PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Makkie blijft spannend, succes!

cira ik hoop ook dat ik hsg krijg heb ik dat gehad woensdag hoor ik het!

Ben benieuwd hoe het met deborah gaat....

Allemaal hele fijne jaarwisseling en een goed, gezond, en vooral vruchtbaar jaar! zal aan jullie denken om 0.00

2. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

Feb 18, 2007
    806
    0
    0
    makkie, duim voor je!
    Allemaal een fijne jaarswisseling! en doe voorzichtig met vuurwerk!

3. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Hoi dames,

leuke jaarwisseling gehad?
    Allemaal de beste wensen voor 2008

4. wieffie

wieffie Fanatiek lid

Feb 26, 2007
    2,750
    0
    0
    hallo meiden,

Allereerst wens ik jullie een mooi roze 2008 toe! Dat al jullie wensen maar in vervulling mogen gaan!

Ik heb een vraagje en misschien dat jullie mij kunnen helpen. Wij staan aan het begin van de mmm. Door mijn lange cyclussen vermoedde de gyn PCO. Nu heb ik een paar weekjes geleden een echo gehad, maar de dames die de echo deden zeiden dat het er niet uit zag als PCO. Nu vraag ik me af of je PCO altijd kunt vaststellen d.m.v. een echo of dat het alsnog wel pco kan zijn ondanks dat de echo er (hopelijk) goed uitzag.

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @wieffie
    Moeilijk, weet ik eigenlijk niet. Ik heb PCO en dat was duidelijk te zien aan mn cyclus, en de kralenkrans van eiblaasjes op mn eierstokken. Hebbenze bloed bij je afgenomen? Daar kunnen ze ook veel uithalen!

@all, gelukkig, gezond, vruchtbaar 2008!

6. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden ....

ik wens jullie allemaal een gelukkig, gezond en vooral een vruchtbaar jaar !
    en voor de zwangeren ...ik hoop dat jullie een gezond beebje krijgen !

@makkie : en getest ?

7. wieffie

wieffie Fanatiek lid

Feb 26, 2007
    2,750
    0
    0
    Ja ze hebben idd 2x bloed afgenomen. Misschien dat er dan iets van de hormonen niet goed is ofzo. Die kralenkrans van eiblaasjes had ik dus niet... Nou ja, ik moet maar ff geduld houden, 8 januari krijgen we alle uitslagen.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    fijn dat je snel de uitslag krijgt!
    Ik weet alleen nog dat hij zei dat PCO meiden vaak bepaalde kenmerken KUNNEN hebben, die ik toevallig ook heb!
    Overbeharing, een haarstreep van je schaamhaar naar je navel, overgewicht (ik niet), rare lange cyclus.

9. wieffie

wieffie Fanatiek lid

Feb 26, 2007
    2,750
    0
    0
    check, check... ja die symptomen hebben ze mij ook verteld en idd ik heb overgewicht, overbeharing e.d. Nou ja, we zullen het wel horen, ik hoop eigenlijk alleen maar dat ze iets aan die lange cyclussen kunnen doen zodat we wat meer kansen krijgen...

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja, ik zit al naar je cyclus te kijken, komt me bekent voor!
    Misschien dat je toch clomid krijgt om een betere cyclus te krijgen!
    Jammer genoeg werkt dat alleen bij mij (tot nu toe) niet!
    oh ja, wat ik vergat, haar rond je tepels! (klinkt heel smerig als ik het zo schrijf), maar ik heb er ook een paar die af en toe omhoog komen ik dan eruit trek! Brrrr...
    Trouwens, mn testosteron spiegel was goed, dus niet teveel mannelijke hormonen. Maar hij zei dat sommige cellen testosteron gevoelig zijn en je daarom op sommige plekken meer haargroei krijgt!

11. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,059
    2,199
    113
    Brabant
    Hai lieve meiden, de aller, allerbeste wensen!
    Mijn mannetje kuste mij om 1200 en wenste stilletjes in mijn oor ons een lief babytje toe in 2008:) was wel ff een snikmoment...

Iedereen verder ook een fijne jaarwisseling gehad? Voor de zwangeren onder ons natuurlijk een erg bijzondere start van het nieuwe jaar:)

@ makkie: hoe is het? ik vind het zo spannend voor je en hoop dat je enorm roze bent nu!
    @ wieffie: ik hoop dat er snel duidelijkheid is! Bij mij zagen ze duidelijk op de echo dat ik pco heb
    @ poohbear, idd die haren op mn tepels heb ik ook:( Zal dus wel door de pco komen...

@ all: afgelopen zondagochtend had ik krampjes links en ik helemaal blij want ik dacht dat het mn ei was. Want vorige maand heb ik hem super goed gevoeld. Maar toen deed het echt heel zeer, en nu waren het hele lichtje prikjes.. Mja, wel ff goed geklust natuurlijk... Dus we zien wel.
    We hebben afgesproken volgende maand ovutesten te gebruiken, want we willen wel erg graag weten of ik een ei heb...:)
    Nou, nog maar 18 dagen ofzo..:(pffft

liefss, Taliaa

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

goedemorgen meiden!

