ja begin op cd 3 weer met clomid Ben ff aan het denken of ik vanavond of morgenochtend begin, vrijdagavond begon het nl al een beetje door te zetten. zal niet op 12 uur verschil komen toch? Ik ben idd erg blij ongi te zijn geworden uit mezelf! Ik heb me er bij neer gelegd en ben helemaal blij dat ik morgen weer met de clomid kan beginnen, dan heb ik weer het gevoel dat ik iets kan doen voor een beebje! Nou iedereen veel plezier vandaag nog! Ik ga weer met mn duim in de mitella.. Ik moet van mn werk dinsdag ook nog thuisblijven en daarna heb ik vakantie t/m 1 jan JOEHOE! Liefss, Taliaa
Hallo allemaal wat is het hier rustig meiden. Ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe het met bloemetje en poohbear is?
hallo allemaal! Heb even een weekje rust genomen van het forum. Werd een soort van obsessie! Hier gaat alles goed, zit op dag 7 van de Provera, dus rond de kerst beginnen aan de Clomid 50 in combi met de metformine die ik elke dag slik nu. Ben er eindelijk niet meer duizelig van, maar heb nog wel vlagen misselijkheid (al worden die wel minder). Van het weekend was mn zweedse schoonfamilie hier. mn vriend vond het moeilijk om te vertellen dat we "bezig zijn", maar ze zagen me zo veel pillen slikken, dat ik het toch verteld heb. Mn schoonzus is 5 maanden zwanger en die zei natuurlijk precies de goed bedoelde foute dingen. Zij dacht dat ze de eerste maand gelijk zwanger zou zijn en toen ze dat na 2 maanden nog niet was was ze helemaal in de stress en heeft het internet af zitten pluizen naar wat er mis zou kunnen zijn. Dan denk ik....waar heb je het in hemelsnaam over....2 maanden! 3e ronde is ze zwanger geraakt. Het was best moeilijk om haar met een buikje te zien en het gesprek ging non stop over babys enzo. Ik heb er het beste van gemaakt, maar toen we de Prenatal in gingen om de Nederlandse babywagens te bekijken, moest ik wel effe slikken! Maar ik heb enthousiast mee gedaan.... Gelukkig ging mn schoonmoeder ook niet flippen toen ze het hoorde. Ik heb altijd mot met haar, maar nu ging het helemaal goed! Ik heb nog niet alles terug gelezen. @cira, hoop dat je je goed voelt, ben zo blij voor je! @taliaa, sterkte met je duim, oeh, dat kan zo veel pijn doen!
poe, poohbear, wat moelijk joh! En ik snap dat je even een weekje rust nam! maar wel fijn dat je nu weer even een update hebt gegeven! Ik duim zo heeeeeel erg dat deze nieuwe combi van medicijnen gaat aanslaan! Wat ik me afvraag is of je suikerspiegel nu in de gaten gehouden moet worden? Nou meissie, hoop dat je snel ongi wordt en natuurlijk dat januari 2008 DE maand voor jullie gaat worden! (en voor de rest van ons natuurlijk) Liefss, Taliaa
17 december: Meisje 0123 1e intake bij VK 27 december: Cira eerste echo bij de gyn 29 december: Makkie NOD 3 januari: Mariska eerste echo bij de gyn 18 januari: Taliaa NOD 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 31 juli 2008: Meisje0123 uitgerekend 15 augustus 2008: Cira uitgerekend. 19 augustus 2008: Mariska uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI. Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR Milla: Ongesteld geworden, 28 november beginnen met 50 mg clomid! Hopelijk brengt sinterklaas een mooi ei! Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen. Nu puregon spuiten en dan pregnyl. Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad. Clomid weer niet aangeslagen. Nu Puregon spuiten en hopen op eindelijk een ei! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! poohbear226: clomid 50,100 en 150 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Begonn en met opbouwen metformine 500 mg tot 3x daags. deze in combi gaan gebruiken met Clomid 50 mg. Eerste week januari waarschijnlijk eerst fm! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Eerste Echo gehad, helaas nog geen hartje zien klopen! 3 December terug komen. Makkie: 5e ronde met Clomid 100. 14/12 pregnyl gezet nu weer op het wachtbankje.... NOD 29 dec. Als ik toch weer ongi word dan krijg ik begin jan. een HSG onderzoek. Fleurrebel: schrijft even niet meer mee. Sybje: Nog een ronde clomid 100 mg ...... Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 19e dag een ei van 23 mm en GESPRONGEN! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controlesNu ongi en begonnen met 2e ronde clomid50mg stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!! Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!!
Poohbear Sommige begrijpen inderdaad niet dat een kindje krijgen niet bij iedereen zo gemakkelijk gaat. Ik duim dat dit de combi is die voor jou lichaam werkt.
