PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Zoo we zijn weer thuis. Even alles uitgepakt opgeruimd en de honden opgehaald.
    Wauw makkie een ei van jezelf super, hopelijk was het een super ei en was er toevallig een super zaadje in de buurt, wie weet.
    En sybje wat spannend ben benieuwd hoe het verder gaat.

Met mij gaat het goed. We hebben een leuk weekend gehad. Vind het fijn om weer thuis te zijn. Morgen al 10 weken zwanger. Voel me goed. Ik voel snachts mijn buik oprekken, heel gek gevoel.

@all hoe gaat het verder met iedereen? Sucees met alles waar je mee bezig bent!

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @lot: wat ben ik blij voor je dat je weer verder mag! volgende week eerste fm? gaaf. nou wie weet, de boel is tenslotte nu doorgespoten dus hopelijk doet dat zijn werk! nou eerst maar eens duimen voor een eitje (of twee!)!

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Fleurrebel, fijn dat je het leuk hebt gehad! En 10 weken alweer... pff wat gaat de tijd toch snel! Wanneer heb je weer een echo?

Lot, dan denk ik niet dat het een ongi is, zullen wel gewoon resten zijn van de hsg. Succes weer met spuiten, dat er maar een mooi ei komt!

Linda, hoe is het met je? Is je temp al gestegen? Hoop van wel!

All; herkennen jullie dit soort krampjes: ik krijg ze als ik bv heb gezeten en ik sta ineens op. Of als ik buk of strek. Verder heb ik het vanacht ook gehad tijdens het omdraaien. Het voelt wel als ongikrampjes. Verder doen mijn (.)(.) nog steeds erge pijn. Kon er de hele nacht niet op slapen...

4. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Sybje spannend!

Makkie super zo'n ei uit je eigen. Lekker gevoel is dat he! en nu duimen dat jullie net zo'n wonder krijgen als wij.

Lot fijn dat je weer kan beginnen!

Linda ook voor jou draaien de duimen overuren!

Meiden overmorgen alweer 12 weken zwanger. Af en toe schrijf ik hier wat maar ik blijf met jullie meelezen en meeleven, maar uiteindelijk is alles wat je doormaakt dubbel en dwars de moeite waard meiden blijf hoop houden!

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    temp is nog steeds onduidelijk, dan weer laag, dan weer hoger, wel ongi achtige krampen maar ook vreemde steken rond mijn navel :confused: , boobs doen helemaal niks :( hoewel je nergens op wil hopen doe ik dat natuurlijk wel, het enige wat eigenlijk echt afwijkend is, is de bruine afscheiding, die is nergens te bekennen, nou ik blijf stiekum duimen draaien [-o< [-o< [-o<

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    helaas game over......

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda ik heb donderdag al een fm ivm de overstimulatie de vorige keer!
    Stel dat dit wel een ongi is dan zou dit dag 2 zijn dat ik dus ben begonnen met spuiten, de spuitdames een vraag zal dit erg zijn? vorige 2 keer op dag 3 begonnen.

Linda en makkie ik hoop dat het bij jullie raak is dan volgt de rest jullie gewoon!

Fleurrebel al 10 weken en cira bijna 12 weken! Leuk dat jullie hier nog meelezen en schrijven!

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

onee syb, ben je ongi geworden?! He gatsie, kon dat nou niet wat eerder! heb je zo lang in onzekerheid gezeten..... sterkte meis!

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Nee sybje heeft het doorgezet? jeetje had het zo voor je gehoopt en jij ook voor jezelf hoe voel je je? sterkte meid!

10. Kim1984

Kim1984 Actief lid

30 mei 2007
    211
    0
    16
    Hallo allemaal,

shit man Sybje! Ik was even aan het teruglezen, lag een beetje achter, ik dacht nog wel oh dat gaat de goeie kant op bah!

Nou ik ben dus gister ongesteld geworden, vanochtend meteen het ziekenhuis gebeld en kon meteen komen, was gelukkig iemand uitgevallen. Nou bij mij zag alles er goed uit en het zaad van mijn mannetje is ook super. Was wel super fijn om te horen. Ik mag nu dus morgen met de clomid beginnen, wel spannend, dus ik hoop dat het gaat lukken hé! Dat hoop ik overigens voor iedereen! Succes allemaal he!

Dikke kus Kim

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Kim fijn dat je verder kunt en alles er goed uitzag! Wanneer heb je een fm? veel succes en hoop dat het snel goed komt!

