Fleurrebel, vind het geweldig om verhalen van de zwangere dames te lezen positieve verhalen is ook goed voor je gedachte over pco. geniet ervan! Veel plezier het weekend! Cira wat heb je voor babykamer gekocht? Heerlijk dat je de kleine zo goed heb zien spartelen! Chantje alweer 26 weken gaat snel! mariska hoe is het met jouw? En de andere zwangere dames? Makkie wat fijn dat de gyn zo met jullie meedacht en je mag gaan spuiten, fijn dat je je er goed bij voelt en het spuiten valt reuze mee!(zeg ik nu stoer maar de eerste keer was ik erg bang) sybje jeetje wat spannend nog steeds ik duim voor je en hoop zo dat het raak is, dat speentje kan je sowieso een keer kado geven aan je man maar hopelijk morgen al! taliaa wat jammer dat het huis tegenviel hopelijk zie je snel wat moois en waar jullie weg van zijn! tamara succes met de clomid en het gaat vast zijn werk doen! Wieffie durf het even niet meer te zeggen of je temp van clomid omhoog kan gaan, succes en heb je ook een fm? Linda hoe is het met jouw? Monique je eitje gevoelt? Allemaal heel veel succes en blijf voor iedereen duimen! Alle eitjes moeten maar goed gaan groeien de dames die met de clomid bezig zijn laat die eitjes maar groeien en springen! Ik ben gister naar de gyn geweest omdat ik niet ongi werd. De 2 vegen van vorige week waren mijn ongi achteraf gezien omdat ik weinig baarmoederslijmvlies had aagemaakt, dus helaas te laat met spuiten want gister was dan dag 9 en beginnen met spuiten moet dag 3 of 4. Er was ook goed nieuws want de cyste is weg gelukkig, rechts was niets te zien en links wat kleine eiblaasjes. Omdat ik nu niet kon spuiten krijg ik vrijdag mijn hsg, spannend en hoop dat die goed is! Maandag terug komen en als er geen eitjes zitten(dus zelf gegroeit zijn) krijg ik provera en dan kunnen we daarna weer beginnen met spuiten, ben er weer helemaal klaar voor als we kunnen beginnen met spuiten hebben we zo'n 2 maanden verplicht pauze gehad dus dan word het weer tijd om voor klein wondertje te gaan!
wow lot, spannend zeg, ik duimk voor je hsg! Gaat vast goed komen, tja ken dat met die pauzemaanden, je wil dan ook echt wel weer beginnen! hier nog steeds bang dat de eisprong niet echt is geweest: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=78799
Linda ik las net je verhaal vervelend dat je zo twijfelt zou anders morgen toch nog een keer bellen als je bang bent voor meer cystes dan vinden ze je maar een zeur het is jouw lichaam. sterkte en succes laat je horen als je wel belt!
hey meiden wat een lieve reactie's allemaal .....bedankt voor het duim ! had vanavond een paar keer een flinke pijnscheut in mijn buik wat wel een soort ongi kramp leek ....maar dat is nu weer over ...ook had ik wat maagkrampen .....had het gevoel dat er iets niet lekker viel of zo ...
nou geen beebje voor ons dit keer...... heb 2 keer neg getest dus dat is wel duidelijk..... wil graag de gyn bellen maar denk niet dat dat mag .......mocht pas bellen als ik ongi ben........
Ohhhh Syb, wat jammer! Anderzijds, je weet wat ik getypt heb he: er zijn ook best veel vrouwen die pas na een week ofzo positief testen! Maar ik snap je teleurstelling goed. Hopelijk blijven de duivels nog even lekker weg! (bij voorkeur de komende 9 maanden....)
ik hoop het zo meisje ....... mijn moeder was ook heel laat met een pos test bij mij maar weet niet of dat wat zegt........ krijg nu wel heel erg het gevoel dat ik wel ongi zou worden ...niet dat ik ongi kramp heb of zo maar dat is mijn innerlijke gevoel
ooo sybje wat kl*te zeg! Het zag er zoooo mooi uit! Nu maar hopen dat je ongi snel komt, dan kun je de gyn bellen.... en anders dat je idd alsnog later positief test... sterkte en dikke knuffel!
