PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden ....

ik heb een vraagje ...
    na de clomid heb ik altijd ontzettende tja pijn /spanning links in mijn onderbuik.....
    ik vermoed dat dat mijn ei is ......hebben jullie daar ook wel eens last van ?

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    linda succes morgen!

Ik heb geen blaasontsteking maar heb flink de griep te pakken voel me belabberd, hoop maar dat het snel over is wil wel graag fit zijn op de bruiloft van mijn broertje. Iemand nog tips om snel weer op te knappen?

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    heel veel vitamines en even supradyn complex dat zijn bruistabletjes daar word je weer fit van ...

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    sybje ff off topic je moet de bal vangen in de lounge....

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hihi ;) :)

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    vitamine c bruistabletten :-&

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.048
    2.186
    113
    Brabant
    Hai meiden,
    volgens FF heb ik vrijdag mn ei gehad. Zaterdag had ik een posi ovutest, dus ik denk dat ik er wel vanuit mag gaan dat ik uberhaupt een ei heb gehad? De precieze dag vind ik dan nu niet zo belangrijk:) Volgende ronde is dat belangrijker:)
    Vandaag had ik enorme ongipijnen in mn rug, maar nu alleen nog maar buikpijn, dus we wachten maar weer af:)

Hoe is het met de dames hier? Ik ga eens even teruglezen waar iedereen mee bezig is!
    LIefss, Taliaa

8. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Ja ik kan idd nog naar 150 mg.
    We horen het donderdag wel weer of er meer actie is :D
    Dank je wel

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

goed zeg! Dan heb je wel een kortere cyclus deze keer. Fijn! Nu maar hopen dat er toch nog raak geschoten is... maar idd, een ei hebben is al super natuurlijk!

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hoe ging de 2e spuit makkie? heb je ook zón speciaal afvalbakje voor de naalden? had ik eerst niet maar de 2e keer kwam de apotheker er mee of ik het wilde hebben, super handig, als ie vol is lever ik 'm weer in

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

ging goed, nu heeft mijn mannetje het gedaan. Hij is daar toch wel een stuk handiger in. Morgen mag ik het weer alleen doen.

Ik doe de spuiten in een leeg pindakaas potje, als ik na het ziekenhuis ga neem ik het mee en gooien ze het daar voor me weg. Zal eens vragen bij onze apotheek hoe ze dat doen. Thanx voor de tip!

Hoe voel jij je verder? Zenuwen voor morgen?

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    sta nu stijf van de stress :cry: over twee uur weet ik meer

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.048
    2.186
    113
    Brabant
    oei, linda, erg spannend! ik duim weer voor je! Ik lees het vanavond!

@ makkie: ik vind het echt stoer hoe jij er mee om gaat! Goed hoor!

@Thamara: ik hoop dat er morgen alsnog een ei te zien is!

@ all: hier ontzettend zere tepels, had ik de eerste clomidronde ook na mn ei. Dus alles wijst erop dat ik idd een ei heb gehad: JOEHOE! En een kortere cyclus, ook wel fijn!
    Ik ga mn banner dalijk maar een aanpassen, ziet er wat minder lang uit dan he?
    Ik ga zo lekker naar maastricht, lekker shoppen:)

Liefss, Taliaa

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Talliaa, super van je ei meid! Weet je ook wanneer ongeveer je nod is? Veel plezier in maastricht vandaag met shoppen!

Linda, veel succes in het ziekenhuis zometeen. Ik hou het topic in de gaten of je nieuws hebt. Ik duim me suf voor je!

All, nou mijn mannetje is ook ziek geworden. Maar dan ook nog erger dan mij hoor! Hij klaagde gisteravond in bed al dat ie beetje misselijk was, en vanacht moest ie echt naar het toilet rennen. Buikgriep :cry: Vind dat altijd zo naar en zielig! Hoop dat ie zich snel weer beter voelt.. ach mijn arme mannetje toch...

Vandaag vrij maar ik denk dat ik de hele dag in mijn pyama blijf. Ben ook niet fit, vette koortslip en slaap tekort omdat ik vanacht werkelijk geen oog dicht heb gedaan. Maar ja, er zijn ergere dingen!

