PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda vervelend dat je er even doorheen zit, ik hoop dat je snel weer een beetje positief er tegenover kan staan succes en ik hoop niet ongi te worden hoor!

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    lot : op welke dag zit je nou ?

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Sybje ik heb vorige week zondag pregnyl gehad, dus een week erna!

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ooww oke hihi en wanneer is je nod dan ? ik schat donderdag of vrijdag dan ?

duim voor je meis !

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    zit nu 7 dagen na mogelijk ei dus rond 18 februari nod ongeveer

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oowww oke
    spannend meis

7. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Vanmiddag de 4de fm gehad en er was nu 1 eitje van 10 naar 12mm gegaan.
    Dus zei de vent doodleuk nou die 12mm is wil ik je dinsdag weer zien.

Maar ik heb dan een klein probleempje.
    Ik ben die dag met mijn schoonmoeder in ziekenhuis (en die weet niet dat we weer bezig zijn)
    Hoe kan ik dit nou het beste doen :(
    Hopelijk kan ik op de tijd afspreken dat zij moet bloedprikken, anders zou ik niet weten wanneer ik het zou moeten/kunnen doen.

8. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Goedemoooooorgen!
    De week is weer begonnen!
    Hier nog helemaal niks te bekennen.
    Geen pijntjes, geen klachten, helemaal niks....
    Dus ik wacht braaf af!
    Hoe is het met de andere dames?

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goedemorgen meiden,

Thanks voor jullie lieve berichtjes. Doet me goed. Ik heb het hele weekend gehad om na te denken en met mannetje te praten en heb ook even lekker al mijn frustatie eruit gehuild. Lucht gewoon op.

Mannetje is het grotendeels met fert. arts eens en vind dat we het nog gewoon even moeten aankijken en dat ik gewoon door moet gaan met afvallen.

Ik ben het er nog steeds niet mee eens omdat we in deze drie maanden heel weinig kans hebben om toch spontaan zwanger te raken en ik zie het als verloren tijd. Ik ben 1.72m lang en weeg nu 76 kilo dus mijn BMI is te hoog maar ik vind mezelf niet te dik. Vind het daarom nog steeds belachelijk dat ik naar huis word gestuurd om drie maanden af te vallen. Maar ja ik heb geen keus he!

Sorry voor het lange verhaal maar wilde jullie ooke ven laten weten dat ik in ieder geval tot mei ga proberen een beetje afstand te nemen van het zwanger worden en dus ook van ZP.nl

Ik ken jullie niet zo heel lang maar wilde het toch even laten weten.

Ik wil jullie in ieder geval allemaal veel succes wensen en voor jullie allemaal een dikke knuffel. Hoop dat jullie in mei allemaal zwanger zijn!

Kom af en toe nog wel even spieken hoor.

Liefs Zora

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Zora goed dat je er met je man over heb gepraat en snap dat jij het niet eens bent met de gyn. Ik hoop dat er bij jullie een wonder gebeurt en het spontaan mag lukken en dat het afvallen lukt. jammer dat je afstand wil nemen maar denk aan je zelf en als je wilt kletsen kan je altijd weer terug komen, heel veel succes en sterkte!

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    En dan nog iets; ik vind 76 kilo bij 1.72 echt niet te dik hoor! Dat is een BMI van 25,7! Dat is toch niet mega hoog! Je zou er nog een complex van krijgen! :confused:

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    joepi mijn mannetje is weer thuis ...en mijn ei(eren) zijn volgens mij nog niet gesprongen !

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hee meiden,

Hier een makkie met een dubbel gevoel:

Vanmorgen dus voor een fm geweest. Ik heb 3(!) eitjes zitten, 2 van rond de 13 mm en 1 van ruim 14 mm! En dat op cd 10! Ik blij, maar de fertarts vind het een beetje te veel van het goede, als zo vroeg in de cyclus. Ik moest meteen bloedprikken om te kijken hoe hoog de activiteit is en of de eitjes dus in rap tempo door gaan groeien. De uitslag krijg ik vanmiddag al. Nu moet ik waarschijnlijk morgen en woensdag ook komen voor fm’s. Als ze alle 3 groter worden dan wordt de cyclus waarschijnlijk afgebroken…. Pfffff dan hoop ik maar dat er straks 2 doorgroeien. En dan heb ik nog wel de aller laagste dosis van de Gonal! Nou, ja vanmiddag weet ik dus meer. Ga nu nog niet allerlei doemsenario’s in mijn hoofd halen…

Heb verder echt geen bijwerkingen van het spuiten! Geen ‘eipijn’, buikpijn, opgeblazen gevoel! Daarom dacht ik eigenlijk dat er helemaal geen activiteit zou zijn, maar clomid heeft dus gewoon deze bijwerkingen….

