fijne 2e kerstdag meiden! Gisteren een huis vol gehad en samen met mn nichtje van 3 de kadotjes uitgedeeld. Wat waren het er veel en wat hebben we allemaal leuke dingen gekregen! Ondanks de mmm bedacht ik me, wat hebben we het toch goed! Fijne familie om je heen, vrienden, een warm huis en lekker eten (al zeg ik het zelf). Mag weer aan de Clomid beginnen meiden. Als ik vandaag nog niet ongi ben mag ik vanavond beginnen! Wel eerst effe testen natuurlijk, maar die is toch negatief!
meiden heb mijn verhaal even in mijn eigen topic getikt ...heb even geen puf meer om het weer te tikken ....
wat balen zeg... en juist met kerst... en idd weer een jaar verder voor jullie zonder wondertje... weet even niet wat ik moet zeggen om je op te beuren meid, moeilijk hoor! Ik hoop dat je ondanks toch nog fijne dagen hebt en de moed kan vinden om in 2008 verder kan gaan...
Nog 3,7 kilo tot ik de gyn mag bellen voor een afspraak! dan ga ik wss aan de clomid! met mn ventje is niks mis gelukkig! De kilo's vliegen er haast af! Iedereen succes!
hee meiden, hoe is het met jullie? Allemaal fijne dagen gehad? Wij wel, alleen zit ik nu op mijn werk en ik ben duf.... pfff niet normaal meer! Maar ja, nog 1 dagje en dan heb ik lekker vrij tot 7 jan! Heerlijk! Het wordt het steeds spannender, heb gisteravond echt ontzettend onigkrampen gehad, dacht echt elk moment ongi te worden. Heb toen ook nog ergens tampons op de kop getikt, had helemaal niets bij me. Gelukkig heb ik ze nog niet hoeven te gebruiken..... pfff denk dat ik anders morgen gewoon ga testen...
Bloemetje van harte! Tja de zwarte namen in de lijst worden wel minder, beetje een dubbel gevoel zolang je er zelf niet bij hoort denk ik. Hier nog steeds aan de provera en ik hoop volgende week ergens ongi te worden zodat we weer verder kunnen. Hopelijk is dan alles rustig want op de echo van vorige week bleek het erg onrustig te zijn, in dat geval mag ik niet beginnen met spuiten. Ik merk wel dat het allemaal stapje voor stapje gaat, zeker met dat spuiten is het toch allemaal niet zo vanzelf sprekend, maar we gaan vol goede moed 2008 in, het wordt gewoon het jaar voor de laatste PCO-ers in deze lijst!
Makkie, wat spannend zeg... Heb er echt een goed gevoel bij jou hoor. Doe morgenochtend maar een test en dan kan je jezelf ook in het roze zetten
haihai, @linda, ja idd, het is mooi dat het lijstje roze kleurt, maar zolang jezelf zwart blijft is het toch wat wrang. Maar het geeft ons moed he! @makkie, wat ontzettend spannend! als je morgen test, dan veel succes! En we horen het! Werkze nog even tot je vakantie hebt! @ sybje:een hele dikke digiknuf meis! @ all: hier komen de klusdagen er bijna aan.. Ik merk dat het me aan de ene kant wel rust geeft om nu niet naar de gyn te hoeven steeds, maar aan de andere kant zou ik toch wel graag willen weten dat er werkelijk een eitje aan zit te komen... Maja, loslaten is moeilijk... We gaan er vanaf dag 14 flink voor, vorige keer sprong hij op dag 21, maar ja, ik wil er nu niet naast schieten Liefss, Taliaa
Makkie, met mij alles goed... Af en toe wat bandenpijn en rugpijn en nu sinds begin deze week last van misselijkheid... Heb te luid geroepen dat ik daar geen last van had Maar anders gaat het uitstekend met mij wel al zenuwachtig voor de 1e echo ( 3 januari )
Lot, geniet van je vakantie meid! Sybje, dikke knuf! Fleurrebel, wat goed dat je schoonzusje zonder behandelingen zwanger is geraakt. Nicole, balen meid! Het komt goed! Poohbear, fijn dat je zo positief bent. Succes deze clomidronde! Caudia, wat goed dat je zo snel afvalt! Makkie, het klinkt zeer hoopgevend, onwijs spannend voor je, ik duim! Linda, hou vol meid! Taliaa, zet m op Mariska, spannend 3 jan., gelukkig duurt het niet lang meer. Ik mag 9 jan. Ben erg benieuwd!
