PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

vanochtend dus voor FM maar helaas... :( links een van 8 mm en rechts een van 10 mm dat had ik de vorige keer ook dus het schiet niet op. De Gyn begon al over 150 mg maar ik moet vrijdag en misschien ook wel maandag toch terugkomen omdat volgens haar de clomid t/m dag 17 kan gaan werken.

Hoewel ik er wel rekening mee had gehouden was/ben ik toch weer depri, heb ook geen goede hoop op 150 mg maar goed. Oja en Slijmvlies was ook niet veel 5 mm ofzo?

Zat zelfs al te rekenen, ga in Juli op vakantie dus kan dan waarschijnlijk ook niet gelijk aan de Provera, wat een gedoe. Klinkt heel gek maar in mijn hoofd zit al lange tijd zoiets van nou nu nog ff snel die 150 mg (want dat moet) en dan in aug/sept spuiten. Erg misschien zo negetaief maar die clomid zie ik niet meer echt zijn werk gaan doen, hoewel ik heel erg bang ben voor dat spuiten. Niet het spuiten zelf maar alles wat daar bij komt kijken, risico's enzo. Misschien ga ik me toch maar eens inlezen......

Hopelijk hebben jullie wel goed nieuws dat geeft weer wat moed voor onze clomid-babes! Ben erg benieuwd hoe het bij de anderen was!

2. pattie007

pattie007 Actief lid

31 mei 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    @Chantje: Mijn laatste ongi was ook veel minder dan voorheen. Dit was de eerste met clomid, dus misschien heeft het er idd wel mee te maken.
    Geen zorgen maken!

@Linda: He gat meis, wat vervelend. Ik hoop toch echt voor je dat het vrijdag wat beter is. En andres dat de 150 mg wel aanslaat. Ik duim voor je!

Morgen zal ik wel zien of mijn 2e kuur is aangeslagen. I hope so!

3. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Ik gebruik al een aantal rondes clomid en voor de 1e keer is het zo anders..... nouja, zal wel goed komen!

Linda: wat ontzettend vervelend voor jou! Maar 150mg sloeg bij mij wel aan en misschien gaan ze toch nog een beetje groeien! De hoop niet opgeven hoor! (snap wel dat dit een teleurstelling is)

4. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Oja Pattie: SUCCES morgen!

5. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Hey clomid babes.....

Deze namiddag naar de gyn geweest voor FM, en ja hoor heel goed nieuws voor mij... =D>

In m'n linkereierstok een eitje van 19mm en in de rechter eentje van 16mm \:D/ \:D/ :whistle: :whistle:
    De gyn zegt dat ik normaal morgen of overmorgen een eisprong moet krijgen. Dus morgen en overmorgen klussen geblazen :oops:
    Maar als ik vrijdag een eisprong zou krijgen, zou het nog eens goed kunnen zijn dat dit tweede eitje van 16mm groot genoeg is en ook nog eens springt :D :D :D
    Dus als ik zwanger mocht worden [-o< [-o< [-o< , dan kan ik nog het geluk hebben om zwanger te zijn van een tweeling :whistle: :thumup: \:D/

Ik moet dus afwachten tot 1 juli en dan een zwangerschapstest doen, hopelijk is die kei POSITIEF! Maar als ik eerder ongi wordt ja dan is het terug beginnen met clomid 100mg...

Gho ik ben wel nog niet zwanger maar toch al heel blij en opgelucht met de uitslag hoor, kben al blij dat m'n eitjes mooi groeien met deze 100 mg clomid...

Pattie@ Veel succes morgen met de FM, kduim voor je hoor...

Chantje@ Niet mee inzitten dat je weinig ongi bent geweest, het bijzonderste is dat je ongi geworden bent en met de clomid kon starten.
    Wanneer moet je voor FM?

Cira@Heel veel succes vrijdag voor je echo, khoop dat je ook zo'n mooi ei mag hebben als ik ;)
    Kmoet eerlijk zeggen ik had zondag ook zo'n eetbuien hoor, khad het ene nog maar binnen en wou al terug het andere :oops:

Bloemetje@ Hey meid hoe was het bij jou FM? Kben al heel benieuwd hoor. Laat ons snel iets weten hé ;)

Lot@ Hoe is het met jou meid? Dat wachten duurt lang hé, wanneer kan jij weer testen?

Linda@ Verdorie toch, maar inderdaad de moed nog niet laten zakken... Vrijdag zal er een superei zitten voor je [-o<
    Als je leest hoe het bij lot ging, eerst ook geen ei te zien en dan een paar dagen nadien een mooi ei van 24mm
    Dus de moed niet laten zakken hoor... ik duim voor je!

6. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    @ mariska Echt Super gaaf dat je twee mooie eitjes heb!

Hup eitjes hup eitjes! Nog een klein beetje groeien en springen maar.

@ bloemetje hoe was je FM?

@ Linda dat is rot maar je weet maar nooit houd altijd hoop hoe moeilijk het ook is.

