Meiden, mijn vriend is het ermee eens, we gaan wel gewoon pregnyl zetten en klussen en dus geen IUI, ik wil 'm morgenvroeg om 7.00 uur (voordat ik naar m'n werk ga) zetten, volgens mij springen de eitjes dan 36-40 uur later, hoelaat zouden jullie dan klussen? 19 uur woesndagavond of later? we gaan niet voor 2 avonden ivm vijandig baarmoederslijm dus we willen het meer 'timen'.
Linda ik wilde al bijna de vlag uithangen vandaag. Had een veeg bloed en nu bruinverlies dus denk dat het morgen of woensdag wel doorzet, hoop ik tenminste! Wil zo graag verder maar heb ook een beetje de angst dat ik niet 'schoon' ben van binnen! Ik weet niet wanneer je het beste kan klussen, als zijn zaad goed is, is dan 2 avonden achter elkaar niet beter want het is jouw slijm wat slechter is toch? Succes en hoop op een mooi wonder voor jullie! liefs
@poohbear, bedankt voor het advies. We willen eerst eveb zelf rondkijken en evt bieden, en als dat niet lukt, dan via een makelaar. Maar we vonden dat toch wel prijzig, maar goed tijd zat @Linda, goede beslissing(niet dat ik er verstand van heb! Succes ermee meid! Spannend! @Lot, ik hoop dat het snel doorzet!
Ik ben secretaresse geweest bij een makelaars kantoor. Ik weet dat er met een huis kopen minimaal 10% van de koopprijs of te halen is... Een huis wordt altijd hoger te koop gezet dan dat dat ie waard is. Ik zou als je wil gaan bieden (en dus tijdens de bezichting al enthousiast wordt) dit NIET laten merken aan de verkopende makelaar. Dit merken ze dan en dan zullen ze minder snel met de prijs zakken, omdat ze weten dat je heel erg enthousiast bent. Gewoon niet veel zeggen tijdens de bezichtiging en vooral de minpunten extra opnoemen. Mocht je nog meer vragen hebben of advies willen, dan hoor ik het wel. Weet er best veel (wil niet opscheppen ofzo hoor ) van af. Wel leuk huisjes bezichtigen. Tis dat we nu een mooi huis hebben maar bezichtigen blijft altijd cool! hahahaha Hoop dat jullie snel jullie droomhuis vinden!
ja makkie heeft gelijk! Ik was zo dom om bij de eerste bezichtiging zo enthousiast te doen dat het wel duidelijk was dat we interesse hadden. Stond daar eerlijk te vertellen dat we het MAKKELIJK konden betalen... oeps
hahahaha! ja het is ook moeilijk om je in te houden als je denkt Ja dit is ons huisje! Maar toch proberen, makelaars zijn gehaaide mensen. Ze zijn er echt niet voor jou zoals ze proberen over te komen. Tis ongemeende interesse en denken alleen aan hun eigen portomonnee. Daarom ben ik eruit gestapt, vind het geen oprecht en eerlijk wereldje...
ok, jullie hebben er verstand voor, dan ff wat feiten. Wij gaan kijken bij een huisje uit de jaren 60 Vraagprijs 239.000, is al gezakt van 249.000 Ruime woonk, uitgebouwde keuken(denk ong 5-10jaar oud), 5 slaapkamers incl zolder. Oude badkamer (écht oud). Verders goed onderhouden (kunstof kozijnen, dubbel glas, op t oog goed in de verf). Staat al een tijdje te koop. 239.00 is voor ons te veel, dwz hebben we er niet voor over en is eigenlijk onze max Wij willen eigenlijk een huisje rond de 220-225, wat zou jullie openingsbod zijn? En op grond waarvan moeten/kunnen wij zeggen dat we het de vraagprijs niet waard vinden? En zou het mogelijk zijn om zover evt te zakken? Hmm, lekker offtopic, als iemand zich eraan stoort dan hoor ik het wel! alvast bedankt wijze meiden! Liefss, Taliaa
mmmh, wij hebben bij het kadaster (online) opgevraagd wat huizen in de straat hadden opgeleverd bij verkoop, errug handig! Kost geen drol....paar euro's maar! Ons huis stond een jaar te koop en was gezekt naar 235000 euro. Openingsbod was 217000 en uiteindelijk hebben we het voor 224500 gekocht. Precies wat we wilde... We konden veel meer lenen, maar wilde geen top hypotheek. En nu hebben we ruimte genoeg om te sparen en kan ik makkelijk minder gaan werken als ik zwanger ben! Zou eens op het kadaster kijken wat de prijzen waren voor je buren daar... Een mooie keuken of badkamer doet niet veel voor de woonwaarde hoor! Je huis word er niet meer waard door, want smaak is relatief... Je kan er een pracht keuken in zetten en de volgende bewoners slopen hem er zo uit als het hun smaak niet is! Een dakkapel, uitbouw, aantal slaapkamers en woonoppervlakte zijn prijs bepalend! Wat je eigenlijk moet doen is lid worden van vereniging eigen huis en als je echt interesse hebt in een bod doen op het huis kan je via hun een bouwkundig rapport op laten stellen. Je gaat dan met een mannetje door het hele huis en die bekijkt alles! Kruipvloer, zolders, lekkage, ketel, kozijnen... Hij maakt dan een rapport op waar je bij bent en verteld je wat de gebreken zijn aan het huis, wat je moet vervangen/repareren en hoeveel dat gaat kosten. Zo'n rapport kost wel wat geld 300-400 euro, maar doe dat dan alleen als je dat huis echt wilt....niet dus bij elk leuk huis gaan doen! Je weet dan precies waar je aan gaat beginnen.... Succes he...moeilijke beslissingen als het om veel geld gaat he?!
