(Chantje, ja ik heb best veel last van mn darmen. Er zit elke dag wel bloed en slijm bij mn ontlasting Niet helemaal goed dus) Nog wachten tot woensdag en dan een FM op dag 11. Ik ben zo bang dat het deze ronde weer niets wordt. Het scheelt wel dat ik er nu stukken minder mee bezig ben, maak me momenteel meer druk om mn darmen. Das dan weer een klein voordeeltje ervan he
Hallo Meiden! Wat een verhalen allemaal weer! Ben nog steeds voor jullie hard aan het duimen! Hier nog steeds ongi, vanaf donderdagmorgen, vandaag lijkt het wat af te nemen, hoop van wel want vorige keer was ik 9 dagen lang ongi, wordt je ook niet echt vrolijk van. Ach ja tis nooit goed eigenlijk he We gaan maar weer flink oefenen hiero! Zijn er eigenlijk meiden hier met PCO die gewoon zo zwanger zijn geworden, zonder al die medicaties en hulpmiddelen? Wij hebben namelijk besloten om het tot na de zomer gewoon zo te proberen als het dan niet gaat, als nog hulp in schakkelen van onze gynocoloog.
hoi Deborah, Mn zusje heeft ook pco en die is de 1e keer gelijk van de 1e ronde clomid zwanger geworden van een tweeling en anderhalf jaar later gewoon spontaan van een eenling. En mijn oma had vroeger ook pco (ook al bestond dat toen nog niet) en die heeft mijn vader en tante ook spontaan gekregen. Er zat wel 7 jaar tussen omdat het niet zo makkelijk ging. Dus je ziet het kan ook spontaan gebeuren met pco alleen is dat niet elke maand omdat je dan niet elke maand een eisprong hebt. Vandaar die medicatie voor pco-ers om regelmaat te krijgen en een eisprong. Groetjes sas
Oke bedankt. Ja bij ons (aan mijn vaders kant) hebben alle vrouwen, mijn vaders zus en mijn 2 nichtjes en ik zelf dan problemen met hun mesntruatie Toeval? Ik denk het niet. Ook mijn oma had moeite met kinderen krijgen. Nou ja wij zien wel even wat hier gebeurd. Ik hoop toch op een spontane zwangerschap
Bij ons in de familie is eigenlijk niemand die problemen heeft met zwanger worden. Soms denk ik wel eens waarom ik wel. Maar hoop dat ik ook weer snel zwanger mag zijn, en blijven.
Bij mij in de familie hebben een aantal mensen problemen met zwanger worden, en blijven... een nicht van me heeft al twee keer een miskraam gehad... Ik werk met 9 vrouwen en 4 (inclusief ik) hebben een miskraam gehad. Dat is ook best heftig vind ik! LOT: hoe is het nu met je? verlies je nog bloed?
chantje, verlies nog steeds wat met afvegen is het roodachtig maar in mijn maandverband bruin heb de gyn gebeld hij zei dat het geen menstruatie kon zijn dacht dat het tussentijds was of door de ovulatie moet het volgens hem over 14 dagen worden, nu moet ik het over 3 weken zijn anders een test doen en als deze negatief is dan krijg ik een provera kuur om het weer op te wekken...hoop zo dat er een wonder gebeurt en dit goed afloopt....maar geloof er eigenlijk niet zo in.... hoe is het hier met iedereen?
Vandaag niets meer van pijn gehad in de eierstokken... Morgen voor FM cd13 en ben al heel zenuwachtig daarvoor. Kheb weer totaal geen goed vooruitzicht, dus ben deze avond heel down Khoop echt dat er een eitje te zien is maar ik vrees er terug voor. Vorige ronde zag ik het nog positief in en dan had ik geen groot ei , dus kheb nu totaal geen goed oog in Alhoewel ik een paar dagen last heb gehad van de eierstokken en heel veel last van de emoties deze ronde van de clomid... Duimen jullie mee voor me?
