Syb ik ga ook heel hard voor je duimen. Makkie ben benieuwd wat de fertarts heeft gezegd. Ik vind het ook wel leuk om berichten van zwangere hier te lezen geeft toch moed dat het ons ook een xtje moet lukken. Maar ik ben vandaag dan eindelijk na 106 dagen ongi geworden. Lang leve provera. Dag 3 t/m 7 clomid slikken, dus zal straks eens bellen voor de fm in het ziekenhuis.
@ thamara: fijn he zo'n ongi! Succes deze ronde! @Sybje, testen op jouw tijd meid! Maar spannend is het wel! We duimen! @ makkie, ik ben benieuwd wat de dok heeft gezegd! @iedereen 2e bezichtiging gehad... Maar we gaan wrs niet bieden.. Er moet toch best veel gedaan worden.. En boven is het wel groot, maar beneden niet echt en een onhandige woonkamer.. Dusss... We kijken nog ff verder op funda Hier is het verder wat minder, nog steeds bloedverlies. Vanochtend leek het echt weg te zijn, maar nu weer terug.. Het is nog altijd weinig, en blijft hoofdzakelijk "intern".. Zucht, ik hoop dat het wel gaat verdwijnen, maar zie het een beetje somber in. Ik geef het tot maandag... Dusss. verder niks te melden, ik ga op funda loeren Liefss, Taliaa ps bedankt, als ik vragen heb over FF dan meld ik me Tempen jullie elke dag op hetzelfde tijdstip?
hey meiden .... ben echt een beetje dom geweest ....heb een speentje gekocht met papa is the best ...terwijl ik mezelf beloofd had dat ik niks zou kopen tot dat ik zeker zou weten dat ik zwanger zou zijn .....heb nu wel een beetje spijt ....
Hey sybje dat is niet stom hoor! En wieweet wel een heel goed teken! Gewoon verstoppen dat speentje, is een leuk cadeautje voor je hubbie dalijk!
@sybje meestal voel je het wel aan als je zwanger bent. Het is een soort 6de zintuig. Dusseh ik zou gerust een test pakken.
haha sybje, dat vind ik gewoon lief van je! en positief blijven en als het deze keer niet raak ik zun jem wellicht de volgende maand aan je kerel geven! wel een leuk idee zon speen met boodschap ik hoop het ook zo voor mezelf! de dagen gaan traaaaaag voorbij! ik kan niet wachten tot februari! er ligt al 2 maand een test op me te wachten hier thuis en hoop dattie straks ook 2 streepjes weergeeft! succes iedereen hier met wachten klussen en genieten van je positieve test lieefffffssss
hee meiden, Nou net terug.... en ben heel blij. Alles wat ik 'wil' gaat gelukkig gebeuren! Ze wilde eerst dat ik nog voor 6 maanden clomid zou slikken, omdat ik daar gewoon goed op reageer. Maar toen ik aangaf dat ik best wel veel last heb van bijwerkingen (vooral zwarte vlekken, erg lastig met auto rijden) mag ik nu gaan spuiten! Ze gaf aan dat het lichamelijk een grote belasting is, maar ik zij dat ik dat helemaal niet erg vond. Ook moet ik nu wel vaker komen voor een fm. Maakt me ook niet uit. Achteraf zei ze dat spuiten idd wel beter is, omdat mijn baarmoederslijm ook niet helemaal top is door de clomid, met spuiten wordt dat waarschijlijk een stuk beter. Ik ga spuiten met Gonal-f, eerst beginnen met 10 eenheden. Moet daarmee op cd 3 mee beginnen en dan op cd 10 terug komen voor een fm. Tevens doen we de volgende ronde rond mijn eisprong een samenlevingstest. Blijkt dat dit niet goed is, dan gaan we meteen over op IUI... maar hoop zo dat het het nog met 'pret in bed' afkunnen.... Verder bloedgeprikt op mijn eigen verzoek om te zien of mijn ei nog gesprongen is. Ik mocht daar van de fertarts vanuit gaan. Op cd 15 was ie 14 mm, en boven de 12 mm groeien ze meestal netjes door. Nu zit ik op cd 23, dus grote kans. Maar vrijdag krijg ik definitief de uitslag daarvan. Spannend! Dus al met al erg fijn gesprek. Ben zo blij dat ik niet meer aan de Clomid hoef.... jippie! De volgende stap in de mmm is begonnen!
hey makkie ..kijk dat is nou eens goed nieuws ...bij jullie word er hard gewerkt nou ! hoop dat het snel raak is bij jullie ....