Hier komen de kriebels al voor vrijdag. Als ik mariska haar verhaal lees krijg ik zoveel hoop.
    Please laat mij ook een mooi eitje hebben.

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    @linda balen meid dat er niets te zien was ik had op dag 19 een ei van 18 mm en op dag 23 een ei van 24mm dus wie weet groeit er vrijdag wat bij mij was het wel laat aangeslagen volgens de gyn veel succes!

@pattie succes morgen!

@chantje volgens mij geeft dat niet hoor dat je weinig ongie was succes!

@mariska yes yes yes meid twee mooie eitjes nu goed klussen en over 2 weken een mooie posi test succes en heel fijn dat de clomid zijn werk gedaan heeft....je gaat voor de tweeling he!

@cira hoop dat er bij jouw ook iets moois groeit succes!

hier weinig nieuws blijf bloeden en in mijn ogen ziet het er gewoon uit als een menstruatie kijken hoelang het aanhoud vrijdag bloedprikken en volgende week bellen en dan wachten tot eind juni en als ik dan niet meer ongie geweest ben voor de zekerheid testen en dan de gyn bellen en vertellen dat ik echt denk dat dit mijn ongie was het is gewoon net zo haast nog meer dan de afgelopen maanden...we zien wel weer...

allemaal veel succes en hoop dat een wondertje(of twee mariska) snel voor ons weggelegt is

8. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Bloemetje? Wat is er aan de hand meid? Maak me zorgen om je...

9. pattie007

pattie007 Actief lid

31 mei 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    @Mariska: Hee geweldig nieuws! Even goed gaan klussen en dan hopen op een goede bevruchting ( en miss. zelf 2 ;) )
    Hoop dat het morgen van mij net zo goed nieuws is!

10. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Mariska super voor je! Ook voor de andere de goed nieuws hebben geschreven!
    Voor de mensen waar het even tegen zit sterkte!

Ik ben niet meer ongesteld heeft dus maar 6 dagen geduurt gelukkig :)

11. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hé meiden, hier ben ik, druk druk druk, maar even snel achter de pc voordat ik ga slapen. Ik moet natuurlijk wel even melden hoe het gegaan is he ;) (Mariska, maak je maar geen zorgen hoor, hihi, wel lief van je ;) ) Ik ben nog niets wijzer geworden vandaag :( Er zat een eitje van 8mm en een van 9mm. Nu op cyclusdag 11. Maar het kan alle kanten op, want volgens de gyn kan het ook zo zijn dat die er altijd al zitten :rolleyes: Maargoed, ik geef de hoop niet op en volgende week woensdag weten we echt meer, want als er dan niets zit, is het niet goed. Ik hoop zooooo dat deze dosis aanslaat, maar houd wel in mn achterhoofd dat het volgende week flink tegen kan vallen... We zullen zien, wachten maar weer af he... pfff.

Mariska, wat geweldig voor je! :whistle: Ik ben ontzettend blij voor je, flink aan de slag jullie :thumup:

Linda, balen zeg! Ik kan me voorstellen dat je in een dipje zit. Ik hoop echt heel erg dat er toch meer te zien is vrijdag! Nu zitten we een beetje in hetzelfde schuitje... Echt vervelend! Ik had ook al zitten denken over hoe en wat in de vakantie. Maar ik denk dat ik dan even een ronde oversla hoor. Ik heb geen zin om op vakantie met provera of clomid te zitten. Al duurt het wel weer langer als ik een ronde oversla :( Nouja, eerst nog maar even afwachten of het mss toch goed komt.

Cira, ik heb door clomid ook last van vreetbuien, echt niet handig he. Succes! Ik hoop echt dat je vrijdag een superei te zien krijgt!

Lot, wat spannend allemaal! [-o<

Deborah, fijn dat je van je ongi af bent.

Pattie, héél veel succes morgen! Hopelijk kom je met goed nieuws!

Chantje, wat vervelend zeg die onzekerheid!
    Ik heb ook echt last gehad van duizeligheid en wazig zien door de clomid. Ik vraag me af hoe dat bij een nog hogere dosis zou zijn, bah, moet er niet aan denken. Meid, hou vol, ik hoop dat je gauw meer weet!

Succes weer allemaal en welterusten!

Liefs Bloemetje

12. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Goeiemorgen meiden ( eigenlijk goeienacht ) :)

Bloemetje@ Jammer dat je eitjes nog zo klein zijn maar het is nog maar cd11 hé... Dus met volle moed woensdag terug gaan en er zal een superei op je wachten ;)
    Mijn duimen draaien hier op volle toeren hoor.