27 december: Cira eerste echo bij de gyn 29 december: Makkie NOD 2 januari: Meisje0123 2e echo bij gyn 3 januari: Mariska eerste echo bij de gyn 9 januari: Fleurrebel 1 ste echo bij de gyn/ Bloemetje 1ste echo 16 januari: Meisje0123 3e echo + nekplooimeting + verloskundige 18 januari: Taliaa NOD 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 31 juli 2008: Meisje0123 uitgerekend 15 augustus 2008: Cira uitgerekend. 19 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI. Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR Milla: Ongesteld geworden, 28 november beginnen met 50 mg clomid! Hopelijk brengt sinterklaas een mooi ei! Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen. Nu puregon spuiten en dan pregnyl. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! poohbear226: clomid 50,100 en 150 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Begonn en met opbouwen metformine 500 mg tot 3x daags. deze in combi gaan gebruiken met Clomid 50 mg. Eerste week januari waarschijnlijk eerst fm! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Eerste Echo gehad, helaas nog geen hartje zien klopen! 3 December terug komen. Makkie: 5e ronde met Clomid 100. 14/12 pregnyl gezet nu weer op het wachtbankje.... NOD 29 dec. Als ik toch weer ongi word dan krijg ik begin jan. een HSG onderzoek. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: Nog een ronde clomid 100 mg ......2 a 3 eitjes gesprongen ...nu ww (17 -12) Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 19e dag een ei van 23 mm en GESPRONGEN! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controlesNu ongi en begonnen met 2e ronde clomid50mg stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!! Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!!
@bloemetje gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan. @all ik ben er effe niet geweest want ik heb lekker vakantie. Lekker lezen en bijslapen en gelukkig wordt het misselijk zijn minder. Lekker gegeten met de kerst. hehe dat werd weer tijd. Vandaag voor het eerst weer eens wezen nordic walken, want dat ging de afgelopen maanden niet goed, dan moest ik steeds overgeven. Ik ben wel het bos doorgesloft, echt de snelheid was er nog niet, maar het was wel weer lekker om weer eens lekker bezig te zijn. Hopelijk kan ik het nu de komende weken weer oppakken. Ik begin ook weer wat energie te krijgen. Voor de meiden die nog in het zwart staan. Jullie tijd komt ook nog wel. Waarschijnlijk als jullie gaan spuiten. Want vind ik wel opvallend als je het terug leest, dan zijn de meeste toch zwanger geworden van het spuiten van hormonen. Dus niet te lang bij de clomid blijven hangen. Ik kom nog wel eens kijken tijdens mn vakantie. (als mn laptop niet de geest geeft. het oude beesie doet het niet zo goed meer)
Dames kvraag me af hoe het met deborah gaat... Het is al van 17 december geleden dat ze hier nog is geweest... Hopelijk is alles in orde met haar.
@ sas, wat fijn dat het misselijk zijn minder is! En weer lekker aan het bewegen, goed joh! En je buik? is het al te zien? Maar ehm, over dat spuiten..Je gaat toch alleen maar spuiten als de clomid niet aanslaat? Of snap ik het nu niet? Anyway, ik mag de komende 6 maanden clomid blijven slikken, zolang mn cyclus goed blijft gaan.. liefss, Taliaa ps idd, waar is deborah?
In de IUI ronde moest ik Clomid gebruiken en daarna spuiten met gonalf net zolang tot de eisprong was. Mijn zus is zwanger gworden met 50 mg clomid.