ja sas,begrijp wel een beetje wat je bedoelt. Wij zeggen nu dat we het wel willen weten, maar misschien tegen die tijd wel niet meer. Mijn vriendin wilde het absoluut niet weten. Ze zag het geslacht als een kadootje na het harde werken van de bevalling. En het maakte hun echt niet uit, toen hun kindje geboren was waren ze zo blij dat ze pas na een half uur vroegen.. euh wat is het eigelijk!? Het is een mooi meisje dat nu volgende week alweer 1 wordt.
Linda, hoe gaat ie? Hier wel goed, krijg wel steeds meer buikpijn en hoofdpijn. Ik wil gewoon duidelijkheid! hahahahaha wat een zenuwengedoe altijd he?
ben stom geweest, net getest , dacht nml grotere tepels te zien negatief dus, tja ik weet dat het nog alle kanten op kan, de zondag in de ochtend testen en dan maar zien
he balen, snap dat je soms ineens die drang krijgt om te testen meid! Ik hoop gewoon dat je te vroeg hebt getest. Zondag gaan we gewoon allebei testen!
Linda balen dat hij negatief was hopelijk is het te vroeg! Makkie succes met wachten! taliaa jammer dat er veel aan moet gebeuren, even rustig laten bezinken! poohbear hoe is het met jouw? En met de andere dames? Ik heb de gyn wel gebeld hij zei dat de pregnyl een extra stimulans is omdat ik wel zelf een eisprong heb dus dat het niet eerder hoefde, hij heeft er voor geleerd dus doe maar niet eigenwijs en vertrouw er op. Had vandaag beetje pijn in mijn buik en drukkend gevoel, vast mijn ei als hij nog maar niet gesprongen is.....hoop dat hij gewoon zondag springt... Sas ik hoop echt dat het bij mij ook zo gaat als bij jullie het gaat echt even van zijn leien dakje hoop zo dat het deze ronde onze ronde word! (pendels staan positief, dus wie weet)
31 januari: Linda NOD 3 februari: Monique1984 NOD 3 februari: Makkie NOD 3 februari: Lot pregnyl 7 februari: 2e echo mariska 8 februari: Zora afspraak fertiliteitsarts 11 februari: Meisje NOD 13 febr: Sas7 20 weken echo 14 febr: Sas7 controle gyn 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 14 augustus 2008: Cira uitgerekend. 19 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI. Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Milla:Heeft even afstand genomen van de MMM en helaas ook van ons.. We wensen je het aller, aller beste!!! Meisje[: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie nu verplicht pauze. HSG was goed, nu weer puregon spuiten. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! 3 januari eerste echo gehad en hartje klopt... poohbear226: clomid 50,100 en 150 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Metformine 500 mg tot 3x daags in combi met Clomid 50 mg heeft ook niets gedaan. Nu nog 1x proberen met hogere dosis Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Alles gaat goed met de Baby, nekplooimeting gehad die zag er ook goed uit! Volgende Echo is met 16 weken op 30 Januari en op 20 Februari de 20 weken Echo Makkie: uit bloedonderzoek blijkt eigen eisprong gehad zonder hormonen!!! Klaar met de clomid na 6 rondes, nu de volgende cyclus beginnen met Gonal-f spuiten en tevens deze cyclus een samenlevingstest. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: Hopelijk was dit de laatste keer clomid , bij menstr weer contact opnemen met het zh . Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 21e dag een ei van 23mm gesprongen!! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt,nu 3e ronde met clomid stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!! Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!! Claudia: Zwanger! 4-7 weken zwanger.echo Gyn afwachten. Monique: 1e ronde clomid NOD +-7 FEB Zora: eerste onderzoek diagnose PCO. Waarschijnlijk wel eigen eisprong. 29-01 bloedprikken, 3e cyclusdag bloedprikken, 31-01 zwemmers inleveren. 8-2 naar fert, arts voor uitslag en behandelplan. 1ekindje: pco, geen eigen eisprong. puregon 75. samenlevingstest is goed, hsg is goed.