Hier gisterenavond geklust, maar het was met veel moeite hoor :oops:
    Mijn ventje heeft "psychische" problemen als hij iets moet doen van mij zal ie het zeker niet doen... Verstaan jullie het een beetje. Dus gisterenavond "moeten" klussen dus inderdaad twas een heel moeilijke opdracht :oops:
    Hij kan echt bijna niet " presteren" als er druk op hem ligt, dus ja dat is geen goed punt als je in de MMM zit hé ;)
    Maar ja gelukkig is het uiteindelijk toch gelukt en dan vlug een kussen onder de poep dat de zaadjes goed konden zwemmen :D
    Vandaag nog eens proberen te klussen hopelijk gaat het iets beter.
    Denk dat ik vandaag m'n eisprong zal hebben, ik temperatuur iedere morgen en deze was vandaag 35.8 dus goed laag, we zullen zien als ie de volgende 3 dagen 0.3 graden stijgt dan heb ik een sprong gehad... En hopelijk blijft die dan stijgen naar 37 graden ofzo en zo blijft ;) want dan zou ik wel eens zwanger kunnen zijn :D :D :D
    Kga nu vlug gaan werken hé... doei

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    @bloemetje dat was wel even een tegenvaller maar zoals mariska zegt je zit pas op dag 11 mijn ei was op dag 19 18mm en ze groeien ongeveer 2mm per dag dus er kan nog van alles gebeuren maar het is wel goed dat je in je achterhoofd houd dat het mss niet aanslaat dan valt het mss minder tegen veel succes!

@mariska dat is wel vervelend dat presteren onder druk moeilijk gaat maar gelukkig gelukt, zaadjes zwem zwem en vind die mooie eitjes/ei veel succes en klusplezier!

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

mariska, echt super voor je, wordt er helemaal blij van! Bloemetje we houden vol!

Lot jouw verhaal geeft me gelukkig weer moed!

Sorry voor mijn korte reactie maar zit op mijn werk en de telefoon gaat steeds.

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

15. pattie007

pattie007 Actief lid

31 mei 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    Nou hier even mijn uitslagen:
    Bij mijn hubbie zit alles goed! 36 miljoen zwemmertjes, en kwalitatief ook goed. Positief dus!

Bij mij zit er aan beide kanten een eiblaasje van kleiner dan 10 mm. Dit is niet echt veel voor cd13.
    Moet nu maandag weer terug en dan maar hopen dat ze gegroeit zijn. Anders volgende ronde dubbele dosis clomid. Ik heb ook nog even gevraagd hoe het kon dat ik de vorige ronde een week te vroeg ongi werdt. Dit kon omdat ik waarschijnlijk bij de laatste echo al een eisprong gehad had. Het was haar niet opgevallen, maar een eiblaasje verdwijnt dus niet gelijk na een sprong en dus heeft ze het aangezien voor een blaasje dat tegen een sprong aanzat. Snap je het nog? Toen ik een paar dagen na de laatste echo progesteron liet meten was deze dus maar 13 en was dus al ver afgezwakt. Er is dus wel degelijk een eisprong geweest, maar helaas niet opgemerkt. Nu dus weer even wachten tot maandag.

16. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Pattie@Kben al heel benieuwd naar je volgende FM... Duim voor je dat je een mooi eitje zitten hebt.
    De moed niet laten zakken hé meid... En anders een dubbele dosis zal wel zijn werk doen zoals bij mij. Bij de 50 mg ook maar een eitje van 9mm op cd 13.
    Veel succes meid...

Het klussen zit er weer op voor vandaag ;) dus hopelijk doet het allemaal hun werk hé :)

Kzit al de ganse tijd aan kenzo te denken... Raar dat we niets meer van haar horen hé?

17. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    He meiden ben echt zo zenuwachtig voor morgen ochtend. Ik hoop zo dat we nu eens een keerte mooi nieuws gaan krijgen.

Verder zit ik wel in een behoorlijke dip :(
    Gisteren was mijn man jarig en mijn ouders hebben echt helemaal niks van zich laten horen. (geen sms, kaart of belletje). Nou is mijn relatie met mijn ouders niet super, maar dit hadden wij ook niet verwacht. Voel mijn eigen zo onwijs gekwetst heb gewoon de hele nacht liggen janken ervan. Zelfs mijn schoonouders hadden dit niet verwacht en zeiden ook als we ze zien dan ....
    We gaan zondag denk ik wel naar ze toe voor vaderdag, maar dan ook gewoon dat ik zeker weet dat wij alles eraan doen om het contact zo goed mogenlijk te houden (al het contact moet echt van onze kant komen).

dus hoop morgen op mooi nieuws om weer wat vrolijker te worden.

18. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    @ bloemetje hoop echt dat er de volgende FM mooie eitjes te zien zijn.

@ mariska inderdaad Kenzo hebben we al lang niet meer gehoord. Misschien heeft ze afstand genomen, omdat het allemaal te veel is geworden of zo.

19. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Cira@ Kvind dit toch ook erg dat je ouders niets eens gebeld hebben voor je ventje z'n verjaardag.
    Ik wens je heel veel succes morgen voor je FM... Ik voel dat er een mooi eitje op je zit te wachten ;)

20. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Dank je mariska hoop het ook zo erg, maar ga er maar vauit dat het niets is.

Deel Deze Pagina