PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    meiden ...klussen jullie eigenlijk ook nog na je ei ?
    wij eigenlijk nooit zo veel....dacht altijd dat het geen zin heeft meer dan ...

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    weet echt niet wat ik moet denken, voel helemaal niks :( jullie worden vast gek van mij

3. sabine1986

18 mei 2007
    47
    0
    0
    Gehandicapten begeleidster
    Nou Linda ik word niet gek van je hoor, kan het me helemaal voorstellen!
    Weet je al wanneer je gaat testen?

4. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey Syb,
    wij klussen dan nog wel, maar puur voor de hobby.
    Het kussen onder de billen (jaja, echt waar, je gaat op een gegeven moment alle 'tips' geloven) en het niet meteen gaan plassen doen we dan overigens niet hoor! Lekker meteen onder de douche daarna!

@ Linda: je bent niet irritant en we worden echt niet gek van jou! Ik wil alleen nu wel eens een positieve test van jouw kant! ;) Ik ben benieuwd!

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    @ Linda: nee hoor je bent niet irritant meid. Hoop voor je dat je posi test....

en en en en ...wanneer ga je testen?

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Oh Sybje...wij klussen ook nog gewoon na mijn ei. Eigenlijk gewoon wanneer we zin hebben...

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Wij klussen er de hele maand op los, daar moet het dus niet aan liggen ;)

en linda, we worden niet gek van je hoor! Ik zit in hetzelfde schuitje nu en weet precies wat je bedoelt: ik voel niets, oja wel toch buikpijn, he mijn borsten voel ik niet meer... au au daar zijn ze weer! hahahaha om GEK van te worden ja! Zullen we anders allebei zondag testen als we nog niet ongi zijn?

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    we gaan voor zondag! dat is ook mijn langste periode na een ei en als ik negatief test dan bel ik maandag het zkh.

9. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @linda we worden helemaal niet gek van je hoor. Waarschijnlijk wordt je eerder gek van jezelf, dan wij van jou. Het is ook zo verschrikkelijk spannend. Heeft je lichaam nu wel of niet meegewerkt.
    Hou je taai.

@ sybje, klussen voor het ei en na het ei. Klussen met zwanger uhhhh mn mannetje durft niet. grijns. Voer ik zo met de carnaval wat bier, dan durft ie waarschijnlijk wel weer. Hij is al aan het idee aan het wennen. grijns.
    Hij is zo lief.

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Jeetje sas ik zie dat jij alweer bijna 20 weken zwanger bent ow wat gaat de tijd snel, ik weet nog zo goed dat je positief testte! ga je een 20-weken echo doen?

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi allemaal,

blijft spannend hier zeg ik hoop zo dat het raak is bij jullie en linda we worden niet gek van je hoor je mag hier alles zeggen! blijf duimen voor jullie!

Vandaag weer een fm gehad en jullie raden het nooit: ging erheen met de gedachten spuit pas net dus vast geen ei nou wel dus, 1 mooi ei van 16mm! :D ben er echt helemaal blij mee ben niet eens zwanger maar helemaal gelukkig, zondag pregnyl en moeten van de gyn sowieso zondag, maandag, dinsdag en woensdag klussen dus een druk programma ;) en nu even die snelle zaadjes van mijn man een tom tom mee en dan hoop ik over 2,5 week positief te testen! [-o<

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @lot gaaf zeg ! echt leuk ...nou maar raak schieten he ....

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @lot wat gaaf zeg! dat is dan wel een van de voordelen van spuiten, als het dan eenmaal werkt, kan het echt heel snel gaan! Mag je dan nu stoppen met puregon of spuit je door? Heb je eindelijk weer een nod! Trouwens geen eiblaasjes(cystes) meer?

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda ik spuit vanavond en morgen nog 75 IE en zaterdag 50IE en dan zondag pregnyl. Verder geen grote eiblaas meer linker eierstok een paar kleintjes en rechts 1 mooie van 16mm! Als hij mooi springt dan is mijn nod rond 19 februari denk ik. Ik hoop zo dat dit positieve nieuws nu door blijft gaan, nu sta ik er positief in en we zien over 2,5 week wel hoe het dan is, hoop goed!

Hoe is het met jouw?

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, wat goed! Gefeliciteerd met je ei! Nu vanaf zondag flink aan het werk en dangaat het vast helemaal goed komen!

16. Linah

Linah Nieuw lid

31 jan 2008
    2
    0
    0
    den haag
    hai zou ik mij hier ook mogen aanmelden ? ik heb ook pco , en deze maand begonnen met eerste ronde clomid 50 mg vandaag de laatste in genomen

ik ben al mama van 5 mooie kids en ga voor een 6de :D

ik heb een lenage cyclus met geen eisprongen en als ik er 1 heb is die erg laat en met een dag 7 a 8 komen mijn duivels al aan :(

verder heb ik een te dik baarmoederslijmvlies rede weten ze nog niet 19.4 mm was de laatste keer gemeten , ik hoop nu met de clomid dat het allemaal beter gaat weer heb wel vaker dik slijm gehad en toen werd het een stuk beter , ik denk dat de eerste fase te lang duurd en dat daarom mijn baarmoeder maar slijmvlies blijft aanmaken ......

12 feb moet ik naar de gyno . spannend ,

oja ik ben me t4 kids eerder dus zwanger geworden van de clomid

gr natas

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Dames, nu maak ik me toch een klein beetje zorgen, vorige keer toen ik pregnyl kreeg had ik op vrijdag een ei van 17mm en op zondag pregnyl naar mijn gevoel was hij toen al gesprongen voor de spuit,. Nu is mijn ei vandaag 16mm dus zondag ws ongeveer 21-22mm dus ben bang dat ik weer te laat ben, wat denken jullie? Volgens gyn springt hij tussen 22-24 mm maar vorige keer was hij bij mij ook kleiner, nu voel ik even een klein beetje onzekerheid of ik de spuit niet beter zaterdag had kunnen krijgen......

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linah welkom hier en hopelijk gaat het met de clomid weer lukken!

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

lot, ik zou gewoon morgen even je gyn bellen. Ik heb dat ook een keer gedaan met de vraag of ik de pregnyl smorgens mocht nemen ipv die avond, vond dat zelf ook te laat anders. Was geen probleem. Zou dus gewoon ff bellen!

Linah, welkom hier! Het geeft de burger moed dat je al 4 keer zwanger bent geworden door de clomid! En bezig voor de 6e... gezellige boel bij jullie thuis of niet? :) Veel succes in iedergeval!

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @linah :welkom (ook helaas) na hoeveel rondes clomid was je zwanger bij je andere kindjes ?

Deel Deze Pagina