Hoi Meiden, Hoe gaat het met jullie? en met de zwangeren? Ik zie dat er inmiddels een aantal nieuwe dames bij gekomen zijn, welkom! Helaas sinds een aantal weken geen nieuwe zwangeren.. maar dat komt vast snel weer! Ik blijf voor jullie duimen! Wij hebben sinds kort een 'time-out' genomen wat betreft het medische traject omtrent zwanger worden, hoe lang die gaat duren weet ik niet.. misschien wel een paar jaar of voor altijd...het is geen verdrietig of pijnlijk besluit, maar wij zijn na jaren van chaotische omstandigheden en medisch gedoe, de laatste weken ineens zo aan het genieten van de stabiliteit in ons gezin en ons leven, dat ik het daar lekker even bij wil houden, even geen medicijnen, ziektes en risico's, niet opnieuw de angst voor een kindje met afwijkende verschijnselen.. al gaat het nu ontzettend goed met onze dochter! Ik kom jullie dus ook een gedag zeggen, jullie mogen mij van het lijstje afhalen, en ik wens jullie allemaal (heel snel) een wolk van een baby toe! Veel geluk allemaal! Ik kom natuurlijk nog wel af en toe een kijkje nemen Liefs Milla
Hey Milla, veel succes de komende tijd! En je weet me te vinden op Hyves! Hopenlijk kunnen we je allemaal snel een goed nieuws berichtje sturen! Veel lieve groetjes!
veel succes met alles Mila! En geniet van je heerlijke gezin, dat is ook al wonder op zich! We krabbelen of msnen vast nog wel eens!
Meiden, wat de fertarts ook zegt (ik ben pas 1x bij haar geweest en ik ken mijn eigen lijf toch het beste.....) ik weet zeker dat er een ei aan zit te komen! Heb al 2 dagen last van vruchtbaar eiwit slijm en buikpijn en gevoelige tepels. Ook deed ik vanmorgen nog een ovutest (stom, maar ja het was de laatstse) na 10 minuten keek ik ff snel (lag nog in bed) en zag een heel vaag streepje en een hele dikke. Dacht meteen nou dat is dus niets meer... en ben weer gaan slapen. Later wilde ik hem weg gooien, maar ik had de test verkeerd om afgelezen! Echt waar, de vage streep is de Controle streep en die mega dikke vette de Teststreep! Dussuhhhh.... deze is nog veel positiever dan de vorige waarvan ik dacht dat ie positief was! En als mijn eigen ei dinsdag 14 mm was, dan zou ik vandaag rond de 20 zijn! Dus dan kan ie dus best van het weekend springen. Meiden, ik weet dat ik mezelf niet gek moet maken en dat het met PCO nooit zeker is met eisprongen enzo... maar dit voelt gewoon goed. Zelfs mijn mannetje zegt dat dit HET ei moet zijn! Ga hier gewoon gebruik van maken en van genieten en dan zien we het over 2 weken wel weer....
@makkie gewoon je vent bespringen en laat hem nog maar een beetje voorzichtig doen daar beneden. Niet wild na het geroer van van de week. Dit moet je gewoon jouw ei zijn. Ik zou het in ieder geval vanavond al gelijk doen en morgen en eventueel zondag. Enneh na de daad effe op je hoofd gaan staan, dan zakt dat zaad gelijk de goede kant op. Veel plezier van het weekend.
Milla heel veel succes gewenst in de toekomst... Geniet maar lekker van je gezinnetje. O makkie, een eigen ei dat zou inderdaad het "goeie" ei kunnen zijn... zoals bij cira hé...
hahahaha hele goede tip sas! Ben vandaag vrij en mannetje vanmiddag en komt ook zo thuis.... dus komt helemaal goed!