@ sybje wat ontzettend balen! Maar"geen bloed geeft moed" toch (zeggen ze hier iig vaak) Maar als het echt niet zo is, hoop ik dat je ongi snel komt en je snel verder kunt! @ all, hier nog steeds same old, same old. Ongi zet niet door, houdt niet op, ip nu al dag 9, gerekend vanaf zaterdag dan 6, ik wacht maandag af.. Nou ikmag dalijk weer gaan werken Liefss, Taliaa
Sybje wat balen zeg, had nog wel goeie hoop voor jou/jullie Maar blijf nog ff door duimen mss test je over een paar dagen alsnog posi. Linda als je het niet vertrouw dan moet je gewoon bellen. Het is jou lichaam en dat ken jij het beste. Taliaa wat balen he altijdd dat wachten. Morgen mag ik met de clomid beginnen. Hopelijk reageer ik er nu minder erg op dan de vorige x. Ik wens jullie allemaal alvast een heel fijn weekend.
Hoi meiden, hoewel ik mijn twijfels hou wil ik toch maar wachten op mijn nod en dan verder kijken, ik heb wel steken in mijn zij, ik hou het in de gaten! zucht het kan echt nooit normaal he, aan alle eventuele beginnende spuiters wil ik een zeggen: verkijk je er niet op (zoals ik) je lichaam kan er elke keer weer anders op reageren en met doseren kan het lastig zijn. hopelijk geldt dit voor jullie niet, maar ik spuit dus nu vanaf november en nog steeds niet kunnen gaan voor de eerste IUI! omdat het de eerste keer (september) dus heel goed ging dacht ik nou mooi dit is dus de oplossing... maar hopelijk gaat het bij jullie stabieler! liefs van mij
23 januari: 2e echo en controle Cira 23 januari: Sybje NOD 23 januari: Makkie uitslag HSG + plan van aanpak fertarts bespreken 25 januari: Lot HSG 28 januari: 1e afspraak bij de VK Cira 28 januari: Lot afspraak gyn 31 januari: Linda NOD 3 februairi: Monique1984 NOD 7 februari: Makkie NOD (als LF weer 18 dagen is...) 7 februari: 2e echo mariska 11 februari: Meisje NOD 13 febr: Sas7 20 weken echo 14 febr: Sas7 controle gyn 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 14 augustus 2008: Cira uitgerekend. 19 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI. Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Milla:Heeft even afstand genomen van de MMM en helaas ook van ons.. We wensen je het aller, aller beste!!! Meisje[: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie nu verplicht pauze. Eerst HSG en dan na provera weer beginnen met spuiten. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! 3 januari eerste echo gehad en hartje klopt... poohbear226: clomid 50,100 en 150 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Metformine 500 mg tot 3x daags in combi met Clomid 50 mg heeft ook niets gedaan. Nu nog 1x proberen met hogere dosis Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Alles gaat goed met de Baby, nekplooimeting gehad die zag er ook goed uit! Volgende Echo is met 16 weken op 30 Januari en op 20 Februari de 20 weken Echo Makkie: 5 rondes met clomid 100 achter de rug, wel netjes eisprongen gehad, helaas niet zwanger...HSG gehad, uitslag was goed!! Had een ei van 14 mm uit zichzelf, nu afwachten of hij ook gesprongen is...woe 23 febr. weer naar fertarts voor verdere plan van aanpak. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: Hopelijk was dit de laatste keer clomid , bij menstr weer contact opnemen met het zh . Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 19e dag een ei van 23 mm en GESPRONGEN! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt, nu ongi en dalijk weer aan de clomid stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!! Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!! Claudia: Zwanger! 4-7 weken zwanger.echo Gyn afwachten. Monique: 1e ronde clomid NOD +-7 FEB[/quote]
Nou bij mij is het ook geconstateerd. Ik vraag me af, hoeveel kans is er om zwanger te worden met dit syndroom? En wat doet clomid kwa bijwerkingen? En is de kans als je eenmaal zwanger bent ook groter op een mk? Sorry voor al mijn vragen maar ben een beetje overdonderd.
