PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    het is echt doorgezet ...het stroomd nog niet maar ben absoluut niet meer roodloos......ga zo maar weer eventjes naar het zh bellen ....ik hoef gelukkig geen bloed te prikken ..dat is toch niet mijn hobby....

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ohhh Sybje, wat jammer!
    Hopelijk kunnen ze je snel helpen in het zh!

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    in het zh kunnen ze allemaal mijn rug op ....

ben ontzettend boos......moet weer aan de clomid.....nog min 4 rondes , en dit terwijl ik uit gelegd heb dat ik ontzettend last heb van bijwerkingen met die zooi ....daarnaast ben ik er heilig van overtuigd dat ik NIET zwanger ga raken door de clomid ......vorige 5 rondes is het ook niet gelukt en ik zou niet weten waarom dat nu in eens wel zou lukken .......ooh ja en ik had al verteld dat ik niet meer naar het zh hoef .... mag ze wel bellen als ik ongesteld ben .......dat willen ze nog wel weten .......ooohh ja en het zou rustig voor mij zijn als ik niet naat het zh zou gaan ......en ik mag geen ovu testen gebruiken ....heerlijk wat een rust zeg ...

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Sybje dikke knuffel meid, wat vervelend kan begrijpen dat je het helemaal hebt gehad.

Linda en Makkie duim voor jullie dat het raak is deze ronde meiden.

Liefs Zora

5. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @sybje, neem contact op met de maatschappelijk werker van het ziekenhuis en leg uit dat je het niet meer trekt met dit behandelplan, dat je vind dat je op een uitzichtloos pad zit. Zij kunnen dan samen met jou en je fert arts gaan kijken naar een nieuw behandelplan. Er zit altijd een maatschappelijk werker verbonden aan de fert arts omdat de behandelingen zo zwaar zijn en psygisch een behoorlijk aanslag kunnen zijn. Probeer het eens. Nee heb je, ja kun je krijgen. Het is wel raar dat ze niet naar je willen luisteren. En anders je huisarts inschakelen.

6. Kim1984

Kim1984 Actief lid

30 mei 2007
    211
    0
    16
    @sybje, ik zou ook zeker stappen gaan ondernemen....zeker als je zelf het idee hebt dat je met de clomid toch niet zwanger gaat raken. Het is jouw lichaam en jullie wens en ik vind dat ze ook jullie mening moeten respecteren en niet alleen handelen via de standaard procdures! Dikke knuf

7. Kim1984

Kim1984 Actief lid

30 mei 2007
    211
    0
    16
    Ik had ook nog even een vraag voor mezelf; wanneer nemen jullie de clomid in? sMorgens of savonds, want mijn gyn liep gister uit en die was weer eens super snel met alles en op het doosje van de apotheek staat: volgens voorschrift arts.

Heb ik dus niet veel aan. Kuss

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

ik deed het altijd smorgens bij het opstaan. Maar volgens mijn maakt wanneer op de dag niet veel uit, als je elke dag maar wel rond hetzelfde tijdstip slikt. Succes!

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

@syb: meid op je strepen gaan staan! Dit kan echt niet zo! het is jou lijf en jou leven, dus ik zou het advies van Sas opnemen. Vind het allemaal zo vervelend voor je....

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik heb geen idee Kim, ben er zelf nog niet mee begonnnen.

Wens je wel geluk toe, hopelijk gaat het nu de goede kant op...en ben je met behulp van de clomid snel zwnager.

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.183
    113
    Brabant
    Ohhhh Sybjetoch, wat superstom! Ik dacht ook eigenlijk dat je maar 6 maanden max mocht slikken?
    Sjonhejonge, ik snap dat je boos bent! Heb je wel al een SLT gehad?
    Ennuh, als je het er niet mee eens bent, moet je over een paar dagen terugbellen! Doen hoor!
    Vraagje: waarom mag je geen ovutesten gebruiken?

@ Makkie, dank je:) Ennuh, dat gassen hoeft geen slecht teken te zijn hoor! Nog een paar dagen! En dromen mag altijd! lekker toch?

