Dank je Taliaa ik moet vanmiddag nog weg maar ga mezelf vanavond even op de lijst zetten. Gek genoeg heb ik echt zoiets van ik laat het maar over me heenkomen. ben er vrij rustig onder. Tot later....
zorra en inge, (helaas) welkom hier meiden! Jammer dat zwanger worden bij jullie ook wat lastiger is. Maar wie weet zijn jullie met de clomid heeeel snel zwanger! Ik hoop het voor jullie! All, helaas nog geen bericht van mijn bloedprikken. Hoop dat ze vandaag nog wel bellen, anders gaat er weer een heel weekend over heen en ik wil graag weten waar ik aan toe ben. Heb wel met vlagen buikpijn (geen ongi) en mijn borsten zijn voor mijn gevoel echt HUGE! Kan ook verbeelding zijn natuurlijk. Ik zal vanavond nog wel ff op iedereen reageren, moet ik ook eerst even bijlezen. Ga nu boodschappen doen! Liefs Makkie
25 januari: Makkie uitslag wel of geen eigen eisprong gehad 25 januari: Lot HSG 28 januari: 1e afspraak bij de VK Cira 28 januari: Lot afspraak gyn 31 januari: Linda NOD 3 februairi: Monique1984 NOD 7 februari: Makkie NOD (als LF weer 18 dagen is...) 7 februari: 2e echo mariska 11 februari: Meisje NOD 13 febr: Sas7 20 weken echo 14 febr: Sas7 controle gyn 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 14 augustus 2008: Cira uitgerekend. 19 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI. Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Milla:Heeft even afstand genomen van de MMM en helaas ook van ons.. We wensen je het aller, aller beste!!! Meisje[: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie nu verplicht pauze. Eerst HSG en dan na provera weer beginnen met spuiten. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! 3 januari eerste echo gehad en hartje klopt... poohbear226: clomid 50,100 en 150 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Metformine 500 mg tot 3x daags in combi met Clomid 50 mg heeft ook niets gedaan. Nu nog 1x proberen met hogere dosis Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Alles gaat goed met de Baby, nekplooimeting gehad die zag er ook goed uit! Volgende Echo is met 16 weken op 30 Januari en op 20 Februari de 20 weken Echo Makkie: na 6 rondes clomid, nu de volgende cyclus beginnen met Gonal-f spuiten en tevens deze cyclus een samenlevingstest. 25 jan. uitslag of eigen ei echt gesprongen is [-o< Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: Hopelijk was dit de laatste keer clomid , bij menstr weer contact opnemen met het zh . Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 19e dag een ei van 23 mm en GESPRONGEN! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt, nu ongi en dalijk weer aan de clomid stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!! Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!! Claudia: Zwanger! 4-7 weken zwanger.echo Gyn afwachten. Monique: 1e ronde clomid NOD +-7 FEB
Lot, heeeeeeeeeeeeeeel veel succes met je HSG vandaag! Ik denk aan je hoor! Hoop dat alles goed is en dat het je meevalt.... dikke knuffel!
Even een egoberichtje van een hele blije makkie: JOEHOE! Heb een eisprong gehad! Uitmezelf na maaaaanden! Het was ook een hele goede eisprong, de waarde was 34 en dat schijnt best hoog te zijn! Nu kan ik dus wachten op mijn nod! Ben best trots op mezelf! hihihihihihi Wanneer ie is gesprongen is weet ik niet helemaal precies, dus mijn nod ook niet..... maar dat maakt me niet uit...... JOEHOE!
34 dat is volgesn mij echt mega veel makkie .....laatste keer had ik geloof 15 .... in de maand december dan he ....) nou meis ik ga nu zeker voor je duimen dat jullie een "hormoonvrij" beebje in de maak hebben ....
hallo allemaal, ik wil mij ook bij jullie voegen want ik heb ook pco. wij zijn al 20 maanden bezig en na 3 maanden clomid geslikt te hebben ben ik deze maand voor het eerst met purgeon spuiten begonnen. van de clomid heb ik ook veel bijwerkingen gehad. met het spuiten heb ik er helemaal geen last meer van.
