Ja ik vond dag 9 ook vroeg, want ik hoorde inderdaad van anderen dat ze pas rond dag 11 of 12 moesten... Maar ja, als ze maandag niets zien moet ik zowiezo dag 11 weer.
ik ben ook eens op dag 10 geweest voor een fm dat vond ze toen cvroeg ...maar toen bleek ik al een ei te hebben van 22 mm ....dus dat was mooi op tijd die fm ....
Hoi meiden, Hopelijk vinden jullie het niet erg als ik even inbreek in jullie topic. Ik heb namelijk wat vraagjes. Zelf ben ik rond m'n 14e voor het eerst ongesteld geworden, en sindsdien had ik altijd hele lange en onregelmatige cyclussen. Meestal zo rond de 6 en 9 weken. Op m'n 19e ben ik met de pil begonnen, ook vanwege die onregelmatige cyclussen. Nu ben ik sinds september gestopt met de pil, maar het lijkt erop dat ik weer dezelfde lange cyclussen terug krijg. Zo zit ik nu alweer op dag 46. Hoe verliepen jullie cyclussen voordat je wist dan je PCO had? En wanneer zijn jullie naar de huisarts gegaan? Ben stiekem ook een beetje bang dat ik PCO heb.
@beep ik was 11 toen ik voor het eerst ongi werd ....eerst ging het een tijd goed ..rond mijn 15de ging het fout ...werd toen in eens een half jaar niet ongi ....ben toen aan de pil gegaan ...toen ik met de pil gestopt ben werden mijn rondes steeds langer.......weet nu bijna een half jaar dat ik pcos heb .....als ik jou was zou ik gewoon eens langs de ha gaan ....
Hallo meiden. wat is het hier spannend met al het broekloeren van makkie en linda. Meiden ook hoop dat dit jullie ronde is! Alle nieuwe meiden welkom hier en laat je niet afschrikken de een is zo zwanger in de MMM en bij de ander duurt ook dat wat langer. succes! Meiden ik denk nog steeds aan jullie kom op he laat de moed niet zakken! Op het moment dat je denkt deze ronde kan het niet zal je maar net zien! Hier gaat alles goed alweer 12 weken.
Ja meiden positief blijven! Spannend weer dat broekloeren. We duimen! @all veel succes met alles en de keuzes die je moet maken en blijf naar je lichaam luisteren , de gynaecologen en fert artsen kunnen zoveel willen, zelf voel je je eigen lichaam het beste aan.
Hoi dames, makkie en linda wat spannend het gaat gewoon goed komen hoor! [-o< [-o< Welkom hier en hoop dat het snel gaat lukken bij jullie(ben even de naam kwijt, sorry ) beep ik had na stoppen met de pil cyclussen van tussen de 40-50 dagen en ben door de ha een paar keer naar huis gestuurd met kan ontpillen zijn na met een temp kaartjes er geweest te zijn zei ze gelijk dat er geen eisprong was ben toen doorgestuurd waren toen 10 mnd bezig. veel succes en als je het echt niet vertrouwd gewoon naar de ha gaan! sybje hoe voel je je, weer een beetje een lichtpuntje? en hoe is het met je broertje? succes cira al 12 weken lijkt me een heerlijk gevoel, blijf lekker genieten! hoe is het met de andere dames? Morgenmiddag naar de gyn fm, hoop dat er al iets schot inzit!
meiden ...heeft iemadn nog tips ? ik ga deze ronde tempen ....en stiekumpjes toch ovutesten gebruiken en om de dag klussen ....weer clomid slikken wat kan ik nog meer doen ?
hihi, wij doen hetzelfde hiero! Ben benieuwd of je ons (jij en ik) ei gaan vinden! En of "ze" het ei ook gaan vinden (de speedo's) Om de dag klussen zit er wederom niet in voor ons, manlief ligt weer ziek te bed. Maar goed, morgen hopelijk wel Ehm, nee niet meer tips, ik lees even mee! (ohja, Sybje, ik kreeg, wederom, de tip van de eeuw: je moet er niet te veel mee bezig zijn, dan lukt het vanzelf. Ik bedoel: daar word je vrolijk van, toch? ik wilde je deze meesterlijke tip niet onthouden) Liefss en trusten, Taliaa ps morgenavond weer bezichtiging, spannend (nu leuk huis, leuke buurt, maar wrs ook veel te doen, dus ben benieuwd...)