Mariska: succes morgen! Mijn duimen draaien hoor! Lot: Dat worden spannende weken voor je!Zenuwslopend! jij ook veel succes!
mariska ik duim voor je en hoop dat de pijn aan je eierstokken een goed voorteken waren en dat er een mooi ei groeit. hoelaat moet je? veel succes!
Hallo meiden! Ik heb even heerlijk ontspannen afgelopen weekend en gisteren avond flink opgeruimd thuis Alle clomid zit er hier weer in en deze ronde voel ik me (klink stom hoor) maar VROUW waarom weet ik niet maar wellicht dat de clomid toch mijn hormonen geholpen hebben om beter geregeld te zijn. Maar moet wachten tot vrijdag voor de FM. Ben zo benieuwd Alle meiden die morgen naar het ZKH moeten voor de FM [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Voor mooi eitjes! Ik weet niet of ik morgen online ben (mijn hub word alweer 27 jaartjes oud).
@ mariska *******KNUFFEL******* @ chantje fijn dat je met de clomid bent begonnen Hup eitjes hup @ Lot vervelend hoor, maar je hoort idd wel vaker over tussentijdse bloedingen. @ Bloemetje veel sterkte met je darmen. Hoop dat ze het snel kunnen genezen voor je. @ de rest ook nog sterkte en succes!
Hey ladies, Spannend morgen, ik moet ook voor een FM! Maar heb er ook niet zo'n goed gevoel over. Scheelt ook wel dat het dan pas dag 11 is, dus in principe hoeft er ook nog niets te zien te zijn. Ik ben wel benieuwd! Deborah, ik heb ook regelmatig gehoord dat vrouwen met PCO spontaan zwanger werden. In principe ben ik ook spontaan zwanger geraakt vorig jaar, want ik zat toen nog niet in de MMM. Helaas liep dit niet goed af, maar ook dat risico is verhoogd bij PCO. Goed dat jullie het nog even willen proberen en na de zomer evt hulp zoeken. Ik hoop voor jullie dat dat niet nodig zal zijn! Lot, wat een onzekerheid! Ik hoop echt dat je zwanger bent, duim duim duim duim duim! Mariska, kop op meid, dikke knuf! Het komt goed, morgen zie je vast een mooi ei! Moet haast wel als je zoveel last van de clomid hebt, lijkt me een teken dat het iig wat doet. Heel veel succes morgen! Linda, jij moet toch ook morgen? Jij ook heel veel succes! Waren er nog meer die morgen moeten? Of zijn de volgende nu vrijdag aan de beurt? Cira, fijn dat het zo goed met je gaat! Hou dat vol! Heel veel succes dames, dat we allemaal maar gauw een mooi ei hebben en/ of zwanger zijn!
Ik heb zulke (vr)eetbuien!? Niet de hele dag door, maar zo af en toe moet ik gewoon wat eten. Al heb ik net brood of een avondmaaltijd op. Zijn er meer die hebben met de clomid?
@Lot: Succes de komende weken! Ik ga voor je duimen dat een opwekkuur niet nodig is! @Cira: Ik duim voor mooie eitjes! @Mariska: Veel succes vandaag! @Bloemetje: Ook veel succes vandaag! Morgen moet ik voor FM meting. Ik ben heel benieuwd of ook deze ronde is aangeslagen. Ik hoop het wel! Ook krijgen we morgen de uitslagen van mijn hubbie z'n zwemmertjes. Ben daar ook heel benieuwd naar. Ook voor alle anderen: ik denk aan jullie!
Nou, ik al niet meer ongesteld..... Gek! Vanaf zaterdag wel constant gebloed. Wel heel weinig. Het is dat ik mijn tampons om de zo veel uur verschoon maar anders zou ik 2 dagen met een tampon kunnen doen..... Normaal gesproken ben ik veel erger ongi. Dit maakt me een beetje onzeker! Ik heb van de clomid behoorlijk last van opvliegers en duizeligheid.........
hoi chantje, maak je geen zorgen hoor. Mijn gyn vertelde mij dat je menstruatie anders is bij clomid gebruik. De hoeveelheid is minder en het kan wat bruiner zijn dan normaal. Het hoort dus gewoon bij de clomid. Gr sas