Hallo lieve mensen, ik zit op dag 5 na het stoppen met de Provera en nog steeds niks!*&*@(*&$(& Word er helemaal kriegel van! Hoelang duurde het bij jullie en kan het ook zo zijn dat het gewoon niet aanslaat en dat ik niet ongesteld ga worden? Kuzz Kim
Nou ik weet het niet zeker, maar of er staat hier iets op knappen of er is net iets geknapt. Heb vanmiddag echt dubbel gebogen gestaan op mn werk van de pijn in mn rechter lies! beetje raar is het wel want heb net gisteren mn laatse Provera ingenomen! Ik kijk wel effe hoe het gaat! Makkie, gefeliciteerd met je eigen ei! Super!
Yes Makkie een eisprong uit jezelf super zeg en nu is er vast een mooi wondertje in de maak wanneer is ongeveer je nod? Duim heel hard voor jullie en hoop zo dat het raak is! Nieuwe dames *welkom* ! Degene die met clomid zijn begonnen of bezig zijn succes en hopelijk geen bijwerkingen en een mooi ei! 1stekindje hoe gaat het spuiten valt het mee of tegen? al een fm gehad? Hoe is het met de andere dames?
sybje hsg zelf viel me beetje tegen had best pijn, toen het cupje zeg maar vacuum gezogen werd en de vloeistof erin dat deed zeer, maar dit was van korte duur en is voor het goede doel! en..... het zag er allemaal goed uit, maandag nog even met eigen gyn bespreken maar deze gyn zei dat het er goed uit zag. yes eindelijk iets positiefs! Nu snel op naar een gezond wondertje! sybje hoe is het met jouw?
nog steeds roodloos..... maar kreeg net slecht nieuws mbt familie en sindsdien heb ik wel buikpijn ...kan me niet voorstellen dat je daar ongi van wordt ....
Bedankt voor het welkom meiden... Sybje wat vervelend zeg sterkte meid. Misschien betje dom maar hoe werkt de lijst precies? Kan ik in het eerste gedeelte data van onderzoeken enz. kwijt en in het tweede gedeelte mezelf gewoon onderaan zetten?
25 januari: Makkie uitslag wel of geen eigen eisprong gehad 25 januari: Lot HSG 28 januari: 1e afspraak bij de VK Cira 28 januari: Lot afspraak gyn 31 januari: Linda NOD 3 februairi: Monique1984 NOD 7 februari: Makkie NOD (als LF weer 18 dagen is...) 7 februari: 2e echo mariska 8 februari: Zora afspraak fertiliteitsarts 11 februari: Meisje NOD 13 febr: Sas7 20 weken echo 14 febr: Sas7 controle gyn 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 14 augustus 2008: Cira uitgerekend. 19 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI. Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Milla:Heeft even afstand genomen van de MMM en helaas ook van ons.. We wensen je het aller, aller beste!!! Meisje[: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie nu verplicht pauze. Eerst HSG en dan na provera weer beginnen met spuiten. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! 3 januari eerste echo gehad en hartje klopt... poohbear226: clomid 50,100 en 150 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Metformine 500 mg tot 3x daags in combi met Clomid 50 mg heeft ook niets gedaan. Nu nog 1x proberen met hogere dosis Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Alles gaat goed met de Baby, nekplooimeting gehad die zag er ook goed uit! Volgende Echo is met 16 weken op 30 Januari en op 20 Februari de 20 weken Echo Makkie: na 6 rondes clomid, nu de volgende cyclus beginnen met Gonal-f spuiten en tevens deze cyclus een samenlevingstest. 25 jan. uitslag of eigen ei echt gesprongen is [-o< Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: Hopelijk was dit de laatste keer clomid , bij menstr weer contact opnemen met het zh . Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 19e dag een ei van 23 mm en GESPRONGEN! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt, nu ongi en dalijk weer aan de clomid stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!! Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!! Claudia: Zwanger! 4-7 weken zwanger.echo Gyn afwachten. Monique: 1e ronde clomid NOD +-7 FEB Zora: eerste onderzoek diagnose PCO. Waarschijnlijk wel eigen eisprong. 29-01 bloedprikken, 3e cyclusdag bloedprikken, 31-01 zwemmers inleveren. 8-2 naar fert, arts voor uitslag en behandelplan.
Sybje nog niet getest? Iets ernstigs met familie, sterkte dan hoor! Ik hoop zo dat het gewoon raak is bij jullie! Blijf duimen!
nee vandaag niet meer nee.....mijn broertje is opgenomen in het zh , hij heeft een drankprobleem en heeft zich vandaag van de wereld gezopen om het maar even plat te zeggen ......baal als een stekker....