Wieffie welkom hier en balen dat het niet zo makkelijk gaat. ik heb posi ovutesten gehad maar geen ei veel succes met de uitslag en hopelijk word het wat duidelijker voor jullie! Makkie nee he had zo'n goede hoop voor jullie echt balen een slecht begin van 2008 hopelijk word het snel positief. Wanneer heb je de hsg? sterkte!
Makkie, dat zou idd wel erg cru zijn zeg Ik hoop toch voor je dat het niet doorzet en dat je alsnog mooi positief test hoor!
Vanuit een hotelletje in Zeeland voor iedereen de beste wensen! Makkie; ik hoop niet dat het door heeft gezet! Ik kreeg 2 dagen voor mijn officiele positievetest ook wat vieze afscheiding waardoor ik dacht dat het over was. Maar ben toch echt zwanger. Ik hoop zo dat het bij jou het zelfde is!
Ohh makkie ik had zo'n goede hoop voor je! Balen zeg! dikke knuff Meiden allemaal nog de beste wensen en dat jullie dromen dit jaar allemaal uit mogen komen.
Makkie wat balen zeg! Ik had het zoooo gehoopt! Ik hoop dat 2008 voor jou en iedereen hier een lief kleintje gaat brengen!
Lieve mensen, slecht nieuws hier. Bij de echo was geen hartactiviteit waarneembaar en het vruchtje is niet goed gegroeid. Dus.... het is game over. Nu wachten op een spontane miskraam, hoewel ik daar niet vanuit ga. Het is namelijk al ca. 3,5 week geleden gestopt met groeien, en anders volgende week naar de gyn en een afspraak maken voor een curretage.
@meisje : wat een triest bericht zeg ...ik heb de tranen in mijn ogen staan......veel sterkte .... @milla : hoe is het met jou ? L.sybje
@meisje: jeetje dat meen je niet! Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd! @makkie: hou je taai!
Hier nog steeds niks te melden, zit inmiddels op dag 44 Hopelijk komt de ongi deze week dan kunnen we volgende week eindelijk weer beginnen met spuiten
Ooo meisje; dit kan toch niet! Vreselijk zeg! Zit hier echt te janken gewoon! Weet niet wat ik moet zeggen meis, alleen dat ik aan je denk en het ontzettend erg voor jullie vind! Wat een vreselijk begin van 2008, maar de rest van het jaar wordt jullie jaar! Ik zit te balen omdat ik weer eens ongi ben geworden, maar dat is natuurlijk niet te vergelijken jullie verdriet! Heel veel sterkte beide met het verwerken van dit verlies!
Meisje; er zijn geen woorden die kunnen omschrijven hoe jij/jullie je voelen! VRESELIJK! Ik weet hoe het is en wil jullie daarom ontzettend veel sterkte toe wensen!
meisje wat erg! ik leef echt met je mee! vooral je nu echt gewend ben en dat je dan ineens van je roze wolk afgegooid wordt! veel sterkte xx
@ meisje, wat een verdrietig nieuws.. Ik heb er geen woorden voor, iig heel veel sterkte in deze en komende periode voor jou en je mannetje!Wij zijn er hier altijd voor je, al kunnen we niet veel voor je doen. liefss @ makkie, wat balen! is je ongi al echt doorgezet? Een dikke digiknuf voor jou! @ all: nog altijd geen idee of mn ei al echt is geweest, we wachten maar gewoon af... Liefss, Taliaa
ja, mijn ongi heeft echt goed doorgezet. Geen twijfel mogelijk, het is over en uit...... Kun je niet vragen om bloed te prikken om zo te bepalen of je ei geweest is?