Hoi Milla, Heel veel geluk in de toekomst en fijn dat jullie je fijn voelen bij dit besluit, zal je hier zeker missen en hoop dat je toch eens langs komt en anders kan je altijd je msn of hyves adres geven kunnen we toch krabbelen! Makkie een eigen ei super en maak hier gebruik van hoop dat je eigen ei veel geluk brengt! veel klusplezier! Hoe voel je je verder? Sybje hoe voel jij je? Hier nog steeds geen ongi en ik wil het zo graag worden dus dames wijs die van jullie maar de weg naar mij dan slaan ze jullie gewoon 9 mnd over!
zoals mijn vriend deze week ook bij ons zei: niet 'geschoten' is altijd mis hihi zou wel gaaf zijn makkie, wij beide een wonder deze maand! misschien zweven er wat positieve hormonen zo rond de rijn in onze buurt hihi
hahaha wie weet stroomt er wel iets heel positiefs door de rijn heen! Jullie dus ook weer op het wachtbankje.... spannende tijden altijd. Hoop dat de komende twee weken heel snel gaan!
wel goed, heb vandaag eindelijk weer zoiets van ik voel me weer bijna de oude. Ennuh van beneden gaat het gelukkig ook goed, net nog even uitgeprobeerd, mannetje is vrij . Dus het gaat de goede kant op! Hoop dat je snel ongi wordt meid! Dan kun je weer verder! Goed idee, alle ongi jou kant op hahaha! Komt goed meid!
Lot23 mijn zoontje is 3 ALs ik had geweten dat ik "pco" had/heb. Dan had ik nooit zo veel leeftijd er tussen willen hebben. Maar je het is nu eenmaal niet anders en we gaan er weer voor. Willen graag een 2de wonder en hopelijk kunnen we die snel in onze armen sluiten. Voor alle andere dames heel heel erg veel succes.
Makkie ik duim voor je zou echt super zijn! Linda ook voor jou duim ik! Milla ik hoop dat jullie nog een mooi wondertje mogen krijgen! Ik wens jullie ook al het goede en vveel gezondheid toe met je gezin. En laat af en toe toch nog eens wat van je horen! Alle nieuwe meiden welkom hier en hopenlijk krijgen jullie snel ee wondertje. Lot Ik hoop dat je snel ongi wordt en weer door kan gaan met spuiten! Hier gaat alles goed begin een beetje nerveus te worden voor de echo van woensdag, maar kijk er ook echt naar uit om ons guppie weer te zien.
hai meiden, @ milla: ik wens je het allerbeste meid! wat fijn dat jullie nu echt lekker aan het genieten zijn van jullie wonders! We horen het wel als er wat nieuws is he? en we hopen dat je hier af en toe nog mee komt spieken @ cira, dat is denk ik heel normaal als je beetje zenuwachtig bent..succes met wachten! @ makkie: joehoe! dit wordt jullie ei! zet hem op. gogogo. toitoitoi. succes, brake a leg etc etc! @ Linda hoe staat het er bij jullie voor meid? @ Lot: mijn ongi wil maar niet doorzetten, dus ik hoop dat hij naar jou door is! @ all; ja, mijn ongi wil dus niet doorzetten. Heb nu al vanaf woensdag bruine afscheiding, met af en toe wat rood. maar niks wat op ongi lijkt toch? Dus wat deed deze gek? gister een test: niks te zien, maar na een tijdje (jaja, ik weet het, het mag niet..) een heel licht roze streepje, net zo dik als de c streep.. (mat care test), dus vanochtend nog een testje, maar helaas niks Dus nu maar wachten op mn ongi.. (ehm, Lot, zullen we hem dan maar delen?, haha) Bah, hoe dom kan een mens zijn he? Nu maar hopen dat er snel duidelijkheid is! LIefss, Taliaa ps iemand nog een leuke idee voor dit weekend? Ik ben lekker vrij (ik werk 2 van de 4 weekenden, dus ik ga er lekker van genieten..)
@talia ...nou ja zeg ....misschien ga je stiekum toch nog pos testen .....wie weet over 2 a 3 dagen.....
hihi, nee denk het niet, maar toch... Hoe is het met jou? Al symptoompjes? Ben benieuwd. Jij bent de eerst volgende NOD, dus we duimen voor je, sybje!