Hoi inge welkom hier. Ik had met clomid last van lichtflikkeringen bij 100mg bij 50 mg niet echt bijwerkingen, ben jij al met clomid bezig? Hoelang zijn jullie bezig voor een wondertje? Je kan altijd ff googelen op pco of pcos dan krijg je een hoop info! heel veel succes en sorry voor de vragen!
hoi Bedankt! Nee ik ben nog niet bezig. Heb nu eerst Provera. Ben nu 3 mndn niet ongesteld geweest. Wij zijn nog niet zo lang bezig (half jaar) maar kwamen er al vrij snel achter dat ik geen goede cyclus had. Gelukkig verwees de HA me snel door. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel moeilijk vind dit. We willen al zo lang een kindje, en nu zijn we eindelijk gestopt met de pil (na trouwen) en nu krijgen we een half jaar later dit nieuws
Inge wel fijn dat de ha jullie snel heeft doorgestuurd! De schrik is dan toch groot he als je hoort dat het niet vanzelf gaat en dat het dmv medicijnen moet. Hopelijk doet de provera snel zijn werk en krijg je dan clomid? En snap dat je het nu moeilijk vind vaak komt er over een paar dagen een lichtpuntje en denk je we gaan er voor! sterkte en je kan hier altijd je hart luchten!
Hoi Inge Ik had best wel veel last van Clomid (de vorigex) Opvliegers, duizelig, saggie. Mijn man werd helemaal gek van mij. Maar het kan maar zo zijn dat jij heel anders er op reageer. Heel veel succes met alles Ik ben vandaag weer begonnen met de clomid en voel me tot nu toe prima. Ik wil jullie allemaal alvast een heel fijn weekend toe wensen.
Hoi Inge, en andere meiden. Ook bij mij is er gisteren helaas PCO geconstateerd. Ik heb wel bijna een jaar moeten wachten hoewel ik al wel een vermoeden had. Donderdag moet mannetje zwemmers inleveren en 8 febr. krijgen we uitslag zwemmers en bloed en behandelplan. Erg spannend allemaal.
@ Zora en Ingi, *welkom* hier! Ik snap dat het je overdonderd Inge! Ik had dat ookheel erg.. Moest die eerste dag steeds huilen Maar wat Lot zegt klopt helemaal! Na elke tegenslag ben ik helemaal uit het veld geslagen, loop ik hier flink te mopperen en thuis flink te janken, maar zo na een paar dagen heb ik weer hoop en dan is dat lichtpuntje er weer! Kijk eens hoeveel meiden er roze zijn! Dat geeft ons moed! Als jullie willen kun je je op de lijst zetten, dan houden we een beetje bij wie waar mee bezig is! @ all, mijn lichtpuntje is er weer! Ik vloei niet meer! Dus het zal wrs wel mn ongi zijn geweest vandaag mn laatste Clomid gehad, tempen houd ik vol en dalijk ovutesten, eitje eitje, ik ga je vinden! toktoktok Fijne dag allemaal, ik ga ff funda op, op zoek naar ons thuisje! En dalijk lekker squashen met mn dinnetje!Gezellig! En morgen ga ik lekker stadten met manlief (wie weet er nu een echt leuke stad tussen Eindhoven en Rijswijk, hihi, we moeten daar nl 's avonds zijn) en lekker eten! Zondag mag ik weer werken Jullie leuke plannen? Liefss, Taliaa ps, ik heb ook wel wat last van de clomid.. Ben mee en dan echt een hormonster En opvliegers, bahbah, wat word ik daar akelig van.. Dan word ik zooooo onrustig en móet ik gaan lopen, lekker handig op mn werk