tsja, neem aan dat het niet zou kunnen, maar je weet t nooit! we zitten raar in elkaar, dat weet ik wel! Morgen avond laat ik wel wat weten. Of een blije poohbear of een verdrietige!
Linda jeetje wat ontzettend balen zeg en je was hier al bang voor, hopelijk word je door de orgametril snel ongi dan kun je verder. En laat ze maar bloedprikken het is jouw lichaam! sterkte! poohbear veel succes morgen hoop dat er wat groeit! Makkie vreemd dat je ongi zo raar loopt. Ik moest ook op dezelfde tijd spuiten mocht alleen wel zelf weten smorgens of smiddags deed het ook om half 8 savonds.
@lot: jij had toch ook eiblaasjes die niet gelijk weg gingen, ben bang dat als ik over anderhalve week/ twee weken ongi ben uit de uitgangsecho blijkt dat nog niet alles weg is!
Linda ik had door de overstimulatie nog 1 eiblaas en die was na de provera weg dus dit hoop ik ook voor jouw!
Hallo allemaal! Onlangs heb ik ook te horen gekregen dat ik PCO heb.... Ik heb toen eerst een kuurtje Provera meegekregen om mijn menstruatie op te wekken en daarna de 3e t/m 7e cyclusdag heb ik Clomid ( 50 mg ) geslikt. Afgelopen dinsdag ( cd 10 ) een echo gehad waarop helaas nog niet zoveel activiteit te zien was. Vrijdag moet ik weer heen voor een echo en ik hoop dat er dan een eitje gegroeid is! Ik wil graag met jullie meekletsen! Je merkt toch dat je omgeving het soms niet helemaal begrijpt en ik hoop op dit forum een beetje mijn "ei kwijt te kunnen" haha! Ik wens iedereen heel veel succes en sterkte!
Wij zijn vanochtend naar het ziekenhuis geweest en het grootste eitje wat te vinden was, is 10mm. Nu moet ik vrijdag weer terugkomen om te kijken of er nog meer gegroeid is. De gyn vermoedde dat ik de volgende ronde een hogere dosering moest. Dus het zal deze maand wel niks worden....? Kuss
Linda dikke knuffel meid kan me voorstellen dat dat echt een teleurstelling is. Kim hoop dat je ei nog een groeispurt krijgt meid... Poohbear ik duim ook voor je hoewel je nu denk ik al geweest bent. Hier alles goed hoor. Nog een dagje en dan krijgen we de uitslagen. Spannend.
Linda de eiblaas was volgens mij 7 cm.... marieke welkom hier en ik hoop dat de clomid bij je aanslaat, succes! zora spannend succes morgen! Kim ik hoop dat het eitje gegroeit is, succes! Ik heb morgen bruiloft van mijn broertje hoop op zulk weer als vandaag! Ik begin een beetje op te knappen maar ben nog niet helemaal fit! Ik hoop dat ik kan genieten van de dag morgen!
Nou wederom geen actie. Heb wel even gevraagd hoe groot die de vorige x was (10mm) En helaas was die nou nog steeds 10mm Moet nou zondag weer terug komen en is het weer niks dan krijg ik provera en dan volgende ronde clomid 150mg. En word dat ook niks (zei ze me al leuk) dan moet ik waarschijnlijk gaan spuiten omdat je met spuiten dagelijks je dosis kan verhogen of verlagen. Ik zie op dit moment mijn droom op een 2de wonder even helemaal in duigen vallen. Heb net al even bij hubbie geklaagd Voor mijn gevoel is deze ronde mislukt. Dus hopelijk kan ik maandag met provera beginnen. Sorry voor deze klaagzang
Thamara geeft niets je mag hier altijd klagen we weten hoe je je voelt! Snap dat je het even heb gehad en deze ronde niet meer ziet zitten, hoeveelste dag zit je? Ik hoop dat als je provera krijgt deze snel zijn werk doet en je met 150mg mag beginnen en deze aanslaat, en wat spuiten betreft de eerste keer is eng maar het is allemaal per dag te regelen, je hoogt op tot een mooie ei en dat is fijn hoor, sterkte en er komt weer een lichtpuntje!
@ Thamara: oei, wat balen zeg! Ik hoop, net als Lot, dat jullie snel weer een lichtpuntje zien! @poohbear: hoe was het? Ik hoop zooo heel erg dat je een mooi eitje hebt! @ Linda: weet niet wat te zeggen: dikke knuf iig en ik hoop dat je snel weer door kunt! @ Marieke: welkom hier. Gezellig dat je mee komt kletsen! @ Kim, ik had ff geteld, op dag 11 had jij een ei van 10mm toch? Ik had op dag 12 een ei van 12 mm, dus het kan nog best hoor! Bij mij was er op dag 10 nog niks te zien zelfs! Dus wie weet.... @ all, vanochtend was mn temp nog hoger gestegen, FF had mijn ei gekruist en daarna heb ik 4 dagen 36.6 gehad en nu 37.0.. vreemd, maja Verder zere tepels, that's it... We wachten maar weer af! Liefss, Taliaa
Gelukkig dat ik hier er over kan praten, want anders was ik allang tegen de muur op gelopen. Ik zit vandaag op dag 16 (maar ei was/is bij alle 3fm 10mm) Heb ook het gevoel dat die zondag echt niet groter is hoor, maar ja dat zullen we zondag wel zien. En ik zie niet echt op tegen het spuiten, meer tegen het naar het ziekenhuis blijven gaan tot je een eisprong heb gehad. Heb hier toch al een hummeltje rond lopen en heb niet altijd oppas, en om dan telkens de kleine mee te moeten nemen. Om hoeveel dagen moet je dan met spuiten naar het ziekenhuis ? Hopelijk komt snel weer een lichtpuntje. Dank je wle voor jullie steun.
