Nou, het bloedden gaat wel de hele dag door ookal is het heel weinig. Misschien is het zo weinig omdat er iets verandert is na mijn miskraam. Dit is namelijk mijn 1e menstruatie na mijn miskraam. Heb geen idee..... Bloemetje: wat vervelend dat je ook iets aan je darmen heb. Heb je daar veel last van? Cindy: veel suc6! Mariska: ikhoop dat je ondanks je gevoel een fijne dag heb gehad, ik zal voor je duimen voor woensdag! Lot; misschien hoef je niet te beginnen met de volgende onde clomid, misschien is je ei wel bevrucht! [-o<
chantje ik hoop het zo maar geloof het haast niet zal wel snel zijn eerste ronde clomid, wel een mooi ei dus ja maar alles kan dus blijf toch wel hopen maar wil graag in mijn achterhoofd houden dat het niet zo kan zijn dan is de domper mss minder hard, heb gister wat steekjes gehad dus mss was dat mijn eisprong dus dat is afwachten over 2 weken zullen we het weten blijf voor mezelf hopen, duimen en bidden dat het zo mag zijn en ook voor jullie natuurlijk!
Deborah, Normaal zou je na de clomid, als die goed heeft gewerkt en er een eitje gesprongen is, ongesteld worden. Maar de meeste meiden nemen er nog een ander medicijn (Provera, duphaston, etc) bij om zeker te zijn dat je ongie wordt, zodat je dus niet eventueel weer weken zit te wachten op je menstruatie omdat er geen eisprong is geweest. De clomid garandeert namelijk geen eisprong, de dosis moet maar net goed zijn. Wij worden dan ongie door het nemen van de duphaston of de provera, medicijnen die ook een regulerende werking hebben. Als je zwanger raakt dan wordt je na het stoppen met de provera of duphaston niet ongie. Groetjes Fiorentina
Ben nog steeds ongesteld. Sinds zaterdag rond het middaguur. Wel minder dan ik gewend ben maar goed..... vandaag met clomid beginnen en woensdag 20 juni naar het ziekenhuis voor een FM. Hopelijk slaat 100mg wel aan (ik denk eigenlijk van niet). Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik denk aan julie!
Cindy31@ Ik duim voor een goede 2e ronde! Chantje@ Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt of de kuur aanslaat. Ik hoop het voor je en ik zal voor je duimen 20 juni. Hier is alles weer even rustig. Ben klaar met de 2e kuur 50 mg. en donderdag moet ik weer naar het ZH voor eem FM (dag 12). Krijg dan als het goed is ook de uitslagen van het spermaonderzoek van mijn hubbie. Ik hoop dat ik een goed eitje heb en dat het bij mijn hubbie ook goed zit.
Hey meiden, Vandaag zit de eerste werkdag er alweer op... Ja vanmorgen vroeg uit mijn bedje gerold ( 4u ), heb deze week weer de vroege ploeg Pffffff kweet niet wat er gebeurd met mij, maar ben al de ganse dag kotsmisselijk. Het rare is als ik eet ben ik niet misselijk, maar na een kwartier na mijn eten begint het al terug. Ook heel veel pijn gehad in de eierstokken en in mijn lies... Ik kon op een gegeven moment bijna niet meer blijven rechtstaan van de pijn, zo'n steken zeg Ik hoop dat dit een goed teken is voor een ei hoor, want anders die pijn voor niets gehad Chantje@ Wat goed dat je vandaag kon beginnen met je clomid... Ben ook al heel benieuwd naar je FM Lot@ Mijn duimen draaien voor jou hoor, khoop echt dat je al in de eerste ronde clomid zwanger bent... Pattie@ Spannend hé, khoop dat je een mooi eitje hebt donderdag. En dat de uitslag van de zwemmertjes goed zijn... En hoe is het met de rest van de meiden? Raar dat we niets van Kenzo meer horen, hoop dat als er goed mee is.
Ja, vraag me af hoe het met Kenzo is. Heeft iemand trouwens last van chagarijnigheid tijdens het slikken van clomid. Ik ben echt niet te genieten en een dag na het nemen van de laatste pil, dan gaat het beter.
