@lot dit wordt jouw ronde. wedden. Zomaar vanzelf ongesteld. Ik zou zeker gewoon een afspraak maken op dag 8. Ik moest met het spuiten ook altijd op dag 8 komen, voor de zekerheid. Mijn ronde dat ik zwanger ben geworden, begon ook dat ik vanzelf ongi werd, en het spuiten ging erg goed. Er hoefde niet opgehoogd worden en ik heb maar 10 dagen hoeven spuiten. Ik zal voor je duimen.
Wat schrijven jullie veel, ik moet altijd heel veel bijlezen en tegen het einde weet ik al niet meer wie wat geschreven heeft... @makkie, meisje & kim: héél veel succes! @all: evenveel succes! Ikzelf ben nu aan 100mg chlomid en mag de 25ste voor een echo dus ik hoop dat er dan toch een eitje gegroeid is deze keer...
Hallo dames. De gyn heeft gebeld. Ze begrijpt onze 'haast' ten aanzien van het zwanger worden. Ze gaat overleggen met de fertiliteitsarts (waar wij al vaker geweest zijn) om te kijken wat ze eventueel voor ons kunnen betekenen. Eventueel iedere cyclus follikelmetingen of hormoonpreparaten voor mij om meer eicellen te stimuleren. Ze belt daar binnen een week over terug. Spannend dus, weer afwachten! Lieve groetjes!
Hoi meiden, wat is het rustig hier, mij mij is er nu toch wel sprake van ongi (al stelt het niet veel voor) dus het maakt niet echt uit wat nu cd 1 is, morgen gesprek en echo dus duimen dat ik weer mag spuiten en dat ik nu eindelijk zover kom dat er een IUI kan plaatsvinden!
Sas heel lief van je, hoop zo dat je gelijk hebt! Ik ga nu dag 9 langs. meisje wat onzeker zo, wel fijn dat ze je begrijpen hopelijk belt ze snel! succes. linda veel succes morgen hoop dat alles er goed uitziet en je mag spuiten!
Hee sorry dat ik elke keer zo binnen kom vallen maar heb het nog al druk.. Ik word helemaal gek ik heb overal huiduitslag rode vlekken/bulten ik word helemaal gek ik wil krabben maar dat mag niet maar toch doe ik het het is niet uit te houden :x heb nog 12 pillen provera en zoals het er nu na uit ziet heb ik na die 12 pillen geen nagels meer over van het krabben. Ik ga zo me gyn bellen om te vragen hoe of wat want dit kan zo niet pff wat een ellende er is ook altijd wat met mij bah Ik ga zo weg heb sollicitatie gesprek jaja jeukend en al en dan lees ik vanmiddag ff bij! Liefs
@lovelylove klinkt als een allergische reactie. Direct je gyn bellen voor anthistamine en een ander medicijn. Hier reageer je niet goed op. Met die antihistamine ben je binnen een uurtje of wat van je jeuk af, en worden je rode bulten ook minder. Ik spreek uit ervaring.
@lovelylove: lijkt mij inderdaad ook een allergische reactie, ik zou zo snel mogelijk eens laten nakijken bij je dokter!
O nee wat k*t Mijn gyn is er niet ik word rond half 5 terug gebeld door een andere gyn dus tot zolaat moet ik het uithouden en ik word helemaal gek zelfs mijn (.)(.) jeuken en mijn doos ook pff hoe kom je nog verder in een dip
@lovelylove, ga naar de ehbo toe. Een allergische reactie kan tot een shock lijden. Ik denk niet dat het geval is bij jou. Maar je wordt er gewoon gek van. Neem je doosjes van je medicatie mee, en er gewoon naar toe gaan, dat je het niet meer uithoudt van de jeuk en niet meer kunt wachten tot half vijf. Ze doen daar vast niet moeilijk over.
ja, ik zou ook niet tot half 5 wachten als je er zo veel last van hebt! In ieder geval sterkte en ze kunnen vast wel iets geven waar je niet zo veel last van hebt!
