PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Shit sybje, ik zou ook niet meer clomid willen innemen! Ik ga nu mn laatse poging in en dan wordt het spuiten! Heb al vanaf dag 1 het gevoel dat clomid niets doet bij mij!

Ben vandaag super ongi geworden door de Provera, dus volgende week donderdag eerst FM. Ik neem de clmoid ook 's avonds in vanwege de bijwerkingen!
    Scheelt echt!

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Fijn poohbear dat je ongi bent geworden! En nu moet de clomid gewoon voor een goed eitje zorgen hoor! Ik duim voor je!

All; mijn gevoel zegt dat ik morgen moet testen. Vraag me niet waarom.... tis ook nog veels te vroeg, mijn nod is pas zaterdag of zondag. Maar heb toch nog 2 testen liggen. Als ie negatief is dan kan het alsnog alle kanten op. Gek hoor, dat gevoel heb ik nog niet eerder gehad. Durfde juist nooit te testen...

3. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Sybje, wat k*t dat je ongi bent geworden... Had zo'n goeie hoop voor je. Wat balen zeg dat je niet mag overschakelen naar een andere behandeling.

Linda@ Duim voor je dat het raak mag zijn...

Meiden ik lees ook nog steeds mee hoor en blijf voor jullie allemaal duimen... Jullie mogen zeker de moed niet opgeven hoor.

Met mij alles goed, nog 3 dagjes werken en ik blijf volledig thuis tot na de bevalling... Ben vandaag naar de bedrijfarts geweest en heb m'n werkverwijdering gekregen. Gelukkig maar hoor want kan bijna niet weg van pijn in m'n onderrug en het straalt echt door naar de heupen...

4. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Sybje jeetje wat balen dat je ongi bent. En heb je de gyn gesproken of de assistent? Ik zou toch even een afspraak maken om een gesprek te voeren over je twijfels en gevoelens, het is jouw lichaam! Heel veel succes en sterkte!

Makkie wat spannend zeg hoop dat dat een goed gevoel is!

Linda wie weet gebeurt er toch een mooi wonder bij jullie ik duim voor jullie en natuurlijk ook voor de anderen op de wachtbank! veel succes!

poohbear fijn dat je ongi bent kun je weer verder! succes!

Meisje fijn dat je lichaam het zo goed aangeeft, voel je je verder weer een beetje goed, alles een plekje gegeven?

Mariska wat vervelend dat je al zoveel pijn heb dan is het beter om niet te werken! Word wel een lange periode dan voor de kleine er is veel succes!

Alle andere dames ook heel veel succes en duim voor een mooi ei!

En de dames op de wachtbank op naar de posi test word weer tijd hier! Ik zou die test graag positief kijken voor jullie....

Ik heb vandaag even de assistent gebeld want ben wel een beetje ongi wel raar maar ok, maar het gaf niet dat ik spoot dus vanavond de 2de spuit erin en hup eitje groei maar! of 2 maar niet meer!
    Voel me nog steeds helemaal goed en positief dus wil die gedachten en gevoelens aanhouden en er voor gaan!

5. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    en makkie? hier nog geen tekenen van ongi

6. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Linda het blijft spannend, normaal nu al ongi tekenen? Wat zou het bijzonder zijn als het gelukt is succes met wachten en geduld hebben!

Makkie hoe is het?

7. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    MAKKIE EN LINDA! SPANNEND! Ik duim met jullie mee!

8. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,045
    2,183
    113
    Brabant
    En Makkie? Getest? Oh ik hoop het zo voor je!
    En Linda, wat spannend joh!

Sjongejonge, ben gister op mn werk gevallen joh.. Ik was aan het buitenspelen met de kids en ze gingen mij pakken, dus ik ren in volle vaart over de trampoline hen.. De kids kunnen dat prima, die doen dat steeds. Maar toen ik daar met mn lange lijf overheen rende werd ik gelanceerd en kwam flink hard terecht:( Maja, had niet echt iets, heb de kids een beetje gerustgesteld en ben naar binnen gegaan. Maar ik heb nu wel rugpijn:( maja, gaat ook wel weer over.
    Oja, mijn temp was vanochtend 36.1, dus lager dan normaal.. Mis. komt mijn ei eraan?
    Dalijk voor de zekerheid een ovutest, ook al mag dat dus niet van de gyns...Naja, we zien wel.

Oja, syb: met slt bedoelde ik samenlevingstest, sorry:)

Liefss, Taliaa

9. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : als je valt valt het tegen he ....hihi lijkt me wel pijnlijk...

desamenlevingstest hebben we al gehad na meer dan 17 uur leefde het hele zaakje nog....

