PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jij ook succes marieke1980! Het blijft elke keer weer spannend. Maar er zou toch iets een keer moeten gaan werken?

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Poohbear, meis, ik heb nog wel keihard geduimd voor je vanmorgen in de auto.... maar heeft dus niets geholpen :( . Ik vind het ontzettend naar voor jullie.... een jaar geen ei...pffff echt niet leuk meer! Ik hoop dat je snel mag gaan spuiten en dat dat wel een mooi ei brengt en dat je dan gewoon patsboem meteen zwanger bent!

Valt wel op dat als je diep van binnen voelt hoe het zit dat dat dus ook vaak klopt. Kijk maar naar Linda en nu jij dus ook. Ook ik heb het elke keer nog gehad met het wachten op mijn NOD. Ik VOELDE gewoon dat het niet raak zou zijn..... ik zit met smart te wachten op het gevoel dat het RAAK is.....

Straks de 4e spuit. Ik heb geen bijwerkingen nog, alleen dat ik me zo down van binnen voel (ondanks het zonnetje van vandaag :( ). Hoop niet dat dat nog lang zo blijft en elke keer met spuiten is. Maar goed, we zullen zien.

Syb, ben blij dat je geen overstimulatie hebt en geen BBM zwangerschap. Hele geruststelling! Wel gek dat het dan wel zo'n pijn doet. Hoop dat dat snel over is.

Thamara, kop op meid, dit gevoel wat je nu hebt hebben we allemaal vaak genoeg gehad dus we weten precies hoe je je voelt. Hopelijk doet de volgende dosis (of het spuiten) wel zijn werk! Ik moet met spuiten op cd 10 voor het eerst komen en vanuit dan gaan ze kijken hoevaak ik nog moet komen. Moet idd totdat je eisprong is geweest. Het zijn meer fm's dan met de clomid heb ik begrepen.

Mariska, wat fijn dat alles goed is met jullie kleine humpie! Lekker blijven genieten! Hoe voel je je verder?\

Marieke, welkom hier bij ons. Ik wil je heel veel succes wensen in de mmm en dat de reis voor jullie maar heeeel kort mag zijn!

Talliaa, nou dat eitje is dus echt wel geweest! Super hoor! Heb wel eens gehoord dat je temp tussen de 1 en 3 dagen NA je ei kan stijgen. Als deze temp dan ook nog 3 dagen hoog blijft, dan kun je ervan uit gaan dat er een ei is geweest. Super meid, hoop zo dat het deze keer raak is voor jullie!

De rest, ik denk aan jullie!

(Oja, ik ben alweer bijna helemaal opgeknapt en gelukkig is mijn mannetje ook weer bijna beter! Maar goed ook, de klusperiode komt er weer aan! Heb er zin in hihihihi)

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gek he makkie...heb dat vanaf dag 1 gehad, dat gevoel van, dit is het niet! Heb altijd wel een goede intuitie gehad, dus ....
    Bedankt voor je duimen vanochtend! Fijn idee dat er zoveel mensen meeleven (naast jullie hier).

Maar ik kijk er naar uit om te spuiten en hopelijk gaat het dan wel beter. Al geeft spuiten natuurlijk ook geen garanties...
    Ik ga effe wie is de mol kijken en dan naar bed...

Laat zaterdag wel weten of er nog een surprise ei klaar stond...doegieeeeeeee

4. Kim1984

Kim1984 Actief lid

30 mei 2007
    211
    0
    16
    Hallo meiden,

ik had allang op bed moeten liggen maar goed ik zit nog achter de pc. Morgen moet ik om 9 uur weer in het ziekenhuis zijn voor de 2e FM van deze eerste reeks clomid. Ik heb vandaag zitten denken, hoeveel meiden zijn uberhaupt zwanger geworden met de clomid? Ik heb zoiets van als je in het begin al ziet dat het niet werkt waarom laten ze dan iedereen zo lang tobben ipv aan de spuiten! Ik weet het niet maar als ik het zo allemaal lees heb ik zoiets van; dan zal de clomid bij mij ook wel niet gaan werken!

