jeetje pattie dat is niet leuk dan denk je dat je een mooi ei gehad heb die mss bevrucht is en dan dit maar volgens mij is een innestelind rond dag 7-10 dacht ik hoop zo voor je dat dat zo is duim voor jullie dat het niet doorzet....
Nou als het tussen dag 7-10 na de eisprong is dan zou het kunnen. Stel dat ik vorige week vrijdag een eisprong heb gehad dan is het nu 7-8 dagen daarna. Ik hoop zo dat het niet doorzet en dat het een innesteling is!
pattie ik heb even op google gekeken en daar staat dat de innesteling ongeveer een week na de bevruchting is, hoop het voor je...zet het niet door en is het oud bloed? succes
Nou het lijkt me niet alleen oud bloed te zijn, want er zit ook wel helder bloed bij. Ik weet het echt niet meer.
He Pattie wat raar zeg ? Ik hoop voor je dat het niet doorzet en dat het idd een innesteling is. Anders is er niet echt een verklaring voor... Wat een onzekerheid zeg Succes!
Pattie@ Ja hier hoop ik ook op een innesteling voor je... kweet ook anders niet wat het kan zijn Veel succes
Ik had vannacht een tampon in en die zat echt helemaal vol vanmorgen. Ik denk toch echt dat het de duivels zijn. Ik vind het zo raar! Ik heb vorige week pas mijn eisprong gehad. dat is door een bloedonderzoek bevestigd. Ik weet het echt niet meer. Ik denk dat ik dan morgen weer met de clomid moet beginnen. Dan is het dag 3. Al hoop ik dat het vandaag echt weer stopt.
Hallo allemaal! Hier nog steeds geen ongi te bekennen. Ik weet het echt niet meer maar jah. Als k midden volgende week nog niet ongi ben maar een testje doen en bij negatief maar even de gyn bellen. Ik weet ook zeker dat ik niet zwanger kan zijn mijn eitjes zijn niet groter als 1 cm geweest en mijn baarmoederslijm niet meer als 5mm. Ach ik ga nog wat extra bordjes plaatsen buiten dat de me wat sneller kunnen vinden. @ bloemetje fijn dat de ongi er zijn meid! Op naar een nieuwe ronde met hopenlijk een mooi positief resultaat. @ mariska ik heb wat extra borden buiten gezet Maar ik ben benieuwd wanneer ze me vinden @ pattie wat raar @ lot nog gefeliciteerd! @ chantje hoop dat je oni snel komt ! @ deborah jammer meid het blijft afwachten voor je. @ alle anderen veel succes!
Cira, wat vervelend dat e nog steeds geen te zien zijn! Hopelijk komen ze ons allebei maandag bezoeken! Ik ben erg ongeduldig op het moment, als ik ook lang op ze moet wachten denk ik niet dat ik de aankomende tijd erg vrolijk zal zijn! Pattie, vervelend dat het bloedden niet is gestopt!!
Cira@ Verdorie toch waar blijven die verdomde ongi? Kzal voor je blijven duimen hoor meid... Een dikke groepsknuffel, Mariska
@ cira: wat ontzettend balen, die onzekerheid is zo frustrerend! Hou je taai meis. @pat: mmm het lijkt dus toch je ongi, misschien moet je de Gyn eens vragen of een luteale fase (zo heet dat toch) ook korter dan twee weken kan zijn? Mischien weet iemand anders hiervan.........
Hoi hoi, Cira, wanneer heb je je laatste Provera gehad? Ik vind het toch vreemd hoor. Weet je zeker dat je écht geen eisprong gehad kunt hebben? Op welke dag waren je eitjes 1cm? Wat een onzekerheid zeg! Succes! Chantje succes met wachten meid!Ik zal ze proberen door te sturen! Groetjes aan de rest! Fijne avond nog, X Bloemetje
Ik moet straks naar het ziekenhuis voor een zw.test. De assistent vond het ook raar klinken, maar het was niet totaal onmogelijk dat het een ongi is. Omdat ik anders vandaag weer de volgende kuur clomid moet gaan slikken kon ik vandaag even komen voor die test. Ik hoop dat ik straks wat meer duidelijkheid heb.
jeetje pattie toch wel weer een beetje spannend dan maar dan heb je wel duidelijkheid en dat is wel fijn nou veel succes en we horen het wel! cira hoe is het vandaag? nog steeds niet ongie? chantje hoe is het met jouw? ik moet om 14.45 naar de gyn extra echo omdat er vorige week niets te zien was hoop dat ik als er niets te zien is met provera mag beginnen....
dank je wel chantje hoe is het met jouw ongies al op bezoek, wanneer heb je je laatste provera gehad?