PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    @ mariska kom op meid! ook voor ons komt het allemaal goed! Big Cyber hug

merk jij veel van de clomid verhoging? (opvliegers etc.etc.)

@ Cindy ik ben pas 8 dagen na de provera :rolleyes: ongi geworden.

@ Linda ik hou mijn temp niet bij heb al zoveel controle' in het ZKH :rolleyes:

@ chantje enenenenenenen de :evil: :evil: :evil: er al?

@ Kenzo [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

Vandaag weer de gyn gebeld moet op 15-6 om 08:30 voor controle.
    Hoop zo dat het aanslaat want ik wil ook een ei! Hoeft niet eens een super ei te zijn als het maar een mooi eitje is wat kan gaan springen.
    :)

2. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland

3. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Nou vandaag de 1e tekenen van :evil: :evil: :evil:
    Hopelijk zet het vanacht echt door en kan ik morgen als dag 1 rekenen [-o<

Lot: wat houdt zo'n samenleveningstest in??

Cira: Ik zal voor je duimen!!!

Linda: Ik temp ook niet. Het is net als wat Cira zegt, al zoveel controle in het ziekenhuis en ik merk bij mezelf hoe meer ik er mee bezig ben hoe gefrustreerder ik raak.

Mariska: wat vervelend dat je je zo rot voelt. Het is heel herkenbaar hoor! Na mijn 2e dosisverhoging van clomid zag ik het ook niet meer zitten. Ik had echt het gevoel dat clomid nooit aan zou slaan. Ik zat in een enorme dip. Heel somber ben ik aan de 150mg begonnen en toen ik het eigenlijk niet verwachte sloeg het aan, had ik een prachtig ei en was ik zwanger!!!! Huil zo veel als je wil en lucht je hart. Dat is zo belangrijk! Het is een heftige periode waar je (we) nu door heen gaat. Al die medicijnen werken ook niet echt mee! Hoe minder stress hoe beter dus gooi het er maar lekker uit!! Wij zijn er voor je!!!

ZET 'M OP ALLEMAAL!

IK DENK AAN JULLIE EN DUIM VOOR JULLIE

4. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    Wat toevallig dat Mariska, Linda en ik allemaal volgende week woensdag naar de gyn gaan! Kunnen we samen stressen ;) en natuurlijk moed inpraten. Ik moet trouwens om 8.40u. We spreken af dat we alledrie met goed nieuws komen, oké?

Kenzo, succes, wat spannend! [-o<

Lot, voor jou is het ook spannend nu, ik duim ook voor jou [-o<

Mariska, dikke knuf, kop op, je hebt volgende week een superei!

Cira, volgende week vrijdag weet jij ook meer. Ik hoop dat ook jij goed nieuws zal brengen!

Chantje, zijn ze er al?

Groetjes aan iedereen!

5. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    Wat fijn Chantje, ze zullen vast doorzetten vannacht!

6. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    @Cira, hoeveel dagen heb je Provera geslikt?

Ik heb de vorige x 10 dagen Provera geslikt, en was bij de laatste tablet al ongesteld.

Nu had ik een kuur van 7 dagen, en is nog niks te bekennen.
    Alleen veel witverlies en wat krampen.

Afwachten maar.

Groetjes Cindy

7. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    volgens mij kijken ze dan naar mijn baarmoederslijmvlies en hoe de zaadjes daarin overleven moet namelijk de avond ervoor klussen :oops: van de gyn...

HOOP EN DUIM VOOR JULLIE ALLEMAAL (EN VOOR MEZELF NATUURLIJK) OP EEN PRACHTIG EI EN EEN MOOIE BEVRUCHTING!

8. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Meiden, allemaal heel erg bedankt voor jullie steun hoor. Jullie weten ook wat het allemaal inhoudt en hoe slecht dat je je kunt voelen hé.
    Heb ook de laatste dagen veel stress op het werk, dus dat doet ook al geen goed. Als het daar veel miserie is dan schieten de tranen in mijn ogen. Pfffffff die hormonen hé :(

Bloemetje@ voor mij is het goed hoor om alledrie met goed nieuws naar huis komen ;)

Cira@ Ook jij veel succes volgende week vrijdag hé, hopelijk heb je ook een mooi eitje zitten...

Chantje@ Kben blij voor je dat je ongi wordt... Dan kan je ook bijna beginnen met de clomid

Lot@ Spannend zeg, khoop dat de samenlevingstest goed is... Heeft de gyn iets gezegt van de dikte van je baarmoederslijm? Hoe dik ie was?

Kenzo@ Gho wat spannend zeg... M'n duimen draaien op volle toeren hoor voor jou...

Linda@ Ik probeer hier thuis mijn temperatuurkaartje bij te houden, maar het probleem is dat ik in vroege en late ploegen werk. De ene week moet je om 4uur uit je bed en de week daarna sta ik rond 9uur op.
    De ene keer slaap ik bv 6uur en de andere keer 8uur enz........ Want ik ga nooit op hetzelfde uur gaan slapen.
    Dus khou niet echt veel rekening met m'n temperatuur. Kon wel goed zien donderdag dat ik ongi ging worden, temperatuur was 0.4 graden gedaald ( dus dit klopte wel ) ;)

Dus meiden hopelijk zijn de goden ons goed gezind deze ronde en delen ze mooie eitjes uit [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

9. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    JA! Chantje heeft ook een beetje een dip!