Even een berichtje van mij. Vanochtend bij de VK geweest want ik moest tussendoor mn bloeddruk komen laten meten omdat het 2 weken terug een beetje aan de hoge kant was. Vandaag 2 meetingen gehad en het was beide keren te hoog. Ik werd gelijk bij de VK tussendoor gepropt en die stuurt met nu door naar het ziekenhuis. Ik mag weer terug naar de gyn. Ze hebben voor morgen al een afspraak gemaakt. Ik baal er wel van, maar ik moest me geen zorgen maken. En tot mn grootste ergenis kan mn mannetje niet mee want die zit diepweg in duitsland op oefening. grr. Die schrok ook wel, maar ik moest me niet druk maken zoals de VK gezegt heeft. Ik zit nu op de grens en dan sturen ze je door naar het ziekenhuis, zodat ik daar nu onder controle blijf. Morgen meer hierover.
@sas7, he ged, wat vervelend! Nu al een hoge bloeddruk! Hoop dat je snel wat wijzer wordt! @taliaa, dank je wel! Ik hoop het ook ja. De eerste 2 weken had ik wel ens het gevoel dat mn bloedsuiker erg laag was. Ik heb voor de zekerheid een gratis metertje mee naar huis genomen van mn werk. Ik zit nu op 3x 500 mg en dat is een normale dosering voor een suiker patient... Snappen doe ik het niet helemaal, als het maar werkt!
@ sas, ja ze kunnen wel zeggen dat je hoeft te schrikken, maar dat doe je toch.. Nou iig heel veel succes bij de gyn en we duimen dat het nu netjes onder "de grens" blijft! liefss, Taliaa
Sas probeer idd niet te veel zorgen te maken, is moeilijk, maar dat zeggen ze niet voor niets! Hoop dat je bloeddruk snel goed is, dan kun je weer gewoon naar de vk....lijkt me toch leuker dan weer naar het ziekenhuis.... poohbear, hoop dat deze combinatie van hormonen jullie snel een wonder gaat opleveren! Succes! taliaa, hoe is het met je duim? echt domme pech zeg.... maar je hebt al bijna vakantie heerlijk! Ik ben de week van 31 dec t/m 4 jan vrij... ook lekker! Hier zijn de ww weer aangebroken. Heb zeker weten zaterdagavond/nacht mijn eisprong gehad. Oei oei oei wat deed de linkerkant (waar mijn eitje zat) een pijn! Kon mezelf nieteens van de bank krijgen... en omdraaien in bed ging ook niet van de pijn! Heel apart, nog niet eerder zo heftig gehad... misschien dat ik wel gewoon een supereisprong heb gehad en is het deze keer gewoon raak! Fijne werkweek allemaal en ik denk aan jullie!
17 december: Meisje 0123 1e intake bij VK 27 december: Cira eerste echo bij de gyn 29 december: Makkie NOD 3 januari: Mariska eerste echo bij de gyn 18 januari: Taliaa NOD 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 31 juli 2008: Meisje0123 uitgerekend 15 augustus 2008: Cira uitgerekend. 19 augustus 2008: Mariska uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI. Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR Milla: Ongesteld geworden, 28 november beginnen met 50 mg clomid! Hopelijk brengt sinterklaas een mooi ei! Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen. Nu puregon spuiten en dan pregnyl. Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad. Clomid weer niet aangeslagen. Nu Puregon spuiten en hopen op eindelijk een ei! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! poohbear226: clomid 50,100 en 150 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Begonn en met opbouwen metformine 500 mg tot 3x daags. deze in combi gaan gebruiken met Clomid 50 mg. Eerste week januari waarschijnlijk eerst fm! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Eerste Echo gehad, helaas nog geen hartje zien klopen! 3 December terug komen. Makkie: 5e ronde met Clomid 100. 14/12 pregnyl gezet nu weer op het wachtbankje.... NOD 29 dec. Als ik toch weer ongi word dan krijg ik begin jan. een HSG onderzoek. Fleurrebel: schrijft even niet meer mee. Sybje: Nog een ronde clomid 100 mg ......2 a 3 eitjes gesprongen ...nu ww (17 -12) Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 19e dag een ei van 23 mm en GESPRONGEN! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controlesNu ongi en begonnen met 2e ronde clomid50mg stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!! Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!!
hoi Dames ik ben er weer eventjes Gaat hier niet goed, moet vandaag gynocoloog bellen ik val teveel af en geef teveel over! Ben het ook echt zat lig alleen maar in bed ben helemaal uitgeput ervan! Wil gewoon genieten! Sterkte voor alle andere ik hoop op een wonder voor jullie deze ronde!
he balen zeg deborah jammer dat je er nog niet echt van kan genieten ...hoop dat ze je kunnne helpen ... L.sybje
Hee syb, we lopen een beetje gelijk op... jij hebt 3 dagen eerder je NOD... kunnen we elkaar lastig vallen met allerlei 'dingen' die we voelen hahahaha Deborah, wat naar om te lezen dat je je zo beroerd voelt! Dit is natuurlijk ook weer niet de bedoeling! Hoop dat je snel opknapt en dat je dan heerlijk kunt gaan genieten (hoop dat je deze misselijkheid na de 12e week kwijt bent!). Hoop dat de gyn raad weet! Succes hoor!
@makkie haha gezellie ...ik ga alleen nooit meer af op wat ik voel ...ben al zo vaak mijzelf tegen gekomen ....(voel wel heel veel ....maar dat zal nu de griep wel zijn haha)