Allemaal de beste wensen en al het goeds voor 2008! Iedereen een leuke avond gehad? Was het bij jullie ook zo mistig? Het vuurwerk wat helemaal niet te zien, echt jammer! En we waren bij vrienden die normaal 20 min verderop rijden, nu hebben we er ruim een uur overgedaan, zag echt geen hand voor ogen, was erg vervelend rijden! Maar ja, we hebben het weer gehad.

Ben nog steeds roodloos.... en het gevoel alsof ik ongi moet worden is eigelijk helemaal weg.... alleen rugpijn, misselijk en GEEN honger.... ik wilde gister een test halen voor vandaag, maar we kregen onverwachtsbezoek en de winkels gingen eerder dicht, dus geen test kunnen halen..... nu moet ik tot morgen wachten....

Wijffie: (helaas) welkom hier, aan je cyclussen te zien lijkt het wel op pco, hoewel die van mij veeeeel langer waren. Maar bij mij zagen ze het ook dmv een echo en bloed prikken. Hoelang zijn jullie nu in totaal bezig?

Taliaa, hoop dat het je eisprong was! Deze keer dus geen ovutesten gebruikt? Wanneer is je volgende NOD? Ik hoop zo voor je dat het raak is! En dan fluistermomentje met je vriend... weet wat je bedoeld, wij hadden precies hetzelfde!

Fijne dag allemaal!

xx

13. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,059
    2,199
    113
    Brabant
    hai makkie, poehee, jij maakt het wel spannend! Maar je kunt nu iig niet te vroeg hebben getest, dus morgen knalt het streepje ervan af!
    Nee nu geen ovutesten gebruikt, nog nooit eigenlijk. Deze ronde geen controle meer van gyn, en de komende 5 ook niet, dus dat is wel ectra onzekerheid, merk ik. vandaar die ovutesten volgende ronde, dat we gewoon zeker weten dat er een ei is (geweest)
    Dusss.. maar manlief is ervan overtuigd dat mn ei al isgeweest (en is niet echt meer te porren om te klussen *zucht*)NU maar hopen dat hij gelijk heeft:)

Liefss, taliaa

14. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    Een gelukkig nieuwjaar meiden, dat jullie grootste wens in 2008 vervuld mag worden!
    Liefs Bloemetje

15. Niet meer actief

Ook allemaal de beste wensen voor 2008, dat alle pcoers snel zwanger mogen zijn. En iedereen een heel gezond, gelukkig , liefdevol en alles wat wenselijk is 2008.

Hier gaat het goed. Heerlijk geslapen tot kwart voor 12. Morgen mag ik weer naar het werk. Totaal geen zin in. Nog 1 week en dan de echo.

Gisteren waren de kameraden bij ons, 1 stel is zwanger, heel apart hoe een ieder het beleefd. Wij willen alles weten hoe wat waar, hebben daarom ook wat boeken gekocht. En hun ach we halen de info wel van internet en tijdschriften.

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

hee meiden, hier een toch wel wat verdrietige makkie (hoewel ik het diep van binnen al wel wist) maar toch wel weer een klap...

net wat rozige/oranje afscheiding en krijg ook behoorlijk buikpijn. Tis helaas over en uit, hoe cru kan het zijn op nieuwjaarsdag.....

deze ronde even geen hormonen, eerst de hsg afwachten. We gaan zo uit eten, maar nu even helemaal geen zin in.....

een balende makkie :cry:

17. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Makkie, wat jammer meid maar zolang het geen bloed is kan het nog altijd hé...

18. wieffie

wieffie Fanatiek lid

Feb 26, 2007
    2,750
    0
    0
    Wij zijn nu 13 maanden bezig. Erg frustrerend die lange cyclussen. En ja, zelfs die haren rond mijn tepels herken ik... Ik word gek van het weghalen met een pincet :( Ik ben erg benieuwd wat er uit de testen gaat komen. Toch heb ik elke keer wel een eisprong. Die heb ik kunnen ontdekken door het tempen. Vandaag had ik weer een positieve ovutest, nu maar hopen dat er ook een ei gaat volgen. Ik heb helaas ookal positieve testen gehad zonder dat er een eisprong volgde.

19. Niet meer actief

@makkie och jee wat naar nou. Op naar een vruchtbaar 2008. Het is zo frustrerend om toch weer rood door te zien komen. Blijf hoop houden meis, wonderen bestaan echt.

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie, shit meid, ik had heel veel hoop voor je! wat en domper op de feestvreugde zeg!

@wieffie, mmmh, dat lijkt me ook frustrerend, een posi ovulatietest maar geen eisprong.... Nou ja, binnenkort weet je meer, hoop dat ze je snel helpen, want dit lijkt me ook niets!

Share This Page