PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    dank je wel makkie je stelt me toch een beetje gerust. Gaat het goed met spuiten?

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

fijn dat je je wat meer gerustgesteld voelt (ennuh stress is nog veeeeel erger hoor! ;) )

Het spuiten gaat goed. Vanavond de 3e alweer. Het gaat denk ik elke dag een stukje makkelijker. Straks is het hetzelfde als je kont afvegen hahahahahaha :D

3. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    haha :D gelukkig gaat het je goed af, succes!

4. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    Lieve meiden,

Héééél veel succes allemaal, ik blijf voor jullie duimen!

5. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Jee, wat is er weer een hoop bijgeschreven zeg!
    Heb geen tijd om alles goed te lezen, maar las ergens dat iemand (Lot, was jij het?) een blaasontsteking denkt te hebben.
    Ik heb afgelopen nacht zo ongeveer 25 keer de wc gezien...
    Branderig gevoel bij het plassen en continu het idee dat ik moet.
    Gelukkig geen buikpijn.
    Misschien de huisarts maar eens gaan bellen voor een kuurtje.

@ All: succes met wachten, klussen en weer wachten!

6. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden ...
    hier gaat het effe niet lekker

zei toch dat ik dacht dat ik mijn ei voel....nou dat is dus mijn completen eierstok....ben net terug van de ha .....ik dacht zelf iets van mijn darm of zo dus ik had zoiets van eerst maar effe naar de ha op de fert poli willen ze me toch niet zien....
    nou ja en de ha heeft contact gehad met de fert arts ...nu vermoeden ze een overstimualtie dus morgen heb ik toch nog en echo....ben benieuwd .....

7. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Oh Syb, wat balen zeg!
    Nu maar hopen dat het meevalt!
    Sterkte! :cry:

8. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Meisje het was bij mij geen blaasontsteking moest veel plassen maar kleine beetjes en het is nu over, maar als het pijn doet zou ik toch even je urine na laten kijken.

sybje jeetje schrik toch even voor je, hoop dat het allemaal mee zou vallen, het gaat allemaal op het moment niet van zijn leien dakje bij jullie, alles tegelijk. Hoeveel mg clomid slik je nu? succes

9. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Oh Sybje nee toch. Heel veel sterkte alvast voor morgen meid....

10. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik heb zondag de laatste 100 mg op ....
    ben echt benieuwd ....maar er mag niks springen voordat mijn mannetje weer thuis is ...

11. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Meisje0123 zou toch even urine weg brengen.
    Ik heb afgelopen maandag ook urine weg gebracht (pijn bij plassen) en heb een flinke blaas ontsteking te pakken.

Makkie wat fijn dat het spuiten goed lukt/gaat
    Hopelijk gaat het deze ronde beter.

Sybje heel veel sterkte morgen.

12. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Weet je wat het is, anders ga ik na het klussen altijd meteen plassen. Volgens de huisarts is dat ook heel belangrijk, dat zoveel mogelijk bacterien eruit geplast worden. Maar nu ik vorige week waarschijnlijk mijn ei gehad heb, ben ik iedere keer lekker in bed blijven liggen met een kussen onder mijn billen :oops: . En ik denk dat het daardoor komt...
    Ik kijk het nog een dagje aan, maar als het vannacht niet over is, breng ik morgenochtend ochtendurine weg.

13. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Ja dat kan maar zo dat het daardoor komt.
    Hopelijk ben je snel weer ervanaf.
    Succes

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, hoe is het? ik ben me suf aan het duimen voor je! ik hoop dat deze keer geen nieuws heel goed nieuws is!

All, heel gek, ik was eergister eigelijk al niet meer ongesteld, gister en vandaag zelfs helemaal niets... .tot net! Loop ineens weer leeg :( Heel gek. Scheelt dat ik pas op cd 5 zit, dus nog geen klustijd.... maar toch vreemd, heb ik anders nooit!