12. Kim1984

Kim1984 Actief lid

30 mei 2007
    211
    0
    16
    Ohja vergeten te melden: volgende week woensdag 6 feb. Pfff na de carnaval smorgens al om 9.15 :p

Alles voor ons beebje kuzz

13. Kim1984

Kim1984 Actief lid

30 mei 2007
    211
    0
    16
    Wat ik me ook afvroeg; zie best wel wat mensen uit Gelderland. Wie zijn er nog meer patient in het CWZ in Nijmegen en misschien ook nog toevallig bij Franssen?

Kuzz

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    28 januari: 1e afspraak bij de VK Cira
    28 januari: Lot afspraak gyn
    31 januari: Linda NOD
    31 januari: Lot fm
    3 februari: Monique1984 NOD
    3 februari: Makkie NOD
    7 februari: 2e echo mariska
    8 februari: Zora afspraak fertiliteitsarts
    11 februari: Meisje NOD
    13 febr: Sas7 20 weken echo
    14 febr: Sas7 controle gyn
    30 april: Chantje Uitgerekend
    03 juli 2008: Sas7 uitgerekend.
    14 augustus 2008: Cira uitgerekend.
    19 augustus 2008: Mariska uitgerekend
    27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend
    31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend

Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI.
    Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt.
    Milla:Heeft even afstand genomen van de MMM en helaas ook van ons..:( We wensen je het aller, aller beste!!!
    Meisje[: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden:(
    Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid
    Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie nu verplicht pauze. HSG was goed, nu weer puregon spuiten.
    Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER!
    Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan:)!!
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! 3 januari eerste echo gehad en hartje klopt...
    poohbear226: clomid 50,100 en 150 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Metformine 500 mg tot 3x daags in combi met Clomid 50 mg heeft ook niets gedaan. Nu nog 1x proberen met hogere dosis
    Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak :D Alles gaat goed met de Baby, nekplooimeting gehad die zag er ook goed uit! Volgende Echo is met 16 weken op 30 Januari en op 20 Februari de 20 weken Echo :D
    Makkie: uit bloedonderzoek blijkt eigen eisprong gehad zonder hormonen!!! :confused: :D Klaar met de clomid na 6 rondes, nu de volgende cyclus beginnen met Gonal-f spuiten en tevens deze cyclus een samenlevingstest.
    Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar)
    Sybje: Hopelijk was dit de laatste keer clomid , bij menstr weer contact opnemen met het zh .
    Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 19e dag een ei van 23 mm en GESPRONGEN! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt, nu ongi en dalijk weer aan de clomid
    stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!!
    Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!!
    Claudia: Zwanger! 4-7 weken zwanger.echo Gyn afwachten.
    Monique: 1e ronde clomid NOD +-7 FEB
    Zora: eerste onderzoek diagnose PCO. Waarschijnlijk wel eigen eisprong. 29-01 bloedprikken, 3e cyclusdag bloedprikken, 31-01 zwemmers inleveren. 8-2 naar fert, arts voor uitslag en behandelplan.
    1ekindje: pco, geen eigen eisprong. puregon 75. samenlevingstest is goed, hsg is goed.

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    28 januari: 1e afspraak bij de VK Cira
    28 januari: Lot afspraak gyn
    31 januari: Linda NOD
    31 januari: Lot fm
    3 februari: Monique1984 NOD
    3 februari: Makkie NOD
    7 februari: 2e echo mariska
    8 februari: Zora afspraak fertiliteitsarts
    11 februari: Meisje NOD
    13 febr: Sas7 20 weken echo
    14 febr: Sas7 controle gyn
    30 april: Chantje Uitgerekend
    03 juli 2008: Sas7 uitgerekend.
    14 augustus 2008: Cira uitgerekend.
    19 augustus 2008: Mariska uitgerekend
    27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend
    31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend

Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI.
    Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt.
    Milla:Heeft even afstand genomen van de MMM en helaas ook van ons..:( We wensen je het aller, aller beste!!!
    Meisje[: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden:(
    Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid
    Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie nu verplicht pauze. HSG was goed, nu weer puregon spuiten.
    Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER!
    Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan:)!!
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! 3 januari eerste echo gehad en hartje klopt...
    poohbear226: clomid 50,100 en 150 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Metformine 500 mg tot 3x daags in combi met Clomid 50 mg heeft ook niets gedaan. Nu nog 1x proberen met hogere dosis
    Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak :D Alles gaat goed met de Baby, nekplooimeting gehad die zag er ook goed uit! Volgende Echo is met 16 weken op 30 Januari en op 20 Februari de 20 weken Echo :D
    Makkie: uit bloedonderzoek blijkt eigen eisprong gehad zonder hormonen!!! :confused: :D Klaar met de clomid na 6 rondes, nu de volgende cyclus beginnen met Gonal-f spuiten en tevens deze cyclus een samenlevingstest.
    Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar)
    Sybje: Hopelijk was dit de laatste keer clomid , bij menstr weer contact opnemen met het zh .
    Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 21e dag een ei van 23mm gesprongen!! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt,nu 3e ronde met clomid
    stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!!
    Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!!
    Claudia: Zwanger! 4-7 weken zwanger.echo Gyn afwachten.
    Monique: 1e ronde clomid NOD +-7 FEB
    Zora: eerste onderzoek diagnose PCO. Waarschijnlijk wel eigen eisprong. 29-01 bloedprikken, 3e cyclusdag bloedprikken, 31-01 zwemmers inleveren. 8-2 naar fert, arts voor uitslag en behandelplan.
    1ekindje: pco, geen eigen eisprong. puregon 75. samenlevingstest is goed, hsg is goed.[/quote]

