PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    @ makkie, ik heb daar geen verstand van, maar zo te horen kun je dus morgen toch spuiten.. Dus flink aan de klus nog!:)

@ all: hier blijft t een beetje t zelfde.. Ik heb wat bruine/ donker rode afscheiding. maar het komt 'er"niet uit. dwz op inlegkruisje zat de hele dag niks.. Zelfs met afvegen ook niet. maar "intern" kwam ik wel wat tegen (zeg maar soort van alternatieve tampontest) en dat is nu dus al de hele dag, wordt niet meer, eerder minder. Gister dus niks, en dinsdag ook dit.
    Ik neem aan dat ik dit niet kan tellen als ongi?
    Ik ga morgenochtend nog een keer testen, aldus de gyn kon dat en hoefde ik niet te wachten tot zondag.
    Hij zei dat 2 weken na de eisprong de menstruatie ong. moest komen, of je kon testen...
    Dus.. aangezien ik dit als ongi zie, ga ik voor mn eigen gevoel nog een keer testen.. Dan weet ik het he, dan hoef ik me niet meer gek te maken..
    I'll let you know:)
    liefss en alvast weltrusten

taliaa (verveelt zich, mn site waar ik altijd game ligt plat...gaap)

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    hai meiden,
    helaas negatief getest. Echt extreem negatief.
    Ongi zet ook maar niet door. (.)(.) doen echt zeer, volgens mij nog nooit gehad.. Geen ongikrampjes meer, niks meer.
    Zucht, ik ben zoooo bang dat de ongi niet door gaat zetten! Iemand ooit gehad? Met clomid wel en eisprong en geen ongi?
    Oja, ik weet wel, geduld geduld, maar dat is zooo moeilijk, zeker gezien de afgelopen maanden...pfft

fijne dag vandaag!

3. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Taliaa Ik ben toch bang dat het afwachten blijft meid! Sterkte!

Lot Hier begint het besef er eindelijk te komen.

Makkie klus ze ;)

Sybje Hier vandaan ook druk aan het duimen dat je het volgende reept niet meer nodig heb.

4. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    WHOOEEAAAAA!

Hier is het gelukkigste meisje van vandaag!

Het was super bij de echo.
    De gyn gaf in eerste instantie aan dat we niet moesten schrikken als er nog geen hartactiviteit waarneembaar zou zijn, dat ik dan over een week nog een keer terug mocht komen.
    Nou, dat apparaat er in, 2 seconden zoeken en toen zagen we een 'vlek' (sorry, kan het niet romantischer omschrijven ) met een knipperlichtje erin!
    Kortom, 'hij doet het'!

En, als klap op de vuurpijl, hebben we dus vanmiddag NIKS gekocht
    Hebben gekeken bij Kidsfactory in Breda en even gauw bij Babyplanet (minuscuul winkeltje in Breda trouwens) en Prenatal.
    Wist eigenlijk niet goed wat ik moest kopen, eigenlijk hebben wij gewoon ALLES nog nodig en waar begin je dan he!
    Maar het was wel super gezellig, het stokbrood kruidenkaas en chocoladebroodje met pudding bij Delifrance smaakten ook uitermate goed en deze dag kan voor mij NIET meer kapot!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    woehoe, meisje! gefeli! fijn joh!en dat klinkt idd als een fantastische dag!
    Liefss, taliaa

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Meisje wat super dat het er goed uit zag!

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Meisje echt super gefeliciteerd!

Hier weinig bijzonders, geen ongi zoals ik had verwacht, woensdag gewoon naar de Gyn en dan zien we wel verder!

8. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Meisje@ Wat leuk zeg je eerste echo, gelukkig kon je het hartje al zien kloppen...

Gisteren gebeld naar de gyn voor m'n eerste echo en ik mocht kiezen tss 3 januari of 9 januari...
    Heb natuurlijk gekozen voor 3 januari hé ;)
    Ben dan zeven weken en 2 dagen en hoop dat ik net zoals meisje al een hartje kan zien kloppen.
    We zijn ook heel benieuwd of het ééntje of twee zullen zijn ;)

9. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    16 december: Taliaa NOD
    17 december: Meisje 0123 1e intake bij VK
    27 december: Cira eerste echo bij de gyn
    29 december: Makkie NOD
    3 januari: Mariska eerste echo bij de gyn
    30 april: Chantje Uitgerekend
    03 juli 2008: Sas7 uitgerekend.
    31 juli 2008: Meisje0123 uitgerekend
    15 augustus 2008: Cira uitgerekend.
    19 augustus 2008: Mariska uitgerekend

Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI.
    Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR
    Milla: Ongesteld geworden, 28 november beginnen met 50 mg clomid! Hopelijk brengt sinterklaas een mooi ei!
    Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger!
    Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid
    Lot: Clomid niet meer aangeslagen. Nu puregon spuiten en dan pregnyl.
    Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad. Clomid weer niet aangeslagen. Nu Puregon spuiten en hopen op eindelijk een ei!
    Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan:)!!
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!!
    poohbear226: clomid 50,100 en 150 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Begonn en met opbouwen metformine 500 mg tot 3x daags. deze in combi gaan gebruiken met Clomid 50 mg. Eerste week januari waarschijnlijk eerst fm!
    Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak :D Eerste Echo gehad, helaas nog geen hartje zien klopen! 3 December terug komen.
    Makkie: 5e ronde met Clomid 100. 12 dec fm gehad: mooi ei aan de linkerkant! Vrijdag 14 dec pregnyl zetten en dan weer op het wachtbankje.... NOD 29 dec. Als ik ongi word dan krijg ik begin jan. een HSG onderzoek.
    Fleurrebel: schrijft even niet meer mee.
    Sybje: Nog een ronde clomid 100 mg ......
    Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 19e dag een ei van 23 mm en GESPRONGEN! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles:) Maar nu eerst wachten op ongi!
    stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!!
    Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!!

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ meisje : aah wat gaaf zeg (tik ik met tranen in mijn ogen ) echt super ! geniet er maar lekker van !

@ all bedankt voor jullie reacties !

L.sybje

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Meisje, wat een heerlijk nieuws! Kan mee voorstellen dat jullie helemaal in de wolken waren! En spulletjes kopen.... dat komt wel, nog tijd zat toch?

Taliaa, balen dat je test nega was maar dat de ongi niet door wil zetten..... hoeveel dagen zit je nu na je ei? Het kan ook langer duren dan die gemiddelde veertien dagen he? Ik heb zelf een keer 18 dagen gehad (en 17 en 16...) Dus je ongi kan nog heel goed komen hoor! Ik hoop het, dit is ook niets zo!

All: Gisterochtend dus de spuit gezet. Deed echt pijn, terwijl mijn vriend het niet anders dan anders deed... dus waarom weet ik ook niet. En ik kreeg smiddags al meteen zo'n last ervan! Mijn buikpijn was nog net zo erg als daarvoor, dus denk zelf niet dat ie eerder gesprongen is. Ook doet mijn rug enorme pijn.... deze keer is de pregnyl wel heftig hoor!

Vanavond 'moeten' we nog even aan de bak, daarna kan het weer spontaan gelukkig! Ga vanavond er een feestje van maken, kaarsje, hapjes, mooi lingerie setje.... dan moet het lukken toch? En achteraf ff de tomtom op mijn buik leggen, weten beter waar ze heen moeten...hahahaha...

Fijn weekend allemaal!
    xxx

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

16 december: Taliaa NOD
    17 december: Meisje 0123 1e intake bij VK
    27 december: Cira eerste echo bij de gyn
    29 december: Makkie NOD
    3 januari: Mariska eerste echo bij de gyn
    30 april: Chantje Uitgerekend
    03 juli 2008: Sas7 uitgerekend.
    31 juli 2008: Meisje0123 uitgerekend
    15 augustus 2008: Cira uitgerekend.
    19 augustus 2008: Mariska uitgerekend

Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI.
    Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR
    Milla: Ongesteld geworden, 28 november beginnen met 50 mg clomid! Hopelijk brengt sinterklaas een mooi ei!
    Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger!
    Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid
    Lot: Clomid niet meer aangeslagen. Nu puregon spuiten en dan pregnyl.
    Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad. Clomid weer niet aangeslagen. Nu Puregon spuiten en hopen op eindelijk een ei!
    Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan:)!!
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!!
    poohbear226: clomid 50,100 en 150 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Begonn en met opbouwen metformine 500 mg tot 3x daags. deze in combi gaan gebruiken met Clomid 50 mg. Eerste week januari waarschijnlijk eerst fm!
    Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak :D Eerste Echo gehad, helaas nog geen hartje zien klopen! 3 December terug komen.
    Makkie: 5e ronde met Clomid 100. 14/12 pregnyl gezet nu weer op het wachtbankje.... NOD 29 dec. Als ik toch weer ongi word dan krijg ik begin jan. een HSG onderzoek.
    Fleurrebel: schrijft even niet meer mee.
    Sybje: Nog een ronde clomid 100 mg ......
    Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 19e dag een ei van 23 mm en GESPRONGEN! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles:) Maar nu eerst wachten op ongi!
    stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!!
    Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!!

