@ lot fijn dat het er goe duitzag en gunstig dat je twee maandjes mee heb gekregen. Al hoop ik toch dat ze niet nodig zijn @ mariska, Ik had een beetje te vroeg gejuigd. Gisteren avond al weer last van fikse opvliegers en het is al zo warm @ chantje ik hoop dat ze vlot komen hoor bij mij heeft het ook een week geduurd en ineens waren ze er. @ cindy gefeliciteerd met je ongi, maar let wel op dat roze bij het afvegen niet als eerste ongi dag geteld mag worden dit is het pas als het helderood is. @ kezo joehoe waar ben je? We zijn benieuwd hoe het met je is Ook hier draaien de duimen voor iedereen.
Nou Cira, het is niet bij een roze veeg gebleven hoor. Verlies heel wat helderrood bloed, dus dit is echt de 1ste dag.
Cindy, fijn dat je ongi bent en weer een afspraak hebt! Chantje, balen dat je zo lang moet wachten, succes! Mariska, vervelend opvliegers! Daar heb ik dan weer geen last van. Tis wat met die hormonen in je lijf zeg. Deborah, ik had ook veel ergere ongi's als ik het langer niet geweest was. Lastig he. Linda, irritant he die lichtflikkeringen. Ik heb ook af en toe een wazig zicht, zo erg dat ik niet weg kan met de auto. Gelukkig duurt dat nooit zo lang. Lot, wat goed! Ik hoop dat je de clomid niet meer hoeft te gebruiken hoor, succes! Cira, jij ook al opvliegers, pfff, zal idd wel heel warm zijn in combinatie met dit benauwde weer. Mn ongi is nu bijna voorbij, morgen de laatste drie tabletjes clomid... Fijn weekend dames! X Bloemetje
@bloemetje Jah dat is behoorlijk warm weet soms gewoon even niet oe of wat Meiden allemaal een fijn weekend ik ga zo het hele weekend lekker weg! Ik denk dat ik maandag weer online ben!
Het is nu 8 dagen geleden dat ik m'n laatste provera heb geslikt...... dinsdag een beetje (bruin) bloed maar dat was eenmalig, gister precies het zelfde..... Maar nu weer helemaal niets.......... Zou ik het min of meer tegen werken omat ik er zo mee bezig ben? Zou dat kunnen?
Moeilijk te zeggen Chanti! Ik vraag me dat zelf ook wel is af of het juist tegen werk als je er 24 uur mee bezig bent!
Ik heb dat vandaag dus ook, lijkt wel of ik leegloop. Ben ook bijna 3 maanden niet ongesteld geworden.
Cira, geniet ervan! Chantje, ik vind het toch raar hoor. Is er een kans dat je gewoon zwanger bent? Ik weet niet of het weg kan blijven door er te veel mee bezig te zijn. Bij een normale menstruatie kan dat iig wel, maar bij provera? Ik weet het niet. Ik hoop dat je snel uit de onzekerheid bent, want dit is erg rot. Cindy, vervelend is dat he.
Nou, ik verlies wel wat bloed maar zo anders dan de andere keren. Normaal gebruik ik altijd tampons maar die zitten zo vervelend op het moment dus heb ik vanacht geslapen met maandverband. Toen ik vanmorgen wakker werd zat in mijn maandverband helemaal geen bloed. Alleen bij het afvegen...... Omdat het zo anders is dan de vorige menstruaties weet ik niet of en wanneer ik met clomid kan beginnen. Lastig hoor!
Chantje@ Inderdaad een heel lastige zaak om precies te weten wanneer met clomid te beginnen. Bel morgen es naar de gyn om te vragen wat je moet doen. Lot@ Wat goed zeg dat de test oké was, en wauw een ei van 24mm dat is heel goed hé. Heb je al de eisprong gevoeld? Ik hoop ook dat je deze ronde prijs hebt , dat je die volgende clomid niet meer hoeft te nemen. Kenzo@ JOEHOE? Waar blijf je meid? Cindy@ Wat goed dat je ongi bent geworden... Cira@ Goed weekend gehad.... Wat leuk dat je een gans weekend weg bent, zodat je je effen kan ontspannen hé. Hier is het met up en downs hoor... Blij, dan weer droevig, en dan boos Pfffff vanmorgen misselijk na m'n ontbijt en last van de eierstokken. Khoop echt dat ik woensdag positief nieuws krijg hoor, zit er echt mee in dat het terug niets zal zijn We gaan deze namiddag naar mijn ouders, het is hier in Belgie vadertjesdag. Khoop dat ik mijn wat zal kunnen ontspannen.
Hé meiden, Chantje, ik zou ook even bellen hoor, echt lastig dat het zo anders dan anders is. Ik ben benieuwd naar wat je gyn zegt. Mariska, wat vervelend die ups en downs Ik heb er ook last van. Daarbij komt dat ik ook nog eens flink baal omdat er een andere 'MMM' bij komt, maar dan voor mn darmen. Bah, ik zie er zo tegen op Mariska, ik hoop dat je je vanmiddag een beetje kan ontspannen. Ik ga hier flink aan de poets, even mn gedachten verzetten en dan vanavond ff lekker de sauna in. Meiden, fijne dag allemaal. X Bloemetje
mariska en bloemetje vervelend dat jullie ups en downs hebben hoop dat jullie je snel goed voelen! bloemetje mag ik vragen wat je met je darmen hebt? chantje onzeker zo zeg hoop dat je snel duidelijkheid krijgt of door de ongie of door de gyn! hier hopelijk mijn ei gehad...vind het nog steeds raar dat ik nu 100 mg krijg en niet voor een echo moet denk dat als ik begin met de clomid toch voor een afspraak bel of zou dat raar zijn... allemaal succes en we gaan voor dat mooie wondertje in 2008!
Zo vandaag ben ik met mijn 1ste Clomid begonnen. Hopelijk gaat hij zijn werk doen. Net zoals de vorige x...
Maar wat moet er dan gaan werken? Met Clomid zorg je ervoor dat je gewoon mesntrueerd en optijd een ovulatie hebt?
cindy hoeveel mg clomid heb je? hoop dat er een mooi ei gaat groeien! deborah clomid zorgt ervoor dat er een eitje gaat groeien...
Nee hoor Clomid zorgt niet voor menstruatie, maar dat er een eitje gaat groeien, zodat ik een eisprong krijg. Voor een menstruatie heb ik Provera nodig.
Hoi, Lot, de dokter vermoed dat ik colitis ulcerosa heb. Dat moet ik dus uit laten zoeken in het zh. Wat betreft een echo, ik zou gewoon bellen hoor, ik vind het ook een beetje raar. Ik denk dat als je er om vraagt je er gewoon een krijgt. Cindy, succes! Groetjes