Hai meiden, sorry, ben jullie niet vergeten hoor! had alleen even een baalweekend! Onze leuke plannetjes gingen niet door, omdat een collega"zich wat slapjes" voelde en ik dus alsnog moest werken, mja. Kids waren kei lief, dus heb heerlijk gewerkt:)
    @ sybje, een dikke knuff meid! Het zag er zo hoopvol uit.. sjongejonge:(
    @ Makkie: spannend meid! we duimen voor je! En wat lief van je vriend, dat ie zo trots is op je lichaam!
    @ Linda: je NOD nadert rap:)!
    @ Cira, hoe was het bij de vlos?
    @ kim, wat goed dat je ongi bent! Nu lekker aan de clomid!
    @ de rest, ook voor jullie wordt er geduimd!

Hier gaat het verders goed zn gangetje, hebben echt weer hoop! Ben aan het tempen en daljk ovutesten, dus dat ei zal gevonden worden!:)
    Heb alleen heel veel slaapdiensten, dus zullen wat gerichter moeten klussen:)
    Verder heb ik veel buikpijn ineens, dus dat zal een goed teken zijn van de legkippen!
    Oja, mn bijwerkingen van de clomid worden steeds minder, UP, hoop alleen dat de werking hetzelfde blijft:)
    Nou, iedereen, een hele fijne avond nog! Wij gaan lekker friends kijken:)

LIefss, Taliaa

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    shit sybje! Dat had ik echt niet meer verwacht!
    Sterkte meid, kan me voorstellen dat de moed je nu effe in de schoenen zakt!

@taliaa, long time no see! Hoest bij jullie? Je mannetje al wat beter?

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    hey poohbear, idd long time.. Wat lief, ja mannetje voelt zich weer wat beter,dus dat geeft hoop voor de komende ronde!
    En jij, hoe is het met jou? Weer aan de c/m? Hoop zooooooo dat het aanslaat! *duimduim*
    Liefss, Taliaa

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

taliaa, fijn dat het beter gaat met je mannetje en goed van je dat je weer moed hebt verzameld en er weer vollop tegenaan gaat! Ben trots op je :D

Poohbear, is dit nu de laatste keer dat je clomid slikt? Is de volgende stap voor jullie dan ook spuiten? Hoop zo dat je deze keer een mooi ei krijgt! Ben je in iedergeval weer een stapje dichterbij en kun je een keer uitkijken naar je NOD.... succes meis!

Syb, hoe is het met je? is je ongi echt doorgezet? ik denk aan je hoor!

All; nou tankstation Makkie is weer in de running... pfff wat een last van gas zeg :oops: En heb ook elke keer van die vervelende krampjes. Ben bang dat het niet veel goeds betekend, aangezien ik dit wel herken van de volgende rondes.... maar ik geef het pas op voor deze ronde als ik bloed zie hoor! En dromen dat het misschien wel raak is mag altijd toch?

Slaap lekker allemaal voor straks!

kus makkie

19. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Sybje jeetje wat balen zeg.
    Had dit echt niet verwacht :cry:

Makkie dromen mag altijd.
    En zoals ze altijd zeggen geen bloed geeft moed.

Ik moet vrijdag 1-2-08 voor de eerste fm komen.
    Ben heel erg benieuwd hoe groot ze al zijn.

Heel veel succes allemaal.

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Voelde me gisteren in bed zo raar, was een beetje van slag, had buikkrampen maar die zijn nu weer weg :( verder nog geen bruin... vandaag maar weer afwachten.

Vanavond reageer ik even op iedereen, alleen even voor Lot: volgens mij is het niet erg dat je nu spuit hoor en als je donderdag alweer mag komen wordt het goed in de gaten gehouden!

Deel Deze Pagina