Makkie jeetje had zo'n goede hoop voor jullie, gelukkig zie je er iets positiefs in en is het lichtpuntje een beetje zichtbaar , hopelijk gaat het spuiten jullie geluk brengen! Linda weer nega, ga je morgen bellen? onzeker zo en helemaal als je denkt dat jezelf gelijk heb gehad, veel succes! 1ste kindje dat is het voordeel van spuiten he dat ze het ophogen en doorgaan voor een ei, succes en hoop dat er morgen een mooi eitje zit! succes! taliaa zou wel mooi zijn als je ie komt morgen gelijk klussen als je man er is! succes! Didlina welkom en veel succes hopelijk doet de clomid zijn werk! sybje vervelend die bijwerkingen, succes. hoe is het met je broertje? meisje leuke carnavals avond gehad? hoe is het verder? Hoe is het met de andere dames? En met de dames die clomid slikken! Ik heb de pregnylspuit weer gehad vandaag, nu duimen dat de zaadjes gebruik maken van de tom tom en het eitje vinden!
@lot : met mijn broertje is het goed die is nu opgenomen sinds vrijdag ...over 6 weken horen we weer wat van hem ......heb een heel sterk gevoel dat het goed gaat komen ....tenminste ik hoop het zo ...
nee helemaal niks....als mijn uoders het niet meer uit houden mogen ze even bellen ...dan spreken ze hem niet maar horen ze wel hoe het gaat..... het was allemaal wel heel gemoedelijk toen hij opgenomen werd ...er was een groep jongens die hem gelijk opvingen zeg maar ....het is een soort van villa/groot woonhuis waar hij nu verblijft .... (sorry voor de topicvervuiling)
Morgen mijn eerste spuit..... ben best wel een beetje gespannen. (goede spanning hoor!) Mannetje is niet thuis dus moet het alleen doen. Komt helemaal goed maar wel een beetje raar idee...... Ben benieuwd hoe ik ga reageren op die gonal. Hoop dat het weer voor mooie eitjes gaat zorgen! Ook ben ik benieuwd naar onze samenlevingstest. Mocht deze negatief zijn dan wil de fertarts direct doorgaan met IUI. Aan de ene kant hoop ik natuurlijk dat de test positief is, maar als dat niet zo is dan verklaard het ook wel weer waarom het nog niet gelukt is met de eisprongen en superzaad. Maar aan andere kant moet ik daar niet aan denken zeg.... dat zal weer een stapje verder in de mmm betekenen. Beste wel eng..... maar ja, zover is het nog niet. Rustig afwachten eerst! Lot, veel klus plezier de komende dagen en heb je wel de baterijen van de tomtom goed opgeladen? . Linda, vind die onzekerheid zo vervelend voor je! Ik ben een keer 20 dagen na de pregnyl ongesteld geworden. (bij de 1e ronde 100mg clomid) De gyn had daar ook geen verklaring voor, maar had dus wel een eisprong, alleen wat later dan de bedoeling was. Hoop dat snel duidelijkheid hebt. Meisje, ben je zo'n carnaval beest? Hier leeft het helemaal niet, en moet eerlijk zeggen dat ik het zelf ook niets aan vind. Maar dat komt omdat ik er niet mee opgegroeid ben denk ik. Er worden vaak wel veel rond de carnaval zwanger, goede stemming en veel drank.... zo is nichtje van mijn vriend vorig jaar ook zwanger geraakt. Was ook het eerste wat ze tegen mij zei: meid, ga feesten en hoop zuipen, dan raak je vanzelf zwanger.... ja tuurlijk joh, bedankt voor de tip! Veel plezier nog met het carnaval vieren! Talliaa, heb je nog een ovutest gedaan vandaag? En was deze ook weer positief? Vanavond goed aan de klus maar weer! Succes! Verder aan iedereen een dikke kus!
hallo allemaal! ik heb een tijdje niks van me laten horen maar ik heb goed nieuws! na mn eerste ronde clomid ben ik ZWANGER! ik geloof het zelf nog niet maar er staat echt een steepje! ik ben wel misselijk en heb ook echt last van winderigheid! haha maar ik ben er wel gelukkig mee! hoop dat ik het snel realiseer haha! succes allemaal
Makkie wat balen zeg op naar de volgende ronde. Linda Hopelijk kun je snel terecht. Ik heb vandaag echt pijn aan mijn buik (plek waar ongeveer eierstokken zitten) Pfff word er helemaal gek van. Morgen weer een fm en hopelijk is er dan meer actie te zien, ga ook vragen of die pijn erbij hoort. Ga dadelijk lekker naar bed met warme kruik. TRUSTE
dank jullie wel! het is echt zo onwerkelijk! normaal nooit zwanger en nu in een keer zwanger met de clomid!~! wij waren echt verrast! totaal niet verwacht! vanavond maar eens lekker met zn 2en op de bank! ik wil peter r de vries kijken vanavond! spannend! succes alle andere meiden! en hou hoop! ik had ook haast geen hoop meer maar nu positief nieuws!
