4 februari: Thamara00 2e FM 4 februari: Makkie eerste keer spuiten Gonal-f 6 februari: Linda afspraak fertiliteitsarts 7 februari: 2e echo mariska 7 februari: Thamara00 3e FM 8 februari: Zora afspraak fertiliteitsarts 11 februari: Meisje NOD 11 februari: Makkie 1e FM 13 febr: Sas7 20 weken echo 14 febr: Sas7 controle gyn 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 14 augustus 2008: Cira uitgerekend. 19 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 12 oktober 2008: Monique1984 uitgerekend Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. Nu bezig met kuur clomid 100 mg. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI. Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Milla:Heeft even afstand genomen van de MMM en helaas ook van ons.. We wensen je het aller, aller beste!!! Meisje[: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie nu verplicht pauze. HSG was goed, nu weer puregon spuiten. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! 3 januari eerste echo gehad en hartje klopt... poohbear226: clomid 50,100 en 150 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Metformine 500 mg tot 3x daags in combi met Clomid 50 mg heeft ook niets gedaan. Nu nog 1x proberen met hogere dosis Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Alles gaat goed met de Baby, nekplooimeting gehad die zag er ook goed uit! Volgende Echo is met 16 weken op 30 Januari en op 20 Februari de 20 weken Echo Makkie:Klaar met de clomid na 6 rondes, nu 4/2 beginnen met Gonal-f spuiten en tevens deze cyclus een samenlevingstest. 11/2 eerste fm. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: Hopelijk was dit de laatste keer clomid , bij menstr weer contact opnemen met het zh . Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 21e dag een ei van 23mm gesprongen!! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt,nu 3e ronde met clomid stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!! Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!! Claudia: Zwanger! 4-7 weken zwanger.echo Gyn afwachten. Monique: 1e ronde clomid NOD +-7 FEB ZWANGERRRRRR!!! Zora: eerste onderzoek diagnose PCO. Waarschijnlijk wel eigen eisprong. 29-01 bloedprikken, 3e cyclusdag bloedprikken, 31-01 zwemmers inleveren. 8-2 naar fert, arts voor uitslag en behandelplan. 1ekindje: pco, geen eigen eisprong. puregon 75. samenlevingstest is goed, hsg is goed.[/quote] @Thamara: je staat ertussen hoor! Als je wilt kun je zelf nog je 'verhaal' aanpassen of geef het even door.
Over een uurtje ga ik mijn eerste spuit erin jassen! Ben benieuwd hoe dat gaat. Laat het jullie natuurlijk even weten! Sabina, 10 mm is best netjes hoor bij cd 9! Ik had met clomid op cd 12 ongeveer 16 mm. Als je eitjes elke dag 2 mm blijven groeien, dan zit je ook op cd 12 rond 16 mm. Dus echt helemaal niet slecht hoor! Poohbear, succes donderdag! Hoop zo dat het je een keer gegund is dat je in iedergeval een eisprong krijgt... toi toi toi Monique, banner staat je goed! kus makkie
Dank je wel Makkie en Linda! Vind het wel weer spannend hoor! Wil niet teveel hopen, maar heb net mn laatste 3 pilletjes Clomid ingenomen! Gelukkig heb ik niet veel last van bijwerkingen al heb ik niet veel honger en ben ik erg moe! Ik hou jullie op de hoogte! Knuf knuf
Ben juist terug van gynae, eitje was niet meer gegroeid. Moet terug dufaston nemen en volgende maand alles over doen. Alleen met 2 chlomid... Spijtig maar ja, ... Niets aan te doen hé...
