PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @poohbear, wij hebben dat ook met vrienden, daarom weten de goede vrienden en familie het ook van ons, dat ze snappen dat we soms niet mega vrolijk zijn

Ik merk dat mijn vriend er soms ook behoorlijk doorheen zit door het hele gedoe, hebben jullie hubbies dat ook?

En misschien een gekke vraag (en ik weet dat het nergens op slaat) maar hebben jullie je wel eens 'schuldig' gevoeld richting je vriend/man?

Verder vroeg ik me af of jullie allemaal ook fulltime werken?

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    7 februari: Thamara00 3e FM
    11 februari: Meisje NOD
    11 februari: Makkie 1e FM
    13 febr: Sas7 20 weken echo
    14 febr: Sas7 controle gyn
    14 febr: Inge 2e afspraak gyn
    17 febr: Taliaa NOD
    20 febr: Linda voortgangsgesprek
    12 maart: echo Mariska
    half april: Mannetje Zora 2e x zwemmers inleveren
    30 april: Chantje Uitgerekend
    Begin mei: Zora afspraak fert. arts
    03 juli 2008: Sas7 uitgerekend.
    14 augustus 2008: Cira uitgerekend.
    20 augustus 2008: Mariska uitgerekend
    27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend
    31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend
    12 oktober 2008: Monique1984 uitgerekend

Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. Nu bezig met kuur clomid 100 mg.
    Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, februari 3e poging 1e IUI.
    Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt.
    Milla:Heeft even afstand genomen van de MMM en helaas ook van ons..:( We wensen je het aller, aller beste!!!
    Meisje[: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden:(
    Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid
    Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie nu verplicht pauze. HSG was goed, nu weer puregon spuiten.
    Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER!
    Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan:)!!
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! 3 januari eerste echo gehad en hartje klopt... 2e echo 12 weken zwanger, alles in orde met ons kleintje...
    poohbear226: clomid 50,100 en 150 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Metformine 500 mg tot 3x daags in combi met Clomid 50 mg heeft ook niets gedaan. Nu nog 1x proberen met hogere dosis
    Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak :D Alles gaat goed met de Baby, nekplooimeting gehad die zag er ook goed uit! Volgende Echo is met 16 weken op 30 Januari en op 20 Februari de 20 weken Echo :D
    Makkie:Klaar met de clomid na 6 rondes, nu 4/2 beginnen met Gonal-f spuiten en tevens deze cyclus een samenlevingstest. 11/2 eerste fm.
    Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar)
    Sybje: Hopelijk was dit de laatste keer clomid , bij menstr weer contact opnemen met het zh .
    Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 21e dag een ei van 23mm gesprongen!! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt,nu 3e ronde met clomid, en wrs ei gevonden met tempen en ovutesten:) JOEHOE
    stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!!
    Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!!
    Claudia: Zwanger! 4-7 weken zwanger.echo Gyn afwachten.
    Monique: 1e ronde clomid NOD +-7 FEB ZWANGERRRRRR!!!
    Zora: 8-2 uitslag: Wel eigen eisprong, paar kilo afvallen en drie maanden kijken of cyclus rond 39 dagen blijft. Zo niet in mei medicatie, anders met behulp van FM en ziekenhuis verder proberen. mannetjes zwemmers verminderd vruchtbaar en verminderd beweeglijk in april nogmaals zwemmers inleveren.
    1ekindje: pco, geen eigen eisprong. puregon 75. samenlevingstest is goed, hsg is goed.
    Inge84: pco, zaad man is goed, bloedtest gehad, 14 feb 2e afspraak gyn en dan aan clomid.

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ik werk fulltime en zit er zeker ook weleens doorheen, ben vorig jaar ook 2x over ziek thuis geweest omdat ik het niet meer zag zitten!
    Balen dat de afspraak verzet is iedere dag is er 1 teveel!
    Linda verder gaat het goed weet niet of ik ergens wat van moet denken maar hoop zo dat het raak is!
    Ga morgen met mijn mams naar de hhbeurs en wil graag op de 9mnd beurs kijken is dit raar en dom?

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Nee ik vind het juist knap als je dat kunt, ik durf dat niet meer, draai m'n hoofd soms al weg als ik langs de prenatal loop, dus ik hoop dat je een hoop leuke dingetjes ziet, laat je het ons weten! Ik duim voor je deze ronde!

