PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

oja, hij zou wel vragen of we nog gemeenschap hebben gehad... wie wij? Tuurlijk niet hihihihihi (hoop niet dat ik dan een rood hoofd krijg, dan verraad ik mezelf....)

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    he makkie! Ik zal aan je denken als ik ook om 1030 uur in de stoel lig! Weet niet in welk ziekenhuis jij loopt, anders moeten we samen in de stoel! Ik was eerst, ik was eerst! hahahaha!

Succes met je "rode hoofd", hehehe!

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

hihihi wat grappig! Nou ik zal aan je denken als ik met de benen in de beugels lig hahahaha

ik loop in zh Rijnstate in Arnhem...

SUCCES MEID!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oooh, nou dan kom ik je toch niet tegen!
    Ik loop in Capelle, dus da's ver ver weg!
    succes!

5. Kim1984

Kim1984 Actief lid

30 mei 2007
    211
    0
    16
    @meisje123: ik hoop ook met je mee hoor! Zolang je niet ongesteld bent blijven we hopen!

@makkie: ik ben benieuwd, die eitjes...die eitjes! :) Ik zou volgens mij ook vet een rood hoofd krijgen!

@all: wij hebben gister voor de laatste keer geklust deze ronde...4 dgn achter elkaar! Ik was zo bang dat we iets zouden missen! Nu maar wachten he, pfff! Als het beloont wordt is het niet erg!

Ik ga werken meiden, tot vanavond!

Kussiezz

6. Kim1984

Kim1984 Actief lid

30 mei 2007
    211
    0
    16
    Sorry poohbear! Ik zou je zomaar vergeten! Jij natuurlijk ook veel succes!

Dikke kusss

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Nou net fm gehad. Het zag er 'goed' uit. 2 eitjes zijn nu echt groot en de 3e iets kleiner. Ik vroeg me wel af waarom ze nog niet gesprongen waren omdat ze nu al zo groot zijn (maakte me zorgen om cystes) Dit komt omdat ik abrupt gestopt ben met spuiten en ze dus op eigen kracht en het restje wat nog in mijn lijf zat doorgroeien. Dan kan het dus wat langer duren voordat ze daadwerkelijk springen. Hij dacht zelf binnen een paar dagen. We gaan dus nog even vrolijk door met de ovutesten, ze konden dus ook nog niet positief zijn! Verder heeft ie het gelukkig niet meer over het klussen gehad...pfff scheelde weer.

Verder moet ik als ik ongesteld wordt met de PIL beginnen? HUH? Ja, dat was handig, dan kun je beter je cyclus regelen voor de verdere behandeling... maareh, ik mocht toch weer op dag 3 gaan spuiten? Heel vreemd, ik wacht het allemaal wel af en zie het tegen die tijd wel....

Volgens mij denkt die man (pas 2 keer gehad) dat we voor IUI gaan ofzo. Want dan wordt ook vaak de pil gebruikt.... nou ik ik ga de komende 2 weken gewoon ff afwachten....

Poohbear, hoe was het bij jou? Hoop dat je na 2 maanden rust weer door mag!

liefs Makkie

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Hoi hoi!
    @makkie, jeetje de pil gebruiken? Klinkt zo tegenstrijdig he? Maar heb dat ook gehoord dat dat weleens wordt voorgeschreven bij IUI.

@all. Nou mijn eitjes gingen vandaag voor de komende tijd voor het laatst op de echo! Ze waren verder gekrompen tot 6mm, dus noppes...
    Heb wel gezegd dat ik april wilde beginnen en dat was gelukkig geen probleem. Ga nu eind maart met Provera beginnen en dan in april spuiten.
    Heb gelijk mn receptje Puregon op mn werk afgegeven (werk in de apotheek), dus dan heb ik het vast in huis!
    Verder een instructie boekje en dvd meegekregen over het spuiten.

Voelde me helemaal blij! Geen pillen meer slikken, even een break en dan gaan we beginnen met Puregon 50IE.
    Ik zal hier dus iets minder zijn, maar zal wel mee lezen over jullie vorderingen!

Toi toi toi, dikke knuf!

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.056
    2.193
    113
    Brabant
    Hai meiden,
    we zitten hier midden in de renovatie, dus ben eigenlijk bij mn mama aan het logeren. Nu ff snel bijlezen thuis:)
    Ik heb niet alles gelezen, vergeef me. Maar ben jullie niet vergeten hoor!
    Iedereen heel veel succes, klus plezier en afwachtsterkte.