Goed joh Makkie! Wat fijn! Dus nu een echte junk! Succes! (waar moet je je prikken?) maareeehhhh. misschien gaat het helemaal niet zo ver komen! Liefss, Taliaa
taliaa, Nee hoop ook niet dat het zover komt, maar wel fijn dat er alweer een vervolgplan is... ik moet in mijn buik prikken, in een vetplooi... nou dat moet lukken hahahaha. Jammer dat het toch niet helemaal jullie huisje was.... maar ach, jullie zijn ook pas net begonnen. Dat droomhuisje komt echt wel! syb, je houd de spanning er wel in hoor! maar snap dat je huiverig bent om te testen.... dat gevoel snap ik helemaal! Maar euh, volgens mijn kun je vandaag al wel testen toch? is toch niet te vroeg?
ben nu feitelijk 1 dag overtijd ..tenminste als ik naar mijn ei kijk he ...zit nu 15 dagen na mijn ei .....
@ Makkie: FIJN dat ze meegedacht hebben, en dat je mag doen wat jou het beste lijkt nu! Super! @ Sybje: ik kan me voorstellen dat je niet durft te testen. Lekker wachten zou ik zeggen. MAAAAAAAR eerlijk is eerlijk, het verandert niks he, zwanger ben je, of je bent het niet. Die test maakt geen verschil! Enige wat jammer is, is als je te vroeg test en de test nog negatief aangeeft en je bij de pakken neer gaat zitten, en als later zou blijken dat je 'gewoon' te vroeg getest hebt. Anderzijds kan dat denk ik niet; je hebt immers je ei gevonden en dat zou inhouden dat je nu toch echt wel positief zou kunnen testen.... Hoewel, ik lees daarentegen ook wel weer eens verhalen van mensen die pas 3 weken na hun NOD positief testen. Kortom, aan mij heb je ook niks VEEL SUCCES MET BROEKLOEREN C.Q. SLIPSTAREN!
Makkie fijn zeg dat je nu mag gaan spuiten. Sybje wel spannend hoor, ga mega voor je duimen dat je een posi test heb.
Makkie, fijn dat je fert arts jouw mening zo goed meeneemt! Fijn dat je verder kan maar hopelijk is dat straks niet meer nodig! Thamara00, succes met de Clomid! Hopelijk gaat het goed aanslaan en ben je snel zwanger! Sybje, ik vind het ech knap dat je nog wilt wachten.. ik ben te nieuwsgierig altijd... Maar ga echt wel heel hard duimen! Morgen mag ik mijn laatste clomidje voor deze cyclus innemen en dan maar hopen op een mooi ei! Weet een van jullie misschien of Clomid je temp kan beïnvloeden? Mijn temp is nl. vandaag omhoog gegaan i.p.v. omlaag na de ongi
Makkie meid nu a je een echt junkie worden! Ik hoop gewoon dat je net zo'n wonder mag krijgen zoals ons net voor het spuiten. Ik duim voor je! Sybje mijn duimen draaien overuren voor je! En dat kado kan maar alvast in de kast liggen. Ik vertrouw erin dat jullie wondertje ook echt komt hoor! en misschien nu al dat zou helemaal te gek zijn. Linda ik blijf hier ook hard duimen dat ook jij snel een wondertje mag krijgen. Ook voor alle andere meiden hoop ik dat jullie snel een wondertje mogen krijgen. Hier gaat alles verder perfect. Vandaag de kleine behoorlijk zien spartelen en de baby kamer gekocht.
Mooi Makkie dat je mag gaan spuiten. En dat valt reuze mee hoor. Ik vond in mijn been spuiten makkelijker dan in mijn buik. Daar deed het toch wat zeerder , maar soms zagen mijn benen eruit alsof ik een junk was. Van de gonal had ik amper bijwerkingen dat was wel fijn. En door de gonal had ik een super ei. Heb je de pregnyl ook zelf gespoten? Want die is 10 x zo erg als de Gonalf pen. @sybje ooh spannend ga je morgen vroeg testen? En dat kadootje is misschien een teken. @monique , die testen hebben hier ook maanden liggen wachten en toen het zover was heb ik er 4 in 1 week gedaan, kon het niet geloven. @all fijn dat jullie het niet erg vinden dat ik hier kom zwijmelen over babys. In het topic voor de zwangere pcos kom ikniet zo vaak, op een gegeven moment kan je alles dubbel gaan vertellen. Ik voel me verder goed. Heb net lekker gegeten en ook best wel veel. A.s weekend gaan we met de kameraden ( 6 personen) naar Valkenburg, in een lekker luxe huisje even eruit. De andere dame die mee gaat is ook zwanger, dus dat word beppen.