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Thamara, jeetje wat shit zeg! Jij ook al gekrompen eitjes! Vind het wel een rare verschijning, had er nog niet van gehoord. Zo zie je maar weer dat echt alles kan.... hoop voor je dat je snel ongi wordt en dat de 150 mg zijn werk doet. Anders kom je gezellig bij ons junkies spuiten... succes meis!

Poohbear, ik hoop zo dat de eitjes morgen ineens zoiets hebben van: hee laten we eens gezellig gaan groeien! Je zult je vast wel instellen dat het ze niet verder gegroeid zijn, maar toch hoop ik voor je van wel! En anders hoop ik dat je snel verder mag met ongi opwekken en dan (de laatste toch?) ronde clomid. Jij ook sterkte hoor!

Lot, sorry dat ik het vraag hoor :oops: , maar waar zitten jullie nu in de behandeling/cyclus? Ben je op je NOD aan het wachten?

Linda, balen dat je pas later kunt komen. Het is idd maar een paar dagen, maar voor je gevoel kun je niet snel genoeg verder! Dan is een paar dagen wachten zelfs nog te veel! Hoop dat je de volgende ronde weer een paar mooie eitjes hebt die nu wel goed zijn! En dat jullie dan eindelijk met de IUI kunnen beginnen. Zou lekker zijn als jullie eens een echte kans maken. We slepen je er wel door heen hoor tot volgende week woensdag! Wanneer verwacht je je ongi?

Marieke, natuurlijk voelt dit als een tegenslag! Tis gewoon balen dat je eindelijk hulp in de goede richting hebt en dat het dan niet aanslaat. Kun je weer opnieuw met het circus beginnen.... baal gewoon ff een paar dagen en dan kun je er vast weer tegenaan! Ook jou dag komt hoor!

Talliaa, als je dag 15 een posi ovutest had dan moet je 1 of 2 dagen erbij optellen en dan heb je waarschijnlijk je eisprong gehad. Dus dag 16 of 17. Zou idd gewoon de langste NOD aanhouden. Spannend meid, hoop je snel te volgen op de wachtbank en dan houden we elkaar goed vast, goed?

Syb, hoe is het bij jou? Nog een ovutest gedaan? Heb je je vent nog zover gekregen om nog ff van jetje te gaan? Gooi al je charmes in de strijd meid, beter 1 keer te veel klussen dan 1 keer te weinig!

Meisje, jeeee wat spannend! Hoop dat die gekleurde afscheiding die je had een heeeeeel goed teken is! Je wilt natuurlijk niet te veel hopen, maar wie weet is het wel meteen weer raak! Oooo ik blijf duimen en kijk morgen meteen of je nieuws hebt!

All: ja wij hebben af en toe ook wel samen een dip. Hoewel mijn vriend positiever is dan mij hoor. En ik voel me ook wel eens schuldig naar hem toe, hij wil ook zo graag papa worden en ik heb soms het gevoel dat het door mij komt dat hij dat nog niet is. Maar dat praat hij heel snel uit mijn hoofd. We doen dit samen en het is niet alleen mijn probleem. Hoewel het wel soms zo voelt hoor, het gevoel van falen heb ik regelmatig. Maar idd leuke dingen blijven doen en proberen niet verbitterd te zijn naar mensen met kinderen of zwangere vrouwen. Merk dat ik dat wel een beetje begin te krijgen en dat wil ik echt niet! Laatst was ik met mijn zus in een kinderkleding winkel. Allemaal ouders met kinder van 0 tot 7 jaar en zwanger vrouwen, papa's met hun kindje in de armen.... toen moest ik echt ff slikken. Dacht van: ik ben hier nu de enige vrouw die niet normaal een kind op de wereld kan zetten! Voelde me ineens zo verdrietig! Het lijkt wel of iedereen de kinderen er zo uitpoepen! (weet je natuurlijk niet, misschien zijn zij ook wel lang bezig geweest, maar goed, zo voelt het dan wel!) Nou, ik ga maar stoppen, anders ben ik over een uur nog niet klaar.....

Fijne avond verder allemaal. Wij gaan zo aan de klus, we willen deze 3 eitjes niet laten schieten! Dit zijn onze eitjes!

