meiden, ik voel me zoooo schuldig....heb net gerookt.... heb vandaag te horen gekregen dat mijn contract in eerste instantie maar met een half jaar verlengd wordt, terwijl ze eerst zeiden een vast contract... maar het bedrijf wordt ineens overgenomen en nu weten ze niet hoe het allemaal gaat lopen.... kan zijn dat er niets aan de hand is, maar voor de zekerheid dus maar een half jaar contract... echt zo onzettend k*t! Dus beetje overstuur, ff net bij mijn schoonmoeder kopje thee gedronken en dus een sigaretje gerookt.... Heb nu zooooo'n spijt! Zou dit een eventuele innesteling/zwangerschap kunnen tegen houden? Heb al maanden niet gerookt.... nu ben ik bang dat als ik straks toch ongi wordt dat het mijn eigen schuld is, had ik maar niet moeten roken....
Makkie het lijkt mij niet dat het zoveel kwaad kan nu, er zijn ook vrouwen die de hele zwangerschap roken.... balen van je contract een vast contract heb je tenminste zekerheid, succes! En nu proberen niet meer te roken he, ik heb makkelijk praten rook niet.
nee ik doe het echt niet meer! drink nu een speciale thee met heeeeel veel anti oxidanten om meteen dat gif uit mijn lijf te krijgen hahahaha (echt ranzige thee trouwens.. )
Its a beautifull day! The sun is shining, I feel good, noone is gonna stop me now! Voel me kip lekker vandaag..... Verder geen nieuws! have a nice day girls!
Een streep is een streep toch? Ook als de streep lichter van kleur is als de controle streep? Ja he? Nou dan heb ik super fantastisch geweldig nieuws: Joehoe ik ben zwanger Het is niet te geloven. Morgen gaan we de digitale test doen. Zou nu dan 31 dagen zwanger zijn, en 27 augustus 2008 uitgerekend. Oooh we hadden het zo gehoopt maar niet verwacht. Heb al een paar dagen buikpijn. Deze ronde zouden we de 2x IUI doen.Dit ging niet dooor omdat mijn ei zelf al gesprongen was. En zie het ei wou geen IUI en nu zwanger...... Kan het niet geloven.
WHAAAAAAAAAAAA FLEUREBEL, WAT EEN (WAT MIJ BETREFT ONVERWACHTS) NIEUWS! SUPEEEERRRR! GENIET ERVAN EN.... GEFELICITEERD!!!
JOEPY. Gaaf nieuws zeg. Gefeliciteerd. En inderdaad een streep is een streep. Je ziet de wondere zijn de wereld nog niet uit. Net als je er niet op rekent is het toch gelukt. Je geeft de andere meiden nu ook weer hoop op deze manier. Geniet er van.
Fleurrebel wat een mega heerlijk nieuws! En een heeeeeeeel fijn kado met jullie 1,5 jarig huwelijk! Geniet ervan meid en ik weet zeker dat de test cb digitaal morgen gewoon ZWANGER aangeeft!
@ fleurebel: wat een ontzettend gaaf nieuws! Dat zijn heeeeleee bijzondere feestdagen voor jullie! @ makkie: 1 sigaretje voordat je zwanger bent kan heus geen kwaad! (de stress die je er om hebt is ook niet gezond, dus nu gewoon niet meer doen!) Ik vind het helemaal super dat je gestopt bent hoor! Ennuh, baluh van je contract! @ all, hier beginnen de duivels hun koffers weer te pakken, dus nog eventjes geduld en dan weer aan de klus. Heb met manlief afgesproken dat we vanaf dag 14 proberen om de dag te klussen, dus ben benieuwd Vorige keer sprong het ei op dag 20, zegt dat iets over deze keer? Wat nu had ik best een hele lang cyclus Liefss, taliaa
Fleurebel@ Wat een fantastisch nieuws zeg Van harte gefeliciteerd hoor, een streep is een streep... Makkie@ Wat k*t van je contract meid, 1 sigaretje kan geen kwaad hoor. Maar nu geen meer roken hé Hier al aan het aftellen naar 3 januari, pfffff nog 15 dagen zeg... Zit precies weer op het wachtbankje hé Af en toe weer krampjes gehad vandaag maar mijn rugpijn is vandaag iets minder... Hopelijk blijft dit zo op het werk ook.