nou ja zeg niemand reageert op mij! its aaallll good maar goed, succes met het kopen van je huis! het zal vast allemaal goed komen! leuk huisje boompje beestje;_ wij zijn ook bezig met het verkopen en kopen. we moeten ons app nog in de verkoop zetten maar we hebben er zo lang mee gewacht omdat wij 15.000 verlies gaan maken aangezien het aanbod van appartementen zo groot is! dus dat is flink balen! meiden! ik ga slapen! succes met alles waar jullie mee bezig zijn! liefs
makkie veel succes vandaag! monique nu wachten op een mooi ei voor jou hoop ik succes! vervelend dat jullie het gevoel hebben niet zoveel steun te krijgen dat is juist zo belangrijk! dames succes met het kopen en verkopen van jullie woning! werkse vandaag voor degene die moeten werken en ws tot vanavond(hoezo verslavend
@monique1984, sorry meissie.... Is ook vreemd...je weet dat zo'n adoptiekindje elk moment kan komen maar om er een hele kamer al 2 jaar voor klaar te hebben staan....Ik vind dat altijd zo luguber, kan er niets aan doen! @makkie, succes vandaag! Hoop dat het niet te veel pijn doet! @all, vanmiddag laaste FM, maar hoop op niets. Denk dat ik Provera mee naar huis krijg en moet ophogen met de clomid. Maar wil spuiten gaan bespreken.... Fijne dag verder!
@linda in het ziekenhuis geven ze altijd het advies als je pregnyl in de ochtend spuit, dan s'avonds klussen en de dag erna ook weer klussen. Er moet namelijk een voorraadje klaar liggen. grijns.
@poohbear, bedankt voor de tips! Dat van dat kadaster zullen we eens gaan doen! En die vereniging is ook een goede tip! Succes vanmiddag in het ZH! Ik hoop dat je toch met een redelijk gevoel naar huis gaat! Het liefst natuurlijk wel een ei, maar anders dat er iig naar jou wordt geluisterd, en dat spuiten overwogen wordt! Gaat er iemand met je me? @Monique, is idd erg vreemd. Weten ze wel dat jullie er mee bezig zijn? Ja neem het aan als je het zo zegt Moeilijk he meid?! @Sas hoe is het nu met je? @ all, nog 5 dagen voor mij..Maar het wordt niet veel denk ik, nog altijd t gevoel ongi te gaan worden binnenkort. En verders ook helemaal geen klachten. Maar aldus mn man is het deze ronde raak Nu maar hopen dat hij gelijk heeft! Liefss, Taliaa
Hoi dames! Ik ben weer aan het werk, vandaag voor het eerst na de curettage van vorige week. En eerlijk is eerlijk, ik vind het echt nog super moeilijk. De aanloop naar de zwangerschap is bij ons zo ontzettend moeilijk geweest, mijn vriendje van 13 pillen per dag naar 0 en de 4 hormooninjecties die hij per week heeft. En nu hadden we eindelijk het gevoel dat het geluk ook een keer aan ónze kant stond. Maar dat neemt niet weg dat feitelijk het leven verder gaat, hoe tegenstrijdig dat ook is met onze gevoelens.
