PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Lot@ Maak er een heel fijne vakantie van...

Linda@ Veel sterkte in deze moeilijke tijd...

Cira@ Ben ook al best zenuwachtig voor de eerste echo hoor. Ben soms echt bang dat er geen hartje zal kloppen. Zal blij zijn dat de eerste echo achter de rug is en dat alles goed gaat met onze kleine pruts...

2. Niet meer actief

Enne weet je wat ook gaaf is? Mijn zus is ook zwanger.
    2 weken langer dan ik. Ze hebben al 1 dochter waar ze 5 jaar over gedaan hebben. En van de zomer had ze een buitenbaarmoederzwngschp. Ze heeft nu clomid gebruikt. Dus das wel heel bijzonder tegelijk. Mijn ouders wisten niet meer hoe ze het hadden en mijn andere zus was in shock.

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    @ fleurebel wat ontzettend leuk, samen zwanger zijn!
    Fijn, want anders was het voor 1 van de 2 toch wel moeilijk...
    haha, snap wel dat het voor je ouders bijzonder is!

4. Niet meer actief

27 december: Cira eerste echo bij de gyn
    29 december: Makkie NOD
    2 januari: Meisje0123 2e echo bij gyn
    3 januari: Mariska eerste echo bij de gyn
    16 januari: Meisje0123 3e echo + nekplooimeting + verloskundige
    18 januari: Taliaa NOD
    30 april: Chantje Uitgerekend
    03 juli 2008: Sas7 uitgerekend.
    31 juli 2008: Meisje0123 uitgerekend
    15 augustus 2008: Cira uitgerekend.
    19 augustus 2008: Mariska uitgerekend
    27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend

Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI.
    Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR
    Milla: Ongesteld geworden, 28 november beginnen met 50 mg clomid! Hopelijk brengt sinterklaas een mooi ei!
    Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger!
    Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid
    Lot: Clomid niet meer aangeslagen. Nu puregon spuiten en dan pregnyl.
    Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad. Clomid weer niet aangeslagen. Nu Puregon spuiten en hopen op eindelijk een ei!
    Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan:)!!
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!!
    poohbear226: clomid 50,100 en 150 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Begonn en met opbouwen metformine 500 mg tot 3x daags. deze in combi gaan gebruiken met Clomid 50 mg. Eerste week januari waarschijnlijk eerst fm!
    Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak :D Eerste Echo gehad, helaas nog geen hartje zien klopen! 3 December terug komen.
    Makkie: 5e ronde met Clomid 100. 14/12 pregnyl gezet nu weer op het wachtbankje.... NOD 29 dec. Als ik toch weer ongi word dan krijg ik begin jan. een HSG onderzoek.
    Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomi, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar)
    Sybje: Nog een ronde clomid 100 mg ......2 a 3 eitjes gesprongen ...nu ww (17 -12)
    Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 19e dag een ei van 23 mm en GESPRONGEN! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles:)Nu ongi en begonnen met 2e ronde clomid50mg
    stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!!
    Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!!

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Fleurrebel dat is erg leuk samen met je zus zwanger zijn!

Dames wij gaan nu al weg iets eerder dan geplant dus bij deze allemaal hele fijne kerstdagen en spreek jullie zaterdag weer! (wie weet even tussendoor bijlezen)

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    HEEE, al meer dan de helft van het lijstje is roze..

Pfft ben net geschrokken... manlief kwam thuis, en toen we samen op de bank zaten begon hij iets te vertellen,en ik moest niet schrikken.. Pfft, hij is vanmiddag tijdens het kerstetentje van zn werk niet goed geworden, 112 gebeld en naja, na een tijdje schijnt t alweer beter te zijn gegaan. Nog even langs de dokter geweest etc.. Maar nu alles ok.
    Pfft, gewoon het idee...
    Mja, gedachten verzetten maar he!
    iedereen die vrij heeft: fijne dagen!

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ahum ...volgens mij zijn de zwangeren in meerderheid.... :oops:

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Jeetje zeg! Dat is schrikken dan! Wat had hij dan precies? Voelt ie zich nu weer helemaal goed? Pfffff je moet er idd niet aan denken dat er iets ergs is....

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

goedemorgen meiden!

Ik weet niet wat er met me aan de hand is, ik vlieg echt tegen elke muur op. Ik ben verschrikkelijk, vooral tegen mijn mannetje :oops: :cry: ...
    Dit ken ik echt niet van mezelf. We gaan zo de stad in kerstinkopen doen, hoop dat ik mezelf een beetje onder controle kan houden....

fijne zaterdag allemaal!

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    makkie, ik heb hetzelfde!
    Loop alleen maar te katten tegen iedereen, net nu mn zweedse schoonvader hier is!

11. Niet meer actief

Brrr Heb het koud.

