PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Claudia van harte gefeliciteerd... Wat een leuke verrassing zeg :)

Bloemetje@Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke periode...

Poohbear@ Verdorie zeg dat het eitje weer niet gegroeit is...

2. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Bloemetje dikke knuf ik blijf nog wel heel even duimen draaien voor je!

Meisje heel veel sterkte nog verder en inderdaad je kan het niet zomaar accepteren en begrij[pen . Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven in julie hart.

Poohbear behoorlijk balen!

Makkie de uitslag van de HSG is binnen enkele uren klaar tijdens het ondrzoek zelf krijg je een vooorlopige uitslag en even later bekijkt de gyn nogmaals de foto's maar dit duurt echt maar even hoor laat je niet voor de gek houden. (klinkt raar maar zie het als een rontgen foto van je knie oid daar weten ze ook zo de uitslag van)

Claudia natuurlijk van harte gefeliciteerd!

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @poohbear, jeetje wat shit zeg, wat is het dan moeilijk he om dan nog positief te blijven!

@Makkie, je krijgt de uitslag echt al gelijk, ik geloof wel dat mochten er onduidelijkheden zijn waar ze nog naar willen kijken dan krijg je misschien later nog een gesprek maar bij mij was het direct duidelijk. ik heb zelf toen ook al gezorgd dat ik een recept voor menstruatie kreeg zodat ik dan niet zo lang hoefde te wachten.

Hier een beetje nerveus, morgen echo of ik mag beginnen met spuiten maar nu voel ik de hele dag steken in mijn zij. kan natuurlijk van de menstruatie komen maar ik ben zo bang dat het mijn eierstokken zijn die iets geks aan het doen zijn... [-o< please dat ik morgen mag beginnen!

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Meisje heel veel sterkte! Het is vast een moeilijke dag geweest!

Bloemetje jeetje wat een nieuws hoop zo voor jullie dat er toch positief nieuws uitkomt, veel sterkte!

Poohbear jeetje wat rot zeg dat het niet gegroeit was sterkte en snap dat je er even verdrietig van bent!

Linda ik hoop zo voor je dat alles er van binnen weer goed uit ziet en je weer mag beginnen met spuiten!

Alle andere dames heel veel sterkte en succes!

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    bedankt voor alle lieve woorden, sorry voor mn ego berichtjes.
    Ben helemaal leeg en kapot van binnen. en moe echt weer efffe moed verzamelen om door te gaan.
    Ik weet dat we nog maar aan het begin staan van de mmm, ronde 4 nu, maar er is nog geen verbetering sinds we begonnen zijn in augustus, en dat maakt me erg verdrietig.
    Als ik elke maand een ei kreeg zou ik er meer begrip voor hebben, maar nu krijg ik niet eens de kans om zwanger te worden, omdat die eisprong maar niet lukt.....

ga vroeg slapen...
    \knuf

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.056
    2.193
    113
    Brabant
    @ poohbear, wat verdrietig nou toch.. Ik was er zo van overtuigd dat er een ei zou zitten! Is hij echt helemaal niks gegroeid? Op welke cyclus dag zit je nu?
    Een dikke knuf voor jou! En het zijn geen egoberichtjes! Wij willen graag weten hoe het met je gaat! Hier kun je echt eerlijk zijn hoor!

@Linda, ik hoop dat je morgen groen licht krijgt!

@ makkie: wat raar! Nog maar eens goed navragen dan hoor!

@Sas7, dank voor je nuchtere reactie:) Dat ik PCO heb wil ik best accepteren, maar dat je daardoor een verhoogde kans op een miskraam heb, wil en kan ik gewoonweg niet accepteren.. Dan ben ik een struisvogel hoor! Ik snap dat jullie pas echt blij waren na die 12 weken...
    Wij willen het, als het óóit zover komt, wel meteen aan onze naasten vertellen. Want dan weten zij het ook als het mis gaat.. We hebben al mensen in gedachte die het meteen mogen weten:) Ik denk dat ik het toch niet voor me zou kunnen houden:)

@meisje: ik hoop dat het een klein beetje gaat met jullie!