Pfft, meisje wat moeilijk joh! De wetenschap hoeveel voeten het in de aarde heeft gehad en dan nu nu dit Hoe verdrietig. Weet verder niet wat te zeggen, maar wens je heeeeeel veel troost en kracht toe.. Liefss, Taliaa
Hallo Meiden Ik heb weer even bij gelezen! Ik blijf voor jullie duimen en hoop snel op goed nieuws! Monique jouw kon ik nog niet welkom hier! Hier gaat het nog steeds niet goed, met de baby wel vorige week maandag Echo gehad en alles zat er op en de aan zo gaaf om te zien, ook een nekplooimeting gehad en deze was ook helemaal goed! Ik blijf alleen nog 24 uur overgeven en heb nu heel erg last van krampen in me bovenbenen en bij me schaambeen, soms kan ik niet meer lopen! Ik ben het wel beetje zat nu, ik wil gewoon weer even mezelf zijn en lekker kunnen genieten, maar goed! Hopelijk kan dit snel! Ik hoop niet dat dit tot de geboorte aan houd! Verder ben ik druk bezig met me theorie ik moet in April afrijden, dus zou toch wel mooi zijn dat ik dit even haalde! En zaterdag gaan we is wat shoppen voor de beeb, had ik zelf bewust nog niet gedaan, ook omdat ik niet instaat was om het te doen, maar vind het nu we is tijd worden!
15 januari: Makkie HSG & Nas82 NOD 16 januari: Sas7 echo en controle gyn 19 januari: Taliaa NOD 23 januari: 2e echo en controle Cira 23 januari: Sybje NOD 23 januari: Makkie uitslag HSG + plan van aanpak fertarts bespreken 28 januari: 1e afspraak bij de VK Cira 31 januari: Linda NOD 3 februair: Monique1984 NOD 7 februari: 2e echo mariska 11 februari: Meisje NOD 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 14 augustus 2008: Cira uitgerekend. 19 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend Monique: 1e ronde clomid NOD +-7 FEB Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI. Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Milla: Ongesteld geworden, 28 november beginnen met 50 mg clomid! Hopelijk brengt sinterklaas een mooi ei! Meisje[: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid meisje Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie nu verplicht pauze. Provera tot 12 januari en dan wachten op ongi, als echo dan goed is kunnen we weer verder. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! 3 januari eerste echo gehad en hartje klopt... poohbear226: clomid 50,100 en 150 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Metformine 500 mg tot 3x daags in combi met Clomid 50 mg heeft ook niets gedaan. Dinsdag gesprek met gyn, misschien gaan spuiten! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Alles gaat goed met de Baby, nekplooimeting gehad die zag er ook goed uit! Volgende Echo is met 16 weken op 30 Januari en op 20 Februari de 20 weken Echo Makkie: 5 rondes met clomid 100 (en 1 met clomid 50) achter de rug, wel netjes eisprongen gehad, helaas niet zwanger Omdat we weer ruim een half jaar verder zijn, eerst 15 jan. een HSG, dan 23 jan. plan van aanpak bespreken en (hopelijk) weer met hormonen starten. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: Nog een ronde clomid 100 mg ......2 a 3 eitjes gesprongen ...nu ww (17 -12) Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 19e dag een ei van 23 mm en GESPRONGEN! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controlesNu ongi en begonnen met 2e ronde clomid50mg stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!! Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!! Claudia: Zwanger! 4-7 weken zwanger.echo Gyn afwachten.
ja ze weten wel dat we er mee bezig zijn! misschien dat ze ons niet zo serieus nemen omdat we nog op een appartement wonen? ik weet het niet! ga er iig soms wel met tranen in de ogen weg! had ook een een opmerking van mn schoonzus (voordat ze wist dat we er mee bezig waren)... ik vroeg namelijk wat als ze een tweeling beschikbaar hebben, nou nee die wou mn schoonzus niet want mn schoonmoeder kon toch maar op 1 kindje passen! nou ik stond met mn mond vol tanden! en meisje, ik weet hoe jij je voelt ik heb hetzelfde meegemaakt anderhalf jaar geleden! na 9 weken! heb er nu nog steeds verdriet van maar het feit blijft wel dat het kindje niet gezond was en dat het beter is zo. ik ben naar utrecht geweest omdat ze het bij ons niet met narcose dede en ik kon er echt niet wakker bij blijven! na de curretage heb ik zoooooon buikpijn gehad! in de auto terug, 2 uur lang! en heb ook 2 dagen in bed gelegen. we hadden ook nog een vakantie geboekt en 3 dagen erna vlogen we naar egypte! dat heeft me erg goed gedaan! ons alletwee trouwens! maar ja daar in het hotel zie je ook allemaal babies enzo! maar goed genoeg afleiding en leuke dingen~! misschien ook een idee voor jou... misschien gewoon een weekendje weg! sterkte er mee iig! liefs