Thamara, van harte meid! Wat een heerlijk nieuws! Dat geeft ons weer hoop dat het echt allemaal gaat lukken. Geniet ervan en laat je nog wel horen hoe het allemaal gaat?
wauw monique wat een super nieuws Gefeliciteerd. Jammer Makkie dat je toch ongi bent geworden. Succes met de spuitronde. Ik had er niet zo moeite mee om met de IUI te beginnen, we wisten al van het begin dat het IUI zou worden. En uiteindleijk zwanger geworden zonder IUI. Je krijgt vast een super ei met de Gonal! @all, succes met alles en welkom voor de nieuwelingen. Kan het niet bijbenen wie nou met wat bezig is. Meiden op de wachtbank succes met wachten! Met mij gaat het goed. Ben nog steeds vlug moe. Was gisteren te moe om te eten , terwijl ik mijn favoriete lasgne had gemaakt.
sorry thamara, had ff de verkeerde voor me .... Ik bedoel natuurlijk Monique, van harte meid! Ik zal je wel ff in het roze zetten!
3 februari: Lot pregnyl 4 februari: Makkie eerste keer spuiten Gonal-f 7 februari: 2e echo mariska 8 februari: Zora afspraak fertiliteitsarts 11 februari: Meisje NOD 11 februari: Makkie eerste FM 13 febr: Sas7 20 weken echo 14 febr: Sas7 controle gyn 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 14 augustus 2008: Cira uitgerekend. 19 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI. Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Milla:Heeft even afstand genomen van de MMM en helaas ook van ons.. We wensen je het aller, aller beste!!! Meisje[: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie nu verplicht pauze. HSG was goed, nu weer puregon spuiten. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! 3 januari eerste echo gehad en hartje klopt... poohbear226: clomid 50,100 en 150 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Metformine 500 mg tot 3x daags in combi met Clomid 50 mg heeft ook niets gedaan. Nu nog 1x proberen met hogere dosis Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Alles gaat goed met de Baby, nekplooimeting gehad die zag er ook goed uit! Volgende Echo is met 16 weken op 30 Januari en op 20 Februari de 20 weken Echo Makkie: Helaas ondanks eigen eisprong na hsg niet zwanger... Klaar met de clomid na 6 rondes, nu 4/2 beginnen met Gonal-f spuiten en tevens deze cyclus een samenlevingstest. Op cd 10 eerste fm. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: Hopelijk was dit de laatste keer clomid , bij menstr weer contact opnemen met het zh . Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 21e dag een ei van 23mm gesprongen!! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt,nu 3e ronde met clomid stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!! Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!! Claudia: Zwanger! 4-7 weken zwanger.echo Gyn afwachten. Monique: 1e ronde clomid NOD +-7 FEB ZWANGERRRRRR!!! Zora: eerste onderzoek diagnose PCO. Waarschijnlijk wel eigen eisprong. 29-01 bloedprikken, 3e cyclusdag bloedprikken, 31-01 zwemmers inleveren. 8-2 naar fert, arts voor uitslag en behandelplan. 1ekindje: pco, geen eigen eisprong. puregon 75. samenlevingstest is goed, hsg is goed.
Makkie ik heb de batterijen opgeladen dus daar kan het niet aan liggen! Makkie veel succes met de eerste spuit, waar zet je hem? mij viel het reuze mee was er ook erg zenuwachtig voor! Monique gefeliciteerd wat een super nieuws ga lekker met je man genieten op de bank en het het besef komt vast snel! sybje dat is dan wel lang 6 weken maar als je weet dat hij daar goed zit geeft het vast een rustig gevoel! Thamara succes morgen en hoop dat er een mooi ei groeit! Hier alles goed, een beetje spierpijn in mijn bil van de pregnyl, ben benieuwd wanneer mijn ei springt, hoop morgen we zijn druk deze dagen, de gyn zei dat het verstandig was het een paar dagen achter elkaar te doen Ik kan niet zeggen hoeveel ik hoop dat het gaat lukken deze ronde! Deze week wel afleiding mijn broertje trouwt vrijdag dus moet nog wat dingen regelen enzo.
Goede morgen allemaal! Nou nou Lot, je hebt heel wat huiswerk meegekregen zeg hihihihi. Gelukkig is het geen vervelend werk! Heel veel succes, hoop dat deze ronde jullie ronde wordt. Zonet fm afspraak gemaakt met de fert poli voor volgende week maandag. Ben benieuwd of de gonal dan iets moois heeft opgeleverd. Vanavond eerste spuit... brrrr spannend! Ga het alleen doen, maar mocht ik het toch niet durven dan kan ik mijn zus bellen, zij is verpleegkundige en prikt genoeg... maar hoop dat ik het zelf kan, anders ben je zo afhankelijk. Werkse allemaal en we spreken elkaar!
Hallo lieve meiden, ik heb de clomid naar binnen gewerkt en nu woensdag naar het ziekenhuis voor de fm....ben super benieuwd! Allemaal nog nieuw enzo dus ik weet helemaal niet wat wel en wat niet goed is....ik zit woensdag op dag 11 dus hoe groot zou dan een eventueel ei moeten/kunnen zijn? Kussiesssz
Hello! 8) Hier een meisje met een vrije dag! Bij ons leeft de carnaval zo veel dat ons kantoor gewoon vandaag en morgen gesloten is! Nou zitten wij ook ram in het centrum, als we open zouden zijn, zou denk ik om de 15 minuten een of andere zatlap binnen lopen! Dus ik ben lekker vrij! Ga lekker mijn huis poetsen nu, heb ik nou de hele dag de tijd voor! @ Monique: SUPPEEEEERRRR nieuws! Geniet ervan! @ Kim1984: Ik heb geen idee hoe groot het ei moet zijn, gebruik zelf geen clomid nl. @ Makkie: succes met je spuit! Mijn vriendje zet er 4 per week, en die gaat het hartstikke makkelijk af! Gaat jou dus ook zeker lukken! @ de rest: succes met klussen, wachten, en nog eens wachten!