Even snel een berichtje... Vandaag voor een echo geweest en alles is goed met ons kleintje. Het is nu 5 cm groot en het bewoog goed. Meiden laat de moed niet zakken hé... Alles komt in orde voor jullie, je ziet al met hoeveel "pco'ers" we zwanger zijn.
7 februari: Thamara00 3e FM 8 februari: Zora afspraak fertiliteitsarts 11 februari: Meisje NOD 11 februari: Makkie 1e FM 13 febr: Sas7 20 weken echo 14 febr: Sas7 controle gyn 20 febr: Taliaa NOD 12 maart: echo Mariska 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 14 augustus 2008: Cira uitgerekend. 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 12 oktober 2008: Monique1984 uitgerekend Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. Nu bezig met kuur clomid 100 mg. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI. Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Milla:Heeft even afstand genomen van de MMM en helaas ook van ons.. We wensen je het aller, aller beste!!! Meisje[: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie nu verplicht pauze. HSG was goed, nu weer puregon spuiten. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! 3 januari eerste echo gehad en hartje klopt... 2e echo 12 weken zwanger, alles in orde met ons kleintje... poohbear226: clomid 50,100 en 150 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Metformine 500 mg tot 3x daags in combi met Clomid 50 mg heeft ook niets gedaan. Nu nog 1x proberen met hogere dosis Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Alles gaat goed met de Baby, nekplooimeting gehad die zag er ook goed uit! Volgende Echo is met 16 weken op 30 Januari en op 20 Februari de 20 weken Echo Makkie:Klaar met de clomid na 6 rondes, nu 4/2 beginnen met Gonal-f spuiten en tevens deze cyclus een samenlevingstest. 11/2 eerste fm. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: Hopelijk was dit de laatste keer clomid , bij menstr weer contact opnemen met het zh . Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 21e dag een ei van 23mm gesprongen!! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt,nu 3e ronde met clomid, en wrs ei gevonden met tempen en ovutesten JOEHOE stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!! Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!! Claudia: Zwanger! 4-7 weken zwanger.echo Gyn afwachten. Monique: 1e ronde clomid NOD +-7 FEB ZWANGERRRRRR!!! Zora: eerste onderzoek diagnose PCO. Waarschijnlijk wel eigen eisprong. 29-01 bloedprikken, 3e cyclusdag bloedprikken, 31-01 zwemmers inleveren. 8-2 naar fert, arts voor uitslag en behandelplan. 1ekindje: pco, geen eigen eisprong. puregon 75. samenlevingstest is goed, hsg is goed.
He tamara, laat het kopie niet hangen hoor. Dat eitjes niet willen groeien met clomid komt erg vaak voor. Volgende ronde beter, en slaat dat niet aan, dan heb je in iedergeval uitzicht op spuiten, en dat slaat meestal wel aan. Met spuiten moet je wel 2 a 3 keer per week naar het ziekenhuis voor controle, maar dat heb je er waarschijnlijk wel voor over. Geniet van de kleine en er komt heus wel een broertje of zusje. Is het niet deze of volgende maand, dan toch zeker in de aankomende maanden. Blijf positief, want dat is alleen maar beter voor de behandeling.
nou ook hier geen goed nieuws (ik wist het ,ik wist het) Rechts niets, links 3 eitjes van 7 mm....Niks, noppes nada dus... Moet zaterdag weer komen. hij zei dat ie me deze cyclus langer in de gaten wilde houden dan normaal en hij begon over spuiten. Nou kom maar op met die naalden, ik ben dit zo spuug zat! Word weer een zware week, maar als ik vroeg naar bed ga is het te doen. Ik wil een ei! Tis een jaar geleden nu...mag ik aub een ei!
Wat vervelend Poohbear. Het is telkens toch weer een teleurstelling! Afgelopen dinsdag heb ik pas mijn eerste echte FM na de Clomid gehad en ook al was het nog maar cd 10, toch was ik ook teleurgesteld. Dus laat staan als je al een stuk langer bezig bent. Het is af en toe gewoon heel frusterend! Ik ga voor je duimen dat je binnenkort een mooi groot ei hebt! Morgen moet ik weer heen voor een FM en ik hoop natuurlijk dat er dan wat gegroeid is ( maar ik moet er maar niet teveel van verwachten ), de vorige keer zat er niks boven de 10 mm tussen Sterkte allemaal en kop op!