De ongi heeft niet doorgezet! Vandaag helemaal geen tekenen dat de :evil: :evil: :evil: er aan komen!

BALEN BALEN BALEN

](*,)

10. pattie007

pattie007 Actief lid

May 31, 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    Nou ik kan me voorstellen dat je in een dip zit.
    Echt heel vervelend. Ik hoop voor je dat ze alsnog doorzetten. Ik voel ze ook altijd aankomen, maar deze keer dus echt totaal niet. Ik hoop dat ze bij jou snel zullen komen!

11. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Lichamelijk voel ik het helemaal niet aankomen. Nooit eigenlijk.....(maarja, zonder provera word ik ook nooit ongesteld)

Geestelijk voel ik het wel! Ben al een aantal dagen flink de kluts kwijt. Nog erger sinds ik mijn laatste provera heb geslikt!

Maar goed, op mijn werk word ik goed afgeleid!

12. Kenzo

Kenzo Lid

Mar 12, 2007
    95
    0
    0
    Nou hier zijn het zenuwslopende momenten hoor.
    Nog steeds de krampen alsof het elk moment los kan barsten, maar als ik ga liggen of doe even rustig aan dan trekt het langzaam weg en heb ik er geen last van.
    Steekjes in mn borsten, en steken in mn liezen/buik links dan rechts maar dit heb ik ook al anderhalve week :rolleyes:

Ook mn slipje is geen spoor van bruin of wat dan ook te vinden, nog 1 dag wachten....zucht

Word er gek van hahaha

13. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Mariska en Bloemetje@ voelen jullie al wat, ik heb nergens last van, kan natuurlijk nog moet morgen de laatste clomid.

Vanaf welke dag krijgen jullie eigenlijk de bekende 'bijwerkingen'van clomid?

Cira@ Ik duim~!

Chantje@ Balen, maar dan komt het echt wel hoor!

Lot@ wauw mijn Gyn heeft ook gezegd dat ik een samenlevingstest krijg als ze een goed eitje zien. Was inderdaad de dikte van je baarmoederslijm goed? Wow spannend zeg........

Kenzo@ Ik kan niet wachten, ga je morgen ook testen?

Voor wie ik even vergeten ben, heel veel succes!

Ik ben het wachten al zat, nog een week en dan echo, wat duurt dat ineens lang en ik hou er maar rekening mee dat ik dan nog een paar keer moet terugkomen dus het wordt weer een lange maand, zucht :(

14. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Oja, Zien jullie trouwens dat ik ineens 26 ben? hihi rara hoe kan dat, was gister dus jarig dus heb gelukkig wel afleiding komend weekend want dan vier ik het. ......wordt ik op mijn 26e nog mammie....?/

15. pattie007

pattie007 Actief lid

May 31, 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    Van harte gefeliciteerd!
    En een fijne verjaardag he aankomend weekend!

16. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Linda: GEFELICITEERD \:D/
    ik hoop het voor je!

17. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    linda gefeliciteerd nog met je verjaardag en hoop dat je met je 26ste mama mag worden!

de gyn zei niets over de dikte hoop maar dat dat goed is als ik eraan denk vraag ik dat vrijdag, is die test dan wel echt om te kijken of de zaadjes kunnen overleven in mijn baarmoederslijmvlies? dat dacht ik namelijk.....

hoe is het met iedereen verder?

liefs

18. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Linda@ Een gelukkige verjaardag gewenst...
    Kmoet zeggen ik voel ook niet veel van steekjes of krampjes door de clomid... Wel weer heel emotioneel maar anders van niets last. Khoop dat het geen slecht voorteken is :cry:

Chantje@ Verdorie zeg... Waar blijven die verdomde :evil: :evil: :evil: toch? Kzou eens een rode vlag uithangen hoor, mss dat ze dan je huis zullen vinden ;)
    Of doe eens een test, het is raar dat je beginnende ongi terug gestopt is?
    Kenzo@ Spannend zeg...

Cira@ Hoe is het met jou... Jij last van de clomid? Voel jij iets van krampjes of steekjes?

Bloemetje@ Meid, hoe is het met jou? Heb jij ergens last van de clomid?

Met mij terug een stuk beter :) , vanmorgen nog gans de morgen huilbuien maar deze namiddag is het gelukkig overgegaan. Zit al de dagen af te tellen naar woensdag voor m'n FM...

Vele groetjes,
    Mariska

19. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    Hoi lieve meiden,

Even een héél kort berichtje want ik wil gauw gaan slapen. Morgen lees ik weer even goed bij en reageer ik op jullie. Ik heb het momenteel erg druk, gelukkig niet zoveel tijd om over zwanger worden enzo na te denken, hihi.

Oja Linda, gefeliciteerd meid! Je gaat gewoon voor een 26-mama hoor, moet lukken!

Welterusten allemaal en succes en sterkte voor iedereen die het kan gebruiken.
    X Bloemetje

20. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Ik denk dat dat niet nodig is omdat ik op 23 mei een echo heb gehad.
    Mijn arts zei alleen dat alles er goed uit zag en ik (na mijn miskraam) opnieuw mocht beginnen met medicijnen.
    Op die dag was er dus geen eitje te zien oid. En dat is nog maar 2 weken geleden.
    Ik denk dat ik gewoon nog even deduld moet hebben tot mijn ongi komt!
    Ik ben gewoon erg ongeduldig omdat ik de vorige keren na het stoppen met provera na 2 dagen ongi werd!

Share This Page