Kus makkie

(jeetje heb wel een beetje veel gekletst.... sorry :oops:

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik werk ook fulltime nou ja bijna fulltime 32 uur....zit alleen nu al 4 maanden in de zw ....en daar knap je niet echt van op ...heb ondertussen nog meer hooi op mijn vork gekregen waardoor het er niet leuker op word maar goed ....we gaan maar weer door he !

@makkie heb niet nog een testje gedaan .....als ze morgen en de komende dagen negatief zijn vermoed ik dat ik mijn ei straks of morgen heb .....

@all: misschien een hele stomme gedachten maar heb wel eens het gevoel dat we maar 2 dagen hoefen te klussen ...bijv voor mijn ei en tijdens mijn ei .........

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ik werk dus ook fulltime, 34 uur per week. (is bij ons fulltime). Ik merk wel dat het werk me afleid, ipv thuis te zittem kniezen, dus ook op momenten dat het niet zo lekker gaat heis ik mezelf in de auto en ga naar mn werk.
    Iedereen weet ervan en is heel begripvol!

En ja, schuldig vole ik me ook wel, naar mn vriend toe. Hij kan alleen maar afwachten. Voel me soms een mislukkeling. Er zij nu 5 zwangeren om me heen, allemaal in no time gelukt. Ben super blij voor ze, maar het steekt ook een beetje. En Prenatal loop ik ook maar snel voorbij. Heb zoiets van, als het raak is kan ik er nog vaak genoeg naar toe. En er van genieten!

Fijne dag meiden. Succes met alles. Ik moet om 1130 weer. Meld me vanavond wel met de uitslag.
    doeg!

8. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hallo allemaal,
    wat een gemengde berichten hier allemaal he!
    Jeetje, het blijft overal spannend.
    Hier nog geen nieuws :confused:
    Gisteren nog 1 keer wat bruinige afscheiding gehad.
    Wat ik wel raar vind, is dat het dan vervolgens dus niet doorzet.
    Het is echt maar 2 keer geweest, en een paar keer een beetje aan het toiletpapier. En vanochtend ook weer niks, helemaal niks, geen afscheiding, geen slijm. Niks.
    Dus we wachten geduldig af.
    Ik houd jullie op de hoogte! ;)

9. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Meisje je maakt het spannend! Succes nog met wachten. Ik ga hier duimen draaien voor je!

10. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    he meiden ik voel met jullie mee hoor. Ik ken dat schuldgevoel ook en dat moedeloze. Het is nu nog steeds zo dat ik nog steeds niets gekocht heb, ik heb al wel gekeken wat ik zou willen hebben, maar ik durf het nog steeds niet te kopen. Ik heb tijdens de behandelingen zoveel teleurstellingen gehad, dat ik nu nog steeds bang ben. Vanavond 20 weken echo en daar zit ik ook een beetje over in de rats. Is alles goed. Waarom kan ik niet gewoon genieten. Ook maak ik me zorgen dat ik teveel werk op het moment. Ik werk 40 uur en het bedrijf zit in zn opstart fase dus het is erg druk. Maar als ik voldoende rust voel ik de baby veel meer, en lijkt het net alsof ie het prima naar zn zin hebt, maar als ik werk voel ik die dagen helemaal niets. Ook ben ik aan het einde van de dag helemaal uitgeput en nu ben ik bang dat ik die kleine dan ook helemaal uitput. Donderdag maar eens overleggen met de gyn. Zo zie je maar dat je tijdens je behandelingen zorgen maakt, maar als je zwanger bent ook. Ik had met de behandelingen op een gegeven moment ook het idee, dat ze elke keer weer met een nieuwe complicatie kwamen. Zelfs de laatste behandeling, begonnen ze over een eventueel innestelings probleem. Dus ik kwam toen teleurgesteld thuis en heb toen eigenlijk geklust met idee, van het zal wel weer niets worden. Maar ja dat was niet het geval. En nu de behandelingen over zijn, komt het bij mn mannetje er uit. Die heeft er toch wel erg meegezeten, ook al liet ie het toen niet blijken. Maar hij gaat nu zondag beginnen met de verbouwing. Zaterdag samen naar de 9 maanden beurs om ideeen op te doen.
    Meiden houdt moed. Ik weet hoe moeilijk het is. Echt ook voor jullie gaat het lukken. En bedenk nog steeds dat je nog niet zo diep in de mmm zit. Je staat pas aan het begin en er is nog zoveel mogelijk. En hopelijk is het allemaal niet nodig. Enneh kijk in de wachtkamer en je ziet dat je niet de enige bent. En als je er in je omgeving over praat, dan blijkt dat er veel meer stellen zijn met het zwanger worden probleem.