Oh gelukkig dan ben ik niet de enige hahaha. Echt ik kan die dagen niets hebben en kaffer iedereen af. echt niet normaal. Ik ben normaal echt een heel zachtaarig persoon, maar dan lijk ik wel op de duivel hahaha
pfff chagerijnig is niet het juiste woord. Ik hak iedereen zn kop af, als het moet. Ik probeer echt op mn tong te bijten als ik aan de clomid of provera zit, om niet gelijk overal bovenop te springen. Ik ben normaal heel gelijkmatig met mn humeur, maar met die hormonen. PPFFFF ik ben dan niet te genieten. Ik heb echt medelijden met mn partner, die krijgt echt de volle laag omdat ik me op mn werk heb ingehouden. De ziel. En ik eindig in tranen en kan dan niet stoppen met huilen. Vreselijk. Vanavond de laaste provera en dan wachten op de duivels en dan weer aan de 50 mg clomid. Hopelijk werkt dit nu wel na de Leo ingreep. Anders moet ik spuiten. Ik zie er best tegenop met die clomid. Raak ik mezelf weer kwijt. En nu zonder de metformine weet ik dat ik behoorlijk last van de bijwerkingen heb. zucht. Het is voor het goede doel. Ik wens iedereen veel sterkte deze ronde, en dat het voor ons alle maar raak mag zijn.
hellp ik denk dat ik al ongie word hoe kan dat nou vrijdag 8 juni was mijn ei nog niet gesprongen ws die dag of zaterdag gesprongen en nu lijkt het of ik ongie word dit is niet normaal toch?! baal hiervan hoop zo dat het niet doorzet en vals alarm is.......
naar mijn idee zou je nu nog niet ongesteld kunnen worden. Dat zou wel een beetje te snel zijn. Waarom denk je dat je ongi word? Ben je bloed verloren ofzo?
Ik denk dan eerder aan een innesteling... Een innesteling vind normaal maar na een dag of 5 - 7 plaats maar ja kan echt niet geloven dat je ongi zou worden. Ofwel dat je eitje vandaag gesprongen is, kgeloof dat je daar ook wel soms wat " bloed " kan bij verliezen.
als het morgen ook nog zo is zou ik dan de gyn moeten bellen? innesteling is toch veel te vroeg? en als mijn ei vrijdag 24mm was dan kan hij toch niet nu pas gesprongen zijn hij is van maandag tot en met vrijdag 6 mm gegroeit en bij 25 mm ongeveer knapt hij toch, jeetje wat word je hier onzeker van sorry hoor....
kan ik goed begrijpen hoor... kdenk dat je inderdaad best morgen es belt naar de gyn... Kheb toch ook al van iemand gelezen hier op tforum dat haar ei maar aan 30 mm sprong. Dus ik kan je niet echt veel verder helpen sorry... Weet zelf soms niet wat ik moet denken bij wat dat ik allemaal voel
Hoi Lot, wat lastig zeg, mmm ff afwachten, was het veel? hier niet veel nieuws, inmiddels dag 11, heb helemaal nergens last van, ben in tegenstelling tot de vorige keer ook niet chagi ... mmm ergens denk je dan gelijk het werkt weer niet maarja vorige keer was ik wel chagi en werkte het ook niet hahaha wel twee keer lichtflikkeringen en een keer wat steken in de zij. Gek wordt je hier van, gister had ik tijdens het vrijen ook best een beetje pijn bij 'te diep' zeg maar daar ga je dan ook weer over nadenken, nouja nog 2 nachtjes en dan horen we meer..... zucht zucht zucht ik vind ons allemaal even heel erg zielig... groepsknuf!
@Lot: Ik denk ook aan een evenuele innesteling. IK hoop voor je dat het niet doorzet en dat het een innesteling is. Ik had ook al een korte cyclus. Bijna een week na de vastgestelde eisprong werd ik ongesteld. In het ziekenhuis vonden ze dat heel raar maar niet onmogelijk. Als het niet doorzet dan ga ik echt heel hard voor je duimen!
Hoi allemaal, Mariska, ik hoop dat die steken een goed teken zijn! Ik had vanochtend ook ineens een flinke steek... Wat vervelend dat je last hebt van misselijkheid. Succes! Pattie, ik heb ook last van stemmingswisselingen. Mn mannetje heeft het af en toe flink te verduren. Sas, jij ook veel succes! Lot, het lijkt meer op een innesteling! Ik hoop het zooo voor je! Linda, nog ff en dan weten we weer meer. Erg he dat wachten!