@makkie ik herken het helemaal met dat contract. Ik heb het bij deze baas tot 2x toe gehad. de 1e keer zou mn uitzendcontract omgezet worden naar een jaar contract, maar ik moest 3 maanden extra via het uitzendbureau werken ivm een reorganisatie. en de 2e keer zou ik na het jaarcontract een vastcontract krijgen, en dat is toen ook weer een jaarcontract geworden omdat er toen nog een reorganisatie overheen kwam. Ik heb nu gelukkig mn vaste contract getekend die in januari ingaat, en blijft ingaan nu ie weet dat ik zwanger ben. gelukkig ben ik niet mn baan kwijt. Als ze je maar zeggen dat ze je niet kwijt willen, dan komt het allemaal wel goed. Enneh nu van die sigareten afblijven. Die je nu nog hebt door het tiolet spoelen.
Hoi meiden @Fleur: van harte wat super zeg! @all: ben gelukkig weer wat positiever, komt door die fijne arts. Vanochtend dus naar de Gyn geweest, en jaja ik had eindelijk eens gelijk wat betreft mijn lichaam, er is zeer waarschijnlijk geen eisprong geweest dus de 6 grote eitjes zijn niet gesprongen (tja PCO he). Eigenlijk natuurlijk niet goed maar nu krijg ik provera. Geen orgametril dit keer omdat het niet goed werkte. Ben ik dus eigenlijk heel blij mee, straks ongi worden en dan kan ik dus snel weer beginnen met spuiten (mits de uitgangsecho rustig is). In mijn ziekenhuis kan ik weer vanaf 3 januari terecht, de Gyn zei dat ik nu dan wel met de provera kan beginnen, wat is jullie ervaring met ongi worden van provera, hoeveel dagen duurt het gemiddels tot je ongi bent? Nou ik ga in ieder geval relax de feestdagen in en ik kan dus zeer waarschijnljk begin januari weer verder, yes dat is al over twee weken! PS ik moet zo nog wel ff bellen voor het bloedonderzoek maar ik ga ervan uit dat daar geen gekke dingen uit komen.
@linda, ik werd met provera tussen de 4 en 7 dagen ongi. Het wisselde per keer. Dat is PCO de ene keer reageer je zo en de andere keer weer zo. Wat ga je spuiten. Puregon? moet je wel om zo'n puregonpen vragen, want dan is het echt een eitje dat spuiten. Hopelijk heb je een mooi resultaat en begint jouw jaar super.
Van harte gefeliciteerd! wat goed hee! Hier nog steeds buikpijn! brrr gisteravond wel erg gehad hoor, wist niet wat ik met mezelf aan moest
Ok dus vandaag beginnen zou ook kunnen, je bent denk ik een beetje in de war door die zwangerschapshormoontjes hihi want ik heb al twee keer gespoten gaat het goed met je buikje?
hihi hoezo warrig en last van die hormoontjes. Ik zat vanochtend met mn dikke berenpotensloffen aan in de auto. Ik vond het remmen en gas geven met die dingen wel lastig. Ben maar even terug gegaan naar huis om schoenen aan te trekken. Enneh vorige week had ik de huistelefoon mee naar mn werk genomen. Dacht zeker dat ik 25km verderop ook wel bereik zou hebben. haha. Gelukkig kan ik er zelf om lachen. Mn partner ligt helemaal dubbel om mij. Ik schijn gekke dingen te zeggen in mn slaap en heb allemaal van die rare stunts op het moment. Over boodschappen doen en opruimen hebben we het dan maar niet. Schampoo in de koelkast enzo. haha. Verder gaat het met mn buikje goed. En passen mn broeken niet meer dicht. Enneh de misselijkheid wordt ook al minder.
haha sas met je pantoffels in de auto ? hihi leg hier helemaal dubbel....stel je voor dat je gewoon uit gestapt was .....nietsvermoedend