Lot, hoe voel jij je? Ook nog steeds belabberd?

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.048
    2.186
    113
    Brabant
    6 februari: Linda afspraak fertiliteitsarts
    7 februari: 2e echo mariska
    7 februari: Thamara00 3e FM
    8 februari: Zora afspraak fertiliteitsarts
    11 februari: Meisje NOD
    11 februari: Makkie 1e FM
    13 febr: Sas7 20 weken echo
    14 febr: Sas7 controle gyn
    20 febr: Taliaa NOD
    30 april: Chantje Uitgerekend
    03 juli 2008: Sas7 uitgerekend.
    14 augustus 2008: Cira uitgerekend.
    19 augustus 2008: Mariska uitgerekend
    27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend
    31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend
    12 oktober 2008: Monique1984 uitgerekend

Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. Nu bezig met kuur clomid 100 mg.
    Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI.
    Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt.
    Milla:Heeft even afstand genomen van de MMM en helaas ook van ons..:( We wensen je het aller, aller beste!!!
    Meisje[: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden:(
    Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid
    Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie nu verplicht pauze. HSG was goed, nu weer puregon spuiten.
    Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER!
    Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan:)!!
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! 3 januari eerste echo gehad en hartje klopt...
    poohbear226: clomid 50,100 en 150 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Metformine 500 mg tot 3x daags in combi met Clomid 50 mg heeft ook niets gedaan. Nu nog 1x proberen met hogere dosis
    Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak :D Alles gaat goed met de Baby, nekplooimeting gehad die zag er ook goed uit! Volgende Echo is met 16 weken op 30 Januari en op 20 Februari de 20 weken Echo :D
    Makkie:Klaar met de clomid na 6 rondes, nu 4/2 beginnen met Gonal-f spuiten en tevens deze cyclus een samenlevingstest. 11/2 eerste fm.
    Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar)
    Sybje: Hopelijk was dit de laatste keer clomid , bij menstr weer contact opnemen met het zh .
    Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 21e dag een ei van 23mm gesprongen!! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt,nu 3e ronde met clomid, en wrs ei gevonden met tempen en ovutesten:) JOEHOE
    stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!!
    Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!!
    Claudia: Zwanger! 4-7 weken zwanger.echo Gyn afwachten.
    Monique: 1e ronde clomid NOD +-7 FEB ZWANGERRRRRR!!!
    Zora: eerste onderzoek diagnose PCO. Waarschijnlijk wel eigen eisprong. 29-01 bloedprikken, 3e cyclusdag bloedprikken, 31-01 zwemmers inleveren. 8-2 naar fert, arts voor uitslag en behandelplan.
    1ekindje: pco, geen eigen eisprong. puregon 75. samenlevingstest is goed, hsg is goed.[/quote]

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Taliaa fijn van je ei en dat je een kortere cyclus hebt meid. En veel plezier in Maastricht vandaag.

Linda, heel veel succes straks! Duim voor je!

Liefs Zora

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie ik voel me nog steeds niet goed, gister werd het smiddags nog erger dus dat hoop ik vandaag niet, volgens de ha assistent kon dit een samenloop zijn met de pregnyl, moet wel parecetamol slikken om me wat mans te voelen. oh dames ik hoop zo dat dit alles geen invloed heeft op een evt bevruchting.
    Beterschap makkie voor jouw en je man!

Linda ben benieuwd hoe het is gegaan?

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

jij ook beterschap lot! En maak je maar niet ongerust over paracetamol en een bevruchting. Dat zit wel goed. Kan echt geen kwaad...

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    en griep en de bevruchting/ innesteling dan? Sorry voor de vragen word er een beetje onzeker van, terwijl ik voor een week terug zo positief was. We hadden gister ook moeten klussen maar dat ging dus niet door dus hoop dat het eitje maandag al gespronge is dan lag er wat klaar.

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

volgens mij kan dat ook geen kwaad. Natuurlijk is het beter als je lichaam gewoon in optimalie conditie is, maar een griepje houd echt geen zwangerschap tegen. Het vruchtje heeft ook nog helemaal geen bloedband met de moeder in de eerste paar weken, dus komt het vruchtje niet in contact met griepvirus, paracetamol ect.

Deel Deze Pagina