Ik lees vanavond even alles door hoe het met jullie is…… heb het weekend niet veel gelezen. Toi toi toi meiden!

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    jeetje makkie ...dat zou niet zo leuk zijn ....ppff het is ook altijd wat he meis ....heel veel succes in ieder geval ..duim voor je dat je lekker aan de klus mag !

15. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou Makkie, ik kan me dat dubbele gevoel wel goed voorstellen!

En Syb, wat een SUPER banner heb jij! Heerlijk, lekker op vakantie! 8)

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie snap je dubbele gevoel heb je mooie eitjes mag je misschien niet verder, hoop dat er 2 doorgroeien veel succes en benieuwd naar de uitslag!

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

ben aan het werk, maar moet het even aan jullie kwijt:

zonet uitslag bloed gehoord, de hormoonwaardes zijn torenhoog, wat betekend dat waarschijnlijk alle 3 de eitjes in rap tempo zullen doorgroeien. Moet nu met ovutesten in de weer om mijn eisprong te ontdekken. Ik moet nu ook meteen stoppen met spuiten. Ook hebben ze ons gezegd dat we vanaf nu met condoom moeten vrijen :( :( . 25 febr. moeten we weer komen voor verdere stappen. Ik baal best wel.... de volgende keer moet ik ook nog minder gaan spuiten.

We weten nog niet of we het klusverbod gaan aannemen hoor, misschien dat we er toch gewoon voor willen gaan.... jeetje, dat spuiten doet het dus wel erg goed meteen.... beetje te goed hihihi

wat zouden jullie doen?

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nou hier weer wat anders...
    zaterdag helemaal blij met 2 eitjes van 10mm, zijn ze nu gesmolten/gekrompen naar 8mm...
    Hier word ik dus niet goed van!

Moet woensdag weer komen bij eigen gyn, denk dat het spuiten wordt!

Beetje hoop wat ik had was in 3 minuten weer de grond in getrapt!

@makkie, jeetje dat spuiten is dus ook niet alles...een klusverbod is ook niet fijn!
    Ben wel blij dat je geen last van bijwerkingen hebt!
    Knuf

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    woehoe syb, lekker hotseflotsen dan!:) Do the babydance!
    @ zora, jemig, je hebt een mooi gewicht hoor! misschien niet maatje 36, maar ik snap echt echt echt niet waar die gyn het lef vandaag haalt, pffft. Ik wens je al het goeds meid, en ik hoop dat jij over 3 maanden ook lekker zwanger bent, net als ons allemaal!
    @Thamara, ze zeggen dat ze vanaf 12 mm de meeste kans hebben echt door te groeien, dusssss...:) Ennuh, misschien tegen haar zeggen dat je op controle moet? leugentje van pijnlijke ongi of iets?
    @ Meisje, spannend voor jullie hoor.. Ik gun het jullie zooooooo heel erg! We duimen!

@all hier is de verbouwing begonnen:( Ze hebben netjes alles afgeplakt, dussss... het kan nu beginnen:) Verder een extreem actief dagje gehad, vanochtend wezen zwemmen, vanmiddag gefietst en dalijk squashen, poehee heb ik wel een reep choco verdiend he?

Liefss, Taliaa

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    Oei ik had nog niet alles gelezen, sorry!
    @ makkie: wat ontzettend dubbel en raar! Denk er "even" goed overna! *wijsheid* voor jullie!
    @ poohbear: sh*t... en nu? Nou ik hoop dat ze een trap onder hun kont nodig hadden en nu echt gaan groeien...
    hoophoophoop!

Liefss, Taliaa

Deel Deze Pagina