hee meiden, heb al een paar uur last van ongipijn.... beetje vroeg lijkt me... of mijn eisprong moet niet goed gegaan zijn en wordt ik eerder ongi (al een keer eerder gehad). Zit nu 5 dagen na mijn eisprong, dus stiekum hoop ik dat het toch een goed teken is.... Verder alles goed met iedereen? Het heeft hier vanmiddag heeeeeel ietsiepietse gesneeuwd... echt cool! Hoop zo op een witte kerst weer een keer! xx
Hier ben ik dan ook Net thuis van te werken, morgen nog een dagje voor de grote kuis aan de machines en dan eindelijk vakantie...
nee hoor, vond het gewoon ff jammer dat jullie er niet waren... had net babyboom gezien dus zat weer ff in een dipje... is nu weer goed hoor! en met jou?
Hallo meiden hier een dame die tot na kerst vrij heeft. Heerlijk! Hoe is ht hier met iedereen het is de laatste dagen zo rustig. Lot super fijne vakantie geniet ervan en kom maar lekker uitgerust thuis. Sas nog niet echt hele rare dingen gedaan wie weet komt dat nog. Makkie ik duim dat het andere steekje zijn! Sybje fijn dat je progesteron goed is. Met mij gaat alles lekker nog eenklein weekje en dan de echo best spannend allemaal.
Hoi meiden, Hier provera-girl, had gister echt mega steken in mijn zij, misschien worden de eiblaasjes nu afgebroken ofzo, jeetje Lot wat balen zeg, tja mij is nu ook echt duidelijk, alles stapje voor stapje, zo zie je maar, kan je wéér niet verder, hopelijk heb je veel afleiding. Hier gemengde kerst-gevoelens, mijn omaatje is gisteren overleden, eindelijk heeft ze geen pijn meer maar we zijn allemaal wel erg verdrietig Hele fijne kerstdagen allemaal!
@ linda, gecondoleerd! sterkte, zeker de komende dagen! @ makkie, die ongi pijnen betekenen vast iets heeeel erg goeds Nog maar 8 dagen, dan weet je het! @ cira, spannend , dat wachten tot de eerste echo, denk ik, of niet? @ all, vannacht weer mn eerste clomid opvlieger gehad, haha, was meteen niet meer koud in bed Vandaag mn laatste clomid ingenomen, dus de 2e ronde met clomid gaat voor mijn gevoel nu echt beginnen Liefss Taliaa
Linda gecondoleerd met je oma en hopelijk heb je nog een fijne kerst. makkie met mij gaat het wel goed ben er wel rustig onder in januari gaan we er weer voor, nu eerst even lekker op vakantie. Ik kom vanavond nog even bijkletsenmaar voor degene die ik niet spreek hele fijne kerstdagen en succes!
Lot mocht ik je niet meer spreken hele fijne kerstdagen. Taliaa het is zeker spannend. Begin al redelijk nerveus te worden of we het hartje wel zullen zien kloppen.
hey meiden ..ik lees dat jullie best veel last hebben van de opvliegers van de clomid.....nou dat is hier niet het geval hoor integendeel ....sterf van de koud met een kuurtje clomid aan het einde van de cyclus zakt dat af ...en als ik de clomid weer ingenomen heb is het weer steenkoud..... L.sybje
Zo he he dames eindelijk tijd om hier weer wat te schrijven. @Linda gecondoleerd met het verlies van je oma, veel sterkte in deze moeilijke tijd. @ Lot fijne vakantie geniet ervan! @ makkie succes met wachten , dat worden lange dagen, gelukkig zit Kerst er tussen heb je wat afleiding, ik had ook een aantal dagen na de eisprong krampen en dat is denk ik de aankomst in mijn baarmoder geweest , 2 dagen later had ik weer pijn en toen is het ingenesteld ( denk ik) @Taliaa, die opvliegers zijn zeer bekend. Had het vooral overdag. Met mij gaat het goed. We beseffen het nog niet helemaal. 3 positieve testen dan moet het toch wel zo zijn. De naaste familie is ingelicht en iedereen blij en emotioneel. Vandaag op mijn werk vertel daan mijn baas en naaste 2 collegas , ook blij en emo. Ik voel me goed. Zere boops, en wel misselijk. Eten heb ik niet zoveel zin in. 9 januari de 1 ste echo.
ooohh men heb zo''n buikpijn ...links onderin ...kan zo nu en dan niet recht op lopen ....zakt nu wel weer een beetje weg maar vind het niet fijn dit....dit had ik de vorige ronde ook..... L.sybje
Cira heel veel succes met wachten op de echo en veel plezier. ik lees als ik thuis kom alleen goed nieuws he dames! sybje wat vervelend dat je zo'n buikpijn hebt, rustig aan doen he! fleurrebel wat fijn dat iedereen lief heeft gereageerd en het besef komt vast vooral na de echo, ga er maar lekker van genieten!