Hee Ik heb ff geinformeerd want heb zelf geen rijbewijs en me pinpas zit bij me vriend in de jas en die is natuurlijk werken :x mijn zus is niet thuis dus haar kan ik geen geld voor de bus vragen mijn moeder heeft geen auto en me schoonzus pakt niet op dus ik bel haar zo nog een x zij wil altijd wel met me mee bah ik haat het dat is afhangkelijk ben van andere..ik ga zo ff douche misschien dat dat helpt
koud water helpt en heb je geen kalmerende zalf zoals fenigel zoiets tegen insectenbeten enzo... ik zou zeggen ik zal met je rijden maar zal wat ver zijn vanuit hartje belgie
Pffff lovelylove, wat een pech met die jeuk zeg! Heeeel vervelende. Heb het een keer gehad met een kuur antibiotica, zat van top tot teen onder en een jeuk.... niet normaal. Weet dus precies hoe je je voelt! Hopelijk kun je het snel verhelpen! Linda, hoe was de echo? ik hoop dat alles mooi schoon en rustig is van binnen en dat je dus snel weer mag beginnen met spuiten! Lot, wie weet is deze ronde wel gewoon jullie ronde! Klinkt verdacht veel zoals het toen met Sas ging! Ik hoop het zo voor jullie! Meisje, fijn dat julli gyn jullie helemaal begrijpt (doen ze helaas lang niet allemaal) en dat ze actie gaat ondernemen! Misschien is idd hulp met hormonen wel de goede manier voor jullie. Nog een weekje, dan weet je het! Didlina, hoop dat 100 mg wel gaat aanslaan! Hoop ook dat je niet veel bijwerkingen krijgt van deze dosering! En succes maandag met je fm, duim ook voor een mooi ei! Kim, zou wel snel zijn als je nu al van alles voelt, maar het kan natuurlijk! Ik help mee duimen dat je lichaam je niet voor de gek houd, maar dat je gewoon zwanger bent! En zwanger na de 1e ronde clomid, dan KAN ECHT wel hoor! Heb het vaak zat gehoord! Hoop dat jij daar ook bij hoort! All; ben wat minder actief op het forum, maar lees wel alles hoor! Ik duim voor jullie allemaal! Hier is de buikpijn een stukje minder, maar voel me niet al te lekker in mijn buik. Werd vanacht ook misselijk wakker, wie weet krijg ik alsnog wel de griep.... (vorige keer zette het niet echt door) Ik gok op een NOD van 1 maart, maar zeker weten doe ik het niet. We wachten het maar af.... Fijne zonnige dag allemaal!
@lovelylove als je niet weg kunt, dan weer de gyn bellen, dat je het echt niet uithoudt van de jeuk. Waarschijnlijk zul je toch die kant op moeten ivm het recept.
@makkie: bedankt voor de steun, voel me inderdaad niet zo goed van de medicatie denk ik, 't is moeilijk te omschrijven ik heb zowat vanalles eigenlijk (gezwollen buik, beetje misselijk, hoofdpijn,...) Ook voor jou een dikke duim! Spannend hé, hopelijk is het raak!
Ze heeft al weer teruggebeld. Ik mág hormonen gaan gebruiken, maar dat raadt ze niet aan. Daarom gaan we vanaf de komende cyclus weer iedere maand follikelmetingen doen. Weten we in ieder geval wanneer we moeten klussen. Ik vind het wel fijn, ben een stuk rustiger nu de gyn en de fertiliteitsarts allebei hebben aangegeven mee te denken en ons te willen helpen!
Lovelylove wat vervelend ondertussen al wat gehoord? Hopelijk ben je snel van de jeuk af... Hoe was de solicitatie? meisje wat wil je zelf wel of geen hormonen? fijn dat je weer fm krijgt dan weet je tenminste hoe het van binnen gaat! Moet je nu wachten op ongi of provera of iets? succes! Makkie vervelend die buikpijn en misselijkheid, hopelijk geen buikgriep maar iets anders goeds didlina vervelend dat je last heb van de clomid hopelijk groeit er een mooi ei dan voel je je niet voor niets zo! succes! linda hoe is het gegaan? ben benieuwd! sybje hoe is het met jouw? en je broertje? hoe is het met de andere dames? Ik ga nu mijn eerste spuit weer zetten dus hopelijk gaat het goed komen. Verder alles goed, morgen lekker vrij! ongi is al bijna over dus gaat snel... Kop op dames veel succes en geluk gewenst!
succes lot met spuiten deze ronde! Lekker dat je ongi weer bijna over is! Kunnen jullie weer aan de bak! Wanneer heb je nu een fm?