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

thamara00, succes met je blaasonsteking. Helaas weet ik wat het is.... :( Veel vrouwen hebben er last van en de grootste boosdoener is idd het sperma van onze lieve mannen (de bacterien). Dus idd zo snel mogelijk alles eruit plassen..... niet echt handig als je zwanger wilt worden ;)

16. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Helaas had ik gelijk, er is niks gebeurd :confused: de drie follikels zijn waarschijnlijk lege eiblaasjes geweest, want ze waren nog steeds te zien. Hoewel ik het verwacht had was het toch een klap, ik had ook een andere arts en dat is echt een K&^&^twijf, die brengt de informatie zo lekker emotieloos, alsof ik nu niet voor niks drie weken heb lopen hopen (op niks). :cry: :cry: :cry:

Nu dus aan de orgametril en dan maar hopen dat het straks weer rustig is zodat ik verder mag met spuiten. Moet zeggen we worden er wel moedeloos van, het creeeren van eitjes is al een kwestie van elke keer geluk hebben en dan lijkt het erop en dan kan het dus zijn dat het niks is.

Er komen nu diverse vragen in ons op, wat nu als we wel voor IUI waren gegaan, dat was dus ook allemaal voor niks geweest, telt het dan mee?We willen dus ook binnenkort een voortgangsgesprek en in ieder geval elke keer bloedtesten na de eisprong want volgens mij kunnen ze dat dan na een week zien.

Had ik dus toch gelijk, de volgende keer laat ik me niet afschepen :x

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oooh ,linda! wat een kl#$te zooi! (sorry)
    Dat is echt een vette domper! Ha dgoede hoop voor je en dan blijkt alle hoop voor niets!

Ik moet morgen ochtend voor een Fm. Ben stik nerveus, want het is de laatste poging met Clomid/metformine!
    Ik durf niets te hopen....

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

He Linda, gatsie zeg! Zo zie je maar weer dat je zelf het beste weet wat er in je lijf gebeurd.... je had toch ook geen temp verhoging deze keer? Toen had je al het vermoeden dat er niets gebeurde. En dan ook nog de pregnyl die dus niets gedaan heeft.... he bah zeg. Idd, laat je de volgende keer niet meer afschepen. Je kent je eigen lichaam het beste, daar moeten ze gewoon naar luisteren. Heel veel succes meid, snap echt dat jullie het allebei nu even hebben gehad..... dikke knuffel!

Poohbear, heel veel sterkte morgen! Ik hoop dat deze ronde dan eindelijk wel iets gedaan heeft! En zo niet, ff balen, maar dan ga je spuiten en dan komt het vast helemaal goed! Ben ik niet de enige 'nieuwe'' junkie. Maar natuurlijk hoop ik gewoon dat er morgen een prachtig ei zit! Hoe laat heb je je fm? Ga ik extra hard duimen.

Hier toch geen ongi, alleen het gevoel in mijn buik. Voelde wel wat lopen :oops: ,maar dat was een hoop roze afscheiding. Heel vreemd. Zo meteen weer de 3e spuit!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hoi makkie! Lief van je dat je wilt duimen morgen. Moet er lekker vroeg zijn. 8.40 uur en dan gelijk door naar mn werk!

Ik ben zo bang dat er weer niets zit! Maar zie er niet tegen op om te gaan spuiten! Valt het mee?

Roze afscheiding? dat heb ik meestal een paar dagen voor ik ongesteld word!

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Poohbear, nou, dan ga ik om die tijd heel hard duimen. Ik zit dan in de auto, dus heb ik daar mooi tijd voor! Ik vind het spuiten echt 100% meevallen. En ik heb die nare bijwerkingen van de clomid (licht flikkeringen, opvliegers, opgeblazen dikke buik) gelukkig niet meer! Daar ben ik al erg blij om. Het is alleen wel balen dat het spuiten van mijn fertarts in de avond moet en dan het liefst elke dag om dezelfde tijd. Ik doe het dus rond 19.30 want dan is mijn mannetje ook meestal thuis. Alleen vervelend als je dus weg ben of wilt.... je moet dan pas na 19.30 vertrekken of hiervoor thuis zijn. Maar ja, als het goed is hoeft dat maar een keer of 7 a 8.

Ja, heel vreemd die roze afscheiding. Zowiezo hele rare menstruatie deze keer.... alleen dag 1 echt rood bloed gehad en verder alleen bruine prut. Ook eergister en gister helemaal niets.... nu dus die roze afscheiding. Mannetje zei al: misschien ben je toch wel zwanger.... moet zeggen dat ook nog wel last heb van mijn borsten, wat normaal over is als ik ongi ben..... Nee ik ga mezelf niet gek maken hoor! Tis een ongi van een eigen ei, dus misschien is die dan wel anders dan met hormonen....

Share This Page