PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

helaas weer slecht nieuws... de uitgangsecho was niet goed, heel onrustig nog minstens 3 te grote eiblaasjes, verder hadden we een heel vervelend gesprek met een andere arts wat het gevoel niet beter maakte... deze presteerde het zelfs om te zeggen... anders maar IVF :confused: :confused: :confused: hele raare opmerking want ook met IVF zijn onrustige eierstokken niet wenselijk en daarnaast... HALLO we hebben nog geen IUI-poging gehad! Nu dus een aantal weken geen hormonen en [-o< dat de eisblaasjes weg gaan, over ongeveer 5 weken plannen we dan een gesprek en echo met onze eigen arts, is het dan wel rustig, dan weer orgametril en nieuwe poging... we zien het even totaal niet meer positief!

2. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Makkie heb dinsdag mijn fm! Ja precies kunnen we weer aan de slag ;)
    Mijn duimen draaien voor jullie!

Linda jeetje zeg balen had zo gehoopt dat het er goed uitzag! Nu 5 weken niets dat is balen zeg, krijg je nu geen orgametril, ik kreeg toen provera voor een dag of 20 ofzo om weer ongi te worden en dat de blaasjes er van slinken ofzo. Jeetje vind het echt erg voor jullie weet hoe het is om weken te wachten en niets te kunnen doen, sterkte! En wat stom dat die gyn over ivf begon als je nog geen iui heb gehad was dit niet je eigen gyn? Het word tijd voor goed nieuws voor jullie!

3. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    ja stom he dat vroeg ik dus ook van de provera/of orgametril maar dat stomme k**WIJF snapt het geloof ik minder dan wij in ieder geval krijg ik nu orgametril als straks de echo over vijf weken wel rustig is om de ongi op te wekken, maar jij moest dus provera heel veel slikken om de boel te laten slinken ik krijg dus niks...ik weet niet hoor

4. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    trouwens idd niet mijn eigen gyn, mijn vriend en ik hebben afegsproken nooit meer in gesprek te gaan met iemand anders dan onze eigen gyn!

5. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Linda kan je niet nog een afspraak maken met je eigen gyn? dat zou ik doen denk ik, 5 weken is best lang als je moet wachten!

6. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    we hebben al besloten als het ware het gesprek over te doen met onze eigen gyn, 5 weken geen hormonen voelt op zich wel goed, ik word altijd ontzettend opgefokt van orgametril/provera dus dat zal de stress niet ten goed komen, op zich hadden we voor dit gesprek al besloten dat als het onrustig zou zijn, dan we dan mijn lichaam rust wilden gunnen, natuurlijk is het toch een teleurstelling en balen we, heb al flink gejankt en die stomme arts kwam er nog eens bij, ik voel me bij deze beslissing ondanks dat het nu helemaal uitzichtsloos lijkt, wel goed

7. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Linda fijn dat je je er wel goed bij voelt! Wil je je gesprek over 5 weken over doen of eerder? Ik wens je veel sterkte en je kan je verhaal altijd kwijt hier he!

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

He gatsie Linda.... ik wordt ook helemaal verdrietig als ik dit lees, laat staan hoe jullie je moeten voelen! Tis echt allemaal niet eerlijk..... waarom kan het nou niet gewoon eens goed gaan!? En wat een achterlijk mens zeg! Hallo, alsof IVF is iets wat je zo maar ff doet.... en daarnaast is dat nog lang niet aan de orde! Gewoon niet te filmen! Grrrrr wordt hier zo boos en verdrietig van! Een kleintje is jullie zo gegund! Hoop dat de 5 weken rust aan je lijf je goed doen en dat jullie daarna weer de kracht en moed hebben om er weer tegenaan te gaan. Sterkte en een hele dikke knuffel!

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    he ged Linda... wat een rot gevoel krijg je daar van zeg!
    Sterkte met alles. Even een pauze is op zich wel lekker maar je word er ook onrustig van !

10. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hallo Dames

Hier ben ik weer is, ik schaam me dat ik hier zolang niet ben geweest! Maar had even pauze voor mijn zelf nodig! Veel ziek nog steeds helaas, wel alweer bijna 20 weken zwanger! Vandaag 20 weken echo gehad en alles zag er op en top uit!
    Dat is dan wel weer geweldig nieuws!
    Ik zie dat ik een hoop gemist heb!
    Voor de dames die nog steeds wachten en wachten ik hoop dat jullie tijd heel snel komt!

11. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    deborah dat is wel even geleden. Fijn dat met de kleine alles goed gaat en alles er goed uitzag! Weten jullie wat het word? voel je je nog zo beroerd door de zwangerschap? probeer te genieten van je buik, de kleine en de zwangerschap! Je bent op de helft!

12. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hoi Lot

Ja helaas nog veel ziek, ja probeer er wel van te genieten maar gaat soms moeilijk, buikje krijg ik nu eigenlijk een klein beetje pas hahaha dus dan wordt het ook wat meer werkelijkheid! Maar mensen schatten mij geen 19 weken zwanger ;)
    We weten wat het wordt maar ik houd het nog even geheim, je weet nooit wie er op het forum meelezen, ik vier zaterdag mijn verjaardag en laat dan een grote taart maken met het geslacht erop ;)

13. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Deborah wat vervelend dat je zo beroerd blijft, kunnen ze daar niets aan doen? je maakt me wel erg nieuwsgierig naar het geslacht;) Leuk idee zo'n taart. probeer een beetje te genieten wanneer het kan en luister naar je lichaam voor jouw en de kleine! Ben wel benieuwd naar je buikje.....

14. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik zal even foto zetten in mijn album

En nee ze kunnen er weinig aan doen. ja ze gaven wat tips maar goed verder moeten we gewoon wel in de gaten houden dat ik vocht vast houd, met de baby is wel alles goed, want ik was toch 3 kilo aangekomen, heel raar maar waar hahha

15. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
  16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Deborah, mooi buikje hoor! Ben er jaloers op! Vervelend dat je je niet helemaal tip top voelt.... wel fijn dat alles goed is met jou en jullie beeb. Ben ook benieuwd wat het wordt! We zullen het na je verjaardag ook wel mogen weten he? Geniet lekker!

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Meiden, ik heb steeds met vlagen best last van mijn buik. Echt een ongi gevoel. En ik heb steeds zuur wat omhoog komt en ben met vlagen misselijk..... ben benieuwd wat dat kan zijn, lijkt me een beetje vroeg voor eventueel symptomen... zit hooguit pas 5 dagen na mijn eisprong. Ik weet dat ik elke maand weer van alles voel en hoop, maar ik voel me deze keer echt anders....

Verder ligt mijn opa in het ziekenhuis sinds maandag... hij heeft een longontsteking en verder gaan ze kijken of er niet meer aan de hand is. Hij ligt alleen maar te slapen, kan alleen maar grommen en niet praten.... echt heel naar allemaal. Vind het vooral zo erg voor mijn moeder, tis toch haar vader.... het hoort erbij in het leven en hij is al 85... maar toch heftig hoor! Hoop zo dat hij er bovenop komt! [-o<

Ga zo lekker slapen. Morgen nog een dagje werken en dan alweer weekend! Heerlijk!

Doeg lieve meiden, ik denk en duim voor jullie!

18. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou Makkie, het zou zo maar eens kunnen, die symptomen. Nog wel wat vroeg, maar je zou de eerste niet zijn die het al zo vroeg merkt!

19. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Makkie spannend hoor, ik ga heel erg hard voor jullie duimen.

@ Deborah mooie buik heb je hoor.
    Ben ook heel erg benieuwd wat jullie krijgen.
    Show je hier straks ook ff de taart ?

@ Linda he wat balen dat die andere gyn zo lullig deed.
    Hopelijk gaat het gfesprek met je eigen gyn beter.
    En hopelijk kun je na de paar weekjes rust er weer volop tegen aan.

@ Lot23 Heel veel succes met spuiten.

@ Weet even je naam niet meer sorry.
    Heel veel succes met je jeuk, hopelijk krijg je snel iets anders.

Ik heb vandaag de laatste provera ingenomen.
    Dus hopelijk werkt het net zo goed als de vorige x want dan ben ik zondag ongi ( wel raar hoor blij zijn om ongi te worden)

@ all heel veel succes allemaal.
    Dat we maar allemaal snel in het roze komen :)
    Liefs Thamara

20. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    thamara hoop dat je snel ongi bent, raar he dat je er naar uit kijkt om ongi te worden terwijl je ze normaal wegkijkt. We sturen ze nu wel naar jouw toe dan kun je verder!

Makkie ik hoop voor je dat al de symptomen iets goeds betekenen! ik duim voor je!

Linda hoe voel je je vandaag?

deborah mooi buikje hoor en we wachten in spanning op de taart;)

Zo vandaag een dagje vrij. ik heb nepnagels dus die worden zo weer even bijgewerkt, dan naar mijn opa want die ligt in het zh en gaat niet zo goed en vanavond naar mijn oma want die is geopereerd aan haar knie en mag hopelijk morgen naar huis, dus de dag is weer volgepland, en in huis kan ook wel wat gebeuren nou zaterdag maar.

Share This Page