Ik moet extreem gaan afvallen en stoppen met roken en ik heb er gewoon de puf niet voor. Ik weet wel dat roken niet goed is maar hoeveel mensen zijn er niet gewoon zwanger die ook roken en ook met mijn overgewicht; hoeveel flinke/dikke meiden/vrouwen zijn niet gewoon zwanger?

Mijn eigen gyn vind ik ook helemaal geen fijne kerel; zoals hij het zegt is het ook en ik heb het gevoel dat hij helemaal niet naar mij/ons luistert. Laatst was hij ziek toen ik terug in het ziekenhuis moest komen dus ik had een andere gyn en die gaf me meteen provera. Moest ik later terugkomen bij mijn eigen gyn om te kijken of ik geen cyste e.d. had zegt ie: Ja je hebt geluk gehad met die andere gyn want hij had mij pas behandeld als ik onder de 100kg zat. Dus ik zeg: laat mij ook een keer geluk hebben, zat ie te schudden met zn hoofd. Ik dacht stik de moord vent, bah! Maar goed morgen heb ik weer iemand anders dus ik ben benieuwd.

Nou sorry voor de klaagzang maar het moest er even uit.

Dikke kusssz

5. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Poohbear wij vrouwen voelen dat gewoon heel erg goed aan.
    Hopelijk mag je snel beginnen met spuiten zodat je dan wel een mooi ei krijg en snel zwanger word.

Marieke1980 ik ga voor je duimen dat je ei nu wel flink boven de 10 zit.

Marieke welkom hier en succes met alles.

Syb gelukkig geen overstimulatie.
    Hopelijk is de pijn snel minder.

Makkie wat fijn dat je nog geen bijwerkingen heb.

Ik twijfel nou heel erg of ik nog wel een ronde clomid zou doen, want heb deze ronde geen 1 bijwerking gehad, zondag maar een horen wat die gyn mij aanraad (heb namelijk een gyn die dan de fm gaat doen)

Fijn weekend allemaal

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Jeetje, we kunnen wel weer wat goed nieuws gebruiken hier he...
    Ik mag toch hopen dat er weer snel iemand in het roze gaat hier!

7. sabine1986

18 mei 2007
    47
    0
    0
    Gehandicapten begeleidster
    Sorry, moet even zeuren hoor. Vandaag zijn we voor de tweede FM geweest. Bij de eerste waren er twee follikels van 10 mm, nu was de grootste maar 6 mm. Eerste ronde Clomid meteen raak zou misschien ook te mooi voor woorden zijn geweest, maar toch even balen.
    Vanmiddag kan ik bellen of er maandag nog een echo wordt gemaakt of dat we gewoon aan de tweede ronde gaan beginnen. Ik hoop het laatste, want geloof niet dat er maandag oppeens nog wel iets gegroeid zal zijn.

Zoals meisje al vroeg, is er hier ook nog iemand met goed nieuws?

8. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @kim, ik zou gewoon je over laten schrijven naar de andere gynecoloog, met de mededeling dat je je daar veel beter bij voelt. Het is bij deze behandelingen erg belangrijk dat je goed kunt communiceren met je arts. Ik heb zelf in een ziekenhuis gewerkt en het gebeurd vaker, dat de ene persoon je beter ligt dan de andere. En voor je geruststelling. Ik ben zelf niet miss licht gewicht, en ben nu dmv puregon prikken zwanger. Ik was voor mn behandelingen afgevallen tot 106 kg maar door de clomid destijds 20 kg aangekomen, daar wel weer wat van af gekregen gelukkig en door de zwangerschap zat ik weer op 115kg. Na de zwangerschap er maar weer tegenaan. Je kunt anders aan je gyn vragen of je metformine kunt krijgen. Hierdoor is het afvallen iets makkelijker en wordt de clomid ook beter opgenomen. succes ermee. Enneh stoppen met roken.