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hoi dames,

hier is de hoop in 1x weg had net een veeg donkerrood voor mij het begin van de ongi baal weer stevig weer een maand verder wanneer zou het eens mogen en gaan lukken! Ga nu een dagje weg en ben er vanavond weer!

12. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Geniet voor zover mogelijk toch nog van je lekkere dag er tussen uit! :cry:

13. Kim1984

Kim1984 Actief lid

30 mei 2007
    211
    0
    16
    Hallo dames,

ik heb zojuist de SLT gehad en alles is goed. Ik heb ze zien zwemmen en het zag er prima uit....gek gezicht hoor die zaadjes, nog nooit eerder gezien.

Ik heb even geen tijd om op iedereen te reageren, sorry hiervoor...maar voor iedereen: hou de moed erin ook al is het soms erg moeilijk!

Dikke kuss

14. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    Ook ik werk fulltime, over het algemeen valt het wel mee bij mij, alleen ben ik altijd met mijn gedachten ergens anders en voel ik mij soms niet zo goed van de medicatie denk ik?!
    Ik vroeg mij eigenlijk ook wel eens af of jullie de situatie meteen aan iedereen hebben verteld?
    Wij hebben het nog niemand verteld, we zouden eerst een paar ronden willen afwachten tot we iets meer weten over de medicatie e.d., maar dit is wel pijnlijk als de mensen vragen of we nog niet aan een kindje beginnen...

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, hou moed meid! Zolang het nog niet doorzet kan het nog alle kanten op! Mijn duimen draaien!

Meisje, je houd het wel spannend zeg! Voor jezelf en ons natuurlijk hihihi. Ik hoop dat die kleine beetjes bruine afscheiding een kei goed teken zijn! Ik hou het topic in de gaten en duim voor je!

Kim, wat goed zeg! Hele geruststelling lijkt me! Lijkt me ook grappig om ze te zien zwemmen! Nou fijn hoor, en nu lekker door aan de klus! Hopelijk over 2 weken heeeel goed nieuws!

Didlina, wij hebben het na ongeveer 10 maanden verteld, we zaten toen net een maand in de mmm. Sommige wisten dat we met de pil gestopt waren, dus dan krijg je toch vragen op een gegeven moment. Gelukkig is iedereen heel lief voor ons. Vind het ook niet erg dat ze het weten. Ook op mijn werk weten mijn naaste collega's het. Een collegaatje van mij heeft ook pco en wat na 4 clomid kuren zwanger. Dus met haar kan ik ook goed praten.

Poohbear, meid ik hoop dat je toch nog goed nieuws hebt. Ben ook benieuwd mocht het niet goed zijn wat dan de verdere stappen zijn. Duimerdeduim!

All, ik werk 24 uur, 3 dagen. Vind het heeeerlijk! Ben altijd de woe en vrijdag vrij. Ik zou niet meer anders willen. Ik vermaak me thuis prima, dus ik ga niet hele tijden zitten piekeren. Verder vind ik het ideaal dat ik straks dus niet minder hoef te gaan werken als een kleintje hebben en dat het financieel dus hetzelfde blijft.

Heb net een ovutest gedaan. De controle streep is nog wel wat lichter, maar scheelt niet veel. Denk dat er morgen of overmorgen nog een vettere streep staat. Hou jullie op de hoogte!

Morgen Valentijnsdag! Gaan jullie nog wat speciaals doen?

