@ dithje, nou ik hoop dat je cyclus zich goed opppakt! @ Sybje, dussss. nu al overtijd? Spannend joh! We duimen ons lam hier voor jou! @ makkie, nog 1 dag en dan weer naar de gyn! Je wil bloed laten prikken, geen FM voor de zekerheid? Nou ik hoop dat je ei is gesprongen @ all: ik heb eens een vraagje, wat is het voordeel van spuiten boven de clomid? Ik bedoel, als de clomid werkt he? Verder hier alles goed, ben weer lekker vrij, heb vanochtend gewerkt tot 1000, dus nu zo gaar als een klontje op de bank hangen, hihi.. lamballen Verders vandaag begonnen met tempen.. Hmm, ik vind het geen succes, haha. Moet maar eens zo'n ding kopen wat meteen klaar is, nu lig ik daar te wachten tot de piep gaat.. Naja, er zijn ergere dingen Ik hoop dat mn "ongi" snel weggaat, dan ben ik wat meer gerustgesteld denk ik... Iedereen veel liefssssss, Taliaa
[quote="taliaa@ makkie, nog 1 dag en dan weer naar de gyn! Je wil bloed laten prikken, geen FM voor de zekerheid? Nou ik hoop dat je ei is gesprongen @ all: ik heb eens een vraagje, wat is het voordeel van spuiten boven de clomid? Ik bedoel, als de clomid werkt he?[/quote] ja morgen naar de gyn! Kan wel een fm doen, maar als het eiblaasje weg is dan weet ik nog niet zeker of ie gesprongen is... met pco kan ie wel doorgroeien maar misschien is ie daarna weer geslonken en verdwenen.... vandaar dat ik ook bloed wil prikken. Verder geeft Clomid meer bijwerkingen (verschillend bij iedereen natuurlijk) en clomid kan op een gegeven moment slechte invloed hebben op je baarmoederslijm (wat voor de innesteling heeeeel belangrijk is) Bij mij is het baarlmoederslijm ook al een stuk verslechters door de clomid.... begon met 9 mm (vanaf 8 mm is het goed) en zit nu rond de 4,5 / 5 mm.... spuiten heeft geen slechte invloed...
ah, dank voor je antwoord. Hmmm, heb geen idee, mijn baarmoederslijmvlies was vorige ronde goed, dus ga er maar vanuit dat dat zo nog steeds is.. Mja, wel minimaal ongesteld, zou dat met elkaar te maken hebben? naja, ik kijk deze ronde even aan, kijken hoe het gaat en dan evt weer de gyn bellen.. Liefss, Taliaa
ja, maar clomid KAN daar na een aantal keren gebruiken voor zorgen. Hoeft niet altijd, maar bij mij begon dat na ronde 4 ofzo. Tis wel een vand de redenen waarom men niet wil dat je het maaaaaaaanden slikt. Maar nogmaals, het HOEFT NIET hoor!
ah, sjongejonge, ik leer steeds meer.. Vroeg me al af waarom je maar 6 maanden clomid mocht.. Maar daarna kun je dus gaan spuiten? Was al bang dat er dalijk IUI ofzo zou volgen.. maja, wij gaan er deze ronde voor, hopend dat er een ronde is! Liefss, Taliaa ps makkie ook vrij? of op je werk aan het forummen?
Hey dames! Alles gaat zijn gangetje hier, zo lees ik! Fijn zo! Ik heb vanochtend nog maar een keer een zwangerschapstest gedaan. De reden: als deze nog positief is, en je dus nog HCG in je bloed en urine hebt, krijg je geen eisprong. Het HCG moet eerst tot 'normaal' gedaald zijn. Gelukkig, hij was negatief (het is nu precies 2 weken na de curettage) en ik ben nog nooit zo blij geweest met een negatieve test! Kortom, als het goed is moet ik toch echt binnen nu en een paar weken een ei en een ongi hebben! En daar ben ik heel blij om want voor hetzelfde geld zou daar bijvoorbeeld 2 maanden overheen gaan! En die tijd hebben wij niet zoals jullie weten! Dus..... we kunnen weer aan de KLUS ! Ik ga deze weken geen ovulatietesten doen want ik heb echt GEEN idee wanneer mijn ei zou moeten zijn, en dan kan ik wel iedere dag zo'n test doen, maar dat schiet ook niet op. Dus we gaan het lekker vaak doen (minimaal 3 keer per week, dan doen we het in ieder geval rond mijn ei, ondanks dat we normaliter voor mijn ei proberen een paar dagen niks te doen ivm de kwaliteit van de zwemmers). Heel verhaal weer he! Lieve groetjes!
Fijn dat je test negatief is (wel dubbel om dat te typen zeg...) Hopelijk volgt er snel een ei! Maaruh, volgens mijn kun je juist voor BETER zaadkwaliteit het rond je ei elke dag doen! Van veel sex verbeterd juist de zaadkwaliteit.... heb ik gelezen tenminste...