Vanmorgen de 1ste fm gehad en zaten al wel wat eitjes maar waren nog te klein (weinig actie zoals die vrouw het leuk zei) Maandag mag ik weer terug komen en hopelijk is er dan wel wat actie Morgen verjaardag en optocht kijken dus we vermaken ons wel. Makkie en linda heel veel succes meiden ik duim mega voor jullie. Sas7 je heb idd nog even bedenktijd. En als het maar gezond is das het belangrijkste. Voor alle andere dames SUCCES. Heel fijn weekend allemaal. Voor de gene die carnaval vieren heel veel plezier
Thamara jammer dat er alleen nog kleine eitjes zitten maar dan zit er vast al wat schot in of niet? Hopelijk is er maandag een eitje gegroeit! succes en een fijn weekend!
Hee meiden, zonet Dancing Queen gezien, wat lache was dat weer zeg! Je zou denken na al die Idols uitzendingen dat mensen zich niet meer zo voor schut zetten... maar toch wel dus! hahahahaha Krijg steeds meer hoofdpijn en ook mijn buik gaat steeds meer 'branden' van binnen. Denk dat het vanacht wel echt door gaat zetten. Maar ja, met spuiten gaat het vast goed komen. Heb daar mee vertrouwen in dan ik met de clomid had. Mannetje elke keer: en ben je ongesteld? Ik zeg hem elke keer dat het deze keer weer niet raak is, maar hij gelooft dat pas als ik ongi ben. Helaas ken ik mijn lichaam na al die maanden zo goed, dat ik weet dat ik gelijk heb. Slaap lekker straks allemaal! liefs Makkie
Hey makkie, ik hoop dat jouw lichaam je nu dan een keer voor de gek houdt, en dat je gewoon hartstikke zwanger bent! Beiden de nacht roodloos doorgekomen? Ik hoop het zo voor jullie!
@makkie, hoe is het vandaag? Had je gevoel gelijk? @lot23! hoi hoi, ja hier alles goed. Voel me licht agressief door de clomid (nog 2 dagen slikken), maar verder niet veel last! Slik nu 3x 500 mg metformine en 150 mg Clomid... lijk wel een mega pillenslikker nu! Ga alleen over mn nek van die clomid smaak..gad wat een vies spul! Heb nu maar lege capsules van mn werk meegenomen en ze daar in gedaan, dan proef ik het niet! Ben jij al weer aan het spuiten? @thamare00, balen is dat meid, als "er geen aktie" te zien is! Ik word er meodeloos van want zit nu in de 5e clomid ronde, en er is nooit veel "aktie" in mijn eierstokken!
hee meiden, Ik heb slecht nieuws en goed niuews: Slechte: ik had gelijk, ben vanmorgenvroeg ongesteld geworden. Goede: mijn LF was deze keer exact 14 dagen! Dat heb ik al maanden niet gehad. Dus dat is erg fijn. (moet toch ergens een positieve draai aangeven!?) Verder was ik natuurlijk beetje verdrietig toen ik rood zag, maar ik wist het allang. Dat is wel een nadeel als je zolang bezig bent en je lichaam dus goed kent... Wel enorm balen dat ik dus eindelijk een eisprong vanmezelf heb gehad, maar daar dus niets meer gebeurd is.... ook heeft de hsg me nu dus nog niet vruchtbaarder gemaakt...Maar verder voel ik me goed en heb ik nu al ''zin'' in maandag om de eerste spuit te zetten. Mijn mannetje zat er wel even doorheen, hij heeft me in bed vastgepakt een heeeeeeeel lang niet meer los gelaten. De lieverd! Nu moet ik maandag dus de eerste spuit zetten, alleen! Want mijn vriend is dan tot laat werken... spannend! Maar gaat goed komen. Dan ook over een kleine 2 weken een samenlevingstest. Ben ik benieuwd naar. Al met al.... twas ff balen maar voel me goed! Onze tijd komt echt nog wel. Linda, hoe is het bij jou? Hoop dat jij wel gewoon roodloos blijft, tis weer tijd voor een roze dame erbij! En de rest? Alles goed? Liefs makkie
31 januari: Linda NOD 3 februari: Monique1984 NOD 3 februari: Lot pregnyl 7 februari: 2e echo mariska 8 februari: Zora afspraak fertiliteitsarts 11 februari: Meisje NOD 13 febr: Sas7 20 weken echo 14 febr: Sas7 controle gyn 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 14 augustus 2008: Cira uitgerekend. 19 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI. Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Milla:Heeft even afstand genomen van de MMM en helaas ook van ons.. We wensen je het aller, aller beste!!! Meisje[: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie nu verplicht pauze. HSG was goed, nu weer puregon spuiten. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! 3 januari eerste echo gehad en hartje klopt... poohbear226: clomid 50,100 en 150 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Metformine 500 mg tot 3x daags in combi met Clomid 50 mg heeft ook niets gedaan. Nu nog 1x proberen met hogere dosis Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Alles gaat goed met de Baby, nekplooimeting gehad die zag er ook goed uit! Volgende Echo is met 16 weken op 30 Januari en op 20 Februari de 20 weken Echo Makkie: Helaas ondanks eigen eisprong na hsg niet zwanger... Klaar met de clomid na 6 rondes, nu 4/2 beginnen met Gonal-f spuiten en tevens deze cyclus een samenlevingstest. Op cd 10 eerste fm. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: Hopelijk was dit de laatste keer clomid , bij menstr weer contact opnemen met het zh . Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 21e dag een ei van 23mm gesprongen!! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt,nu 3e ronde met clomid stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!! Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!! Claudia: Zwanger! 4-7 weken zwanger.echo Gyn afwachten. Monique: 1e ronde clomid NOD +-7 FEB Zora: eerste onderzoek diagnose PCO. Waarschijnlijk wel eigen eisprong. 29-01 bloedprikken, 3e cyclusdag bloedprikken, 31-01 zwemmers inleveren. 8-2 naar fert, arts voor uitslag en behandelplan. 1ekindje: pco, geen eigen eisprong. puregon 75. samenlevingstest is goed, hsg is goed.
Makkie das balen zeg! Maar wel fijn dat je een eigen cyclus nu heb gehad en dat je gelijk kan gaan spuiten. Linda hoe is het? Lot Super zeg zo'n mooi ei!
Hai Makkie, een dikkie digiknuff! Wat balen joh! Ben blij voor je dat je meteen alweer een lichtpuntje ziet! nl t spuiten, dat gaat vast werken voor jullie! En we zijn middelmatig handig, mannetje is is die dingen best slim en ik heb een gezond boerenverstand, dus we kunnen best wat, maar moeten t nog allemaal leren. maar goed, we dneken er nog even over na en dan wrs een 2e keer kijken, spannend vind ik het. Oh, gister had ik een geluksmomentje, ik voelde me zoooo gelukkig, want op een dag zullen wij papa en mama worden! Ik werd zo overvallen door liefde, kan het bijna niet uitleggen.. Maja, nu is dat weer een beetje weg, maar probeer ik me er wel aan vast te houden. Iedereen een fijn weekend! Ik ben vandaag lekker verder vrij, moet gaan opruimen, over een week staan de bouwvakkers binnen (fijn zo;n renovatie) Liefss, Taliaa
Hoi allemaal, Ook ik heb vorige maand het slechte nieuws te horen gekregen... We zijn ondertussen al 8 maanden aan het oefenen maar er kwam geen schot in de zaak. Geen probleem vond de gynae want ze kijken pas alles na als je al een jaar aan het proberen bent. Toen ik zei dat ik wel een héél onregelmatige cyclus had (soms wel 42 dagen en meer), besloot gynae toch eens alles na te kijken met de verschrikkelijke veststelling tot gevolg! Ik heb direct dufaston gekregen om maandstonden op te wekken en heb nu voor de eerste keer clomid 5 dagen genomen. Ben donderdag voor echo geweest en mijn eitje was nog maar half zo groot van wat het zou moeten zijn voor een eisprong. Vermits het vrij vroeg was in mijn cyclus moet ik maandag terug voor een echo om te zien of mijn eitje gegroeid is (dag 14 van cyclus). Als het deze keer niets is, beginnen we terug van voor af aan maar dan met twee clomid per dag. Ik hoop dat we deze keer al kunnen proberen want ben er nog elke dag van aangedaan. Als er al een eitje springt ben ik al heel tevreden! Ik ben wel ergens blij te kunnen lezen dat er nog mensen zijn met hetzelfde probleem. Alleen spijtig voor ons allemaal natuurlijk... Duimen maar!
@ all, even een blij berichtje van mij! Had net een knetter posi ovutest ik weet dat pco een vertekend beeld kan geven, maar van de week was hij heel vaag en nu duidelijker dan de c-streep, dus ga er van uit dat er een ei is (temp vanochtend ook hoger) Maar... manlief komt morgenavond pas thuis en ik moet werken, nu heb ik gevraagd om later te kunnen komen, dus morgen avond gaan we klussen. Is er nog een kansje dat we dan nog "op tijd" zijn?