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @ kim ik ben ook van arts overgestapt, ik had ook door ziekte ineens een anders die mij helemaal begreep, ik vroeg of ik bij haar mocht blijven en zij zei dan moet je gewoon als je de volgende keer een afspraak wil, naar mij vragen en zo is het gegaan...

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @ all:

nou niet heel veel positieve berichten en aan de clomid-ers wil ik even zeggen dat ik ook dacht dat spuiten DE oplossing is maar kijk naar Lot en mij, al een paar keer geen kansen door overstimulatie of lege eiblaasjes waardoor je weer een maand moet overslaan!

soms denk ik wel eens, gaat het ooit goed komen met ons allemaal maar samen zijn we sterk!

Dikke hug van mij!

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    7 februari: Thamara00 3e FM
    8 februari: Zora afspraak fertiliteitsarts
    11 februari: Meisje NOD
    11 februari: Makkie 1e FM
    13 febr: Sas7 20 weken echo
    14 febr: Sas7 controle gyn & Linda voortgangsgesprek
    20 febr: Taliaa NOD
    12 maart: echo Mariska
    30 april: Chantje Uitgerekend
    03 juli 2008: Sas7 uitgerekend.
    14 augustus 2008: Cira uitgerekend.
    20 augustus 2008: Mariska uitgerekend
    27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend
    31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend
    12 oktober 2008: Monique1984 uitgerekend

Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. Nu bezig met kuur clomid 100 mg.
    Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, februari 3e poging 1e IUI.
    Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt.
    Milla:Heeft even afstand genomen van de MMM en helaas ook van ons..:( We wensen je het aller, aller beste!!!
    Meisje[: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden:(
    Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid
    Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie nu verplicht pauze. HSG was goed, nu weer puregon spuiten.
    Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER!
    Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan:)!!
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! 3 januari eerste echo gehad en hartje klopt... 2e echo 12 weken zwanger, alles in orde met ons kleintje...
    poohbear226: clomid 50,100 en 150 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Metformine 500 mg tot 3x daags in combi met Clomid 50 mg heeft ook niets gedaan. Nu nog 1x proberen met hogere dosis
    Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak :D Alles gaat goed met de Baby, nekplooimeting gehad die zag er ook goed uit! Volgende Echo is met 16 weken op 30 Januari en op 20 Februari de 20 weken Echo :D
    Makkie:Klaar met de clomid na 6 rondes, nu 4/2 beginnen met Gonal-f spuiten en tevens deze cyclus een samenlevingstest. 11/2 eerste fm.
    Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar)
    Sybje: Hopelijk was dit de laatste keer clomid , bij menstr weer contact opnemen met het zh .
    Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 21e dag een ei van 23mm gesprongen!! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt,nu 3e ronde met clomid, en wrs ei gevonden met tempen en ovutesten:) JOEHOE
    stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!!
    Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!!
    Claudia: Zwanger! 4-7 weken zwanger.echo Gyn afwachten.
    Monique: 1e ronde clomid NOD +-7 FEB ZWANGERRRRRR!!!
    Zora: eerste onderzoek diagnose PCO. Waarschijnlijk wel eigen eisprong. 29-01 bloedprikken, 3e cyclusdag bloedprikken, 31-01 zwemmers inleveren. 8-2 naar fert, arts voor uitslag en behandelplan.
    1ekindje: pco, geen eigen eisprong. puregon 75. samenlevingstest is goed, hsg is goed.

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik heb vandaag besloten dat ik deze maand in het roze ga ........vind het wel tijd worden nou .... ;)

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    @ Makkie, ja ik denk ook wel dat mn ei is geweest:) hihi:) Ben er trots op.

@ All: ik vind het moedig hoe jullie overal mee omgaan, steeds weer die teleurstelling, steeds weer die onzekerheid en verdriet. En toch steeds weer zoeken naar lichtpuntjes.. Ik vind dat jullie een dikke pluim verdienen! Jullie worden allemaal de allerbeste mama's!