@ bloemetje, voor jou geldt hetzelfde!

@ all; pfft die steken, die steken, ze blijven maar komen. Verderrest geen klachtjes, zit alleen onder puistjes, bleghhh

Iedereen een fijne avond, ik ga zo zwemmen..
    Eens kijken of ik mn limiet van 60 baantjes haal...
    Liefss, Taliaa

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa
    vandaag is CD 12, dus ik heb nog wel even te gaan, maar hij was helemaal niet gegroeid.....dus of er nog een wonder gaat gebeuren deze maand...ik vraag het me af!
    Heb me helemaal leeg gejankt. gelukkig was mn moeder mee (woont ver weg) en belde de liefste mensen van de wereld me even op.....

Ben ook erg blij met jullie! Jullie snappen het tenminste en hier krijg je niet van die goed bedoelde verkeerde opmerkingen...

zwem ze!

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.056
    2.193
    113
    Brabant
    hihi, plons, drup, hijg puf.. Ik ben terug van het zwemmen, heb mn streven van 60 niet gehaald; 52. Had gewoonweg geen energie meer..

Mja, ja poohbear, fijn dat je mam mee was! Dat heb je dan wel even nodig he!
    Laat je nu maar ff vertroetelen door je mannetje! Ennuh, cd 12... dus wie weet nog..:)

Nou, ik ga de daagjes aftellen.. Nog 13:)

Liefs, Talia

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

aaaah poohbear wat kl*te zeg! Snap dat je even helemaal van de kaart bent en het nu somber inziet... maar probeer positief te blijven meid, en ik weet het, dat is heel moeilijk soms... maar je zit pas op cd 12... het kan echt nog alle kanten op! Ik ga me suf duimen dat je alsnog een heel mooi ei krijgt!

Linda, hoop zo voor je dat morgen blijkt dat je verder kunt met spuiten! Eindelijk weer actie! Ik zal aan je denken. Laat je het morgen even weten... maaruh.. natuurlijk doe je dat!

Taliaa, ook al waren het er geen 60, met 52 ben ik ook al heeeel trots op je hoor! hihihhi :) Ik tel de dagen naar je NOD met je af hoor! En natuurlijk duim ik ook heel hard voor jou!

Syb: hoop voor je dat je ei heel snel komt! Tis een hoop geld, maar test je 2x per dag? Dan heb je minder kans dat je net je LH piek mist.

All: vind het wel raar dat de assistente zei dat ik pas over een maand op gesprek met de fertarts mag.... ga echt maar dan ook echt geen maand langer wachten op actie... hoop dat ik idd ook meteen een menstuatieopwekker mee krijg of dat ik misschien al weer verder met de hormonen mag.... dit gevoel van nu niets doen en geen kans maken, voelt heeeeel gek. Maar ja, laten we eerst de hsg maar afwachten. Hoop dat dit net het laatste zetje geeft in de goede richting. Het gekke is dat ik wel eipijn heb, hetzelfde als dat ik met de clomid heb. Denk dat ik overmorgen maar met ovutesten in de weer ga. Wie weet heb ik wel ineens een ei van mezelf, dat zou geweldig zijn! Oja, nog wat anders, is het niet een beetje vreemd dat ik nu zelfs nog last heb van lichtflikkeringen, vooral smorgens..... tis bijna een maand na de laatste clomid kuur....bah wat een rotzooi is het ook....

fijne avond allemaal en alvast weltrusten!

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie, denk je dat het nog zou kunnen dan? Ik heb er een hard hoofd in ,maar we zien donderdag wel!

Lijkt me voor jou een raar gevoel om niets te doen, tot je volgende afspraak.... Hoop dat ze je snel kunnen helpen, of dat je toch een eigen ei krijgt!

11. Niet meer actief

Haai Dames,

Jeetje bloemetje wat naar, hopelijk is er morgen wel wat te zien, we duimen voor je.

@makkie, ik kreeg gelijk na de hsg al de uitslag te horen. De hsg is in een clomid cyclus gedaan en op dag 9. 21 september ik weet dat nog zo goed, die dag is er ook een kat van ons dood gereden.

