PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabine1986

18 mei 2007
    47
    0
    0
    Gehandicapten begeleidster
    Wat ontzettend spannend Taliaa! Volgens mij kan het niet anders dan dat je zwanger bent!

Ik heb nog even een vraag dames... Wij zijn nu met Clomid ronde twee begonnen. Maar de eerste ronde kreeg ik 12 dagen Provera, en nu maar 5 dagen Orgametril. Ik heb bij de apotheek gevraagd of het wel klopte, vond 5 dagen tegenover die 12 dagen Provera zo kort.
    Wie die ook orgametril slikt kan mij zeggen of 5 dagen normaal is?

Liefs Sabine

2. Kim1984

Kim1984 Actief lid

30 mei 2007
    211
    0
    16
    /me roept taliaa: OPSTAAN EN KOM ONS HET BLIJDE NIEUWS VERTELLEN!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    Goede morgen... wat lief dat jullie allemaal meeleven...
    Tja..... Weer hetzelfde! Meteen een goede streep, niet super vet, maar wel breed, blauw etc!
    Je hoeft hem niet in het licht te houden etc etc, zelfs mijn man (ogen -6) zag hem over duidelijk..
    NU... weer 5 uur verder is de streep veranderd in een dun blauw lijntje...
    Dus...
    We gaan er stiekum vanuit dat we zwanger zijn:)
    Maar vanmiddag voor de zekerheid nog even een ander merk test doen.. En als die ook posi is, mag ik in het roze... Oh wat spannend. ik voel ook gewoon helemaal niks..:)
    Maar het is btw ook niet raar dat hij nog wat vaag is, ik zitnu ong 14 dagen na mn ei..
    Nou dames, we gaan ff lekker de stad in, cadeautjes kopen voor de oma's en opa:) en een test natuurlijk..
    Ik moet vanavond werken, dus ik laat jullie morgen weten hoe die andere test is gegaan!Wat denken jullie, kan ik al met de digi testen?

Liefss, Taliaa

4. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    JAAAAAAAAAAH TALIAA gefiliciteerd! Eindelijk weer goed en posi nieuws hier. Ik heb ook als eerst posi getest met kruitvattest. Daarna met predictor de digi heb ik ook nog liggen maar niet meer gedaan was wel overtuigd genoeg. Overigens ben ik ook een week voor de posi test me soort van grieperig gevoeld.

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

ooooo taliaa! wat een heeeeeeerlijk nieuws! Ik zei het toch hihihi! Twijfel niet meer meid, een streep is een streep. Eindelijk goed nieuws naar al dat negatieve..... Tis jullie gegund meid, ga er alvast heerlijk van genieten en dan maandag de gyn bellen! Dikke kus Makkie

oja, feliciteerd natuurlijk je mannetje ook! Hij heeft tenslotte RAAK geschoten ;)

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    taliaa, gefeliciteerd! Ben blij dat we hier weer eens goed nieuws hebben!

yeah!

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

had vanmorgen een posi ovutest :) De testlijn was dikker dan de controle, dus geen twijfel mogelijk. We hebben het de laatste 3 dagen 4 keer gedaan :oops: ! Dus daar kan het niet aan liggen.Vanavond en morgen nog en dan kunnen we weer op de wachtbank plaatsnemen....

Poohbear, hoe is het verder? Lekker gevoel met je vooruitzicht zeker! En geen vervelende clomid meer HEERLIJK MEID!

8. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Taliaa WOW gefeliciteerd meid.
    Dat zijn nog eens goeie berichten.

@ Makkie nog ga mega voor jullie duimen dat het voor jullie deze ronde ook raak zal zijn :)

@ Poohbear fijn hoor dat je straks mag gaan spuiten.

Ik ben tablet 5 van de provera alweer op.
    Hopelijk volgende week zondag dan ongi.

Fijn weekend allemaal.
    Liefs Thamara

9. inge84

inge84 Lid

12 aug 2007
    96
    0
    0
    @talia, spannend ik duim voor je

@poohbear, ja dat ken ik, ik loop daar namelijk ook. Ik woon daar ook. Welke dokter heb jij? Ik dr. lam.

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa dat klinkt wel goed positief super zeg snap dat je nog meer zekerheid wil maar feliciteer je vast voorzichtig!

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @inge84..hhaahahah, heb jij ook "lammie"? ik ook!
    Ik vind hem super. Heb ook wel eens een ander gehad, maar daar word ik niet vrolijk van! (als je namen wilt mail ik die wel)
    Ben blij met hem, hij neemt altijd de tijd voor me en is belangstellend.

Sjeeeee..misschien hebben we wel eens tegelijk in de wachtkamer gezeten...ahahaha!
    Ben afgelopen week 5x geweest, dus...

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    HEEEEY Meiden,
    voor het allereerst een berichtje vanaf mijn werk:
    IK BEN ZWANGERRRRRRR
    Joehoe, de digi test bevestigde ons vermoeden onmiddelijk!
    We hebben vandaag meteen mijn moeder en zijn ouders op de hoogte gesteld! Helemaal super!
    heb mn eerste cadeautje al gehad, een superlief slabbertje van oma:) (die wist van alles af)
    Sjongejonge, ben redelijk van de wap af!

ik ga ff kijken of ik een banner kan maken hierzo!
    En ik mag dus in het roze:)

Sorry voor mijn ego berichtjes, maar ben even niet in staat tot iets anders:( morgen lees ik alles weer!
    Liefss, Taliaa:)

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa, geeft niets meid! Geniet er nou maar van!
    Mooie banner, staat je goed!

14. inge84

inge84 Lid

12 aug 2007
    96
    0
    0
    @poohbear, grappig joh! Ja het is wel een fijne man he?! Wanneer moest jij? Ik was afgelopen vrijdag om half negen...

@taliaa: Geniet ervan meid! Heel erg gefeliciteerd! :D

15. Kim1984

Kim1984 Actief lid

30 mei 2007
    211
    0
    16
    taliaa GEFELICITEEEEERD! Geniet ervan meissie!

Kussiezz

16. Niet meer actief

Hee,

Bedankt voor de reacties over mijn vraag over mn eiertstokken (haha klinkt wel raar ;))

Taliaa Gefeliciteerd!

Verder hier niet veel nieuws kan ook eigenlijk niet zometeen me 6e tablet provera innemen en dan nog 18 te gaan! Bah wat klinkt dat een eind weg zeg.

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia ....WAUW gefeliciteerd meis ...geniet er maar lekker van !

@ all : heb niet zo veel te melden ...voel me op zich wel relaxt maar heb er een hard hoofd in dat het deze ronde raak is ......feitelijk denk ik gewoon van niet....nou ja is niet anders..........volgende maand word sowieso niks........vanwege de vakantie ....

18. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    @talliaa: super meid! Super hard gefeliciteerd! Geniet ervan! en hou ons een beetje op de hoogte (dat geeft ons wat moed) :D

@makkie: duimen maar! :thumup:

pfft... en hier maar wachten tot ik chlomid 100 kan nemen en wij ook terug aan het oefenen kunnen...

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @inge1984, haha, ik was er om 10.30 afgelopen vrijdag!

We hebben nu een kleine stop tot begin april, omdat ik dan ga spuiten. Clomid deed niets voor me.

20. Niet meer actief

Ik heb afgelopen woensdag te horen gekregen dat is PCO heb en heb nu provera en moet 14 maart weer terug. Kan iemand mij misschien uitleggen wat Clomid is en hoe dat precies werkt?

Deel Deze Pagina