@ poohbear: ohhh, ik had het zó gehoopt voor je! NU maar hopen dat je snel mag spuiten, toch?

Nou hier wachten we maar weer af.. ennuh.. ik heb WEEKEND! Ik bof dat ik dit weekend mijn vrije weekend heb.
    Is er btw ooit iemand naar een waddeneiland geweest?

14. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Whahahaha, naar Texel, maar dat is 20 jaar geleden.
    Ik weet alleen nog dat het daar heel hard waaide! :) :)

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

een jaar of 13 geleden op texel op vakantie geweest (was erg leuk maar was ook nog erg jong, dus niet echt spannende dingen gedaan)

En vorige jaar met mijn werk een weekendje op ameland geweest... very boring :( Schijnt dat schiermonnikoog echt super is. Hoezo, plannen om de waddeneilanden te gaan verkennen?

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    ja, ben daar nog nooit geweest (is ook ver voor ons) en dit weekeind wordt het zooooo mooi weer:)
    Ik dacht mis. manlief te verrassen:)
    Ik ga ff kijken op weekendjeweg.nl

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden, hier een verdrietige Zora. Ben na het ziekenhuis boodshappen wezen doen, toen ingeruimd, toen twee netten sinaasappels uitgeperst, was opgevouwen....en toen was ik er pas aan toe om hier weer te komen. Had het even helemaal gehad.

Mannetjes zwemmers zijn verminderd vruchtbaar en verminderd bewegend, Dus niet goed. Hij moet in april weer zwemmers inleveren.

Ik mag voorlopig niet aan de medicijnen omdat mijn laatste cyclus 39 was. Ze begon over mijn gewicht en mijn cyclus. Ik ben dus twee kilo afgevallen en ze denkt dat daardoor mijn cyclus korter is geworden. Dus moet ik drie maanden proberen meer af te vallen en wachten hoe mijn cyclus verloopt. Ik heb nog wel een eigen eisprong maar niet zo vaak en daarom wil ze dit dus eerst afwachten voordat ze ons verder helpen.

Mocht het zo zijn dat mijn cyclus korter word door het afvallen dan gaan ze me dan waarschijnlijk wel begelieden met follikelmetingen enzo, Ten minste dat begreep ik eruit.

Ik mag dus pas begin mei terugkomen. Weer drie maanden wachten alsof ik nog niet genoeg gewacht heb

En ze zei ook een aantal keer je hebt tijd zat je bent nog zo jong. Dat vind ik helemaal erg. Ik word dit jaar 25 en wil heel graag jong moeder worden altijd al en als het in dit tempo doorgaat...

Goed jullie begrijpen dat we heel erg teleurgesteld en verdrietig zijn. Ik moet al de hele middag mijn tranen inhouden.

en vanavond nog gezellig twee verjaardagen...

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    7 februari: Thamara00 3e FM
    11 februari: Meisje NOD
    11 februari: Makkie 1e FM
    13 febr: Sas7 20 weken echo
    14 febr: Sas7 controle gyn & Linda voortgangsgesprek
    20 febr: Taliaa NOD
    12 maart: echo Mariska
    half april: Mannetje Zora 2e x zwemmers inleveren
    30 april: Chantje Uitgerekend
    Begin mei: Zora afspraak fert. arts
    03 juli 2008: Sas7 uitgerekend.
    14 augustus 2008: Cira uitgerekend.
    20 augustus 2008: Mariska uitgerekend
    27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend
    31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend
    12 oktober 2008: Monique1984 uitgerekend

Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. Nu bezig met kuur clomid 100 mg.
    Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, februari 3e poging 1e IUI.
    Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt.
    Milla:Heeft even afstand genomen van de MMM en helaas ook van ons..:( We wensen je het aller, aller beste!!!
    Meisje[: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden:(
    Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid
    Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie nu verplicht pauze. HSG was goed, nu weer puregon spuiten.
    Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER!
    Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan:)!!
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! 3 januari eerste echo gehad en hartje klopt... 2e echo 12 weken zwanger, alles in orde met ons kleintje...
    poohbear226: clomid 50,100 en 150 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Metformine 500 mg tot 3x daags in combi met Clomid 50 mg heeft ook niets gedaan. Nu nog 1x proberen met hogere dosis
    Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak :D Alles gaat goed met de Baby, nekplooimeting gehad die zag er ook goed uit! Volgende Echo is met 16 weken op 30 Januari en op 20 Februari de 20 weken Echo :D
    Makkie:Klaar met de clomid na 6 rondes, nu 4/2 beginnen met Gonal-f spuiten en tevens deze cyclus een samenlevingstest. 11/2 eerste fm.
    Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar)
    Sybje: Hopelijk was dit de laatste keer clomid , bij menstr weer contact opnemen met het zh .
    Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 21e dag een ei van 23mm gesprongen!! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt,nu 3e ronde met clomid, en wrs ei gevonden met tempen en ovutesten:) JOEHOE
    stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!!
    Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!!
    Claudia: Zwanger! 4-7 weken zwanger.echo Gyn afwachten.
    Monique: 1e ronde clomid NOD +-7 FEB ZWANGERRRRRR!!!
    Zora: 8-2 uitslag: Wel eigen eisprong, paar kilo afvallen en drie maanden kijken of cyclus rond 39 dagen blijft. Zo niet in mei medicatie, anders met behulp van FM en ziekenhuis verder proberen. mannetjes zwemmers verminderd vruchtbaar en verminderd beweeglijk in april nogmaals zwemmers inleveren.
    1ekindje: pco, geen eigen eisprong. puregon 75. samenlevingstest is goed, hsg is goed.

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

ooo Zora, gatsie, wat een naar nieuws! Dit komt hard aan, ik snap dat je even helemaal van de leg bent! Hoop dat je snel weer de kracht hebt om positief verder te gaan. Wel ontzettend balen dat je nu verplicht weer 3 maanden moet afwachten. Hoop wel dat de volgende zaadtest veel beter is! En dat je cyclus mooi korter wordt! Maar waarom willen ze niet meteen met IUI beginnen? Of is het zaad nog wel van die kwaliteit dat spontaan zwanger worden moet lukken? Heb echt geen verstand van verminderd zaad... Succes meid, ik denk aan je!

Bah, de laatste dagen is er wel veel slecht nieuws hier te lezen zeg... wordt er verdrietig van! We willen allemaal zo graag een klein wondertje, waarom moet het zo lang duren!?!? Tis echt niet eerlijk. Nu moet ik gauw stoppen voordat ik hier mijn hele laptop nat maak :cry: .

Lieve meiden ik denk aan jullie hoor!

20. Kim1984

Kim1984 Actief lid

30 mei 2007
    211
    0
    16
    Hallo lieve meiden,

hier ben ik dan eindelijk...maar met wel een beetje positief nieuws! Ik had dus nu weer een andere gyn en die was kei aardig en legde ook alles goed uit. Een vrouwelijke gyn en nog niet zo oud, heel prettig dus. Maar goed de FM wees uit dat die ene van 10mm van afgelopen woensdag niets was gegroeid...maar een wat kleinere van minder dan 10mm was gegroeid tot 12mm. Dus ik was/ben wel blij. Nu moet ik maandag weer terugkomen omdat ze niet wilde dat we hem gaan missen als ie groeit en misschien springt!

Heb meteen aan de gyn gevraagd of ik bij haar mocht blijven en ze zei: Ja iedereen had dan een spreekuur en op een gegeven moment heb je alle gyn's wel een keer gehad omdat ze je gewoon bij iemand zetten die tijd heeft. Maar ik moest dan aangeven dat ik bij haar wilde en dat heb ik dus gedaan en nu maandag kan ik weer bij haar terug komen...errug fijn dus!

Nu maar hopen dat hij lekker doorgroeit!

Liefs Kim

Deel Deze Pagina