Goedemorgen meiden! talliaa, he vervelend van je mannetje. Beterschap met hem en veel plezier met huisje kijken vandaag! en succes met je ei vinden! Linda, en meid? hoe staat het ervoor met broekloeren? Ik duim voor je! lot, succes met je FM vandaag! hoop dat er iets heel moois aan het groeien is! All; op het werk is het vandaag echt boring Heel rustig, de tijd gaat dus heel lang duren vandaag. Maar ja, hierna lekker lang weekend en mannetje is morgen en zaterdag ook lekker vrij! Hier ook nog geen rood of tekenen van een ongi.... Fijne dag meiden! Kus Makkie
Goedemorgen meiden, Zo mannetje heeft vanochtend zijn potje weggebracht, nu is het wachten tot volgende week vrijdag.... Ongi is weer weg...heerlijk. Maar hoop dat ie niet weer zo lang wegblijft hihi wat kan een mens toch zeuren... Taliaa: Beterschap voor je mannetje en succes en plezier met debezichtiging is altijd leuk en spannend. Makkie en Linda: Hier wordt nog hard voor kullie geduimd meiden. Lot: Succes vandaag met je FM. Beep: Ik had voor ik aan de pil ging oook onregelmatige cycli. Ben in feb. 2007 gestopt met de pil, oktober eerste x huisarts ivm onregelmatige cyclus, moest afwachten want kon ontpillen zijn (altijd proberen want er zijn huisartsen die je wel sneller doorsturen) en nu vorige week eerste afspraak bij fert.arts gehad. Succes meid. Sybje: Heb helaas geen tips voor je sorry. Wil je wel veel succes wensen in de volgende ronde en hoop dat het dan raak is voor je.
Linda en Makkie, ziet alles er nog positief uit met broekloeren, blijf duimen! sybje verder zou ik niet weten wat je kan doen, succes! taliaa beterschap met je man en hopelijk is het huis wat, succes! Zora fijn dat de ongi weer weg is en op naar goede uitslagen!
JEEEEH LINDA EN MAKKIE! Weer een nachtje 'roodloos' doorgekomen! Spannend hoor! Wanneer gaan jullie testen?
@beep klinkt heel bekend in de oren. Volgens mij is het pco. Gewoon naar de huisarts gaan en een verwijzing naar de gyn vragen en het daar uit laten zoeken. Ook al heb je nu nog geen kinderwens. Ik heb het destijds ook al uit laten zoeken terwijl ik geen relatie had. Ik had zoiets van, als ik iemand tegenkom waarvan ik denk ja met jou wil ik een kind, dan heb ik die onderzoeken alvast gehad en kan ik gelijk met de behandeling beginnen. En dit was inderdaad ideaal, toen het geval aan de hand was. Ik werd toen gelijk doorverwezen en kon direct met de behandelingen beginnen.
ik probeer zondag te testen (als ik durf en er is nog geen ongi) Maar heb allang weer de hoop opgegeven. Pijn in mijn borsten is weer zo goed als weg..... heb ik altijd paar dagen voor mijn ongi..... maar ja, geen bloed geeft moed (maar die heb ik niet meer...) Jij flink aan de klus geweest zeker?
Ja, wel geklust maar deze ronde niet super veel! Helaas moest mijn vriendje een paar keer weg, dus we hebben het op de dag van mijn ei gedaan, en twee dagen daarvoor. Dus nu maar hopen dat ze de weg vinden he. Bovendien weet ik niet 100% zeker wanneer mijn ei is geweest. Vorige rondes heb ik ovulatietestjes gebruikt, maar deze ronde hebben we dat niet gedaan in verband met de curettage; de gyn had aangegeven dat mijn cyclus best wel eens wat door de war zou kunnen zijn. Dus ik weet ook niet goed wanneer ik 'over tijd' zou zijn. Ik houd maar mijn oude cyclus aan, en ik heb deze dagen ook wel wat 'ei-pijn' gehad, dus ik ga er wel van uit dat het op een paar dagen nauwkeurig klopt....