Makkie hoe is het gegaan? viel het mee? Linda jeetje blijft onzeker voor je, het is snel woensdag hopelijk weet je dan meer! Thamara balen zeg ik hoop dat er donderdag wat gegroeit is, succes! 1ste kindje hoe was je fm? Didlina balen zeg, succes met de duphaston en sturen alle ongis jouw kant op dan kan je verder! succes Allemaal heel veel succes hoop dat het bij iedereen positief uitpakt. Ik heb waarschijnlijk blaasontsteking moet zo ontzettend vaak plassen, vandaag urine weggebracht moet morgen ochtendurine brengen, heb dit nog nooit gehad en dan net nu dat ik waarschijnlijk medicijnen krijg vind dat maar niks als het maar geen bevruchting en innesteling in de weg kan staan.....
@didlina, balen zeg, nou je kunt nog verhogen dus wie weet hou vol meid! @makkie: en en en? @lot: ook dat nog! wanneer is trouwens je nod?
Ja linda dat dacht ik ook stel ik krijg medicijnen zou dat niet de bevruchting of innesteling in de weg staan..... Ik weet niet precies wanneer mijn nod is als ik die lange lf lees dan hou ik maar eind februari aan, weet niet of mij ei al gesprongen is. hoe is het met jouw?
ongeveer 36-40 uur na je pregnyl! tja bij blaasontsteking krijg je vaak antibiotica dus ik zou het wel even navragen bij je HA mijn vriendin had ook ooit blaasontsteking en toen bleek ze zwanger te zijn daarom heeft ze toen liters cranberrysap gedronken ipv de atibiotica maar ik weet niet of het echt kwaad kan lief dat je naar mij vraagt, het voelt allemaal erg dubbel, aan de ene kant denk je wat is dit nu weer, nog meer ellende en stiekum van binnen natuurlijk hopen op een wonder.....
nou het ging nog best wel goed! was wel ff pielen enzo, maar ja het was ook de eerste keer. Vanaf nu zal het wel een stuk makkelijker gaan. Het deed amper pijn, ook voelde ik niets van de vloeistof. Ik ben nu dus officieel een junkie hahahahaha Heb wel hoofdpijn van de spanning en ben ineens kapot op...ga zo lekker in bedje tv kijken. Lot, als je aangeeft dat je zwanger wilt worden/eisprong hebt gehad, dan houden ze daar met de medicijnen echt wel rekening mee hoor. Blaasonsteking komt juist ook veel voor bij zwangeren, dus daar hebben ze heus wel medicijnen voor die geen kwaad kunnen! Linda, snap dat je nu toch wel weer stiekum hoopt op een wonder. Hoe vaak lees/hoor je niet dat sommige pas heeeeel laat positief testen? Ik hoop zo dat jij daar ook een van bent! Misschien morgen anders nogmaal testen? Didlina, balen zeg.... maar de meeste van ons reageren niet op de laagste dosis clomid hoor. (uitzonderingen daar natuurlijk) Ik weet hoe het is om eindelijk te beginnen met pillen die je een kans geven, dan het niet aanslaat en je dus weer van voor af aan kunt beginnen. Heel frustrerend, wij weten daar allemaal van! Ik hoop dat je snel ongi wordt van de duphaston en vol goede moed verder kunt! Ik ga lekker naar bedje, mannentje komt helaas nog lang niet thuis... maar kan niet wachten om tegen hem aan te kruipen in bed..... soms heb je daar zo behoefte aan he? Slaap lekker voor straks, makkie gaat nu al haar bedje opzoeken!
@ Makkie wat goed joh! Ben trots op je Ja, nu lekker naar bed he! Junkie! Weltrusten alvast! @ all, hier een beetje misgelopen. Za posi ovutest, zon stuk vager. Temp vandaag weer gestegen dus wrs zondag eitje gehad (hoophoop) Maar manlief en ik zouden mekaar nog net treffen voor ik moest werken, maar helaas; er sprong iemand voor de trein en hij kwam te laat... Ik was zoooo boos en verdrietig, hadden donderdag voor t laatst geklust(lekker ego, terwijl er nu een familie in de rouw zit, maja, hormonster he)... Maar goed, vandaag voor de zekerheid geklust. afgesproken dat we volgende maand tijdens mijn ei onze agenda's vrij houden hihi fijne avond allen
@linda : de vorige ronde was ik ook overtijd ....en ik had ook het vermoeden dat ik een blaasontsteking had.....had erg veel pijn bij het plassen en vooral pijn in mijn onderrug ....toen in eens realiseerde ik me dat ik dat altijd aan het eind van mijn cyclus heb......toen ik eenmaal ongi was was het ook over........maar goed dat is niet zo'n goed vooruitzicht voor je ...ik hoop dat je gewoon zwanger bent en je daarom een blaasontsteking hebt !