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    hi lieve meiden,
    ff krt berichtje.Ben vannacht echt heel ongi geworden, joehoe! bijna niet geslapen vd pijn! dat herken ik wel van voor de pil.
    verder zit in in de lappenmand, heb vanochtend mn duim gebroken. auau
    typ nu met links en hou ook maar op.
    vertel morgen wel hoe en wat!liess, taliaa

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : balen zeg !wel fijn dat je duivels er nu zijn en je weer verder kan !

L.sybje

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Fijn dat je ongi bent geworden, wel minder van de pijn :( ..... en je duim au au! Jeetje, hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen? Succes hoor!

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

au au au, jeetje wat heb ik nu een (ei)pijn zeg! Ik heb al sinds donderdagbuikpijn, maar elke keer als ik denk nu zal ie wel springen, wordt de pijn even later nog erger..... het is zelfs zo dat als ik ga zitten dat ik um echt voel zitten (kan natuurlijk niet, maar lijkt wel een steen die ik dan voel) Net deed het zo'n pijn dat ik niet meer van de bank kon opstaan hahahaha, mannetje moest me echt helpen! Hij durf nu eigelijk niet meer te klussen, bang dat hij me erge pijn doet. Dan moet ik me maar even groot houden en het hem niet laten merken.... anders komt er niets meer van denk ik.....

Net idols gekeken, maar wat zitten er deze keer een hoop goede bij zeg! Vooral die Nikki vind ik echt goed! Ben benieuwd wie er naar huis gaan....

fijne avond verder allemaal!

xx

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    @ makkie, heb je de pregnyl al gezet? wel balen van die pijn zeg:( hopen dat ie snel springt! en dan natuurlijk gezellig met een zwemmertje gaat knuffelen!

@ sybje, tja, niet echt balen. wist al dat ik niet zwanger was, en was heel bang niet ongi te worden, haha ben bang voor alles! :) nu kunnen we idd weer verder!

@ all; mn duim(heb nu mn mitella af, dus kan ff met 2 vingers typen:)). Ik heb vanochtend het balkon geveegd, en met naar naar binnen gaan leunde ik naar buiten om de deur naar me toe te kunnen trekken, terwijl ik mn rechterhand om de post heen had om me vast te houden! (aan de scharnierkant) Dus ik een ruk aan de deur gegeven, maja daar zat mn duim dus tussen... KRRRR hoorde ik en ik denken dat dat de deurpost was.. (jaja, hardhout..)
    Heeeeel even dacht ik dat t wel meeviel, maar dat was zo over. Toen rollend over de grond van de pijn mn mama gebeld (manlief was net weg) En die kwam, die heeft mn broer weer gebeld en die heeft ons naar t ziekenhuis gebracht.
    het is mn bovenste kootje van mn re duim, en ze kunnen er niet veel aan doen. Heelt vanzelf, zit nu een spalkje omheen tegen de pijn en heb een mitella om hem hoog te houden en rust te geven. Moest vandaag eigenlijk van 1200-2000 werken, en wilde het nog gaan doen ook...hihi, mocht niet van mn mama:) (werk op een groep met verst bep kids, dus best heftig werken af en toe..)
    Morgen ook nog vrij/ziek en dan dinsdag proberen, want dan heb ik 2 gesprekken staan, maar moet ik wel kunnen rijden, dus ben er bang voor..
    Oja, als mensen ernaar vragen, ik ben van 2 hooggevallen en heb alleen een gebroken duim, hahaha. Klinkt wat stoerder (en minder stom) dan zeggen dat mn duim tussen de deur heeft gezet:)
    Nu weten jullie het hele en domme verhaal..
    De pijn is nu wel wat minder, maja, doe dus ook niks:)
    Anyway, wij gaan dus de 2e ronde clomid in, en heb er zin in:)
    Bedankt voor jullie lieve woordjes en luisterend oor, de afgelopen eerste en hele spannende ronde!
    Liefss, Taliaa

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : balen zeg ...en van 2 hoog gevallen met alleen een gebroken duim klinkt zeker stoer !

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, wat een domme pech zeg met je duim! Had ook echt iets voor mij kunnen zijn hahahaha sterkte ermee meid! Oja, ik heb de pregnyl gisterochtend gezet, dus mijn ei kan elk moment komen of is geweest (pijn wordt namelijk al weer iets minder) Net nog voor de laatste keer op commando geklust :oops: .... nu weer op het w8bankje!

Wanneer begin je weer met de clomid, cd 3?

20. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Taliaa, wat kl*** van je duim. Hoop dat het snel heelt. En fijn dat je uit je eigen ongi ben geworden.

Makkie succes met die wachtweekjes. Ik ga heel hard duimen voor je! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

Linda veel succes bij de gyn. Ik duim voor goed nieuws [-o< [-o< [-o<

Deel Deze Pagina