit telt toch nog niet als ongi he? of als eerste ongidag? Ik ken dit niet als begin van ongesteld worden, ik werd het altijd in 1 keer.. Herken die bruine drap wel van het afgelopen half jaar waarin ik eigenlijk niet ongesteld werd, maar wel steeds vloeide. Duss... Wat denken jullie dames? ga ik wel gewoon ongesteld worden? Is er nog een kans op een wonder? Pfft, maak mezelf redelijk gek Ennuh @sas, je hebt gelijk, ik heb in de 1e ronde een ei, dat is natuurlijk al geweldig..
Taliaa meid wat een onzekerheid! Ik kan er ook geen zinnig woord over zeggen.... misschien is het oud innestelingsbloed en heb je gewoon te vroeg getest... of het is het begin van je ongi..... als dit je eerste ongi is na een ei mbv clomid, dan kan je ongi anders zijn dan je 'gewend' bent. En bij de eerste ronde clomid werd ik ook een dag of 4/5 te vroeg ongi. Je lichaam moet hieraan ook wennen natuurlijk..... succes!
ah, daar had ik nog niet aangedacht,dat mn ongi nu natuurlijk anders is.. haha, is logisch maar ik moet weer clomid gaan slikken op de 3e dag, maar de 1e ongi dag is toch echt wanneer het doorzet he? dus met roodbloed, zeg maar..?
mariska wat spannend zeg laat je ons morgen niet te lang wachten hopelijk ben je op tijd wakker dan kan ik het goede nieuws vroeg lezen. sas mag ook een aangebroken ampul een paar uur uit de koelkast? bedankt voor alle info en wel stom dat je man geen koelkast wilde inbouwen taliaa balen zeg hoop natuurlijk voor je dat het niet doorzet en je gewoon te vroeg bent succes! makkie succes morgen met je fm! zwangere dames wel jullie buikjes showen he als ze groeien!