@sybje: lot23 heeft misschien een blaasontsteking zelf heb ik vooral last van mijn darmen, morgen weet ik hopelijk meer!
Goedemorgen meiden, Knuffel Didlina wat balen meid. Je hoopt er toch op. Volgende ronde een hogere dosis en hopelijk slaat dat wel aan meid. Lot beterschap meid. Maar maak je geen zorgen over de medicijnen inderdaad. Als je het gewoon aangeeft krijg je medicijnen die je ook mag slikken bij zwangerschap. Taliaa balen zeg. Ik kan best wel begrijpen dat je even de pest inhad. Volgende ronde hopelijk meer succes. Linda hoop voor je dat het een wondertje is meid kan je gevoel zo begrijpen. Alvast heel veel succes morgen. Makkie fijn dat je eerste spuit goed is gegaan. Hopelijk slaat dit beter aan voor jou. Sybje hoe is het met jou meid trek je het nog een beetje? Voor ons komt de vrijdag nu wel redelijk snel dichterbij. S avonds hebben we twee verjaardagen dus als het erg slecht nieuws is ten minste wat afleiding. Ik probeer me wel op het ergste voor te bereiden. Moet alleen nog even kijken hoe en wat met mijn werk. Heb delaatste tijd zon beetje al mijn smoezen gebruikt en ben best vaak niet aanwezig geweest of iets later. Ik wil nog even niets tegen mijn werkgever vertellen. Dus moet of een smoes bedenken voor vrijdag of ziek melden of vrij vragen met het risico dat ze nee zegt. En ik heb zon hekel aan liegen en kan dat ook echt niet.
@zora ...hier is het eigenlijk best wel relaxt ....ik zou niet eens weten op welke cyclus ik precies zit ..kan wel in mijn agenda kijken maar dat hoeft niet ...deze week nog lekker relaxen en volgende week lekker klussen ....mannetje gaat vannacht op vakantie voor 6 daagjes .....
Goed zo syb dat je lekker ontspannen bent. Als je mannetje weer terug is gewoon lekker veel klussen en dan rustig afwachten maar weer. All, ik was gister toch zo moe? Nou vanmorgen wilde ik ook al niet op gang komen en ben zonet thuis gekomen van werk. Heb me ziek gemeld. Weet niet of het de spanningen kunnen zijn, maar alles doet me zeer. Heb ook een koortslip, heb ik heel weining, alleen als ik ziek ga worden. Ben dus bang dat de griep op de loer ligt..... Verder is mijn ongi al weer over? dag 1 was rood, dag 2 heel iets rood en meer bruin, gister bruin en nu over? Wel snel deze keer. Maar goed, des te eerder kunnen we weer aan de bak! Fijne dag allemaal. Ga nu lekker op de bank liggen! xx makkie
makkie je kan wel naast me komen liggen heb denk ik ook de griep. Mijn hele lichaam doet zeer, koorts, hoofdpijn, keelpijn. Dit kan toch allemaal niet door de pregnyl komen? Heb vrijdag bruiloft dus hoop maar dat het niet te lang duurt.
Linda je maakt het spannend! ik duim voor je! Monique van harte gefeliciteerd! Lot en makkie beterschap meiden! Meiden ik blijf voor jullie allemaal duimen!
Hier geen veranderingen zoals verwacht, wel af en toe een steek links (ei-hoogte), ben bang dat ik weer een cyste heb, morgen erg druk op werk maar hopelijk kan ik tussendoor ff posten!