Liefs Makkie

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

11 februari: Meisje NOD
    13 februari: Sas7 20 weken echo
    14 februari: Sas7 controle gyn
    14 februari: Inge 2e afspraak gyn
    17 februari: Taliaa NOD
    20 februari: Linda voortgangsgesprek
    25 februari: Makkie voortgangsgesprek
    12 maart: echo Mariska
    half april: Mannetje Zora 2e x zwemmers inleveren
    30 april: Chantje Uitgerekend
    Begin mei: Zora afspraak fert. arts
    03 juli 2008: Sas7 uitgerekend.
    14 augustus 2008: Cira uitgerekend.
    20 augustus 2008: Mariska uitgerekend
    27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend
    31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend
    12 oktober 2008: Monique1984 uitgerekend

Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. Nu bezig met kuur clomid 100 mg.
    Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, februari 3e poging 1e IUI.
    Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt.
    Milla:Heeft even afstand genomen van de MMM en helaas ook van ons..:( We wensen je het aller, aller beste!!!
    Meisje[: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden:(
    Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid
    Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie nu verplicht pauze. HSG was goed, nu weer puregon spuiten.
    Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER!
    Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan:)!!
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! 3 januari eerste echo gehad en hartje klopt... 2e echo 12 weken zwanger, alles in orde met ons kleintje...
    poohbear226: clomid 50,100 en 150 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Metformine 500 mg tot 3x daags in combi met Clomid 50 mg heeft ook niets gedaan. Nu nog 1x proberen met hogere dosis
    Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak :D Alles gaat goed met de Baby, nekplooimeting gehad die zag er ook goed uit! Volgende Echo is met 16 weken op 30 Januari en op 20 Februari de 20 weken Echo :D
    Makkie: 1e ronde gonal spuiten ging iets te goed. Op cd 10 3 eitjes. Meteen stoppen met spuiten, geen SLT deze ronde en een klusverbod :( ...... maar we gaan er toch voor!!! :D 25 februari voortgangsgesprek fertarts.
    Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar)
    Sybje: Hopelijk was dit de laatste keer clomid , bij menstr weer contact opnemen met het zh .
    Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 21e dag een ei van 23mm gesprongen!! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt,nu 3e ronde met clomid, en wrs ei gevonden met tempen en ovutesten:) JOEHOE
    stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!!
    Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!!
    Claudia: Zwanger! 4-7 weken zwanger.echo Gyn afwachten.
    Monique: 1e ronde clomid NOD +-7 FEB ZWANGERRRRRR!!!
    Zora: 8-2 uitslag: Wel eigen eisprong, paar kilo afvallen en drie maanden kijken of cyclus rond 39 dagen blijft. Zo niet in mei medicatie, anders met behulp van FM en ziekenhuis verder proberen. mannetjes zwemmers verminderd vruchtbaar en verminderd beweeglijk in april nogmaals zwemmers inleveren.
    1ekindje: pco, geen eigen eisprong. puregon 75. samenlevingstest is goed, hsg is goed.
    Inge84: pco, zaad man is goed, bloedtest gehad, 14 feb 2e afspraak gyn en dan aan clomid.

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @lot, o nee, snap dat je nu zoiets hebt van het zal wel over zijn, eigenlijk zijn dit de ergste dagen, de 'net niet' dagen, hou je taai meis, ik blijf nog voor je duimen!

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @sas: heel veel succes vanavond hopelijk kunnen jullie na een mooie echo ECHT genieten, dat is volgens mij ook echt erg, dan ben je eindelijk zwanger en dan blijf je bang, die %^&$#^MMM!

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
  20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nou, met mixed feelings kom ik thuis.
    Vanochtend geweest voor gesprek en Fm, eitjes waren nog steeds maar 8mm, en dat op dag 16.
    Hij wil me toch vrijdag nog zien en dan een verplichte stop houden van 2-3 maanden voordat we aan het spuiten beginnen.
    Op zich vind ik dat fijn, want ik ben echt zo moe nu van alles, dat rust wel goed zou zijn. Aan de andere kant benauwd het me dat ik dan pas in juni aan de slag kan (laatste 3 weken van mei gaan we met vakantie). Juni is nog zo ver weg!
    Nou bedacht ik me in de auto naar huis, dat als ik begin april zou kunnen beginnen, ik toch 1 ronde voor de vakantie zou moeten kunnen doen, toch?

Ik ga het er toch even met hem over hebben vrijdag, want ik kan wel janken bij het idee dat ik zo lang dan "niets" kan doen. Een ei uit mezelf zit er toch niet in, denk ik zo...

Wat vinden jullie?

Deel Deze Pagina