10. sabine1986

May 18, 2007
    47
    0
    0
    Gehandicapten begeleidster
    Hallo allemaal,

ik ben nieuw op dit topic.
    Ik weet sinds december dat ik PCO heb. Ik ben de 14e begonnen met Provera en afgelopen zondag netjes ongi geworden.
    En nu sinds gisteren begonnen met Clomid. Ik heb een aantal pagina's op dit forum gelezen (341 is toch wat te veel ;) ) en schrok eigenlijk een beetje.
    Ik hoop natuurlijk dat het de eerste ronde raak is, maar daar probeer ik me niet op in te stellen. Maar ik lees bij sommigen van jullie dat jullie al met de zoveelste ronde bezig zijn! Nou ik zal de komende tijd wel vaker hier te vinden zijn. Ben blij dat ik hier een beetje mijn verhaal kwijt kan :D , want in onze omgeving lijken de meesten mensen het niet echt te begrijpen.

Liefs Sabine

11. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hoi Sabine, welkom. Ik ben ook net bij dit forum beland omdat ik vorige week uitslag PCO heb gekregen. Snap dat je geschrokken bent maar bekijk het ook positief er zijn ppk al heel veel meiden mama geworden of nu zwanger met PCO.

Is je mannetje al getest of niet?

@ Makkie en Linda nog geen rood meiden? Ik duim heel hard voor jullie!

12. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Nog geen rood en ook geen bruin en geen buikpijn alleen steeds s avonds als ik op de bank zit een beetje krampen maar niet heel erg, Makkie waar blijf je nou!

13. sabine1986

May 18, 2007
    47
    0
    0
    @ Zora mijn mannetje is gisteren getest, dus nu nog even wachten op de uitslag...

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

hee meiden,

Nee heb toch maar niet getest. Dat oergevoel van TESTEN! was vanmorgen weer weg.... hahahahaha soms ben ik ook zo'n muts :oops: . Tis ook nog veeeeeels te vroeg om te testen.
    Droom al wel 2 nachten achter elkaar dat ik positief test en dat dan eindelijk kan vertellen aan de opa's en oma's. Heerlijke dromen zijn dat.

talliaa, oooo wat een pech weer! Ik ben ook altijd iemand die valt of struikeld.... en als er water in de buurt is.... ja hoor, ik val daar altijd in.... ben echt een onbenul. Hoop dat je rug snel weer beter voelt!

Linda, jeetje jij ook nog steeds roodloos! Jippie! Wanneer wil je gaan testen? Ik zit zaterdag 15 dagen na mijn ei, dus ik wil niet voor zondag testen. Weet ook niet of mijn LF deze keer weer zo lang is....

Syb, goed dat je je banner weg gehaald hebt. Tuurlijk weet je zo uit je hoofd ook wel welke dag je zit enzo, maar tis minder belastend om dat elke dag te zien. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt in het ziekenhuis! Vind het ook zo gek dat dat per ziekehuis zoooo verschilt! Onze fertarts is erg vlot met alles en wil koppen met spijkers slaan zei ze. En over dat spuiten vond ze ook prima, alleen als ik het zeker wist omdat het belastender is.... jammer dat het bij jou zo moeilijk moet gaan.

Sabine, welkom hier! Laat je niet afschrikken door onze verhalen, er zijn ook genoeg meiden die heeeeeel snel zwanger raken met clomid. Wanneer heb je een Follikel Meting (FM)? Succes hoor!

Straks naar de tandarts, hoop niets te hebben. Heb nog nooit gaatjes oid gehad, dus elke keer denk ik dit kan toch niet altijd zo goed gaan? Ben benieuwd....

15. sabine1986

May 18, 2007
    47
    0
    0
    Ik heb de follikel meting aanstaande maandag ( is dag 9), erg spannend.

Succes bij de tandarts!

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

dat is best vroeg dag 9. Wij moesten altijd rond dag 12 of 13 komen. Succes!

17. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Spannend meid, hopelijk een super uitslag voor jullie. Mijn mannetje moet zijn zwemmers morgen wegbrengen vind het echt mega spannend. Maar goed we zien wel...

Hoop dat je geen gaatjes hebt hoor Makkie..en troost je zo erg is een gaatje vullen niet mocht het ooit zover komen. :D

Spannend ook voor jou Linda hoop echt voor je dat je ongi negen maanden wegblijft.

Taliaa hoop dat de pijn in je rug snel weg gaat. Vallen komt ook altijd op het verkeerde moment he.. :)

18. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Ik ga zondag testen, dan ga ik uit van mijn langste luteale fase, maar ik hou er rekening mee dat ik dan negatief test, in dat geval bel ik maandag het zkh

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, je hoeft het ziekenhuis niet te bellen, je bent straks gewoon zwanger afgesproken! Ik duim me suf hier!

all; net bij de tandarts geweest. Gelukkig helemaal niets kunnen vinden. Met mijn gebit kan ik wel 100 woren zei hij! Hij was ook zo klaar.... wel fijn altijd weer. Verder zijn mijn borsten sinds vandaag weer een stuk minder pijnlijk :cry: De vorige keer werd dat een paar dagen voor mijn nod ook minder. Baal wel een beetje omdat ik toch wel weer denk dat het niet raak is...

20. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    net weer gebroekloert, helemaal niks :confused:

Share This Page