@ Kim: ik doe het ook 's ochtends, voor mijn gevoel werkt het dan ook eerder:) (toch 12 uur en ik heb al een hele lange cyclus..:))

@ all: pfft hier weer een dilemma, heb een aanbod voor een baan binnen. Heel erg parttime, dus niet genoeg om alleen dat te doen en te veel omnaast mn huidige baan te doen. Maar het is wel heeeel erg leuk:) Die man zei dat hij heel graag met mij mee wilde denken:) Dus wie weet zijn er nog meer mogelijkheden:)
    Verder een stabiele temp (steeds 36.3/36.5, dat verschil is normaal denk ik he?) En vanaf dag 14 ga ik ovutesten..
    Liefss, Taliaa

12. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @kim ik nam de clomid altijd s'avonds na het eten in, want ik werd daar altijd erg slaperig van en na een paar uur sliep ik als een blok. En op deze manier had ik niet zo veel last van de bijwerkingen.

@taliaa ovu testen wordt door de meeste gyn ontraden bij pco patienten omdat door de hormoonwisselingen deze testen een vals beeld kunnen geven. Ze kunnen positief testen en dan nog steeds geen eisprong hebben.

13. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Jeetje Sybje, wat belachelijk zeg!
    Zo van: we kunnen u aan dit loket niet meer helpen, maar er is ook geen ander loket dat u wel nog behandelt! Super stom, en snap goed dat je over de emmer bent. Zou ik ook zijn. Goed idee van Sas om aan een maatschappelijk werker te denken. Keer flink janken helpt dan ook, hebben ze tenminste door hoe heftig het voor jou voelt. Stelletje stumpers daar.... :x

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

krijg er toch steeds minder vertrouwen in dat het ondanks mijn eigen super ei raak is.... buikpijn wordt steeds meer en heb ook al weer 2 dikke puisten.... krijg ik meestal voor mijn menstruatie....

Meisje, volgens je banner ben je vandaag vruchtbaar, kun je dat ook aan je lijf merken?

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Wordt hier wel een beetje zenuwachtig, niks duidt op ongi... of zou het zomaar ineens komen, met pco kan je tenslotte alles verwachten, ben zo ontzettend bang dan ik dan straks overtijd ben en toch negatief test!

16. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja, ik merk dat altijd best goed! Heb al een dag of 2 best last van mijn onderbuik / liezen, zo'n trekkerig gevoel. Dus ik denk dat het vandaag of morgen wel raak zal zijn ja!
    Fijn, dat mijn lichaam dat aangeeft, hopen dat dat zo blijft!

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

@meisje: echt goed van je lijf joh! mag je best trots op zijn!
    Wat zijn verder jullie behandelplannen?

@linda; misschien geen tekenen van een ongi omdat het misschien wel harstikke raak is! Ik hoop het voor je. Maar snap ook je onzekerheid hoor!

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @sas: bedankt voor je tip

@talia wat is een slt ?

@all : ik kan denk ik niet eens met iets anders beginnen want ik ga in maart op vakantie naar aruba ..wel is waar zonder mijn mannetje ...dus die ronde valt gewoon af waarschijnlijk ...vind dat wel heel erg maar ik moet er gewoon even uit .....word hier stapelgek .....vandaar dat ik denk ik niet eens hoef te vragen ......maar als ik na de komende 2 rondes niet zwanger ben dan gaat ze maar iets anders verzinnen ...ga ik proberen om in die tussen tijd af te vallen ....dus dan moet het helemaal lukken ....

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Makkie nog niet de moed opgeven hoor, je weet maar nooit....

Linda hoop voor jou dat het raak is, gewoon nog even vertrouwen hebben...

20. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Makkie: wij hebben verder geen behandelplan. Zo lang er bij mij een eisprong uit zichzelf komt, mogen wij gewoon verder gaan met klussen. Mijn vriend en ik blijven samen wel onder controle van de fertiliteitsarts t.b.v. zijn aandoeningen, en hij blijft gewoon hormonen spuiten om er voor te blijven zorgen dat er bij hem zaadjes blijven groeien (klinkt braaf he...)

Deel Deze Pagina