Voor de rest gaat het goed. Kreeg vandaag een bos bloemen van mijn ouders bezorgd. Zo jammer ze wonen 300 km verderop, dan ga je niet even thee leuten.
    Vanvond op verjaardag bij vrienden zij is zwanger en we hebben het hun al verteld en ze zijn zo blij voor ons, ze leefden altijd zo mee.

Het is heel apart hoe snel je lichaam weet dat het zwanger is. Als ik me te druk maak merk ik dat gelijk in mijn buik. Ook ben ik sneller moe. En eten staat me zo tegen. Ik ben een lekkerbek maar het intereseert me niet momenteel en mijn boops pijnlijk.
    Misselijkheid valt reuze mee, alleen dan moet mijn lief niet liggen ruften in bed want dan ga ik over m'n nek.

@makkie , eerst tot 10 tellen wil ook wel eens helpen, je lief verdiend het niet om afgesnauwd te worden.
    Julile zitten toch samen op de wachtbank? Maar het is heel vervelend ik had het met de 1 ste rondes clomid, maar reageerde me vooral af op collegas.

@all Fijne avond!

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    he balen makkie ....ik heb dat vaak als ik ongi ga worden....en heb dan schoonmaakwoede ....heb net ook alles weer over de kop getrokken in huis ....dus denk dat het game over is (als ik daar naar kijk dan he )

L.sybje

13. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Fleurrebel@ Inderdaad je lichaam maakt je gauw duidelijk dat je zwanger bent...
    Ben ook sneller moe dan anders en kga me best ook wat minder druk in alles maken want das niet goed stress voor de kleine hé. Heb vooral stress van m'n werk hoor, als ik erover spreek thuis of tegen m'n ouders hoe slecht die zeevruchtenmachine draait waar ik aansta dan wind ik me er zo in op hé, ga onmiddelijk tegen het plafond.
    Als het zo blijft draaien zal ik vlug thuis zitten hoor...

14. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Mariska en fleurebel ik merk ook direct als ik stress heb.

Meiden kom op he meer als de helft is al zwanger jullie moeten ok gewoon vlot naar het andere topic komen!

Weet iemand overigens hoe het met bloemetje is?

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

nee geen idee! Ben ook heel benieuwd hoe het verder met Milla en Stef is...ik hoop dat het goed met ze gaat!

16. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    ja dat hoop ik ook. Ben eigenlijk best wel nieuwsgierig.

17. Niet meer actief

9 januari: Fleurrebel 1 ste echo bij de gyn

Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI.
    Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR
    Milla: Ongesteld geworden, 28 november beginnen met 50 mg clomid! Hopelijk brengt sinterklaas een mooi ei!
    Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger!
    Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad. Clomid weer niet aangeslagen. Nu Puregon spuiten en hopen op eindelijk een ei!
    Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan:)!!
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!!
    poohbear226: clomid 50,100 en 150 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Begonn en met opbouwen metformine 500 mg tot 3x daags. deze in combi gaan gebruiken met Clomid 50 mg. Eerste week januari waarschijnlijk eerst fm!
    Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak :D Eerste Echo gehad, helaas nog geen hartje zien klopen! 3 December terug komen.
    Makkie: 5e ronde met Clomid 100. 14/12 pregnyl gezet nu weer op het wachtbankje.... NOD 29 dec. Als ik toch weer ongi word dan krijg ik begin jan. een HSG onderzoek.
    Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar)
    Sybje: Nog een ronde clomid 100 mg ......2 a 3 eitjes gesprongen ...nu ww (17 -12)
    Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 19e dag een ei van 23 mm en GESPRONGEN! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles:)Nu ongi en begonnen met 2e ronde clomid50mg
    stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!!
    Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!!

18. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hoi lieve meiden,

Cira wat lief dat je aan me dacht! Cira VAN HARTE GEFELICITEERD! En Mariska JIJ OOK VAN HARTE!
    Verder alle dames die na Deborah zijn zwanger geworden: GEFELICITEERD!

Ik ben hier lang niet geweest omdat ik er helemaal doorheen zat. Maar ik ben terug met goed nieuws! Het spuiten sloeg aan en vanochtend (1 dag overtijd) had ik een posi test! DUS IK BEN ZWANGER :D We kunnen het nog niet geloven, éindelijk na twee jaar. Ik ben de hele tijd bang dat de test vals is :rolleyes: Hopelijk komt het besef komende dagen wel.

Heel veel liefs en geluk aan de andere meiden, dit wordt hét jaar dat iedereen in het roze komt!

X Bloemetje

19. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    9 januari: Fleurrebel 1 ste echo bij de gyn

Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad. Clomid weer niet aangeslagen. Na Puregon spuiten een ei!
    Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar)

20. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Bloemetje wat een super nieuws! Ik heb ook een paar testen gedaan hoor :oops: en het is dat mijn buikje al komt anders had ik het wellicht nog steeds niet geloofd. :)

Ik begin hier helemaal te rillen en krijg kippenvel.

Kom op meiden nu de rest nog! Ook voor jullie komt er een wondertje!

Deel Deze Pagina