PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Gelukkig had ik het snel door, want het zijn van die hele grote lompe poten, enneh je kwam er mee klem te zitten in de pedalen. Ik hoop maar dat de buurman het niet gezien heeft in de schemering terwijl ik mn auto stond te krabben.

2. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

fleurebell, gefeliciteerd. wta een waanzinnig nieuws zeg!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    @ sas, stel je voor dat je had moeten blazen en uitstappen ofzo, hahahahaha
    vertel ajb nog meer leuke, grappige verhalen!
    Ennuh je broeken niet meer dicht en misselijkheid wordt minder... daar zijn wij ook BLIJ mee!
    Woehoe!

@ all: wij, zwarte dames op het lijstje, komen onderhand in de minderheid:) WOEHOE! En in 2008 gaan we allemaal ROZE!
    (het liefst januari natuurlijk!)

Liefss, Taliaa
    (jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik mezelf een beetje moed in zin te praten he?):)

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Goed idee meid, ik doe mee!

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik hoop eigenlijks nog voor 2008 ....verlies anders dan toch wel echt een beetje mijn moed......

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja het liefst deze maand nog en anders januari... hihihi

7. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Fleurebell gefeliciteerd!

Sas wat een leuke verhalen. Merk dat ik soms ook van die stomme dingen kan doen. (6 x achterelkaar naar de supermarkt en steeds weer datzelfde waarvoor je ging vergeten).

Meiden jullie moeten ook gewoon snel naar de ander kant komen hoor!

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Sas zit gewoon te lachen om je verhalen leuk om te lezen en yes 12 weken en broeken niet meer dicht zo hoort het he ;)

Linda je gevoel was dus juist wel balen maar na de provera snel ongi en dan kunnen jullie weer verder!

Ik vind het helemaal geweldig alle 'pco'dames die zwanger worden maar ik denk dan weleens het dunt hier erg uit als jullie maar wel gezellig mee blijven kletsen, positieve verhalen zijn ook goed om te lezen en de een na de ander volgt dus we zijn allemaal hopelijk snel aan de beurt! :D

dames op de wachtbank hoop dat jullie voor 2008 nog een positest hebben! [-o<

Ik heb vandaag een echo gehad om te kijken hoe het eruit zag, helaas :( had ik links een erg grote eiblaas zitten die eerst weg moet ben nu ongi en moet 25 dagen provera slikken zodat die blaas gaat slinken en dan weer ongi worden rond 20 januari ofzo en dan weer een echo en als het er dan goed uitziet mogen we weer beginnen met spuiten voor nu nog een week of 4 verplichte pauze, ben er aardig rustig onder ga lekker op vakantie en even niet alleen met hetzelfde bezig zijn is wel even rustig voor me hoofd en lichaam denk ik maar tuurlijk hoop ik dat het snel eind januari is dan kunnen we er hopelijk weer voor gaan en dan gaat het ons gewoon lukken nu vind ik dat we geduld genoeg hebben gehad;)

Ik blijf het zeggen allemaal heel veel geluk en hoop dat we snel allemaal aan de andere kant bij het pco clubje zwanger zitten! :baby:

Ik zal niet iedereen meer spreken voor vrijdag dus bij deze allemaal hele fijne kerstdagen en spreek jullie voor oud en nieuw weer! En volgend jaar kerst met een lief, klein en gezond kleintje erbij van ons zelf! [-o<

9. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Lot fijne vakantie en geniet ervan!

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, hele fijne vakantie. Kun je je lekker opladen voor de behandelingen in januari. Jij ook alvast fijne feestdagen!

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Dames dank je wel, we gaan naar mijn schoonouders die wonen in oostenrijk mijn ouders en broertje en vriendin gaan ook mee gezellig, skien en rustig aan doen beetje opladen is wel goed wel balen dat we niet verder kunnen nu.

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

zeker balen dat je even niet verder kunt, hoop maar dat januari voor je omvliegt! En voorzichtig met skien he? niets breken hoor!

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    lot mag ik alsjeblieft met je mee naar oostenrijk ...anders kan ik pas van de zomer ...... ;) :) kan niet meer wachten heb zo'n trek in kaisersmarren.......en oostenrijkse milka mega repen......en extrawurst.....oooh men ....wou dat het zomer was !
    geniet er van !

L.sybje

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    sybje je mag best mee hoor :) als je in de buurt had gewoont had ik milka repen voor je meegenomen! Hoe is het verder met je?

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hihi ! wacht wel tot de zomer dan kan ik weer lekker dobberen in de ossiachersee!
    hier is het rustig ....zit in de ww heb gisteren progestron laten prikken en die was goed 19,5 en nu moet ik weer wachten.....maar goed nog een weekje .....voel eigenlijk helemaal niks tot nu toe.....

fijne vakantie meis !

L.sybje

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Wat moet je progesteron zijn? Ik zie je al dobberen met je dikke buik;)

17. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    lot een heel fijne vakantie gewenst...

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Dames morgen en vrijdag kom ik nog wel even gezellig kletsen hoor ga vrijdagnacht weg!

mariska hoe voel jij je? de gyn al gebeld?

19. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Ja hoor 3 januari heb ik m'n eerste echo...
    Hopelijk is alles in orde, ben soms bang dat het hartje niet zal kloppen...
    Anders nog niet misselijk geweest, alleen last van m'n onderrug en bandenpijn. Soms ook eens het maagzuur maar dat ik alles van kwaaltjes :)

20. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @lot23 doe je ze daar de groeten van me in Oostenrijk. Ik had ook een vakantie staan volgende week. Lekker skieen, maar dat hebben we geannuleerd. Ik durf het risico niet te nemen dat er iets gebeurd. Stel je voor dat je zelf goed skieed maar een ander botst tegen je aan. Ik zou het mezelf nooit kunnen vergeven. Enneh schaatsen doe ik nu ook maar even niet. En het geld kunnen we nu mooi voor het inrichten van een kamertje gebruiken. We gaan straks met de vakantie eerst de zolder ombouwen tot slaapkamer voor ons. Dan kan onze slaapkamer straks de babykamer worden.
    @all gisteravond kwam mn mannetje weer thuis van oefening. 3 weken weg geweest. Hij was vanochten al weg toen ik wakker werd en hij belde me net op. Waarom ik hem vanacht heb wakker gemaakt. Hij moest van mij de pinguins van het balkon halen, omdat het zo koud was. Dat was niet goed voor die beesten volgens mij. Pas toen ie zei dat ie het gedaan had, mocht ie weer van me gaan slapen. Ik weet van niks, dit heb ik allemaal in mn slaap gedaan. Hij heeft er wel erg om moeten lachen. Hij vond dit toch beter dan dat ik met het beddengoed vandoor ga tijdens het slaapwandelen. Dat is iets wat ik nu heel erg doe, nu ik zwanger ben. Ik deed het altijd al als ik het heel druk had, maar het is nu toch wel wat erger geworden.
    Dus dames die nog niet zwanger zijn, wie weet wat voor gekke dingen jullie gaan doen. En voor de zwangere ben ik de enige die gekke dingen doet, of doen jullie het ook.

Deel Deze Pagina