Clomid houdt je hersenen voor de gek en probeert op die manier en eitje te laten groeien. De kans op meerlingen is groter en daarom moet je vaak op controle komen voor inwendige echo's! Ik kom altijd 4-5 keer in 10 dagen,maar bij mij sloeg de clomid helemaal niet aan. Daarom hebben we deze week besloten te gaan spuiten.
Okee dankjewel! Weer wat wijzer geworden ja! Oo wat vervelend ja dat het bij jou niet aan sloeg Ik hoop dat het spuiten jullie meer geluk brengt!
Nee joh natuurlijk is dat niet raar! Vind het eigenlijk normaal alleen denk dat je na een tijdje wel wat meer alleen gaat. Ik neem mijn man nu ook mooi mee voel ik me toch fijner
Maar ik ga fijn slapen mijn tantezeggertje is morgen weer vroeg wakker en schreeuwd danheel hard wakker worde! Op haar manier dan he haha Dus truste! Liefs
@lovely, ja dat denk ik ook wel.... maar vooralsnog vind ik het fijn als hij erbij is.... Bedankt voor je antwoord...
Yes taliaa super gefeliciteerd en geniet van het kleintje dat in je buik groeit! Inge mijn man gaat bijna altijd mee! Meisje hoe is het? hoe is het met de andere dames? het bruinverlies is bij woensdag en donderdag gebleven en nu is het over, vanmorgen getest 14 dagen na pregnyl en helaas negatief, laat me dan maar gauw ongi worden dan kunnen we verder. Linda moest gelijk aan jouw denken als mijn ei maar wel gesprongen is en niet aan de provera hoef maar we wachten af.
Wat vervelend he die onzekerheid! Ik hoop natuurlijk voor jullie dat je een mooie positieve test krijgt binnenkort en anders snel ongi word zodat jullie weer verder kunnen!
@lot: shit zeh weer onzekerheid, daar wordt je toch niet goed van? en ook nog negatief getest, hoe voel je je? Hou je taai! @sabine: ik heb ook 5 dagen orgametril altijd alleen nu heb ik 10 mg gekregen ipv 5 mg, ga woensdag even vragen waarom, maar... ben wel ongi geworden (yes yes yes, 7 dagen na laatste pil) maar... gisteravond echt bloed, dus ik tel vandaag als cd 1, nu is alles weg! maar als je bloed ziet is het altijd cd 1 toch? ik word er echt gek van, kan het nooit eens normaal! ik maak gewoon wel ff een banner, voelt altijd positief!
Poohbear heb geen bloed hoeven prikken. Heb pregnyl gehad zou het dan kunnen dat hij niet gesprongen is door de pregnyl?
@lot, ik wete het niet maar ik ga woe wel vragen of ik ondanks de pregnyl toch niet altijd mag bloed prikken zodat ik zeker ben van de ongi, ga je morgen het zkh bellen of wacht je nog even twee dagen?
Nee ik wacht nog maar even af het is vandaag 14 dagen geleden dat ik pregnyl heb gehad dus wie weet word ik van de week ongi denk dat ik anders eind van de week bel. Linda fijn dat je ongi bent geworden dan kan je verder! zou ik ook willen bloed prikken heb je tenminste die zekerheid!
Taliaa> Van harte gefeliciteerd! Wat een supernieuws en wat heerlijk voor jullie! Makkie> Spannend! Hoop dat er wat gesprongen is en dat het raak is deze ronde! Poohbear > Fijn dat je toch eerder kan gaan beginnen met spuiten. Nu even een maandje een break en er dan weer tegenaan! @ de rest> Heel veel succes en ik duim voor iedereen! Nou mijn vermoeden was ook juist. Afgelopen vrijdag nog een FM gehad, maar er was niets gegroeid. Ik heb meteen weer een 10-daagse Provera kuur meegekregen en ook meteen een Clomid kuur van 100 mg. Op de derde cd weer heen voor een uitgangsecho en hopelijk kan ik daarna weer meteen met de Clomid beginnen. Maarja, dan zijn we inmiddels alweer ruim 2 weken verder. Pfffff...ik moet echt een beetje geduld leren kweken zeg
Weet er iemand waarom je bloed moet laten prikken? Bij mijn eerste rond chlomid moest ik op de eerste of tweede dag van mijn cyclus ook bloed laten prikken, maar nu heeft gynae er niets meer over gezegd... Zou ik deze keer ook bloed moeten laten prikken? Anders ben ik wel te laat want het is ondertussen al dag 3... pfft... wat een gedoe altijd!
Ik heb alleen maar bloed moeten laten prikken op oestrogeen (om te zien of de eitjes aktief waren) en later op progesteron om te zien of er een eitje was gesprongen. Verder niet! En ja, natuurlijk in het begin een algheel onderzoek, schildklier etc...
Ik hoefde alleen bij het oriënterend fertiliteits onderzoek bloed te laten prikken en daarna niet meer! Het zal iets te maken hebben met het testen van de hormoonwaarden in je bloed, maar waar ze precies op prikken...ik zou het niet weten. Het valt me zowiezo op als ik alle verhalen hier lees, dat het er in de verschillende ziekenhuizen ook heel verschillend aan toe gaat qua behandelingen enzo.
@marieke1980 ja, dat valt me ook op. Bij iedereen gaat het toch anders. Verschillende dagen voor clomid inname, bloedonderzoekjes, etc etc. Ach ja, ga er maar vanuit dat het goed is wat ze met me doen!
Hallo dames! Hier nog geen 'echt' nieuws. Heb gisteren getest, die was negatief (op een fractie van een lichtblauw vlekje ergens in het midden, maar dat was echt geen streepje van een plusje). Toen ik 's middags die test nog een keer bekeek, stond er overigens wel een heeeeeel dun 2e lijntje, maar ik weet dat je het resultaat dan niet meer af mag lezen. Dus zonet nog maar een keer getest, maar dat resultaat is hetzelfde. Morgenvroeg doe ik nog een test, want dan belt de gyn 's middags om e.e.a. door te spreken. Dus we wachten weeeeeeeeer af....