PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Haai Meiden heel herkenbaar, misschien hebben je wat aan de info van Freya, ze hebben een aantal folders geschreven voor de buitenstaanders, die kan je dan bv aan je moeder geven. Ook het boekje open zenuw is handig om uit te lenen als mensen die dicht bij je staan echt niet weten hoe ze er mee om moeten gaan.
    Bij mij op het werk werd ik op een gegeven moment als patient behandeld, kon ook in hun ogen niks zinnigs bij dragen aan het werk en dan zag je ze denken " ach laar d'r maar kan ze niks aan doen komt door de hormonen" terwijl je ook hele goede momenten hebt, heel frustrerend.

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Hoi Fleurebel! hoe gaat het met jou?Ben je misselijk, of valt dat mee? Fijn dat het hartje klopte!
    Dat boekje "open zenuw" heb ik ook gekocht. Is heeeeel herkenbaar!

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    bedankt poohbear ! onze tijd komt ook echt wel ...we moeten alleen nog meer geduld opbrengen.

4. Niet meer actief

Het gaat wel goed. Misselijkheid gaat beter, en kan ook al wat beter eten.
    Ben wel moe , maar ik klaag niet het hoort er allemaal bij en heb het er graag voor over!

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Fleurrebel, fijn dat het zo goed met je gaat!

Syb, snap het meid als je ff wat afstand neemt, dat hebben we volgens mij allemaal wel een keer gedaan. Succes met je 'dip', hoop dat je je snel weer beter voelt.

All; heb toch iets geks vandaag.... zit nu op cd 12 en heb vanmorgen de eerste ovutest gedaan..... deze is gewoon zo goed als positief! Stond gewoon met mijn bek vol tanden.... goed hij kan nog positiever, maar je zit het verschil bijna niet! Denk dat de streep er morgen vanaf knalt! Dit betekend dus dat ik misschien dus toch een eisprong van mezelf heb :D .... maar dat hsg onderzoek 'moet' doorgaan, dus moeten we het maar met condoom doen.... wat frusterend zeg... wil helemaal geen condooms gebruiken! Als straks de testen nog positiever worden en later weer negatief, dan zeg ik dinsdag mooi af.... toch? Wat zouden jullie doen?

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Jeetje makkie, dat zou mooi zijn zeg! Een eigen eisprong!
    Kweet niet ,misschien zou ik dat onderzoek verzetten, bel maandag je gyn even wat die zegt!

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja heb gister al gebeld met het zk en gevraagd wat te doen als blijkt dat ik het zelf deze keer kan.... maar toen hebben ze dus gezegd dat de hsg moet plaatsvinden, of het nu deze keer of een volgende keer is.... daarom moeten we het met condoom gaan doen voor de zekerheid.. :(

8. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Makkie ik zou ervoor gaan kijk bij mij mijn eerste eigen ei net zoals jij in de HSG ronde (ik had de HSG op dag 9) en het is zomaar raak.

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    shit....klinkt zo "zonde" om een ei te verspillen,maar ja ze weten vast wat ze doen! Waarom krijg je dat HSG onderzoek eigenlijk?

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Cira, jij hebt je ei waarschijnlijk na je hsg gehad.... ik waarschijnlijk net ervoor... en er mag geen bevruchting of jonge zwangerschap zijn tijdens de hsg.... daarom zit in in twijfel....

Poohbear, tis gewoon een standdaard onderzoek volgens mijn fertarts als je weer zoveel maanden verder bent en niet zwanger bent. Ik heb met hormonen een ei en zaad van mannetje is goed. Nu willen ze kijken of er nog niet iets anders aan de hand is...

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ok ,ik snap het!

12. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Ja ik heb mijn ei er net na gehad, maar wat ik bedoelde is als je een ei krijgt er voor gaan en de hsg gewoon uitstellen. Dat zou ik in iedergeval doen. Succes met je keuze.

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    En Makkie hoe was vandaag de ovutest?

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

nog positiever dan gister..... denk toch echt dat er een ei aan zit te komen. Mijn mannetje wil eigelijk dat ik de hsg uitstel en nu hiervoor gaan. Wil ik ook, maar het zh wil het toch doen en moeten we maar condooms gebruiken.... kan ik de hsg zo afzeggen?

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie wat moeilijk zeg als de test vetter word zit er vast een ei aan te komen, moeilijke keus, succes met je beslissing!

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Nou net weer een ovutest gedaan en nu is de streep alweer stukken lichter. Denk dat de lh-piek is geweest en er snel een eisprong aan zit te komen! (of niet natuurlijk, met pco weet je het maar nooit) Bel morgen de fertarts wel en vanavond voor de zekerheid nog maar een keer klussen. Ik hoop zo dat ik de hsg mag verzetten! Zo top dat mijn lijf het deze keer ineens zelf doet! Ben ik best een beetje trots op hihihihi...

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie... mmmh, zou je ei niet zijn gesprongen dan, als je streep nu lichter is? Misschien is ie al gesprongen!

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

denk het niet. Vanmorgen was is nog vet positief (hoogste lh-piek) van zonet lichter. Schijnt dat je ei tussen de 12 en 36 uur springt na je hoogste lh-piek. Denk zelf vanacht ergens. Heb nu ook best wel veel buikpijn. Maar ja, is maar afwachten wat de fertarts morgen zeg, dan kan ik pas wel of niet blij zijn met dit ei....

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Jeetje wat lastig he makkie, altijd die keuzes, wel cool een eigen ei! Ben benieuwd wat je arts zegt!

20. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @makkie ik zou gewoon voor dit ei gaan. Als het lichaam het zelf doet, is dit gewoon het voorbestemde eitje. Ik zou de hsg verzetten. Pakken dit ei. Geef dat zaad een tomtom mee, en wie weet ben je over 2 weken harstikke blij.

Deel Deze Pagina