Met mij gaat het niet zo super, voel me ziek, ben wel wat verkouden, maar niet om me ziek van te voelen..
    Ben met vlagen ook misselijk, dus wrs wat onder de leden wat sluimert en niet doorzet...
    Of....?
    Ik zit vandaag 14 dagen na mij ei..
    En jullie kunnen het wel raden: ik heb de test al klaar liggen. Ik zit mezelf zo gek te maken, dat ik dalijk maar gewoon ga testen, dan weet ik het he...
    Oja, ons appartementje wordt echt mooi! Badkamer zijn ze nu aan het tegelen...echt een verbetering:)
    Nou ik ga nog even bij "eerste symptomen" kijken, hihi!
    Ohja, temp is iets of wat gedaald, zal kijken of ik hem kan laten zien in mn album...

Liefss, Taliaa

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.056
    2.193
    113
    Brabant
    Hai, hij staat er in. Heb er nog geen verstand van, maar mij lijkt dat als je ongi wordt de temp onder de rode lijn moet zakken toch? En gaat dat ineens?

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ooo poohbear wat een heerlijk nieuws! Klaar met die kl*te pillen! Geen nare bijwerkingen meer! Hoop zo dat het spuiten jullie een wonder gaat brengen! Ook super dat de arts mee instemde, scheelt weer een hoop! Toppie meid! Nu ff lekker 2 maanden 'niets'... ff jezelf opladen! En wie weet gebeurd er in die tijd wel een wonder!

talliaa, hoop dat het geen griepje is (er heest van alles) maar dat je gewoon harstikke zwanger bent! ennuh, al is je temp iets gedaald, vind het er nog steeds erg hoopvol uitzien! Bij de ene daalt de temp meteen helemaal voor de ongi, bij sommige met stapjes en bij andere pas als de ongi is doorgebroken... (hier heb je dus ook niets aan...) Maar ik heb goede hoop meis! Duimen geblazen!

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie! Moet af en toe echt lachen om je! Mn vriend heeft zoiets van, waar lach je om? Maar je medeleven spat hier van het scherm af! Geweldig!

Ja, ben ook erg blij. Heb net in mn agenda weken ziten tellen.Heb besloten 15 maart aan de provera te gaan, dan kan ik rond 1 april beginnen met spuiten (geen grapje...)
    Dus 4 weken rust, 10 dagen slikken, wachten op rood en beginnen maar!
    Moet jij trouwens je spuiten betalen in de apo? Ik werk er zelf, maar mn baas had gelijk zoiets van, betaal het eerst maar en stuur het dan op!?! Droplul...

@taliaa. Ik temperatuur ook (niet tegen de gyn zeggen hoor) en jou kaartje kann og alle kanten op! Meestal daalt ie enkele 10den als je ongesteld word. Bij sommig (ik dus) daalt ie pas na een paar dagen.
    Toch maar testje wagen?

13. inge84

inge84 Lid

12 aug 2007
    96
    0
    0
    @poohbear, bedoel je capelle aan den ijssel?

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

talliaa, heb je al getest, of wacht je tot morgenochtend?

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @inge84, ja capelle aan den ijssel, ik loop in het ijsselland ziekenhuis! ken je dat?

16. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    ik duim mee voor jullie!

hier vandaag de duiveltjes, kan binnen 5 dagen met 100 mg chlomid beginnen en dag 11 of 12 voor een echo... Ik hoop dat mijn eitjes deze keer wel reageren op de chlomid...

hebben jullie een fijne valentijn gehad? Iets speciaals gedaan?

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.056
    2.193
    113
    Brabant
    Ohhhh, meiden... Ik heb getest...
    En ik geloof dat de kans dat ik zwanger ben toch wel erg groot is. Ik testte om 1730, nog gewoon gedronken. En er kwam meteen een streep, even dik als de controle lijn en blauw. Het was een kruidvat test (de "oude" zeg maar) en nu (5 uur later) is het lijntje verdund tot een dun blauw lijntje (a la indrooglijntje?)
    Dus ben een beetje in dubio... Morgenochten weer testen, maar ben helemaal aan het shaken. Ik bedoel, na 10 min mag je niet meer kijken, en uren later is de streep pas een dun lijntje geworden.,..
    Oh meiden, ik doe het bijna in mn broek van de zenuwen....
    Ik test morgen ochtend en als het dan een duidelijker lijntje is, dan schreeuwen we het van de daken!
    Ik houd jullie op de hoogte!
    Liefss, Taliaa

18. Kim1984

Kim1984 Actief lid

30 mei 2007
    211
    0
    16
    Oooh taliaaaaaaaaa!

Super spannend meis! Pfff zit hier ook helemaal met kriebels in mijn buik!

Ik ga morgen meteen checken of het raak is! SUCCES!

Dikke kusss

19. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Talia, ik twijfel niet hoor.
    Een streep is een streep.
    Jij bent hartstikke

ZWANGER

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oooh, taliaa... je moet gewoon zwanger zijn!
    Waar komt anders die streep vandaan? Laat effe wat weten als je wakker bent!

Deel Deze Pagina