Nou ja, dat laten we dan maar in het midden. Ik weet dus niet wanneer mijn ei is, heb doorgaans ook niet echt veel afscheiding rond die tijd dus het valt mij nooit zo op. Ik ga er in ieder geval zorgen dat er altijd een lading voorraad klaar ligt, hihi!
hahahaha dat dat is altijd het beste.... gewoon lekker ontspannen weer aan de slag meis, hoop zo dat het snel weer voor jullie weggelegd is en dat hij/zij dan lekker warm blijft zitten!
pffff heb nu ongeveer al een uurtje last van lichte ongikrampen... hoop niet dat ik nu al ongi wordt! Kan natuurlijk zijn dat mijn eisprong niet goed is gegaan en dat ik daarom al snel ongi wordt. Dit heb ik al wel vaker meegemaakt..... wel fijn dat ik morgen weer naar de fertarts ga, krijgen we weer wat meer duidelijkheid. Syb, hoe is het met je meid? Hoop dat het een goed teken is dat je hier nog niet geweest bent! Ik blijf duimen! Veel succes met broekloeren hahahaha
Vandaag de echo gehad, super. We hebben het hartje gehoord en alles was goed. Over 3 weken mag ik terug voor de 12 weken echo en dan naar de verloskundige. Vind ik toch wel fijn dat er nog een echo mag bij de gyn. @all ik vind het best wel moeilijk om hier in dit pco topic te vertellen over mijn zwangerschap. Jullie zijn nog in behandeling en maken zoveel emoties mee. Ik vond het zelf destijds moeilijk om blij nieuws te horen van medeforumers terwijl je zelf nog midden in de mmm zit. En nu is het andersom , ik blij en gelukkig dat het gelukt is en jullie nog midden in de mmm. Ik gun het jullie allemaal zo dat het bij jullie ook lukt.
@fleurrebel vind het juist leuk dat jullie zwangere nog mee kletsen ...dat geeft juist hoop dat het ooit nog wel eens gaat lukken.... @all : ben niet zo veel geweest had het druk met broekloeren.... maar goed aan de ene kant ben ik overtijd omdat ik mijn ei vroeg is geweest.....maar goed vorige cyclus duurde vorige keer ook 30 dagen ...maar toen kwam mijn ei laat....oooh maak me zelf echt gek nou ....denk dat ik gewoon ongi ga worden ........heb wel wat symptoontjes maar die kunnen ook op een ongi wijzen ....heb wel het gevoel dat er de hele dag een rat in mijn tepels bijt ..... last van mijn onderrug , moe .........gisteren had ik weer meer last van symptoontjes dan vandaag....lijkt wel of dat het pas in middag komt de symptonen..... volgens mij zei ik de vorige ronde dat ik nooit meer naar mijn lichaam zou luisteren hihi ...maar goed ben er nog niet helemaal over uit wat het gaat worden......wel of niet ongi .....ben wat zenuwachtig ook ...
oeioei, sybje, dat klinkt goed, spannend hoor! Fleurebel, ik vind het ook juist fijn om van jullie te horen! Geeft moed, ennuh bij vragen is het ook wel handig, haha allemaal; morgen 2e bezichtiging van een huisje... Spannend.. Ben btw vandaag begonnen met tempen. Vanaf nu gaat de wekker elke dag om 630 Mja... Ik moet ff kijken hoe dat FF werkt, heb me wel aangemeld. Zijn er meer die het daar bijhouden? LIefss, Taliaa
hoi hoi, wou even zeggen dat ik het ook fijn vind om succesverhalen te lezen! ik zoek ze zelfs op, want het geeft me een positief gevoel! dat het toch lkan! ik zit nu op het wachtbankje, as vrijdag bloedprikken om te kijken of ik mn ovulatie gehad heb! talia, morgen veel plezier met bezichtigen! wij moeten nog eerst verkopen! hmmmz! slaap lekker allemaal liefs
@sybje, spannend! irritant het broek loeren ?! @taliaa, ja ik gebrui al een jaar FF om mn tempjes bij te houden! Tis een mooi programma, allen beetje saai als je geen ei hebt! hahaha Maar oke, ik temp netjes elke ochtend. ga ze alleen niet elke dag posten op het topic hier! Mijne is toch saai, soort rocky mountains meets himalaya! succes er mee, en met de huizen jacht
Fleurrebel, heerlijk die verhalen juist! Syb, spannend spannend spannend [-o< Taliaa, veel plezier met de 2e bezichtiging! All: zo naar de fertarts. Ben benieuwd wat de volgende stappen zijn... pfff, daarna nog ff met mannetje winkelen.....jullie horen het straks van me! knuffel makkie
Sybje, wat spannend zeg! Heb je al een idee wanneer je wilt gaan testen? Ik zal heel hard duimen! Taliaa, succes met de bezichtiging morgen! Ik temp ook. Er staan wel een aantal kaartjes in mijn album. Als je vragen hebt help ik je graag hoor!
hey meiden weet nog niet wanneer ik ga testen ...ben nog steeds ontzettend bang dat ik ongi ga worden ....... ik denk op zijn vroegst het weekend.....(denk ik nu he )hihi @makkie veel succes in het zh ! hoop dat je nu snel verder kan !