@poohbear, wat jammer dat er nog geen ei is. Gebruik je nu alleen clomid of moet je ook spuiten?
    Met de iui rondes had ik clomid en spuiten met gonalf net zolang tot er een ei rijp was, ze gaan t/m dag 21 door met spuiten als het nodig is.

@ all sterkte met alles, wachten op een ei, ongi of op het wachtbankje.

Met mij gaat het goed. Nog iedere dag kotsend wakker worden maar dat lucht wel op. Ik eet de helft minder als normaal maar dat kan geen kwaad.
    Nog 1 nachtje en dan de echo. Ik ben nog in twijfel hoe snel we het na de echo verder vertellen. Mijn man wil het van de daken schreeuwen maar ik vind het nog eng er kan nog zoveel gebeuren. De naaste familie en de goede vrienden weten het al wel, dan zijn er ook voor ons mocht het mis gaan.
    Verder is mijn man zo lief, hij wil nu ook niet meer dat ik stofzuig want de houding die ik aanneem is niet goed en dadelijk als je dikke buik hebt is het helemaal niet goed. Hij leest teveel in het boek veilig zwanger. Ach ja het is zijn manier om er mee bezig te zijn . Het lijkt met toch ook wel raar, hij heeft het werk eraan al gehad en ik mag de rest doen.
    We vinden het nog steeds wonderbaarlijk dat het ons toch zelf gelukt is weliswaar met hormonen maar de zwemmers hebben het zelf gedaan.

Fijne dag allemaal!

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Nou ik mag de 23e komen bij de fertarts, een week na het onderzoek dus. Mocht wel eerder, maar er was geen plek meer....

Ja en nu maar hopen dat als ik een ei krijg deze NA de hsg springt... ga vanaf morgen weer met ovutesten beginnen.

13. bengel

bengel Niet meer actief

pooh bear, tjeetje ik begrijp je helemaal heb t ook gehad..met zowel clomid als spuiten..duim voor je...en als het nu niet meer groeit, dan stap je toch ook over op spuiten...nou dan krijgen ze hem uiteindelijk wel aan het groeien hoor, soms duurt het 14 dagen, maar lukken doet het zeker..
    kop op he!

x

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    2 keer per dag ?

nee doe maar 1 keer....heb een beetje het gevoel dat mijn ei net gespronge is had zo'n buikpijn links ....maar dan had ik toch gisteren een positiefe test moeten hebben gehad ?
    baal echt want we hebben zondag voor het laatst geklust ....

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    heb toch net even een testje gedaan.....hihi....
    maar hij is vet negatief......wil graag een foto maken van mijn dipsticks tests om even te laten zien ...maar krijg het niet voor elkaar de flitser verpest het iedere keer .....

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Nee slik nu een combinatie van clomid en metformine.
    Omdat Clomid alleen niets voor me deed.
    Deze combi waarschijnlijk dus ook niets, al kan ik nog wel ophogen kwa dosering.
    Als dat ook niets doet, mag ik gaan spuiten...dus hoog uit nog 2 rondes slikken, voordat ik ook een junkie word...

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik heb de fotos van de ovutesten in mijn album geplaatst ...test 1 is dag 10 ....je moet wel even op de foto klikken als je hem goed wilt zien...

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

dus de bovenste waar een 1 op staat is dag 10? Mmmm hij wordt steeds lichter de streep dus misschien dat je toch net je LH piek gemist hebt.
    Merk je niets aan je afscheiding/slijm dat je vruchtbaar bent?

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nee niet echt was vandaag al weer gelig....maar dat zou zeggen dat ik voor dag 10 al mijn ei heb gehad......voel nog steeds steekjes links onder in mijn buik....dus misschien komt hij nog ....misschien heb ik de eerste 3 testjes ook wel te lang in de urine gehouden.....dat kasn ook las vandaag pas dat ze maar 5 sec in de urine mogen ....

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

wat een onzekerheid zo he syb? Dat is nou het nadeel als je geen fm's krijgt. Vind het eigelijk niet kunnen hoor....

Deel Deze Pagina